|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Neem nog een snuif.
Wat een gek |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jørgensen is terug: ''Voor Toornstra dreigt de bank''
Nicolai Jørgensen is weer volledig terug bij Feyenoord en lijkt volgende week tegen Vitesse klaar voor een plek in de basis. De spits maakte gisteren tegen FC Utrecht een uitstekende indruk tijdens zijn invalbuurt. Volgens het Algemeen Dagblad moet Jens Toornstra ernstig rekening houden met een plek op de bank.
''De Deen Nicolai Jørgensen is terug en een basisplaats is voor de Scandinaviër een kwestie van tijd. Robin van Persie zakt dan een positie om in de rug van Jørgensen te gaan opereren,'' schrijft de krant. 'Voor Jens Toornstra is er nog één ontsnappingsroute, de plek van linkerspits waar Sam Larsson gisteren enige vooruitgang boekte maar dan wel afgemeten tegen zijn zeer lage niveau van de voorbije weken.''
''Toornstra slaagde er ooit in om Dirk Kuyt, toch echt koning, keizer en admiraal tegelijk in de Kuip, mokkend op de reservebank te houden. Maar Van Persie uit het huidige Feyenoord krijgen, dat lijkt een onmogelijke opgave. Zeker nu Feyenoord door het ontbreken van Europese wedstrijden geen loodzwaar programma draait.'' |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nu Tapia nog in de basis. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heb anders al leuke dingen van hem gezien, als andere dan niets laten zien verdient ie de kans om wederom te laten zien dat hij het kan.
Moet er wel ff aan toe voegen dat ik nieuwschieriger ben naar Wouter Burger.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 september 2018 door VVout -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zou hem wel eens tussen technisch meer voetballende spelers willen zien: Persie, Berghuis, ook Jorgensen, Larsson ook. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 24 september 2018 - 10:54 schreef FR-Henk het volgende:[..] Zou hem wel eens tussen technisch meer voetballende spelers willen zien: Persie, Berghuis, ook Jorgensen, Larsson ook. Dan koop je een poster. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Beetje knippen , beetje plakken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Tapia hebben we wel gezien toch? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: O ja. Geen verrassingen natuurlijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hoelang hebben we eerder moeten zien dat Vilhena z'n man liet lopen en doelloos rondhobbelde? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tapia middenvelder weinig gezien op die positie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heb de wedstrijd niet kunnen zien hier, zenden hier overal Engels voetbal uit, dus kan niet oordelen. Maar ik begrijp van je dat niemand meer deugd vandaar die reactie.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 24 september 2018 - 10:54 schreef FR-Henk het volgende:[..] Zou hem wel eens tussen technisch meer voetballende spelers willen zien: Persie, Berghuis, ook Jorgensen, Larsson ook. Dan kan hij mee. Zeker weten. Je moet hem alleen niet CV zetten, das alles |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De IKEA klaagmuur, nu ruim op voorraad. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Klaagmuren passen beter in 020. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vond het echt een schitterende goal. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Eenzame strijder, die altijd zijn werk doet. En als een gewillig slachtoffer door het orakel Gio makelijk te wisselen is grrrrrrrrrr Vilhena en Berghuis zijn de toppers ????? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Met van Persie erbij, ja. Dat is het beste wat we hebben. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Zit weer in een goede fase, over de jaren heen tussen de pieken en dalen een redelijk stabiele speler. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
De beste speler van de wedstrijd van gister! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Door de meeste van ons onderschatte voetballer |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Niet normaal, zo goed vandaag. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Motm. Wat was die jongen goed vandaag |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Niveau van zijn kampioensjaar vanmiddag. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Inderdaad. Hij is ook niet gek te krijgen. Ook na een aantal keer gepasseerd te zijn, knalt ie er gewoon weer overheen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zou ook zwijgen als ik moest zitten vanwege van Persie |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Alles weer voorbij zien komen. Wat was hij goed. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik ben blij jou zo blij te zien in een topic naast die van Berghuis hahaha |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD