BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jens Toornstra///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 31 juli 2016 - 22:47   quote  deeplink  
Het middenveld creëert te weinig..
Misschien dan toch maar 3-5-2
MMM
 MMM - maandag 01 augustus 2016 - 13:30   quote  deeplink  
Proberen te slijten
ras
 ras - dinsdag 02 augustus 2016 - 21:07   quote  deeplink  
Jens Toornstra is een middenvelder en geen rechtsbuiten. Ik vind daarom dat hij ook als middenvelder moet worden gebruikt en niet als rechtsbuiten moet worden misbruikt want daar is hij niet voor gehaald. In eerste instantie ging Feyenoord voor Ziyech maar toen hij voor Twente koos kwam Toornstra als middenvelder. Als vleugelspeler moet Feyenoord Edison Flores halen.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 02 augustus 2016 - 21:15   quote  deeplink  
Jens moet gewoon blijven en op zijn plaats spelen
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 02 augustus 2016 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2016 - 22:47 schreef Leon FR1908 het volgende:
Het middenveld creëert te weinig..
Misschien dan toch maar 3-5-2
met Jens in de basis
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 augustus 2016 - 15:50   quote  deeplink  
Jens Toornstra:

Het was een heerlijke wedstrijd voor ons. Wat dit doet met de hoge verwachtingen? Verwachtingen zijn er altijd bij Feyenoord. We moeten gewoon van wedstrijd tot wedstrijd leven en zorgden dat dit ene goede resultaat uitgroeit tot een goede reeks. Te beginnen volgende week zondag, thuis tegen FC Twente.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 augustus 2016 door RenatoBos --
piet de paler
 piet de paler - zondag 07 augustus 2016 - 15:51   quote  deeplink  
Op de 10 positie zoals ik al zij, alleen hij moet Kuijt voor zich dulden
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 07 augustus 2016 - 16:03   quote  deeplink  
Nog niet afschrijven. Strijd aangaan met Kuijt.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 augustus 2016 - 16:55   quote  deeplink  
Jens Toornstra na afloop van de wedstrijd

(https://youtu.be/EtktgzNclCc)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 07 augustus 2016 - 22:25   quote  deeplink  
Ook hij speelde een goede wedstrijd. Misschien dat ie de vaste nummer 10 kan gaan worden dit seizoen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 augustus 2016 - 16:55   quote  deeplink  
Toornstra zag gemakzucht in tweede competitieduel

ei6pea.jpg

Feyenoord heeft ook de tweede wedstrijd in de Eredivisie gewonnen. De zege op FC Twente was echter iets moeizamer dan één week geleden toen FC Groningen in eigen huis vernederd werd (0-5).

''De eerste helft was het een beetje gemakzuchtig en statisch'', constateerde doelpuntenmaker Jens Toornstra na afloop van het duel tegenover Fox Sports. ''In de tweede helft beginnen we goed. Gelukkig maakt Nico (Jorgensen, red.) de 2-0.''

De middenvelder vindt het moeilijk om een verklaring te geven voor de zwakkere eerste helft. ''Ik begrijp het ook niet. Dat mag niet en daar moeten we aan werken. Er zijn teams waartegen je dat niet kan doen. Niets gaat vanzelf.''

De overwinning levert Feyenoord echter wel wee de koppositie op. ''Resultaat telt. Dit is de start die wij wilden hebben. Maar vorig jaar begonnen we ook goed...'', blijft Toornstra voorzichtig.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 augustus 2016 - 16:56   quote  deeplink  
Ook een behoorlijk goede pot gespeeld. Jens gaat steeds beter spelen..
ar
 ar - zondag 14 augustus 2016 - 16:58   quote  deeplink  
Voldoende.
Stylzz
 Stylzz - zondag 14 augustus 2016 - 17:01   quote  deeplink  
Nuttig
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 augustus 2016 - 19:31   quote  deeplink  
Jens na afloop van de wedstrijd Feyenoord-FC Twente

(https://youtu.be/abqJwcbjoik)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 14 augustus 2016 - 19:44   quote  deeplink  
Als niemand onomstreden is ,misschien Kuyt maar eens op de bank zetten en Jens in de basis?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 augustus 2016 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2016 - 19:44 schreef Leon FR1908 het volgende:
Als niemand onomstreden is ,misschien Kuyt maar eens op de bank zetten en Jens in de basis?
Jens staat basis Lee..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 augustus 2016 - 19:48   quote  deeplink  
Je bedoeld waarschijnlijk Berghuis basis..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 14 augustus 2016 - 19:52   quote  deeplink  
Jens op 10 en Berghuis in de basis idd.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 augustus 2016 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2016 - 19:52 schreef Leon FR1908 het volgende:
Jens op 10 en Berghuis in de basis idd.
Ik zeg doen, lijkt me tot aan nu het meest ideale..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 14 augustus 2016 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2016 - 19:53 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik zeg doen, lijkt me tot aan nu het meest ideale..
Kuyt word minder en minder.
Eigenlijk verdiende een ander al een kans om zijn slechte spel in de voorbereiding en Groningen uit..
Nu vandaag ook weer de slechtste las ik...Tijd voor Toornstra op 10 en Berghuis op de vleugel
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 augustus 2016 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2016 - 19:55 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Kuyt word minder en minder.
Eigenlijk verdiende een ander al een kans om zijn slechte spel in de voorbereiding en Groningen uit..
Nu vandaag ook weer de slechtste las ik...Tijd voor Toornstra op 10 en Berghuis op de vleugel
Voorbereiding vond ik hem nog wel redelijk, 'verval' begon in mijn opinie tegen PSV..
Apart dat die ie niet wilde reageren na afloop..
ar
 ar - zondag 14 augustus 2016 - 19:58   quote  deeplink  
Simon.
En Bilal verkopen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 augustus 2016 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2016 - 19:58 schreef ar het volgende:
Simon.
En Bilal verkopen.
Bilal heb ik geen moeite mee, maar dan hou je op linksbuiten alleen Elia over. Gustafson zou ik betreuren..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 14 augustus 2016 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2016 - 19:57 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Voorbereiding vond ik hem nog wel redelijk, 'verval' begon in mijn opinie tegen PSV..
Apart dat die ie niet wilde reageren na afloop..
Ja de poppetjes zijn alweer aan t dansen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 augustus 2016 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2016 - 21:28 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja de poppetjes zijn alweer aan t dansen.
Tja dat roept ie dan wel over zichzelf af. Normaal was ie niet weg te slaan voor de camera..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 14 augustus 2016 - 21:55   quote  deeplink  
Toornstra speelde lekker, Berghuis komt eraan.
Dirk vanaf nu reserve zetten lijkt me te snel.
Speler met zijn status mag nog even de tijd krijgen.

Wel wordt duidelijk dat hij geen vaste waarde voor de komende 40+ wedstrijden meer kan zijn.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 15 augustus 2016 - 10:14   quote  deeplink  
Mooi dat Jens weer boven komt drijven.
Keiharde werker en overzicht
Is onder Rutten misbruikt, maar alweer terug.
Dan heb je karakter.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 15 augustus 2016 - 10:16   quote  deeplink  
Toornstra ''Ik kan ook goed met Steven samenspelen''

b8quc5.jpg

Jens Toornstra was gisteren belangrijk voor Feyenoord met een doelpunt tegen FC Twente. De middenvelder, die veel wordt gebruikt op de rechtsbuiten positie, geeft zijn plek niet zomaar af aan nieuwkomer Steven Berghuis.

"Na vorige week was ik niet bang dat ik nu mijn positie aan Steven moest afstaan", vertelt de middenvelder aan VoetbalPrimeur. "Ik vond dat ik een goede wedstrijd had gespeeld, net als de rest van het team. Het brengt ook geen extra druk voor me mee. Meer dan mijn best kan ik namelijk niet doen. Wie er ook komt. Ik denk bovendien dat ik ook gewoon goed met Steven kan samenspelen."Defensief staat het goed in Rotterdam. "Het is goed dat we twee keer de nul houden. Als we dat vast houden, zijn we goed op dreef, want dat is het begin van iets moois. Natuurlijk hebben we pas twee wedstrijden gespeeld en moeten we niet te hard van stapel lopen. Ik kan me herinneren dat we vorig jaar met een goede reeks begonnen en daarna ging het een stuk minder.''

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 augustus 2016 door RenatoBos --
Barabas
 Barabas - maandag 15 augustus 2016 - 10:23   quote  deeplink  
Goede wedstrijd afgeleverd Jens. Sowieso goed bezig....
van geil
 van geil - dinsdag 16 augustus 2016 - 17:06   quote  deeplink  
Goede wedstrijd MOTM.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 16 augustus 2016 - 17:21   quote  deeplink  
Lof voor Toornstra: ''Hij laat het team makkelijker voetballen''

21o1th2.jpg

Jens Toornstra is goed begonnen aan het nieuwe seizoen. De middenvelder, die zeer regelmatig als buitenspeler speelt, stond bij de eerste twee wedstrijden van het seizoen aan de aftrap en maakte indruk door twee assists af te leveren en zelf eenmaal te scoren. Ook Freek Jansen, verslaggever van Voetbal International, is onder de indruk van de 27-jarige Toornstra.

Die rol van Toornstra, daar gaat iedereen vrij makkelijk voorbij, zegt hij in het Fox Sports-programma Natafelen. Vorige week was hij één van de belangrijkste spelers op het veld en tegen FC Twente was dat ook het geval. Men vergeet dat hij vorig jaar, tijdens de slechte reeks van Feyenoord, niet speelde maar daarna kreeg hij een rol binnen het team waardoor Feyenoord ook weer goed ging spelen. Het is geen type Elia of Berghuis, maar wel een speler die het team makkelijker laat voetballen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 augustus 2016 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 17 augustus 2016 - 19:41   quote  deeplink  
Toornstra blij: ''Ik speel lekker en zit goed in mijn vel''

2lqjk6.jpg

Jens Toornstra is goed begonnen aan het nieuwe seizoen. De middenvelder, die bij Feyenoord zeer regelmatig als buitenspeler speelt, begon in de eerste twee wedstrijden van het seizoen in de basiself en wist daarin twee voorzetten af te leveren en zelf eenmaal te scoren. Ook Toornstra zelf vindt dat hij een goede fase doormaakt.

Ik speel lekker en zit goed in mijn vel, zegt 27-jarige Toornstra in gesprek met FeyenoordTV. Dat ik thuis mag scoren doet mij dan goed. Als het zo door blijft gaan wordt het een succesvol seizoen. Laten we dit zo lang mogelijk volhouden en wat betreft mijn goal, daar ben ik heel blij mee.

Met zijn armen uit elkaar vierde Toornstra zijn doelpunt met de andere spelers, maar hij heeft geen vast juichritueel. Het gaat vaak vanzelf, zegt hij. Ik was even bang dat ik het vliegtuigje van Sven van Beek nadeed, maar ik zag op tv dat dat wel meeviel. Voor de wedstrijd had ik het er met Michiel Kramer en Jan-Arie van der Heijden over en zij zeiden dat ik naar hun moest komen als ik zou scoren. Normaal zou ik dat niet zo snel doen, maar toen ik ze zag staan rende ik toch maar naar die jongens toe.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 augustus 2016 door RenatoBos --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 17 augustus 2016 - 19:49   quote  deeplink  
Fokking interessant....Hoe je moet juichen...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 17 augustus 2016 - 19:50   quote  deeplink  
Interesseert me ook geen reet als tie het maar vaak mag doen..
van geil
 van geil - woensdag 17 augustus 2016 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 augustus 2016 - 19:50 schreef RenatoBos het volgende:
Interesseert me ook geen reet als tie het maar vaak mag doen..
Gun ik hem ook.
Maar ben bang dat het weer voor korte duur is.
Barabas
 Barabas - woensdag 17 augustus 2016 - 23:52   quote  deeplink  
Prima speler voor de Eredivisie. Komt tekort voor het niveau dat Feyenoord na moet streven.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 18 augustus 2016 - 09:58   quote  deeplink  
de week van Jens

(https://youtu.be/olD00szSzTk)
netsurfer
 netsurfer - donderdag 18 augustus 2016 - 10:12   quote  deeplink  
Hoop voor hem dat hij deze lijn doortrekt en eindelijk onbetwist basisspeler gaat worden. Voor Feyenoord ook belangrijk. Volgens mij geen toeval dat hij vorig seizoen in de periode van 7 nederlagen niet in de basis stond.
Barabas
 Barabas - donderdag 18 augustus 2016 - 10:51   quote  deeplink  
Scherp. Was mij niet opgevallen.
de bluffer
 de bluffer - donderdag 18 augustus 2016 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2016 - 16:56 schreef RenatoBos het volgende:
Ook een behoorlijk goede pot gespeeld. Jens gaat steeds beter spelen..
gewoon een vaste basis speler
de bluffer
 de bluffer - donderdag 18 augustus 2016 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2016 - 19:48 schreef RenatoBos het volgende:
Je bedoeld waarschijnlijk Berghuis basis..
natuurlijk
MMM
 MMM - zondag 21 augustus 2016 - 19:40   quote  deeplink  
De domheid bij die vrije trap in blessuretijd, slap uithalen ipv bal in de ploeg houden.

Dit soort kleine dingen zijn cruciaal..
Barabas
 Barabas - zondag 21 augustus 2016 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 19:40 schreef MMM het volgende:
De domheid bij die vrije trap in blessuretijd, slap uithalen ipv bal in de ploeg houden.

Dit soort kleine dingen zijn cruciaal..
Er waren er 6 die nóg minder waren. Dat is pas cruciaal.
MMM
 MMM - zondag 21 augustus 2016 - 19:46   quote  deeplink  
Daar gaat het in mijn reactie toch niet om?

Het gaat om dat moment. Bal dom verspelen in de laatste minuten, voor hetzelfde geldt een counter om je oren en tegengoal.

Net als PSV uit onder Rutten.. Corner dom verspelen en goal weggeven in blessuretijd.
Barabas
 Barabas - zondag 21 augustus 2016 - 19:48   quote  deeplink  
Ah. Lette zelf meer op de grote lijnen.

Collectieve wanprestatie.
Stylzz
 Stylzz - zondag 21 augustus 2016 - 19:49   quote  deeplink  
Heel slecht op deze positie.
Wat het dan ook was.
Barabas
 Barabas - zondag 21 augustus 2016 - 19:51   quote  deeplink  
Domme keuze van de trainert.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 augustus 2016 - 07:24   quote  deeplink  
TOORNSTRA: ‘WE HEBBEN WINNAARSMENTALITEIT GETOOND’

wmglrp.jpg

Jens Toornstra had zondagmiddag in de uitwedstrijd tegen Heracles Almelo een andere rol in het veld dan in de eerste twee duels van dit seizoen. De reactie van de middenvelder na de zwaarbevochten 0-1 overwinning in Almelo:

‘Van de drie wedstrijden die we hebben gespeeld, was dit de lastigste. We kregen de eerste helft kansen om de wedstrijd al eerder te beslissen, maar als dat niet lukt, moet je de overwinning op deze manier over de streep trekken.’
‘De winst was vooral te danken aan vechtlust. Zeker in de tweede helft, toen we onder druk kwamen te staan, hebben we winnaarsmentaliteit getoond en uiteindelijk overleefd. Het staat vast dat we beter moeten spelen, maar we gaven weinig weg en in het veld stonden we er voor elkaar. Dat is dus positief.’

‘Het was voor mij wat anders voetballen dan in de eerste twee wedstrijden, iets meer taakbewust en wat minder vanuit een vrije rol. Ik denk dat we redelijk stonden vandaag.’

‘Het is duidelijk dat de start qua resultaten goed is, al is het nog veel te vroeg om echt naar de ranglijst te kijken. Het belangrijkste is dat we op deze weg verder gaan, al zijn er op basis van de wedstrijd van vandaag nog veel verbeterpunten. Aan de andere kant zitten wedstrijden als deze zitten er altijd tussen in een seizoen. Dan is het zaak om te zorgen dat je wint, zoals we vandaag hebben gedaan.’
Barabas
 Barabas - maandag 22 augustus 2016 - 09:54   quote  deeplink  
Ben blij dat je het zo ziet Jens. Het was alleen een ondermaatse prestatie.

Met statistiekenvoetbal pak je de titel niet.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5924
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jens Toornstra///HELD topic

0.0180208