|
|
ViezeFurr
|
|
|
Het valt me steeds meer op hoe houterig hij loopt. Buiten dat komt hij gewoon heel veel handelingssnelheid te kort. |
|
|
|
|
Duderino
|
|
|
Zou t misschien kunnen zijn dat hij niet tegen de druk kan. Hij was de ideale 12e man, moest elke keer iemand uit de basis spelen. Had dan zijn persoonlijke overwinning al behaald en speelde met minder druk. Nu is Jens de eerste keus, Amrabat klopt nadrukkelijk op de deur en Jens gaat steeds minder en minder spelen. Bovendien lijkt het wel dat nu Larsson steeds fitter raakt, die ook de rol van 10 kan bekleden, het helemaal nog minder wordt. Ook omdat hij sowieso altijd de eerste is die geslachtofferd wordt door Gio.
Kan me hier naast helemaal vinden in het verhaal dat deze jongen momenteel te geblokt en houterig oogt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Of het is dit seizoen Lex Immers met een Toornstra-masker op |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Toornstra heeft al eerder een periode gehad dat het nix was. Maar kwam wel weer terug. Voor wat sneller en verrassend spel vind ik hem minder geschikt. Zie ik liever Larsson achter Jorgensen die ook nog eens de buitenkanten kan bedienen met intelligente passes. Amrabat en Karim maken het middenveld dan verder af: ziedaar een mix van fysiek, balafpakkers, creativiteit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Toornstra heb ik altijd een 12de man gevonden. Zijn goals echter zijn onmisbaar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heeft gisteren niet veel minuten gehad, fris dus voor zondag.
Tijd voor eindelijk eens een goede prestatie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Al twee maanden niet veel hoeven spelen. En toch niet goed. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dom balverlies voor de goal door tekort aan handelingssnelheid, weer voor open doel missen. Maar geen vervanger beschikbaar.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Toornstra gaat zo langzamerhand echt door de ondergrens heen. Liever Larsson op zijn plek.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Maar die heeft niet de inhoud om zoveel meters te overbruggen.. Thuis tegen wat mindere clubs kan het dan weer wel, veel balbezit en creativiteit is dan wel fijn op 10.
Jens heeft geluk dat er geen vervanger is. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Een voorhoede met Larsson, Jorgensen en Berghuis heeft te weinig snelheid en diepte. Liever Larsson op 10 en een snelle linksbuiten...Heb geen vertrouwen in Boetius (heeft wel de snelheid). |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Maar die 3 die jij opnoemt hebben alle 3 wel ontiegelijk veel voetballend vermogen. De beste van de Eredivisie zelfs. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2017 - 11:33 schreef MMM het volgende:Maar die 3 die jij opnoemt hebben alle 3 wel ontiegelijk veel voetballend vermogen. De beste van de Eredivisie zelfs. Is zeker waar, alleen weet ik niet of het de beste is van de eredivisie...Alleen zie ik Larsson liever als 10 achter Jorgenssen. De linksbuiten wordt dan een vraagteken??? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Tegenstander met snelle verdedigers kunnen dan verder van het doel spelen en meer druk zetten. Daar kan het trage spel van Feyenoord niet onder vandaan voetballen... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Werkelijk waar een schande. Alsof Immers weer terug is, 0 voetballend vermogen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En niet afgetraind, echt veel zwaarder dan vorig seizoen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Duurde gisteren best lang voordat ik door had dat hij ook meespeelde. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik dacht dat hij aan het warmlopen was... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Fijn om hem weer te zien.
Had moeten scoren, zonde. Aan de bal wel weer goed, passes tenminste vooruit |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kreeg de laagste waardering |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Was ook een van de minste gisteren. Toch leek het erop dat het weer ietsjes beter gaat. Hopen dat dit die kant op blijft gaat, we hebben echt een aanvallende middenvelder nodig. Met trio El, Vilhena en Amrabat krijgt de aanval te weinig ondersteuning. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zoals T al zei, jammer dat hij niet scoorde. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat vind ik van alle 11 altijd in elke wedstrijd haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Op weg naar Engeland. Vervanger komt uit Utrecht.. Labyad /Ayoub. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hmm bericht is wel verwijderd.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ze hebben inmiddels de hele video gezien. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Originele Gio ziet Jens als vervanger van Berghuis komende tijd? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Denk aan de slisman, Fred Rutten: Hij misbruikte Toornstra om als pseudo rechtsbuiten te fungeren. Ik voel een herhaling komen als Bilal alsnog weg mag. Waar je ook al niks aan hebt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En Berghuis dan? Je kan je beste speler niet van positie laten wisselen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: In geval Berghuis geblesseerd is. Wie dan? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geen probleem, ik citeer onze Martin, alle posities dubbel bezet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja, maar dat veranderd weinig aan het feit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het geheel aan feiten bezien. Dat doet er toe. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dan kunnen we sowieso beter niet spelen. Dan ga je van top naar veel minder
Berghuis en Jorgensen zijn top kwaliteit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Larsson. Berghuis, Boëtius, Touré, Bilal en zelfs Toornstra T klopt. Kwalitatief misschien niet. Maar kwantitatief wel |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar