BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jens Toornstra///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
VVout
 VVout - maandag 22 augustus 2016 - 10:01   quote  deeplink  
3 punten en dat uit bij Heracles, lekker nog geen verlies punten of tegengoals. Ja soms verdient het geen schoonheidsprijs, so what. Winnen is binnen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 augustus 2016 - 10:23   quote  deeplink  
Zeker niet met die statistieken van jou nee d:-)
VVout
 VVout - maandag 22 augustus 2016 - 10:41   quote  deeplink  
Neem nog z'n flesje, lekker bezig vakantieman. Waren geen 8en en 9ens, maar het wordt door vele gelijk wel heel zwart af geschilderd.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 augustus 2016 - 10:45   quote  deeplink  
Zeg maar gerust pikzwart.
We zullen nog wel meer van die lastige tegenstanders krijgen en als we die ook winnen staan we zij aan zij op de Coolsingel..
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 22 augustus 2016 - 13:56   quote  deeplink  
Ik begrijp de keuze om Berghuis op rechts te zetten, maar vind het wel sneu voor Toornstra dat hij na twee goede wedstrijden dan ineens weer op een ander plek moet staan, waar het ook wel minder ging dan voorheen. Niettemin weer een solide optreden van Toornstra naar mijn idee. Ben blij dat hij gebleven is, erg nuttige speler.
Barabas
 Barabas - maandag 22 augustus 2016 - 14:00   quote  deeplink  
Vreemde beslissing van Van Bronckhorst. Wat voor de ene speler geldt (Berghuis), geldt blijkbaar niet voor de ander (Toornstra). Jens rendeerde in de eerste wedstrijden toch prima op die plek?

Voor mij was dat nóg een bevestiging dat onze trainert niet goed genoeg is.
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 augustus 2016 - 14:08   quote  deeplink  
Laten we nu niet doen of deze wedstrijd een incident is, tot nu toe was de wedstrijd tegen Groningen net zo incidenteel als de Heerenveen uit van vorig jaar.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 22 augustus 2016 - 15:05   quote  deeplink  
Waar is de hand van de trainer eigenlijk zichtbaar?
Waaraan typeert zich het Feyenoord spel?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 augustus 2016 - 10:58   quote  deeplink  
Toornstra: ''Laten zien dat het beter kan dan vorige week''

2w3nv45.jpg

De eerste Rotterdamse derby van het seizoen staat vanavond op het programma. In een uitverkochte Kuip nemen Feyenoord en Excelsior het tegen elkaar op. Jens Toornstra blikt tegenover Feyenoord TV vooruit op het duel.

''Wij moeten gewoon lekker voetballen en ons ding gaan doen. En we moeten laten zien dat het beter dan vorige week kan'', doelt de middenvelder op de moeizame wedstrijd tegen Heracles.

Excelsior beschikt over een sterk middenveld met de ervaren Luigi Bruins en Ryan Koolwijk. ''Er is elke week een strijd om het middenveld. En die moet je winnen. Wij hebben meer kwaliteit en dat moeten we laten zien.''

Toornstra is bijna niet meer weg te denken uit de basiself van Feyenoord. ''Ik ben zeer tevreden hoe het gaat. Ik weet dat ik het in me heb. Het kwam er vorig seizoen misschien niet altijd uit in het begin. Later is het goed gekomen en die lijn trek ik nu door.''
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 27 augustus 2016 - 11:02   quote  deeplink  
Eigenlijk lullen die voetballers maar wat.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 augustus 2016 - 11:04   quote  deeplink  
Mediatraining he..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 27 augustus 2016 - 12:27   quote  deeplink  
Ja. Verdere afstomping.
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 27 augustus 2016 - 12:32   quote  deeplink  
Oh ik dacht dat ze elke week slechter wilden spelen. Zou een hoop verklaren!
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 27 augustus 2016 - 12:36   quote  deeplink  
Je bent zeer goed bezig
houden zo
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 27 augustus 2016 - 12:38   quote  deeplink  
"Ik weet dat ik het in me heb. Het kwam er vorig seizoen misschien niet altijd uit in het begin. Later is het goed gekomen en die lijn trek ik nu door.''

Deze regels...Echt een mindkiller.
Milo
 Milo - zaterdag 27 augustus 2016 - 14:15   quote  deeplink  
Hahahaha
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 27 augustus 2016 - 14:24   quote  deeplink  
Rechtstreeks uit het Dirk Kuijt-boekje :)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 augustus 2016 - 14:54   quote  deeplink  
Jens Toornstra blikt vooruit op Feyenoord - Excelsior

(https://youtu.be/f0m59nYZi0g)
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 27 augustus 2016 - 15:24   quote  deeplink  
"Zaak is om zo min mogelijk fouten te maken". Daarnaast "zijn we pas net begonnen". Mijn held die Jens Hahaha.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 28 augustus 2016 - 21:59   quote  deeplink  
Toornstra: ''Dat maakt het weekend extra lekker''

2d11elz.jpg

Jens Toornstra voelt zich momenteel heerlijk bij Feyenoord. Ook tegen Excelsior speelde de middenvelder een prima partij, die hij extra glans gaf met een doelpunt. ''Het gaat goed'', erkent hij in gesprek met de online voetbaltalkshow FC Afkicken.

''Ik weet wat ik kan en nu komt dat eruit. Ik ben op het goede moment in vorm en dat moet ik nu vasthouden zodat de trainer niet om mij heen kan'', aldus Toornstra. ''Op dit moment voel ik mij onomstreden. Ik pik mijn doelpuntjes en assists mee. Ik voel het vertrouwen van spelers en staf.''

Over twee weken wordt de competitie hervat tegen ADO Den Haag. En dan moet Feyenoord beter beginnen dan tegen Excelsior. ''De eerste helft gisteren was niet goed genoeg. Eigenlijk mag dat niet gebeuren. We moeten wedstrijden beter starten.''

Feyenoord kan door de interlandperiode ook langer genieten van de koppositie. PSV en ADO Den Haag speelden gelijk, waardoor de Rotterdammers nu alleen heersen. ''Dat maakt het weekend extra lekker. Ieder punt is meegenomen.''

De spelers die zich niet hoeven te melden bij de vertegenwoordigende elftallen kunnen van wat rust genieten. Daarna volgen vele duels, onder andere in de Europa League. Toornstra kijkt ernaar uit. ''Het wordt lastig. Maar spelen op Old Trafford is een jongensdroom.''
CobusIII
 CobusIII - maandag 29 augustus 2016 - 19:07   quote  deeplink  
Toornstra wordt het kind van de rekening...Berghuis op rechts en Kuijt in vorm speelt op 10. Als Elia terug is, is er geen plaats voor Toornstra in de basis. Zoals hij nu speelt is hij te goed voor de bank....Jammer voor hem, maar verkopen komende winter...4M
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 augustus 2016 - 20:23   quote  deeplink  
Maar Kuyt heeft ook al aangegeven met dit drukke programma niet alles te zullen spelen dus Toornstra gaan we echt nog wel zien..
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 augustus 2016 - 21:05   quote  deeplink  
Ja maar Toornstra op 10 vind ik weer niet prettig.
Dan liever Simon
VVout
 VVout - maandag 29 augustus 2016 - 21:44   quote  deeplink  
Berghuis mankeert ook wel eens wat of Elia, of het wil gewoon eens ff niet. Hebben gewoon een doorgaand sterk elftal nodig op de mat dus ontkom je er niet aan dat er ook eens betere op de bank terecht komen gelukkig. Als ie beter is zal het ook geen banken worden voor hem en recht midden doet ie het ook prima, misschien kan ie zelfs op Vilhena zijn plek wel uit de voeten. Blij z'n ruim ingestelde voetballer bij Feyenootd te hebben en dat ie weer fit is.
MightyAce
 MightyAce - maandag 29 augustus 2016 - 21:58   quote  deeplink  
Toornstra had natuurlijk opgeroepen moeten worden voor oranje...maar we weten wie daar bepaalt!
ar
 ar - maandag 29 augustus 2016 - 22:05   quote  deeplink  
Het neuzen comité
MightyAce
 MightyAce - maandag 29 augustus 2016 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 22:05 schreef ar het volgende:
Het neuzen comité
Van Oostveen eindelijk pleite, komt er een NOG GROTERE NEUS op zijn plek! Heb je zijn uitlatingen van een paar jaar terug gelezen?
ar
 ar - maandag 29 augustus 2016 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 22:09 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Van Oostveen eindelijk pleite, komt er een NOG GROTERE NEUS op zijn plek! Heb je zijn uitlatingen van een paar jaar terug gelezen?
Yep.
Alleen al daarom direct royeren bij zijn presentatie.
MightyAce
 MightyAce - maandag 29 augustus 2016 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 22:18 schreef ar het volgende:

[..]

Yep.
Alleen al daarom direct royeren bij zijn presentatie.
Dan kruipt de volgende achter een kliko vandaan. Hele management moet tegelijk weg, anders gaat dit oneindig door!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 31 augustus 2016 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 19:07 schreef CobusIII het volgende:
Toornstra wordt het kind van de rekening...Berghuis op rechts en Kuijt in vorm speelt op 10. Als Elia terug is, is er geen plaats voor Toornstra in de basis. Zoals hij nu speelt is hij te goed voor de bank....Jammer voor hem, maar verkopen komende winter...4M
Zoals Toornstra nu speelt, en als Berghuis de lijn doortrekt, gaat Elia bij zijn terugkeer vanaf de bank starten, hoor. Die zal zich gewoon de basis in moeten spelen via invalbeurten. Je kan met de huidige prestaties van Toornstra en Berghuis ze niet eraf halen. Daarnaast heb je een brede selectie nodig als je wil meedoen tot het einde. Zeker met de EL tussendoor. Kuyt zou je eventueel kunnen overwegen gezien zijn seizoensstart, maar na zaterdag moet je ook hem weer laten staan. Dirk is ook een diesel, hè. Dus Elia zal toch echt vanaf de bank gaan beginnen. Maar dat is allemaal pas voor over een paar weken.
netsurfer
 netsurfer - woensdag 31 augustus 2016 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 21:44 schreef VVout het volgende:
Berghuis mankeert ook wel eens wat of Elia, of het wil gewoon eens ff niet. Hebben gewoon een doorgaand sterk elftal nodig op de mat dus ontkom je er niet aan dat er ook eens betere op de bank terecht komen gelukkig. Als ie beter is zal het ook geen banken worden voor hem en recht midden doet ie het ook prima, misschien kan ie zelfs op Vilhena zijn plek wel uit de voeten. Blij z'n ruim ingestelde voetballer bij Feyenootd te hebben en dat ie weer fit is.
Mee eens. Er blijven vast genoeg wedstrijden over voor Toornstra. Zijn veelzijdigheid is daarbij handig.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 31 augustus 2016 - 17:52   quote  deeplink  
Je kan er maar elf opstellen en Elija gaat echt niet op de bank zitten. Zou ik ook niet terecht vinden. Toornstra wil ook in de basis...en niet af en toe spelen..Ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen......
netsurfer
 netsurfer - woensdag 31 augustus 2016 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 17:52 schreef CobusIII het volgende:
Je kan er maar elf opstellen en Elija gaat echt niet op de bank zitten. Zou ik ook niet terecht vinden. Toornstra wil ook in de basis...en niet af en toe spelen..Ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen......
Daar heb je blessures en schorsingen voor.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 31 augustus 2016 - 19:32   quote  deeplink  
Toornstra hoort niet in de basis op de vleugel.
Dus daar zal je keuze niet moeten vallen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 31 augustus 2016 - 20:06   quote  deeplink  
Hoort niet maar kan wel eventueel. Multi-functioneel is prima toch..
CobusIII
 CobusIII - woensdag 31 augustus 2016 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 19:32 schreef Stylzz het volgende:
Toornstra hoort niet in de basis op de vleugel.
Dus daar zal je keuze niet moeten vallen.
Precies, dus dan blijft de nummer 10 positie over...of nog een positie naar achteren..denk niet dat hij dat ambieert. De 10 wel, maar daar staat al een speler van enige faam....
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 31 augustus 2016 - 20:35   quote  deeplink  
En ook die zegt niet alles te zullen spelen..
ar
 ar - woensdag 31 augustus 2016 - 20:47   quote  deeplink  
Laat Jens maar op rechts.
Komt Simon ook eens in aanmerking.
van geil
 van geil - woensdag 31 augustus 2016 - 23:26   quote  deeplink  
Jens heeft zijn piek wel weer bereikt vrees ik..het gaat allemaal op kracht en niet op souplesse
JanM
 JanM - donderdag 01 september 2016 - 00:59   quote  deeplink  
Als van geil zelfs vanaf de plee op zijn vakantieadres loopt te zeiken: Bel Hassani!
van geil
 van geil - donderdag 01 september 2016 - 16:00   quote  deeplink  
:)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 01 september 2016 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2016 - 00:59 schreef JanM het volgende:
Als van geil zelfs vanaf de plee op zijn vakantieadres loopt te zeiken: Bel Hassani!
Wie dan wel want Hassan nie..
MMM
 MMM - donderdag 01 september 2016 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2016 - 00:59 schreef JanM het volgende:
Zit wel wat in wat geile zegt. Is vaak een algemeen verhaal bij Feyenoord.

Het gaat allemaal teveel om hard werken in plaats van voetbal.
Vincent1970
 Vincent1970 - donderdag 01 september 2016 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2016 - 18:09 schreef MMM het volgende:

[..]

Terwijl je bij de concurrenten regelmatig oogstrelend voetbal ziet, toch?
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 01 september 2016 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2016 - 18:09 schreef MMM het volgende:

[..]

Dat voetbalvermogen is anders aardig aanwezig hoor. Ik vind er juist wel een aardige balans in zitten.
En Toornstra kan vrij behoorlijk voetballen.
van geil
 van geil - donderdag 01 september 2016 - 19:25   quote  deeplink  
Dat ligt aan Gio.toch.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 01 september 2016 - 19:28   quote  deeplink  
Nee, want op de bank zit ook aardig wat voetballend vermogen.
Ruime keuze.
MMM
 MMM - donderdag 01 september 2016 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2016 - 18:46 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Terwijl je bij de concurrenten regelmatig oogstrelend voetbal ziet, toch?
Ook niet altijd, wel meer dan bij ons. En helaas word door veel supporters hard werken meer gewaardeerd dan oogstrelend voetbal..

quote:
Op donderdag 01 september 2016 - 19:24 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dat voetbalvermogen is anders aardig aanwezig hoor. Ik vind er juist wel een aardige balans in zitten.
En Toornstra kan vrij behoorlijk voetballen.
Er had van mij nog wel meer voetbal in gemogen. Komt straks ook wel wat meer met Elia en Berghuis op de flank en Jorgensen in de spits.

Toornstra is geen Ziyech of Propper, om bijvoorbeeld 2 goede voetballers te noemen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 september 2016 door MMM --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 01 september 2016 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2016 - 19:30 schreef MMM het volgende:

[..]

Ook niet altijd, wel meer dan bij ons. En helaas word door veel supporters hard werken meer gewaardeerd dan oogstrelend voetbal..

[..]

Er had van mij nog wel meer voetbal in gemogen. Komt straks ook wel wat meer met Elia en Berghuis op de flank en Jorgensen in de spits.

Toornstra is geen Ziyech of Propper, om bijvoorbeeld 2 goede voetballers te noemen.
Nee, dat is Toornstra niet. Maar goed, je noemt ook effe twee prima spelers.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 01 september 2016 - 19:49   quote  deeplink  
Gustafsson moet op tien. Dirk en Jens zijn niet creatief genoeg.
Das mijn mening.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jens Toornstra///HELD topic

0.0212879