|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik denk zelfs 1 of max 2 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee ik denk psv ajax Heerenveen Az en Vitesse |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: PSV niet , Vitesse weet ik niet , de anderen inderdaad eens. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Psv was ook een open wedstrijd ,daarom wonnen we ook. Wel met de hak over de sloot |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2019 - 22:12 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Psv was ook een open wedstrijd ,daarom wonnen we ook. Wel met de hak over de sloot Ok, ik kan me even de wedstrijd niet goed voor me halen, dus geloof je. Maar normaliter vind ik ze vrij goed gegroepeerd verdedigen . Met niet zo veel mensen voor de bal als Ajax.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 januari 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Verademing voor het middenveld, jij en je loopvermogen en je aanvallende intenties. Man of the match, voor mij en vele andere gisteren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ha, Jens begint te mopperen.. en terecht. Altijd de kop van jut.. en die paddestoel mag eeuwig lang zijn doelloze meters maken! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Goed dat hij zijn mond eens open trekt. Lachwekkend om hem altijd als eerste eruit te halen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 04 februari 2019 - 13:23 schreef ar het volgende:Ha, Jens begint te mopperen.. en terecht. Altijd de kop van jut.. en die paddestoel mag eeuwig lang zijn doelloze meters maken! Vilhena zijn gedrag was gisteren ergelijk. Blijkbaar had hij t gedrag van die Ajacieden van vorige week gekopieerd en gebruikt. Lag vaak op de grond met zijn handen in de lucht ,met commentaar richting de scheids. Daarbij schoot hij ballen richting het doel waar menig B pupil om moest lachen. Eiste nog een vrije trap toe die minimaal van de voet van 4 andere spelers had moeten komen. Dat zegt overigens ook iets over die andere 4 maar goed. Een kenner schreef vorige week dat Vilhena nooit meer de ondergrens zou aantikken. In mijn ogen had hij het goed mis . Ik blijf overigens wel een groot Vilhena fan maar gisteren had hij absoluut gewisseld moeten worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Speelde als een natte krant |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 04 februari 2019 - 15:05 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Vilhena zijn gedrag was gisteren ergelijk. Blijkbaar had hij t gedrag van die Ajacieden van vorige week gekopieerd en gebruikt. Lag vaak op de grond met zijn handen in de lucht ,met commentaar richting de scheids. Daarbij schoot hij ballen richting het doel waar menig B pupil om moest lachen. Eiste nog een vrije trap toe die minimaal van de voet van 4 andere spelers had moeten komen. Dat zegt overigens ook iets over die andere 4 maar goed. Een kenner schreef vorige week dat Vilhena nooit meer de ondergrens zou aantikken. In mijn ogen had hij het goed mis . Ik blijf overigens wel een groot Vilhena fan maar gisteren had hij absoluut gewisseld moeten worden. Eens. En Clasie had btw ook wel gemogen hoor... Maar nee, Jens is prof en zeurt nooit,dus makkelijk doelwit. Dan kun je als coach niet communiceren. Ik wordt daar pissig van |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Toornstra en De Kromme hebben een punt met de 6-2 voorverkoop. Boemerang-effect |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Schijt aan 020. Zo'n 6-2 wordt meteen weer zo overdreven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De visie van Piet, bevalt het niet reageer dan ook niet ( vrolijke kwinkslag in deze benarde tijden) Koop fc Dordrecht en noem het feydo ( speel je toch in de kkdivisie) Bezem door de staf, en minder bestuursleden. Invloed vrienden en supporters van feyenoord vergroten Stadion renoveren ( is mogelijk met meer vip boxen enook een paar wip boxen met dames dit genereert extra geld) Conditie trainer verbieden om op het hoofdveld te komen) Stoeltjes vergroten en vervangen Scouting apparaat vullen met Boskamp, v Hanegem Bosvelt enzv Standbeeld voor v Hanegem Kortom piet weet raad |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Eens,maar is ook wel vaak onzichtbaar . Alleen vraag ik mij dan ook af ligt het aan hem of het elftal in het algemeen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Verlengen? Lijkt mij beter om in dit geval door te selecteren.
Zal ook geen misselijk salaris hebben |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2019 - 14:55 schreef MMM het volgende:Verlengen? Lijkt mij beter om in dit geval door te selecteren. Zal ook geen misselijk salaris hebben Geen verkeerde speler als waterdrager, kan bijna overal spelen (niet altijd top op elke positie). Wel goed voor 10 á 15 goals, assists reken ik daarbij uiteraard. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Afgelopen 2 seizoenen 8 goals. Vorig jaar 11 assists, dit jaar maar 5. Het word allemaal minder.
Prima kerel maar krijgt een flink salaris. Liever doorselecteren.
Kökcü als de nieuwe nummer 10.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 juni 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar wel een ideale twaalfde man.... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Alstublieft geloof niet te veel in Kokcu is er nog lang niet klaar voor. we maken hem weer een grotere voetballer dan hij (nu) nog niet is. En je kan zeggen wat je wil over Jens, hij is een voorbeeldig Prof. En een zeer bruikbare speler. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat is zo. Alleen vind ik dat Feyenoord nu niet in de positie is om zo'n dure jongen te houden voor de bank. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2019 - 15:26 schreef piet de paler het volgende:Alstublieft geloof niet te veel in Kokcu is er nog lang niet klaar voor. we maken hem weer een grotere voetballer dan hij (nu) nog niet is. En je kan zeggen wat je wil over Jens, hij is een voorbeeldig Prof. En een zeer bruikbare speler. Als je talenten niet laat spelen, zullen ze nooit beter worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2019 - 15:26 schreef MMM het volgende:[..] Dat is zo. Alleen vind ik dat Feyenoord nu niet in de positie is om zo'n dure jongen te houden voor de bank. Wat verdient ie dan? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
als we elke week door een blundertje verliezen wil ik je nog wel eens horen, kijk eens naar zijn gespeelde wedstrijden was ook niet allemaal zeer goed of niet ? je legt te veel druk op het mannetje |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat zal toch wel richting de miljoen lopen? Hij zal sowieso 1 van de grootverdieners zijn. Paar keer al verlengd, na de titel verlengd toen hij een goed seizoen had. Toen kon hij bijna vragen wat hij wil, in realistische zin. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2019 - 15:31 schreef piet de paler het volgende:als we elke week door een blundertje verliezen wil ik je nog wel eens horen, kijk eens naar zijn gespeelde wedstrijden was ook niet allemaal zeer goed of niet ? je legt te veel druk op het mannetje Heeft lekker veel gespeeld he Kökcü.
Man man man
Afgelopen seizoen verloren we vaak genoeg door blunders van ervaren mensen. Dus wat boeit het? Jeugd de kans geven.
Kijk hoe 020 dat doet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 juni 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
In de topwedstrijden was hij echt een kei afgelopen seizoen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
man man man en waarom denk je dat hij niet al te veel speeltijd krijgt ? Je breekt zo een ventje af. Natuurlijk moet je verjongen maar dan wel met een ervaren basis. en dat heb je misschien niet meer. Ja speelminuten maken Nee geen capaciteiten verwachten van deze jongen die hij (nog) niet bezit.Stoppen met mensen op te hemelen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2019 - 16:07 schreef piet de paler het volgende:man man man en waarom denk je dat hij niet al te veel speeltijd krijgt ? Je breekt zo een ventje af. Natuurlijk moet je verjongen maar dan wel met een ervaren basis. en dat heb je misschien niet meer. Ja speelminuten maken Nee geen capaciteiten verwachten van deze jongen die hij (nog) niet bezit.Stoppen met mensen op te hemelen. Net of Kökcü zich op kan trekken aan matige oudere spelers.. Die jongen heeft veel te weinig speeltijd gekregen afgelopen seizoen.
Dit moet de nieuwe nummer 10 worden, eindelijk weer een voetballer erbij.
Ophemelen? Wees blij dat er weer eens een aanvallend talent aan komt. Speeltijd geven. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik denk dat Jaap Stam wel zijn keuze zal maken . Misschien kan Toornstra wel de positie van Clasie of Vilhena overnemen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2019 - 16:10 schreef MMM het volgende:[..] Net of Kökcü zich op kan trekken aan matige oudere spelers.. Die jongen heeft veel te weinig speeltijd gekregen afgelopen seizoen. Dit moet de nieuwe nummer 10 worden, eindelijk weer een voetballer erbij. Ophemelen? Wees blij dat er weer eens een aanvallend talent aan komt. Speeltijd geven. Matige oudere spelers o ja v Persie, Berghuis, jajajajaja.ik ben gewoon bang dat de druk te groot is . Eindelijk weer een voetballer erbij...Burger. Geertruida zijn natuurlijk veel slechter. Ik ga met je mee met jeugd inzetten maar dan doe je niet mee voor plaats 1 t/m 4 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2019 - 17:46 schreef piet de paler het volgende:[..] Matige oudere spelers o ja v Persie, Berghuis, jajajajaja.ik ben gewoon bang dat de druk te groot is . Eindelijk weer een voetballer erbij...Burger. Geertruida zijn natuurlijk veel slechter. Ik ga met je mee met jeugd inzetten maar dan doe je niet mee voor plaats 1 t/m 4 Omdat de rest zoveel meer mogelijkheden heeft, zelfs had nooit zijn rekening op z#n peil gehad zonder zijn jeugd en sommige voelen zich nu al kansloos. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2019 - 17:46 schreef piet de paler het volgende:[..] Matige oudere spelers o ja v Persie, Berghuis, jajajajaja.ik ben gewoon bang dat de druk te groot is . Eindelijk weer een voetballer erbij...Burger. Geertruida zijn natuurlijk veel slechter. Ik ga met je mee met jeugd inzetten maar dan doe je niet mee voor plaats 1 t/m 4 Dat zijn de enige 2 echt goede..
Wat hebben Burger en Geertruida er mee te maken?
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Omdat deze 2 spelers net zo goed of slecht zijn dan Kokcu op dezelfde wijze waarop jij hem beoordeeld. En over die goede spelers er waren er meer alleen niet constant. Nogmaals ik hoop dat Kokcu het red. Maar ik geloof ( nog) niet in hem als de redder van Feyenoord komend seizoen. We zij al vaker telleurgesteld |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2019 - 18:43 schreef piet de paler het volgende:Omdat deze 2 spelers net zo goed of slecht zijn dan Kokcu op dezelfde wijze waarop jij hem beoordeeld. En over die goede spelers er waren er meer alleen niet constant. Nogmaals ik hoop dat Kokcu het red. Maar ik geloof ( nog) niet in hem als de redder van Feyenoord komend seizoen. We zij al vaker telleurgesteld Meer jeugdwedstrijden gaan kijken Piet. Kökcü is eindelijk weer een echte voetballer vanuit de jeugdopleiding. Burger is een heel ander soort speler, Geertruida een verdediger. Die 2 kunnen het ook redden maar ik hou van voetballers die iets met een bal kunnen. Waarvoor je naar het stadion gaat.
Kökcü kan zo iemand worden maar moet dan wel de kans krijgen.
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Toornstra dus verlengd.
Ik vind het geen goede zet, tijd om door te selecteren en te duur voor de bank.
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Twijfelgeval. Is ook nog regelmatig van waarde gebleken. |
|
|
|