BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jens Toornstra///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
VVout
 VVout - woensdag 01 maart 2017 - 07:16   quote  deeplink  
Laat het plafond maar omhoog gaan bij Feyenoord, hoeft ie ook geen andere club te zoeken..
van geil
 van geil - woensdag 01 maart 2017 - 18:33   quote  deeplink  
Het budget bedoel je denk ik ?
Dat stijgt sowieso minimaal 1 miljoen per jaar .
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 maart 2017 - 07:18   quote  deeplink  
Toornstra: ''Laten we alsjeblieft nog rustig aan doen''

2b5h7t.jpg

Jens Toornstra is in de vorm van zijn leven. De Feyenoord-middenvelder is al het hele seizoen belangrijk voor zijn club en komende zondag kan hij de dubbele cijfers halen tegen Sparta. Toornstra heeft namelijk al negen treffers achter zijn naam staan.

En ook tegen PSV maakte hij er één. ''Die bal zat er lekker in. We spelen altijd op het randje, dit Feyenoord schuwt de duels nooit. Dat PSV ook zo werd overlopen in de beginfase, dat kwam echt door ons'', zegt hij in het Algemeen Dagblad. ''Maar laten we alsjeblieft nog rustig aan doen. Zondag wacht Sparta en ook die partij moeten we echt winnen.''

Dirk Kuyt moest afgelopen zondag genoegen nemen met een plek op de bank. In de media werd het breed uitgemeten dat de aanvoerder toch meedeed met de warming-up van de basisploeg. ''Niks bijzonders, er doet altijd één extra speler mee met de basisploeg voor het positiespelletje dat gespeeld moet worden. Tonny Vilhena deed dat vorig seizoen en ik heb het zelf ook weleens gedaan. Valt het blijkbaar alleen op als Kuyt dat doet? Bij de mensen misschien, maar niet bij ons, hoor.''
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 maart 2017 - 07:18   quote  deeplink  
Dus hou je commentaar maar voor je Gijpvogel..
van geil
 van geil - maandag 06 maart 2017 - 18:35   quote  deeplink  
Zat die veter in zijn reet of zo ?
Werkelijk onzichtbaar.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 08 maart 2017 - 15:38   quote  deeplink  
TOORNSTRA VERKOZEN TOT SPELER VAN DE MAAND FEBRUARI

1zydbfl.jpg

Jens Toornstra is door de leden van Het Legioen verkozen tot ‘Legioen Speler van de Maand’ februari. De 27-jarige middenvelder kreeg maar liefst veertig procent van de stemmen en eindigde daarmee ruim boven Eric Botteghin (veertien procent) en Karim El Ahmadi (twaalf procent).

Toornstra kwam in actie tijdens alle vier competitiewedstrijden die Feyenoord in februari speelde. In de thuiswedstrijd tegen FC Groningen (2-0) maakte hij beide goals, terwijl hij tegen PSV (2-1) voor de openingstreffer tekende. In de uitduels met FC Twente (0-2) en ADO Den Haag (0-1) speelde Toornstra respectievelijk 28 en negentig minuten.

Leden van Het Legioen kunnen maandelijks hun ‘Speler van de Maand’ kiezen. Zij  kunnen elke maand twaalf Legioenpunten verdelen onder hun drie favoriete Feyenoord-spelers. De speler die de meeste Legioen-punten krijgt toebedeeld, ontvangt de prijs ‘Legioen Speler van de Maand’. Onder alle Legioen-leden die hebben gestemd, worden drie gesigneerde shirts van de Speler van de Maand verloot.

De opgetelde punten wijzen aan het eind van het seizoen uit welke Feyenoorder zich ‘Legioen Speler van het Seizoen’ mag noemen. Hij ontvangt de bijbehorende prijs uit handen van een lid van Het Legioen. Meer informatie over de ‘Speler van de Maand’ verkiezing vind je hier. 
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 maart 2017 - 21:47   quote  deeplink  
'Topseizoen' voor Feyenoorder: 'Alle posities middenveld en aanval al ingevuld'

jqkif8.jpg

Jens Toornstra merkt aan alles dat de landstitel voor Feyenoord steeds dichterbij komt. De middenvelder annex aanvaller is belangrijk voor de Rotterdammers, met dit seizoen al tien doelpunten en acht assists.

"Het begint nu natuurlijk te broeien, we komen steeds dichterbij", aldus Toornstra tegenover Feyenoord TV. "Je merkt wel dat de mensen er mee bezig zijn, maar ik moet zeggen dat er weinig over wordt aangesproken. Het hoort er bij, het is de druk die bij een club als Feyenoord hoort. Dat maakt het alleen maar mooier om voor deze club te spelen."

Niet alleen Feyenoord draait goed, ook Toornstra is op dreef. "Het team draait goed, dus dan is het makkelijker om daarin mee te gaan. De ballen vliegen er gewoon in, dat moet je ook wel eens hebben. Het is wel lekker om in de flow te zitten."

De veelzijdigheid van Toornstra is een belangrijk wapen van de middenvelder. "Ik heb alle posities op het middenveld én in de aanval ingevuld dit seizoen. Ik denk ook dat dit mijn beste jaar is. We staan er met het team ook goed voor, ik denk dat het tot nu toe een topseizoen is. 
van geil
 van geil - donderdag 30 maart 2017 - 21:49   quote  deeplink  
Jens moet uit eens een keer goed spelen.
Thuis is het vaak goed, uit een drama.
MMM
 MMM - donderdag 30 maart 2017 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 maart 2017 - 21:49 schreef van geil het volgende:
Jens moet uit eens een keer goed spelen.
Thuis is het vaak goed, uit een drama.
Eens
van geil
 van geil - zondag 02 april 2017 - 23:02   quote  deeplink  
Het wil maar niet lukken
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 02 april 2017 - 23:16   quote  deeplink  
Wel beter dan El Ahmadi en Nieuwkoop, maar goed, dat wil niet veel zeggen.
VVout
 VVout - dinsdag 04 april 2017 - 11:06   quote  deeplink  
C8jIU2VXYAEtpYa.jpg:large
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 04 april 2017 - 11:15   quote  deeplink  
Onze nummer 28 is vandaag 28 jaar geworden
Jens van hartelijk gefeliciteerd en een hele fijne dag
van uit Denemarken van ons vieren

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 april 2017 door de bluffer --
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 04 april 2017 - 11:25   quote  deeplink  
Ik zal straks even voor je toeteren als ik voorbij z'n huis rij bluf.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 04 april 2017 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 11:25 schreef Gerard_FR het volgende:
woon jij dan ook in het noorden, ik bedank je er voor
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 04 april 2017 - 12:17   quote  deeplink  
Nee, ik woon ook in het westen.
ar
 ar - dinsdag 04 april 2017 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 11:15 schreef de bluffer het volgende:
Onze nummer 28 is vandaag 28 jaar geworden
Jens van hartelijk gefeliciteerd en een hele fijne dag
van uit Denemarken van ons vieren
Je bent het niet vergeten!
Complimenten bluf.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 04 april 2017 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Niet 's nachts graag.
van geil
 van geil - dinsdag 04 april 2017 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Rood wit blauw uit het raam
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 04 april 2017 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 18:31 schreef van geil het volgende:

[..]

Rood wit blauw uit het raam
Rood wit is genoeg, ben geen Turk.
van geil
 van geil - dinsdag 04 april 2017 - 18:37   quote  deeplink  
Hahaha
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 april 2017 - 23:53   quote  deeplink  
icon_biggrin.gif
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 april 2017 - 23:07   quote  deeplink  
Toornstra over hattrick: "Dat gebeurt niet vaak"

314cdo9.jpg

Feyenoord heeft de nederlaag tegen aartsrivaal Ajaks woensdag goed van zich af weten te spelen. In de eigen Kuip wonnen de Rotterdammers met zeer ruime cijfers van Go Ahead Eagles: 8-0. Jens Toornstra was belangrijk met drie treffers.

“Het gebeurt niet vaak dat ik drie keer scoor. Ik ben er blij mee”, reageert de middenvelder tegenover Fox Sports. “Ik denk dat we na de wedstrijd van zondag (verlies tegen Ajaks, red.) was het aan ons om daarop te reageren. Dat hebben we goed gedaan.”

Een gejuich barstte halverwege de twee helft los in de Kuip. Gescoord werd er niet in Rotterdam Zuid, maar AZ kwam op gelijke hoogte met Ajaks. “Dat merkte ik wel op het veld, een kippenvelmomentje. Ik hoorde alleen wel dat ze gewonnen hebben, dat is jammer.”
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 april 2017 - 00:20   quote  deeplink  
Toornstra: We zijn rustig gebleven

(https://youtu.be/axW5kbDqlV0)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 april 2017 - 17:55   quote  deeplink  
Toornstra baalt: ''Het is ongelooflijk''

4jm5c4.jpg

Jens Toornstra leek zondagmiddag de winst voor Feyenoord veilig te stellen. De middenvelder annex aanvaller kreeg de bal na een voorzet van links op zijn voet, maar wist de bal niet achter de doelman van PEC Zwolle te schieten.

“Ik moet gewoon scoren”, stelt Toornstra, die in de wedstrijd tegen Go Ahead Eagles nog drie keer trefzeker was, tegenover Fox Sports. “De bal kwam op mijn hak en ging daardoor naast. Het was het weer net-niet vandaag.”

“We vroegen ons in de rust af hoe het kon de we zo aan de wedstrijd begonnen”, zegt hij over de vroege achterstand. “Ik geloof dat het de derde keer is dat we zo beginnen. Het is ongelooflijk. Heel merkwaardig en we willen het niet maar het gebeurt wel. Dat is een aandachtspunt voor de komende wedstrijden.”

Ondanks dat titelconcurrent Ajaks inloopt, blijft de Feyenoorder optimistisch. “We moeten positief blijven. We staan nog altijd bovenaan en hebben alles nog in eigen hand. We moeten hier niet te lang over inzitten en door naar de volgende wedstrijd.”

“We hebben dit seizoen 23 wedstrijden gewonnen. Nu staan er nog vier wedstrijden op het programma. Nog vier keer winnen klinkt dan niet veel. Dat moeten we doen”, besluit hij.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 09 april 2017 - 17:58   quote  deeplink  
Jaja....
van geil
 van geil - zondag 09 april 2017 - 17:59   quote  deeplink  
Thuis n 8
Uit een 4
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 april 2017 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 april 2017 - 17:59 schreef van geil het volgende:
Thuis n 8
Uit een 4
Onbegrijpelijk, vandaag ook weer
ar
 ar - zondag 09 april 2017 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 april 2017 - 17:58 schreef FR-Henk het volgende:
Jaja....
Vooropgezet Henk..
CobusIII
 CobusIII - zondag 09 april 2017 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 april 2017 - 18:01 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk, vandaag ook weer
Komt omdat Feyenoord uit niet zo dominant speelt..blijkbaar een mentaal probleem
MMM
 MMM - zondag 09 april 2017 - 19:14   quote  deeplink  
Uit heb je er weinig aan
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 09 april 2017 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 april 2017 - 19:14 schreef MMM het volgende:
Uit heb je er weinig aan
Heeft alles te maken met een panische verdediging in de uitwedstrijden.
Tis al de derde wedstrijd waarin je na een paar minuten op achterstand komt..
Alexmem
 Alexmem - zondag 09 april 2017 - 19:49   quote  deeplink  
Ik vond m vandaag wel één van de betere, maar goed hij moet die bal er natuurlijk wel even intikken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 12 april 2017 - 09:31   quote  deeplink  
Kom Jens ,opstaan zondag!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 april 2017 - 09:34   quote  deeplink  
Thuiswedstrijd, geen probleem..
Nibke 7
 Nibke 7 - woensdag 12 april 2017 - 11:46   quote  deeplink  
We gaan zijn naam aanpassen!
JTT. (Jens Thuis Toornstra)
JUT. (Jens Uit Toornstra)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 april 2017 - 14:52   quote  deeplink  
Die kop van JUT he..
van geil
 van geil - woensdag 12 april 2017 - 21:04   quote  deeplink  
Hopelijk doet Jens het nu weer wel.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 april 2017 - 15:41   quote  deeplink  
De Mos over Toornstra: ''In de Kuip loopt iedereen achteruit''

347bn92.jpg

Jens Toornstra is bezig aan het beste seizoen in zijn loopbaan als profvoetballer. De middenvelder, die ook als aanvaller uit de voeten kan, scoorde dit seizoen al dertien keer en gaf acht assists. Opvallend feit is dat al zijn doelpunten in de Kuip werden gemaakt.

“In De Kuip komt hij tien keer in de positie waaruit hij kan scoren”, zegt Aad de Mos, oud-trainer van onder andere Urawa Red Diamonds, Al-Hilal en AO Kavala, tegenover VI Radio. “In de uitwedstrijden komt hij één keer in die positie. Dan is het niet raak of de keeper stopt de bal. Dat is het grote verschil.”

Volgens de analist zorgt ook de speelwijze van de tegenstander voor de uitblijvende treffers van Toornstra op vreemde bodem. “De tegenstander zet vol druk in uitwedstrijden van Feyenoord, daar hebben ze gewoon veel moeite mee. Dat is Feyenoord niet gewend, want in de Kuip loopt iede tegenstander achteruit.”
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 14 april 2017 - 17:14   quote  deeplink  
Kan van Geel hem niet een half contract aanbieden....alleen voor de thuiswedstrijden?
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 14 april 2017 - 17:37   quote  deeplink  
Is al meer dan vorig seizoen over hem werd gedacht.
van geil
 van geil - zaterdag 15 april 2017 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 11:13 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Graag alleen goeie commetaar plaatsen
.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 15 april 2017 - 12:01   quote  deeplink  
Ik ruik archeologie.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 april 2017 - 12:02   quote  deeplink  
Sorry ik heb hele oude kaas gegeten..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 15 april 2017 - 12:15   quote  deeplink  
Nee, de lucht van oude letters. Penetrant man.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 15 april 2017 - 12:41   quote  deeplink  
Thuiswedstrijd, dus goals.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 april 2017 - 18:31   quote  deeplink  
Toornstra grapt: ''Zet mij maar op de bank''

2vuaerd.jpg

''Opluchting is het goede woord'', aldus doelpuntenmaker Jens Toornstra over de overwinning van Feyenoord. De middenvelder was zelf verantwoordelijk voor de belangrijke openingsgoal, maar zag de overwinning pas veiliggesteld worden na een wereldtreffer van Eljero Elia.

''Het was een goed moment om te scoren'', zegt de middenvelder tegenover Fox Sports over zijn goal. ''Ik heb Nicolai Jorgensen extra bedankt. Hij legde hem perfect klaar, het paste precies. Ik had de keeper al gezien, al kon de uitvoering wel wat beter. Maar ik ben blij met mijn doelpunt.''

Toornstra scoort daarmee opnieuw in De Kuip. Buitenshuis lukt hem dat nog niet. ''Ik heb zelf voorgesteld om me op de bank te zetten tegen Vitesse, haha'', grapt de international. Spanning is er niet, verzekert hij. ''In de kleedkamer zijn we vrij rustig. Maar je hebt ook met factoren als supporters en media te maken. Daar moeten we ons vanaf sluiten.''
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 april 2017 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 april 2017 - 12:41 schreef Stylzz het volgende:
Thuiswedstrijd, dus goals.
Aight..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 april 2017 - 19:07   quote  deeplink  
Jens Toornstra brak de ban met een slim lobje

(https://youtu.be/PIPLEqP2Am0)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 april 2017 - 21:00   quote  deeplink  
Toornstra: focus is het devies

(https://youtu.be/jWLL69Hk8Rc)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jens Toornstra///HELD topic

0.0247609