|
|
moa
|
|
|
Toornstra is veel meer dan een draver en een harde werker, zit veel voetbal in die jongen, goede techniek dat zie je aan alles. Maar hij moet idd in zijn eigen rol weer gaan spelen, een jaar op rechts buiten heeft hem niet goed gedaan, moet duidelijk weer wennen aan het spelen op het middenveld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Deze was n beetje cynisch |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Als Immers of El Ahmadi een klappertje maken is Jens echt nodig. Na een goede start blessure opgelopen daarna helaas hopeloos uit vorm gebleven. Jari Schuurman zit er ook aan te komen en met die Zweed wordt het naast Feynofiets moeilijk kiezen voor Gio. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 - 21:53 schreef sportdwaas het volgende:Als Immers of El Ahmadi een klappertje maken is Jens echt nodig. Na een goede start blessure opgelopen daarna helaas hopeloos uit vorm gebleven. Jari Schuurman zit er ook aan te komen en met die Zweed wordt het naast Feynofiets moeilijk kiezen voor Gio. Immers basis? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Al tijden onzichtbaar. Uit de basis. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Vandaag weer niet goed, vervangen door Immers, ook niet goed. Ik wil die gustavo nou weleens zien |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 17:02 schreef BertusBadeend het volgende:Vandaag weer niet goed, vervangen door Immers, ook niet goed. Ik wil die gustavo nou weleens zien Hamer..(?) |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 17:02 schreef BertusBadeend het volgende:Vandaag weer niet goed, vervangen door Immers, ook niet goed. Ik wil die gustavo nou weleens zien Eens. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
mwa, vond hem wel okee. Vrij onzichtbaar, maar niet onvoldoende. Vond Vejinovic bijvoorbeeld ook niet echt uit de verf komen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Speelde ook een mindere wedstrijd inderdaad.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zag hem vorig seizoen en begin dit seizoen als reserve. Bv de nr 12.. maar is inmiddels al nr 13 14. gaat goed dus. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gaat weinig minuten maken dit seizoen.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Heeft nooit overtuigend gespeeld in Feyenoord tenue. In het volgende raam proberen hem of Immers of Kazim of Nelom of drie van deze vier spelers te verhuren of verkopen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Moet meer een kans krijgen, dan wordt hij sterker |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Verpats ze maar alle vier. Toornstra heeft zijn kansen ook wel gekregen, maar kon nooit overtuigen.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 19 oktober 2015 - 16:28 schreef RenatoBos het volgende:Verpats ze maar alle vier. Toornstra heeft zijn kansen ook wel gekregen, maar kon nooit overtuigen.. Alleen de eerste wedstrijden waren redelijk. Daarna steeds werd zijn spel steeds matter om te zien. Vreemd om te zien, weer zo'n speler waar veel van verwacht word maar die het niet weet te brengen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Vind dat hij zijn kansen wel heeft gehad. Niet de toegevoegde waarde voor het huidige elftal. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 19 oktober 2015 - 16:28 schreef RenatoBos het volgende:Verpats ze maar alle vier. Toornstra heeft zijn kansen ook wel gekregen, maar kon nooit overtuigen.. Wie wil Nee-lom nou kopen joh... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 19 oktober 2015 - 16:37 schreef tomson het volgende:[..] Alleen de eerste wedstrijden waren redelijk. Daarna steeds werd zijn spel steeds matter om te zien. Vreemd om te zien, weer zo'n speler waar veel van verwacht word maar die het niet weet te brengen. Ja precies, ik had best verwachtingen bij Toornstra. Nu net zo bij Vejinovic, ook daar had ik al meer man verwacht. Hopelijk komt die er wel.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: 4 halen, drie betalen dan..(?) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Jij moet marktkoopman worden man! Roeping gemist.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee hoor dat heb ik een jaartje of 25 erbij gedaan..😉 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 19 oktober 2015 - 15:53 schreef Barabas het volgende:Heeft nooit overtuigend gespeeld in Feyenoord tenue. In het volgende raam proberen hem of Immers of Kazim of Nelom of drie van deze vier spelers te verhuren of verkopen. Eerste half jaar speelde hij gewoon echt goed. Daarna bergafwaarts. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Verpest door Rutten, maar nu ook niet meer de geschikte kwaliteiten voor huidige basis. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik sluit niet uit dat Rutten het vanaf het begin juist heeft gezien dat Toornstra niet goed genoeg is voor een rol op het middenveld en hem juist in zijn kracht liet spelen in de vrije rol aan de zijkant.
Al heeft Toornstra zich m.i. voorbij gelopen in dat eerste half jaar. Contrast met zijn start bij Feyenoord was erg groot |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: drie maanden was t . nog geen half seizoen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 - 18:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ik sluit niet uit dat Rutten het vanaf het begin juist heeft gezien dat Toornstra niet goed genoeg is voor een rol op het middenveld en hem juist in zijn kracht liet spelen in de vrije rol aan de zijkant. En zo heb ik het gezien. Toornstra kwam onmiddellijk in de problemen vanaf het moment dat tegenstanders gingen doordekken. Wat Rutten betreft: zijn grootste fout was om zonder spits te spelen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
De grootste fout van Rutten was het zetten van zijn handtekening onder zijn contract bij Feyenoord. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee dat was van Geel zijn fout.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Het aanbieden van dat contact en dat van Nee-lom zijn inderdaad de grootste fouten van Martin. Gelukkig is hij verder een fantastische TD. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die lult alleen maar dom joh laat gaan.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Inderdaad.... Die post over Cruijff is gewoon onfatsoenlijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eens. Ik ga er niet eens meer op zulke respectloze posts.. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Gelijk heb je als je niet begrijpend kan lezen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Jouw niveau is voor ons niet te behalen.... |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
precies............................................................. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Ik kan begrijpend lezen, ik begrijp je post en heb er absoluut geen enkel begrip voor. Ik hoop voor jou dat je ook begrijpend kunt lezen, flapdrol. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 - 11:27 schreef nr 10 het volgende:[..] Ik kan begrijpend lezen, ik begrijp je post en heb er absoluut geen enkel begrip voor. Ik hoop voor jou dat je ook begrijpend kunt lezen, flapdrol.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 oktober 2015 door Tjabba -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Tjabba