|
|
MMM
|
|
|
Klasse! Goal is hem gegund |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Zeker weten, ideale prof en leuke kerel.
Gaat alleen niet meer beter worden. Kan prima nummer 12 worden die op meerdere plekken inzetbaar is als vervanger. Maar zie geen basisspeler in hem als we verder willen komen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zou hem er gewoon bij houden. Dankbare speler om erbij te hebben. En hij zal niet alles spelen, maar je weet wat je aan hem heb. Prima speler voor bij de eerste 18. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Jens is voorin/mid zeker als backup te gebruiken, nog maar een jaartje houden als er geen mafketel met een hoop euries komt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Werkte zich de ballen uit de broek. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
If mooi bedrag...then voordeur.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Heeft letterlijk gezegd gewoon bij Feyenoord te blijven. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Past niet door de voordeur hoor |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ik hoop het. Anders kan het lang duren. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Gewoon dwars door de muur |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zei Vlaar ook ooit voor 50.000 mensen. 3 dagen later vertrokken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heeft weinig behoefte aan een buitenlands avontuur volgens de berichten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als hij begint zoals hij de laatste helft van t seizoen speelde prima |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jens is een half jaar alles, en dan weer niets. Sympathieke jongen, geen sterkhouder. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Indien beter alternatief, wel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hou hem er bij. Prima speler in de selectie. Mort niet, doet altijd zijn best, maakt zijn goals. Zie geen reden hem weg te doen. Tis geen absolute sterkspeler, maar verder heeft ie duidelijk zijn waarde. Heeft (naast RvP) wel een echte concurrent nodig, maar is je ideale 13-14-15 man. En zal genoeg basisplaatsen hebben ook. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De vraag is alleen zijn de investeringen en salariskosten in Toornstra te billijken met zijn opbrengst/prestaties ? Hij is er nu 4 jaar , en de transfer was 3,5 miljoen dacht ik. Nog drie jaar erbij dan ? zonder opbrengst ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 mei 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 28 mei 2018 - 22:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Hou hem er bij. Prima speler in de selectie. Mort niet, doet altijd zijn best, maakt zijn goals. Zie geen reden hem weg te doen. Tis geen absolute sterkspeler, maar verder heeft ie duidelijk zijn waarde. Heeft (naast RvP) wel een echte concurrent nodig, maar is je ideale 13-14-15 man. En zal genoeg basisplaatsen hebben ook. Eens |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 28 mei 2018 - 22:48 schreef van geil het volgende:De vraag is alleen zijn de investeringen en salariskosten in Toornstra te billijken met zijn opbrengst/prestaties ? Hij is er nu 4 jaar , en de transfer was 3,5 miljoen dacht ik. Nog drie jaar erbij dan ? zonder opbrengst ? Twee bekers en een kampioenschap. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Mag wel gaan wat mij betreft. Model prof, dat wel, maar op die plek op het veld heb je meer kwaliteit nodig. Voor op de bank is hij te duur en zie ik liever een jeugdspeler of een jongere speler. Voordeur. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eens, indien betere vervanger. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Een betere stille kracht kan je er niet bij hebben. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Gedeeld door 4 en 25 |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Mag van mij wel gaan. Gun hem mooie transfer. Is hele nuttige speler geweest voor ons, maar denk niet dat hij nog beter gaat worden, we moeten door. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik hang er een beetje tussen, ga ver mee met T. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Yep..open dag, hoor t m nog zeggen hahaha |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Iemand nog iets van zijn armblessure gehoord? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
verkopen of voor niks laten gaan |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Nee joh, gewoon basis en corners steeds weer laten verkloten ... unbelievable! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote: Slechtste man van het veld |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Maar maakt de meeste kilometers, werkt het hardst en hoor je nooit. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Klopt, maar die deed zich echt voor als een 10! Jens niet en scoort gemiddeld veel voor Feijenoord! |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote: Lopers zijn per definitie niet altijd goede voetballers. Bolt werk ook hard en kan snel rennen, maar kan waarschijnlijk ook niet ballen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 19 augustus 2018 - 15:16 schreef Milo het volgende:[..] Klopt, maar die deed zich echt voor als een 10! Jens niet en scoort gemiddeld veel voor Feijenoord! Immers scoorde ook best wel wat doelpunten en als hij 30% van zijn kansen had benut was het een topper... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zondag 19 augustus 2018 - 15:18 schreef johan mansveld het volgende:[..] Lopers zijn per definitie niet altijd goede voetballers. Bolt werk ook hard en kan snel rennen, maar kan waarschijnlijk ook niet ballen. Toornstra scoort veel. Haalt sowieso altijd wel een 6 |
|
|
|