|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: De meters die Toornstra nu maakt zijn een stuk functioneler. Onder Rutten was ie overal, naast valse rechtsbuiten plek. Soort Kuijt begin vorig seizoen, onnodig overal zijn. Nu veel meer switchend, met het vertrouwen van een sterker collectief rondom hem heen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2016 - 20:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Goede pot van hem, maar ik geef die eer aan Jorgensen puur vanwege het feit dat die de belangrijkste goal van de wedstrijd maakt. Zit wat in ik twijfel tussen beide. Vond Jens vandaag ook heel belangrijk.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jens was de man vandaag ,samen met Jørgensen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
''Het liefst had ik er natuurlijk gewoon bijgezeten''
Na het afhaken van Steven Berghuis bij Oranje hadden veel mensen verwacht dat Jens Toornstra bij de selectie van het Nederlands Elftal werd gehaald. Bondscoach Danny Blind koos verrassend voor een andere optie, maar gaf wel aan dat hij Jens Toornstra nadrukkelijk volgt.
''Dat is goed om te horen,'' geeft Jens Toornstra aan in gesprek met Feyenoord TV. ''Het liefst had ik er natuurlijk gewoon bijgezeten, maar er zijn heel veel goede spelers natuurlijk op mijn positie. Dat ze mij in de gaten houden, dat zegt wel iets, dan heb je het denk ik goed gedaan.''
Toornstra heeft stiekem geen rekening gehouden met een plek in de selectie van het Nederlands Elftal. ''Eigenlijk niet. Ik ben vooral met Feyenoord bezig. Het gaat nu supergoed, daar heb ik al mijn energie ingestoken. Natuurlijk was het mooi geweest, misschien de volgende keer.''
Jens Toornstra is het seizoen sterk begonnen en is vaak belangrijk voor Feyenoord. Vorig jaar rond deze periode was hij geen basisspeler. ''Ik denk dat dat een typisch voorbeeld is hoe het voetbalwereldje in elkaar steekt. De ene dag ben je de held en de volgende dag kun je er weinig van.''
''Nu ziet het er allemaal anders uit,'' vervolgt Toornstra. Een oorzaak is lastig te vinden. ''Dat heeft met heel veel dingen te maken. Het team staat nu ook heel erg goed en solide. Dan heb je veel meer rust in je spel en krijg je meer vertrouwen. Vorig jaar begonnen we redelijk, maar was het spel niet top.'' |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Is op dit moment veel beter dan die broer van Luuk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: die ook bij de gloeilampen probeert te voetballen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Oh geen spaarlampen ? |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 oktober 2016 - 03:08 schreef RenatoBos het volgende:Na het afhaken van Steven Berghuis bij Oranje hadden veel mensen verwacht dat Jens Toornstra bij de selectie van het Nederlands Elftal werd gehaald. Eensch.
Jens is, met Jones en Jan-Arie, voor mij toe nu toe de revelatie van dit seizoen.
:) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 oktober 2016 - 14:47 schreef netsurfer het volgende:[..] Eensch. Jens is, met Jones en Jan-Arie, voor mij toe nu toe de revelatie van dit seizoen. :) Voor mij ook, en als ze dit een seizoen volhouden zul je mij over deze 2 niet meer horen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hup Brad! Hup Jan-Arie! Hup Jens! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind ik eigenlijk niet. T is mooi hoor, maar t tekent de devaluatie van oranje. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Blind ziet eindelijk dat oranje Feyenoorders nodig heeft. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als half Nederland geblesseerd is ja... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Toornstra is dit seizoen heel goed bezig.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zekers, Toornstra is vanuit een put omhoog geklommen. Alleen daarom al waardevol. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kan alleen maar fout aflopen ,tenzij ze stunten tegen Frankrijk. Maar dat zie ik niet zo snel gebeuren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wel ala Bruma niet speelt, dan is een punt mogelijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Centrum Vlaar en de Vrij ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De Vrij en van Dijk kan ook volgens mij. Maar Vlaar en de Vrij zou wel mooi zijn. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Geheel terecht dat hij alsnog is opgeroepen. Maar zal wel zoethoudertje zijn van Blind. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Moet weer n tandje bij Jens. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
was niet best....Berghuis er maar weer in...of Elija... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Toornstra is weer in het rood.Speelt te veel op kracht omdat hij souplesse ontbeert. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Eens, uit de basis. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vertrouwen bij Feyenoord: ''Dat is zeker voelbaar''
De helft van de groepsfase van de Europa League zit erop, en Feyenoord deelt de eerste plek met Manchester United. In de eigen Kuip werd Zorya Luhansk met 1-0 verslagen. Met RTV Rijnmond blikt rechtsbuiten Jens Toornstra terug op de overwinning.
"In de eerste helft hadden we het overwicht en speelden we best aardig. We hebben een aantal mogelijkheden gehad en deze lijn hebben we in de tweede helft goed doorgetrokken", zegt een tevreden Toornstra. "Na het doelpunt zijn we misschien iets te veel achteruit gelopen, maar uiteindelijk is 1-0 een prima resultaat."
Een groot deel van het succes van dit seizoen is volgens Toornstra te danken aan het vertrouwen dat de spelers in zichzelf en in elkaar hebben. "Dat is zeker voelbaar. Iedereen heeft zelfvertrouwen, en als je dat bij anderen ziet werkt dat door op jezelf. Er bleef vandaag een bepaalde rust in het elftal, ook toen Zorya ging drukken.
Feyenoord heeft met zes punten uit drie wedstrijden een goede start gemaakt in Europa, maar Toornstra wil nog niet te vroeg juichen. "We zijn halverwege. De eerste stappen zijn gezet, maar we zijn er zeker nog niet. De volgende wedstrijd wordt ook een hele belangrijke", besluit Toornstra, doelend op de uitwedstrijd tegen Zorya. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als het zo vol voorin is heb je niets aan Jens |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik denk uiteindelijk dat hij het niveau niet heeft voor Feyenoord. Kan goed bij Heereveen of AZ.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Had gisteren op tien moeten staan |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat kan hij al helemaal niet als er druk op de bal is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat was er nauwelijks. T was druk en de ruimtes waren klein, maar dat is wat anders.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 oktober 2016 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zie hem niet groeien, lijkt alsof dit het is. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Heb de indruk dat hij een beetje aan het wegzakken is. Beetje onzichtbaar aan het worden de laatste wedstrijden. Ik had gisteren trouwens Bilal vanaf rechts laten spelen, die komt daar veel beter tot zijn recht. Toornstra was toch al gewend om vanaf links te spelen.
Laat Elia maar weer snel fit worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is gewoon geen vleugel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 - 08:29 schreef CobusIII het volgende:Ik denk uiteindelijk dat hij het niveau niet heeft voor Feyenoord. Kan goed bij Heereveen of AZ.... Meer dit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Was zeker niet best maar liet toch een aantal mooie dingen zien.. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Tijdens de wedstrijd? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Prima speler om erbij te hebben. Maar als iedereen fit is, moet je denk ik concluderen dat hij een van de eerste reserves is. Een ideale 12e-13e-14e man. Hoe dan ook, er is een rol voor hem weggelegd, maar dat zal niet altijd de basis zijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Niets ten nadele van Jens overigens. Sympathieke, hard werkende en zeer bruikbare speler. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: eens, maar heeft geen wapens... |
|
|
|