|
|
MightyAce
|
|
|
Hoort buiten de basis. Geef aub een ander de kans |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat zal binnenkort gebeuren Persie wordt de tien |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Dat is na gisteren wel pijnlijk duidelijk geworden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Klopt al vond ik El en Vilhena ook schandalig slecht. Die stonden zo ver terug elke keer. Nul aansluiting. En totaa geen felheid |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
RvP zien we over een paar weken pas denk ik. Lang niet fit genoeg nu |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ahmadi deed het goed toen hij iemand als Clasie naast zich had....hij de stofzuiger, Clasie de verdeler...Clasie wilde ook de bal hebben in de opbouw. El wil dat niet... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Weet ik niet. Wedstrijd fit kan even duren. Maar hoe lang heb je nodig met zo veel ervaring |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 22 januari 2018 - 07:57 schreef Stylzz het volgende:Klopt al vond ik El en Vilhena ook schandalig slecht. Die stonden zo ver terug elke keer. Nul aansluiting. En totaa geen felheid De uiterste houdbaarheidsdatum van dat koppel is voorbij. En El Ahmadi is ook geen aanvoerder, hij heeft er het karakter niet voor. Ik hoop dat de komst van Van Persie ook betekent dat die last van hem weggenomen wordt. Clasie halen wordt een steeds aantrekkelijker optie. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Afgelopen weken was hij topfit, volgens Feyenoord. Schijnt sinds zondagochtend veranderd te zijn. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
hij heeft bij mij altijd een basis plaats |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Is ie mooi klaar mee, afgescheurde kniebanden ofzo, moet ie gewoon voetballen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 22 januari 2018 - 08:42 schreef Els het volgende:[..] De uiterste houdbaarheidsdatum van dat koppel is voorbij. En El Ahmadi is ook geen aanvoerder, hij heeft er het karakter niet voor. Ik hoop dat de komst van Van Persie ook betekent dat die last van hem weggenomen wordt. Clasie halen wordt een steeds aantrekkelijker optie. eens |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij hoest te veel, en daar loopt hij naar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Na dit seizoen ook lozen.
Verdiend te veel voor een breedte speler. Aangezien ik in de zomer aankopen verwacht.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 januari 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat zal zwaar tegenvallen , vele miljoenen zijn verdampt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Iedereen wilt toch met Persie spelen? Ik verwacht volgend jaar minimaal 4 topspelers die voor een prikkie willen komen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En broodjes kroket. Gratis. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Inderdaad zitten knikkebollen, was de beste speler van het veld. Mooie passjes, steeds druk zetten. Veel beweging. Prima wedstrijd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 08 april 2018 - 20:51 schreef PieterBos het volgende:[..] Inderdaad zitten knikkebollen, was de beste speler van het veld. Mooie passjes, steeds druk zetten. Veel beweging. Prima wedstrijd. My bad, zal nooit meer gebeuren |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Zon en bier, het is niet mijn schuld |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Het is de schuld van alle bierbrouwerijen, maken mensen bewust alcohol verslaafd. Ook maar verbieden dan. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Of in de schaduw gaan zitten, als dat nog mag tenminste. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 08 april 2018 - 21:52 schreef Gerard_FR het volgende:Het is de schuld van alle bierbrouwerijen, maken mensen bewust alcohol verslaafd. Ook maar verbieden dan. Heineken , de ontvoering . dat was de reden van de Neus. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Of was het ontslag van zijn vader door Heineken de reden? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Het is kiezen tussen de minst kwade, maar dan kies ik voor deze. Drink liever bier in de schaduw dan water in de zon. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ja , plus het alcoholisme van zijn vader. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Zolang het nog mag kan dat, maar als mensen sociale druk voelen om samen met jou in de schaduw te gaan zuipen is het over. @Fart
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 april 2018 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 08 april 2018 - 22:21 schreef Gerard_FR het volgende:Zolang het nog mag kan dat, maar als mensen sociale druk voelen om samen met jou in de schaduw te gaan zuipen is het over. @Fart Dat ze het maar uit dr hoofd laten dan. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Voor mij het bier en de bbq met vlees in de schaduw, krijgt de rest bakkie sla en water in de zon. Mooi verdeeld zo |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Caransa, Van der Valk, Heijn en Heineken, Goeie tv jaren, spannende tijden. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Zouden ze weer moeten doen |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zondag 08 april 2018 - 22:27 schreef Fart het volgende:Voor mij het bier en de bbq met vlees in de schaduw, krijgt de rest bakkie sla en water in de zon. Mooi verdeeld zo En die blijven dan vervolgens binnen zitten miepen omdat jij in de schaduw leeft. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Als ik dr achter kom nou Sleep ze voor het gerecht. Gooi het op discriminatie of racisme ofzo, die doen het altijd wel goed wanneer je iets voor elkaar wilt krijgen |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Als je daar voor in aanmerking komt zou ik dat zeker doen, eet ondertussen ook een beetje gevarieerd, niet alleen wit vlees. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Had net een paar hamburgers op de bbq, maar die waren aardig zwart .. Dat werkt niet. Heb ze weggegooid. Bruin is ok, maar zwart? blegh Om ziek van te worden. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
1 procent meer dan Berghuis. Proficiat |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Dan heeft 5x stemmen toch zin gehad :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gun het Jens enorm. Geen zeikerd, ook niet na een lange, mindere periode. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zal wat worden als ie ook nog gaat zeiken terwijl ie geen knikker raakte.
Vond hem ook te zwaar, lijkt nu ietwat afgetrainder. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 april 2018 - 08:26 schreef MMM het volgende:[..] Zal wat worden als ie ook nog gaat zeiken terwijl ie geen knikker raakte. Vond hem ook te zwaar, lijkt nu ietwat afgetrainder. Loopt wekelijks de meeste kilometers. Afgetraind is hij wel. Maar als je altijd als eerste wordt gewisseld. Gaat dat ook in je hoofd zitten. Ik vind hem de stille kracht van Feijenoord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 april 2018 door Milo -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat is geen compliment dan voor dit seizoen. |
|
|
|