BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jens Toornstra///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 22 oktober 2016 - 11:04   quote  deeplink  
Dat mag ook niet
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 oktober 2016 - 11:05   quote  deeplink  
Pffffft ghehe..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 22 oktober 2016 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2016 - 10:55 schreef CobusIII het volgende:

[..]

eens, maar heeft geen wapens...
Geen specieke misschien, maar hij is allround, kan een goal maken, is een teamspeler. Je kunt dat als wapens zien. Zoals Kuyt dat bijvoorbeeld ook had.

En Jens heeft een goede vrije trap in de benen. Alleen krijgen we nauwelijks vrije trappen op interessante plekken heb ik het idee.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 22 oktober 2016 - 11:31   quote  deeplink  
Wat is Vilhena's wapen dan eigenlijk?
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 22 oktober 2016 - 11:33   quote  deeplink  
IHij is niet te vergelijken met Kuijt. Kuijt heeft wel specifieke kwaliteiten...
Ik had gehoopt dat toornstra er zo'n 10-12 goals per seizoen in zou schieten....dat zit er niet in ben ik bang..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 22 oktober 2016 - 11:37   quote  deeplink  
10-12 goals...Op basis waarvan?
Toornstra is de iets verfiindere Immers: in alles een tikje beter, met minimaal zelfde werklust.
Exact wat het team heden ten dage sterk maakt.
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 22 oktober 2016 - 12:09   quote  deeplink  
Het niveau van Feyenoord is om hoog gegaan en wat je dan ziet is dat sommige spelers niet helemaal meer kunnen aanpikken. Vilhena en Toornstra zijn daar voorbeelden van, maar ook Woudenberg, Nelom, Vejinovic en misschien nog wel een paar. Dat is helemaal niet erg, want deze spelers hebben zeker hun nut gehad en kunnen prima invallen. Maar wil je stappen blijven zetten (en dat moet), zullen betere spelers er voor in de plaats moeten komen volgend seizoen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 22 oktober 2016 - 12:27   quote  deeplink  
Topper
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 oktober 2016 - 13:50   quote  deeplink  
''Voor de supporters is het een beladen duel''

2w4igco.jpg

Hoewel Feyenoord na negen wedstrijd al vijf punten voor staat op Ajaks, ziet ook Toornstra het niet als een cruciaal duel. "Het is gewoon één van de 34 wedstrijden. Voor de supporters is het een beladen duel en voor ons een hele mooie. We kunnen zondag heel goede zaken doen en we gaan er alles aan doen om dat te bewerkstelligen."

Feyenoord is momenteel koploper van de Eredivisie en nog geen duel verloren. ''Of wij de favoriet zijn? Dat vind ik moeilijk om te zeggen,'' geeft Toornstra aan in gesprek met NUSport.nl. ''We spelen thuis, ik weet niet of we dan ook automatisch de favoriet zijn. Maar we staan er goed op. We gaan het zien zondag.''

Toornstra heeft zelf nog niet aan het kampioenschap gedacht. "We zijn pas net begonnen. Wel heel goed begonnen, maar het seizoen duurt nog lang. Hoe het er nu voor staat, zegt niet zo heel veel over de eindstand. Misschien moet ik op een gegeven moment wel aan de Coolsingel denken, maar nu nog niet," aldus de middenvelder, die morgen vermoedelijk weer in de basis start.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 22 oktober 2016 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2016 - 12:09 schreef CobusIII het volgende:
Het niveau van Feyenoord is om hoog gegaan en wat je dan ziet is dat sommige spelers niet helemaal meer kunnen aanpikken. Vilhena en Toornstra zijn daar voorbeelden van, maar ook Woudenberg, Nelom, Vejinovic en misschien nog wel een paar. Dat is helemaal niet erg, want deze spelers hebben zeker hun nut gehad en kunnen prima invallen. Maar wil je stappen blijven zetten (en dat moet), zullen betere spelers er voor in de plaats moeten komen volgend seizoen.
Verbeteren moet, al zit de hoofdkracht in het collectief en de ervaring. Volgend seizoen zou er wel eens een totaal ander team kunnen staan. En begin je opnieuw. Vraag is dan ook of je Toornstra op voorhand kunt missen. Vilhena zal dan wel betrekken.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 oktober 2016 - 21:20   quote  deeplink  
Toornstra baalt van wissel: ''Zat wel lekker in de wedstrijd''

2ngt0s5.jpg

Jens Toornstra speelde zondagmiddag met Feyenoord gelijk tegen Ajaks. De Rotterdammers hoopten hun reeks winstpartijen te verlengen tegen de aartsrivaal, maar moesten uiteindelijk genoegen nemen met een punt. Toornstra legde een goede partij op de prachtige grasmat van de Kuip, maar werd toch halverwege de tweede helft gewisseld.

“Ik zat wel lekker in de wedstrijd, het ging wel oké”, zegt hij in het internetprogramma FC Afkicken. “Ook de combinatie met Terence (Kongolo, red.) ging goed en ik had zelf nog een schot tegen het einde van de eerste helft. Daarom was het wel balen dat ik na een uur werd gewisseld. Ik had er eerlijk gezegd totaal geen rekening mee gehouden. Het is jammer, maar uiteindelijk geeft Elia de assist dus is het een goede wissel.”

Volgens de middenvelder, die bij Feyenoord voornamelijk als buitenspeler speelt, hing er een deprimerende sfeer in de Rotterdamse kleedkamer na afloopt. “Het was een beetje een down-stemming, we waren allemaal teleurgesteld. We zeggen het vaker maar dit was het moment om Ajaks een keer te pakken, vooral na de eerste helft. Het is klote dat je dan uiteindelijk met een gelijkspel het veld afstapt”, zegt hij. “Wij speelden meer om te winnen en zij meer om niet te verliezen.”
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 23 oktober 2016 - 21:31   quote  deeplink  
Zat wel lekker op de bank, ja. In de wedstrijd niet zozeer.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 oktober 2016 - 21:34   quote  deeplink  
d:-)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 oktober 2016 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2016 - 21:31 schreef FR-Henk het volgende:
Zat wel lekker op de bank, ja. In de wedstrijd niet zozeer.
Jammer dat Elia minder was dan Jens.
En daarbij werd de eerste helft alleen Bilal opgezocht ..Alles ging over rechts.
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 oktober 2016 - 06:51   quote  deeplink  
Ik vond Elia niet minder dan Jens? Plus Elia geeft de assist.
Jens heeft aanvallend weinig gebracht.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 oktober 2016 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2016 - 06:51 schreef Stylzz het volgende:
Ik vond Elia niet minder dan Jens? Plus Elia geeft de assist.
Jens heeft aanvallend weinig gebracht.
Jens had helemaal niks gebracht want had maar 2 ballen gehad..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 oktober 2016 - 23:47   quote  deeplink  
Toornstra: ''Het was uiteindelijk een makkelijke wedstrijd''

35iwz6p.jpg

Feyenoord heeft zijn tweede bekerwedstrijd gewonnen met 4-0 van stadgenoot Excelsior. In een eenzijdige wedstrijd vielen alle doelpunten na de rust. Jens Toornstra is zeer tevreden met het spelverloop.

Toornstra: “Het was uiteindelijk een makkelijke wedstrijd. Eerste helft hadden we een doelpunt moeten maken, maar gelukkig ging dat na rust beter”, geeft Toornstra aan in gesprek met FOX Sports. Dat de nummer tien van vanavond ook een steentje bij heeft kunnen dragen aan het resultaat doet hem goed. “Ik zag dat Rick naar mij keek toen ik vrij liep en kon hem zo binnen tikken. Was een goede pass en een prima doelpunt.”

Feyenoord is ongeslagen koploper, dus het bekertoernooi zou niet zo belangrijk hoeven zijn voor Feyenoord. Toornstra ontkracht dit stellig: “Wij zien het niet als tussendoortje, vorig jaar hebben we veel goed kunnen maken met de bekerwinst. Het gaat op dit moment lekker, ik weet niet of het zo blijft maar laat het maar zo blijven”, sluit Toornstra het interview af. 
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 26 oktober 2016 - 23:49   quote  deeplink  
Het gaat lekker, teleurstelling van de 1-1 afgelopen zondag aardig weggespeeld.
En Jens weer dik voldoende.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 oktober 2016 - 01:43   quote  deeplink  
TOORNSTRA: ‘WE WISTEN DAT ONZE KANSEN ZOUDEN KOMEN’

majp5h.jpg

Jens Toornstra kon met een doelpunt en twee assists uitermate tevreden terugkijken op Feyenoords tweede wedstrijd in het bekertoernooi van het seizoen.

De middenvelder, die de wedstrijd na de wissel van Karim El Ahmadi besloot met de aanvoerdersband om zijn arm, zag zijn ploeg tegen Excelsior geen moment in problemen komen.

‘We wisten dat Excelsior zou gaan inzakken en zou wachten op hun kans, zoals ze dat ook in de competitie tegen ons hebben gedaan,’ vertelde Toornstra na afloop van de wedstrijd. ‘Toen kwam Excelsior nog op voorsprong, maar vandaag stonden we zo goed dat ze geen kans hebben gehad.’

Volgens Toornstra was het elftal daarom bij rust ook niet in paniek over het feit dat het nog 0-0 stond, ondanks de grote kansen die Feyenoord in de eerste helft had gehad. ‘We hadden zo’n overwicht, dat we wisten dat er ook na rust kansen zouden komen. Het was zaak die kansen af te maken en dat hebben we ook gedaan. De eerste twee doelpunten vielen heel snel in de tweede helft, zodat we de wedstrijd rustig konden uitspelen.’
van geil
 van geil - donderdag 27 oktober 2016 - 19:29   quote  deeplink  
Is weer terug.
Mooi mooi mooi.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 27 oktober 2016 - 19:30   quote  deeplink  
Op zijn eigen plek.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 27 oktober 2016 - 20:40   quote  deeplink  
Tegen Excelsior B.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 27 oktober 2016 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2016 - 20:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Tegen Excelsior B.
Eens maar denk jij dat het met Kuyt en Vilhena beter was gegaan T ?
Gevoelsmatig dan he
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 27 oktober 2016 - 20:43   quote  deeplink  
En tevens bijzonder vriendelijke tegenstander.
Real gentlemen.
@T

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 oktober 2016 door FR-Henk --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 27 oktober 2016 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2016 - 20:43 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Eens maar denk jij dat het met Kuyt en Vilhena beter was gegaan T ?
Gevoelsmatig dan he
Deze wedstrijd had je met die 2 ook wel ruim gewonnen 9 van de 10 keer. Ik denk dat deze 3 spelers elkaar weinig ontlopen. Ze hebben allen hun specifieke kwaliteiten, maar over het geheel genomen is het vrij vergelijkbaar. Kuyt is geen echte middenvelder, maar heeft kwaliteit voor de goal en ervaring. Toornstra is het meest allround, maar heeft weinig dingen waarin hij echt heel goed is, wat tot gevolg heeft dat hij altijd problemen heeft als de ruimtes klein worden en hij weinig tijd tot handelen heeft. Daardoor stelt Feyenoord hem vaak aan de buitenkant op en daar heeft hij eigenlijk ook zijn beste periodes bij Feyenoord gekend. Maar goed, zijn gebrek aan pure snelheid en een actie breekt hem op die positie soms weer op. Vilhena brengt qua techniek en voetbal het meest. In potentie dan, want het komt er meestal niet volledig uit. Eigenlijk vaak een mager zesje waar hij veel vaker zevens moet zijn. Ik vind hem vaak net niet scherp overkomen, ook in verdedigend opzicht.

Maar goed, je snapt wel waarom deze 3 veel spelen. Stabiele jongens (in tegenstelling tot bijvoorbeeld Vejinovic en Gustafson). Bruikbaar, maar niet de spelers die als eerste worden opgeschreven bij het maken van de opstelling. Dat zijn toch Karsdorp, Botteghin, El Ahmadi en Jorgensen.

En terugkomend op mijn vorige post. Ik denk alleen dat we voor individuele spelers maar ook als team geen conclusies moet trekken op basis van een veredeld oefenpotje. Laat het tegen serieuze tegenstanders maar zien. Zoals Heerenveen aankomend weekend.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 28 oktober 2016 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2016 - 21:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Deze wedstrijd had je met die 2 ook wel ruim gewonnen 9 van de 10 keer. Ik denk dat deze 3 spelers elkaar weinig ontlopen. Ze hebben allen hun specifieke kwaliteiten, maar over het geheel genomen is het vrij vergelijkbaar. Kuyt is geen echte middenvelder, maar heeft kwaliteit voor de goal en ervaring. Toornstra is het meest allround, maar heeft weinig dingen waarin hij echt heel goed is, wat tot gevolg heeft dat hij altijd problemen heeft als de ruimtes klein worden en hij weinig tijd tot handelen heeft. Daardoor stelt Feyenoord hem vaak aan de buitenkant op en daar heeft hij eigenlijk ook zijn beste periodes bij Feyenoord gekend. Maar goed, zijn gebrek aan pure snelheid en een actie breekt hem op die positie soms weer op. Vilhena brengt qua techniek en voetbal het meest. In potentie dan, want het komt er meestal niet volledig uit. Eigenlijk vaak een mager zesje waar hij veel vaker zevens moet zijn. Ik vind hem vaak net niet scherp overkomen, ook in verdedigend opzicht.

Maar goed, je snapt wel waarom deze 3 veel spelen. Stabiele jongens (in tegenstelling tot bijvoorbeeld Vejinovic en Gustafson). Bruikbaar, maar niet de spelers die als eerste worden opgeschreven bij het maken van de opstelling. Dat zijn toch Karsdorp, Botteghin, El Ahmadi en Jorgensen.

En terugkomend op mijn vorige post. Ik denk alleen dat we voor individuele spelers maar ook als team geen conclusies moet trekken op basis van een veredeld oefenpotje. Laat het tegen serieuze tegenstanders maar zien. Zoals Heerenveen aankomend weekend.
Ik denk dat je gelijk heb maar juist tegen Heerenveen ben ik nieuwsgierig naar een basis elf zonder Vilhena en Kuyt.
Niet dat ik deze twee minder vind (juist niet zelfs)Maar ik wil gewoon graag eens Toornstra en Veijnovic /Tapia bekijken zoals afgelopen woensdag.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 oktober 2016 - 18:30   quote  deeplink  
Toornstra: ''Zonde dat je door zo'n doelpunt toch gelijk speelt''

n1e42g.jpg

Feyenoord speelde in de eigen Kuip 2-2 tegen SC Heerenveen. Het gelijkspel betekent het tweede puntverlies op rij voor de Rotterdammers. Jens Toornstra is teleurgesteld, maar maakt zich nog geen zorgen. "We weten wat we kunnen, en we hebben nog steeds niet verloren."

Met RTV Rijnmond blikt Toornstra terug op de wedstrijd van vanmiddag. "We zijn in de eerste helft niet goed begonnen en kregen moeilijk grip op hun spel. In de tweede helft ging het beter en zijn we op zoek gegaan naar de 3-1. De kansen hebben we ook gehad, en dan is het zonde dat je door zo'n doelpunt toch gelijk speelt."

Feyenoord wist vorige week al niet te winnen van Ajaks, en dus ziet Feyenoord de concurrentie naderen. Volgende week is het dus belangrijk dat de Rotterdammers van Go Ahead Eagles weten te winnen. "We leggen ons niet onnodig veel druk op. Bij Go Ahead mogen we sowieso al geen punten verliezen en daar gaan we alles aan doen", aldus Toornstra.
van geil
 van geil - zondag 30 oktober 2016 - 18:53   quote  deeplink  
Op 10 was geen succes vandaag
Stylzz
 Stylzz - zondag 30 oktober 2016 - 18:57   quote  deeplink  
Vond ik wel, pas toen Elia kwam werd het ruk.
Plus Jens op tien en dan Kuyt op rechts is natuurlijk niet echt vooruitgang op de vleugel.
Maak de andere vleugel lam met Elia en je hebt alleen maar brei voetbal.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 30 oktober 2016 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2016 - 18:57 schreef Stylzz het volgende:
Vond ik wel, pas toen Elia kwam werd het ruk.
Plus Jens op tien en dan Kuyt op rechts is natuurlijk niet echt vooruitgang op de vleugel.
Maak de andere vleugel lam met Elia en je hebt alleen maar brei voetbal.
Ben ik het helemaal mee eens..
ar
 ar - zondag 30 oktober 2016 - 19:34   quote  deeplink  
Dat Elia zo ruk invalt kun je natuurlijk ook niet voorspellen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 30 oktober 2016 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2016 - 19:34 schreef ar het volgende:
Tja Ellia heeft vorig jaar nou ook niet bepaald constant gespeeld.
Maar wel elke wedstrijd..Bassie is geen afmaker maar heeft nu wel 6 assisten op z'n naam
en geef het elftal op dit moment wat extra's door zijn werklust..
Tis geen topper maar best een nuttige speler
van geil
 van geil - zondag 30 oktober 2016 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2016 - 19:34 schreef ar het volgende:
Nee, want normaal is dat Bilal.
ar
 ar - zondag 30 oktober 2016 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2016 - 19:39 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Tja Ellia heeft vorig jaar nou ook niet bepaald constant gespeeld.
Maar wel elke wedstrijd..Bassie is geen afmaker maar heeft nu wel 6 assisten op z'n naam
en geef het elftal op dit moment wat extra's door zijn werklust..
Tis geen topper maar best een nuttige speler
Nuttig, maar niet goed genoeg.
Te druistig, geen rust voor de goal.
MightyAce
 MightyAce - zondag 30 oktober 2016 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2016 - 20:03 schreef ar het volgende:

[..]

Nuttig, maar niet goed genoeg.
Te druistig, geen rust voor de goal.
Af en toe lijkt het alsof Jens op afstand bestuurd wordt door Immers :(
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 oktober 2016 - 20:33   quote  deeplink  
Jens Toornstra blikt terug op Feyenoord - Heerenveen

(https://youtu.be/OVRsDGdp_cs)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 01 november 2016 - 14:37   quote  deeplink  
''Het is een optie om nog jaren bij Feyenoord te blijven''

zyhyeq.jpg

Jens Toornstra spreekt de ambitie uit om nog jaren bij Feyenoord te voetballen. Zijn contract in Rotterdam loopt na volgend seizoen af. Als Feyenoord nog een mooie transfersom wil ontvangen, moeten ze Toornstra na dit seizoen dus verkopen. De club zal vroeg of laat de knoop moeten doorhakken.

"Ik laat het rustig op me afkomen. Het is zeker een optie om nog jaren bij Feyenoord te blijven", geeft Toornstra aan in gesprek met ELF Voetbal Magazine. De middenvelder hoeft niet per se naar het buitenland. "Dit bevalt me uitstekend. Lekker dicht bij huis, bij mijn vrienden en familie."
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 01 november 2016 - 14:39   quote  deeplink  
Als die Shlemiel Citroen nu maar niet denkt dat Nicolai de hitlergroet brengt..
Vincent1970
 Vincent1970 - dinsdag 01 november 2016 - 18:55   quote  deeplink  
Toornstra duwt die arm omhoog
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 01 november 2016 - 19:07   quote  deeplink  
A aha..
van geil
 van geil - dinsdag 01 november 2016 - 20:58   quote  deeplink  
Complot!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 01 november 2016 - 21:33   quote  deeplink  
Toornstra over 'Zorya-uit': ''We kunnen een goede stap zetten''

qof435.jpg

Feyenoord neemt het aanstaande donderdag op tegen Zorya Luhansk in de Europa League. Het duel, dat in het Oekraïense Odessa wordt gespeeld, is voor de Rotterdammers het vierde duel in de internationale competitie. Jens Toornstra ziet het duel als één van de belangrijkste wedstrijden uit de groepsfase.

“Het wordt een belangrijke wedstrijd”, zegt Toornstra tegenover FeyenoordTV. “We hebben thuis met 1-0 gewonnen. Het was niet moeizaam, maar het ging ook niet gemakkelijk. Nu spelen we uit, het wordt lastig. Het is de taak om een goed resultaat neer te zetten.”

“We hebben ze geanalyseerd en je ziet dat ze veel wedstrijden maar met één doelpunt verschil verliezen”, vervolgt hij. “Verdedigend staan ze goed en daar tegenover scoren ze niet heel veel. Het is een taaie tegenstander, zeker als je in Oekraïne speelt.”

Volgens de middenvelder, die voornamelijk als buitenspeler speelt, kan Feyenoord een goede stap zetten bij een overwinning. “We zien deze wedstrijd als een heel belangrijk duel. Als je wint, kan je een goede stap zetten. Het ligt natuurlijk ook aan het resultaat van de anderen, maar een overwinning zou mooi zijn. We zullen zien hoe het gaat lopen.”
ar
 ar - dinsdag 01 november 2016 - 21:36   quote  deeplink  
Hmmm..dit potje moet ik opnemen en later op de avond terugkijken.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 01 november 2016 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2016 - 21:36 schreef ar het volgende:
Hmmm..dit potje moet ik opnemen en later op de avond terugkijken.
+1
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 02 november 2016 - 16:09   quote  deeplink  
Voorbeschouwing Zorya Luhansk - Feyenoord met Jens Toornstra

(https://youtu.be/XJpK5W7h8fs)
netsurfer
 netsurfer - woensdag 02 november 2016 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2016 - 06:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Prima speler om erbij te hebben. Maar als iedereen fit is, moet je denk ik concluderen dat hij een van de eerste reserves is. Een ideale 12e-13e-14e man. Hoe dan ook, er is een rol voor hem weggelegd, maar dat zal niet altijd de basis zijn.
Eens. Zijn geluk is dat hij op zeker 3 posities ideale stand-in is. Feyenoord doet er dan ook verstandig aan om zijn contract te verlengen. Dit soort jongens heb je nodig in je selectie.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 november 2016 - 10:53   quote  deeplink  

(https://youtu.be/UpEkTcNEtEU)
MMM
 MMM - dinsdag 15 november 2016 - 22:48   quote  deeplink  
Zo'n grote smoel terwijl je je laatste wedstrijd van GAE verloor. Man man man, wat een niveau weer
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 15 november 2016 - 22:52   quote  deeplink  
Tis net of hij een hellium ballonnetje heeft leeggezogen voor het interview
van geil
 van geil - dinsdag 15 november 2016 - 22:53   quote  deeplink  
Eh eh

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jens Toornstra///HELD topic

0.0202329