|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord kan op het moment niet beschikken over de niet fitte Nicolai Jörgensen en Dylan Vente en Jaap Stam loste dat probleem zondag tegen sc Heerenveen op door Steven Berghuis in de punt van de aanval te posteren. De Oranje-international kon zijn ploeg echter niet verder helpen dan een 1-1 gelijkspel en Ronald de Boer denkt dat Berghuis meer ondersteuning nodig heeft als hij daadwerkelijk op die positie blijft spelen.
Berghuis is geen spits, maar hij heeft wel heel veel kwaliteiten. Hij kan vanuit het niets een pass verzenden, hij kan dribbelen en schieten van buiten de zestien. Dan moet je andere mensen hebben die dat herkennen en dan diep gaan", analyseert De Boer bij FOX Sports.
Jens Toornstra ontbrak vanwege blessureleed eveneens nog en De Boer denkt dat hij Berghuis juist goed zou kunnen ondersteunen. "Toornstra zou in mijn ogen kunnen doen wat Donny van de Beek bij Ajaks doet. Hij zou dat heel goed in kunnen vullen. Dusan Tadic is eigenlijk een mismaakte spits en als hij weggaat uit de punt, gaat Van de Beek er overheen. Dat zou Toornstra eigenlijk ook goed moeten kunnen", gaat hij verder. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat deed Jens vooral ook veel in het kampioensjaar, er overheen komen. 12 goals meen ik toen? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Leek niet veel aan de hand toen ie eraf moest tegen Angers. Duurt lang zeg. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Genoeg mensen op het middenveld rustig de blessure laten genezen |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ja zijn afwezigheid kan goed opgevangen worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Fijn om hem weer terug te zien.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Liever op t bankie We moeten door |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
toornstra is verleden tijd, speelt 2x een goede wedstrijd in een seizoen (vaak wel in een grote), de rest is niet het niveau wat je nodig hebt. Iets wat je wel terugziet bij spelers als Tapia... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Niveau daalde. Doorselecteren Desondanks een echte clubman. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Houden een nuttige speler |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dertiende man prima |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ben geen fan van hem, maar speelde gisteren goed. Je ziet dat hij minder talent heeft dan Kokcu. maar hij kan wel veel meer vuile meters maken. Dat hadden we gisteren nodig. Je zie dat Toornstra makkelijker de ruimte tussen middenveld en voorhoede kan belopen dan Kokcu. Hij houdt daarmee het elftal wat meer bij elkaar. Als we meer naar voren gaan spelen, zal je zien dat Kokcu meer in zijn kracht komt. maar zolang Botje staat opgesteld, zal dat niet gebeuren. Dus Botje=Toornstra. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2019 - 17:25 schreef CobusIII het volgende:toornstra is verleden tijd, speelt 2x een goede wedstrijd in een seizoen (vaak wel in een grote), de rest is niet het niveau wat je nodig hebt. Iets wat je wel terugziet bij spelers als Tapia... Trololololooo |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ja, maar bijt elkaar niet. Ben geen fan van hem zoals gezegd, maar speelde gisteren goed (het was een grote wedstrijd). Zo eerlijk moet je zijn. Als je met een groot speelveld voetbalt, heb je meer aan Toornstra op het moment. maar de wenselijke situatie uiteindelijk is een compacter systeem. Dan komt Kokcu beter uit de verf. Blijf erbij dat Toornstra uiteindelijk het kind van de rekening gaat worden...Veel zal afhangen van Senesi. kan hij meer van het doel af voetballen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 oktober 2019 door CobusIII -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 oktober 2019 - 10:08 schreef CobusIII het volgende:[..] Ja, maar bijt elkaar niet. Ben geen fan van hem zoals gezegd, maar speelde gisteren goed (het was een grote wedstrijd). Zo eerlijk moet je zijn. Als je met een groot speelveld voetbalt, heb je meer aan Toornstra op het moment. maar de wenselijke situatie uiteindelijk is een compacter systeem. Dan komt Kokcu beter uit de verf. Blijf erbij dat Toornstra uiteindelijk het kind van de rekening gaat worden...Veel zal afhangen van Senesi. kan hij meer van het doel af voetballen... Kökcu zal moeten gaan groeien, en niet zo'n beetje ook. Eens dat het spelsysteem bepaalt welke speler nuttiger is.
Heb wel een zwak voor Jens, komt altijd weer bovendrijven. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 oktober 2019 - 10:14 schreef MightyAce het volgende:[..] Kökcu zal moeten gaan groeien, en niet zo'n beetje ook. Eens dat het spelsysteem bepaalt welke speler nuttiger is. Heb wel een zwak voor Jens, komt altijd weer bovendrijven. kan ik me voorstellen. het is een uitstekende prof en sympathieke gast en heeft zeker kwaliteiten. is ook een speler die doelpunten maakt. Wellicht dat hij in deze fase belangrijk kan zijn... |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Jens laat zich altijd prima op als hij lang moet banken. Bewees hij al in t kampioensjaar |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Afgelopen maand doelpunt van de maand trofee bij Feyenoord tv. Kan hij volgende maand weer ophalen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 oktober 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het was niet beschamend maar wel teleurstellend aldus Jens.
Slappe trut |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Belachelijk zulke uitspraken |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik vond het wel beschamend, zeker als je weet dat de uitslag nog veel erger had kunnen worden als iemand die vervelende A'damse knapen had herinnerd aan de 6-2 van vorig jaar. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Onbegrijpelijk dat je als prof zo denkt, en ook nog eens uitspreekt... Echte topsport mentaliteit. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Niet gek dat je niet aanhaakt, als spelers het zó opvatten. Droevig |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Veel balverlies als hij de bal had, verdedigend zwak, daarnaast weinig tot niet gezien |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mooie assist.
Verder, ja.. Hetzelfde. Weinig. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hopende komen Fer,Karsdorp,Toornstra, Jorgensen weer in vorm. Dan staat er weer een aardig team, ik denk persoonlijk na de winterstop met een extra spits. Over Senesi ,ik zou hem verhuren aan een Spaans team, kan die wennen aan europees voetbal en komt hij volgend seizoen terug om daar een verdediging omheen te bouwen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Anderen ook opgevallen? Er werd regelmatig snel doorgecombineerd, maar Jens ontbeert net diezelfde techniek om dat voort te zetten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vandaag wel in iedergeval met 3 tegen 2 wist Jens het nog te verkloten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En toch blijft Jens voor mij een goeie speler. Misschien geen basis. Verdient een mooi afscheid, mocht ie ooit weggaan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Is gewoon dezelfde speler als in 2013 , en als je dat in 2019 concludeert dan snap ik dat je geil wordt van van Geel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2019 - 20:34 schreef FR-Henk het volgende:En toch blijft Jens voor mij een goeie speler. Misschien geen basis. Verdient een mooi afscheid, mocht ie ooit weggaan. Dat is het m nou juist. Soms man van de wedstrijd en soms de slechtste van de wedstrijd. Als je als ervaren speler zou afwisselend bent ,zou je eigen voor de breedte moeten zijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2019 - 21:39 schreef van geil het volgende:Is gewoon dezelfde speler als in 2013 , en als je dat in 2019 concludeert dan snap ik dat je geil wordt van van Geel. Welnee joh, jij denkt te snappen. Net als Jorgensen en vdH is Toornstra minder geworden. Ouwe obsessieve clown. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vind hem altijd op zijn best als ie pendelt tussen bank en basis. Komt vaak ook wat scherper terug na een tijdje reserve heb ik het idee. Is geen vaste basisspeler, daarvoor is ie niet constant genoeg. Is hij ook nooit geweest, dus eens met Van Geil in dat opzicht. Jens is Jens, ideale 13e man. Je ideale reserve middenvelder die over een heel seizoen toch genoeg minuten maakt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En tegen Groningen speelde hij niet best en ook nog eens een tikje ongelukkig, tja, dat hebben ook ons beste spelers wel eens. Of vaker dan eens, zelfs kijkend naar Berghuis. |
|
|
|