|
|
tomson
|
|
|
Kan elders nog rustig een paar seizoentjes de grote meneer wezen.. ADO als aanvoerder terug naar de eredivisie brengen zou wel een mooitje voor m zijn :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
R de Boer bij FOX vond Jens het cement tussen de stenen bij Feyenoord. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Rennertje leuke inzet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Jens laat zich niet gek maken :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Was echt een volkomem strakke reactie, met geweldige mimiek. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Op deze leeftijd nog steeds goed voor een basis plaats had gelezen dat hij te oud was. Schitterend doelpunt afgelopen zondag |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op woensdag 11 maart 2020 - 14:31 schreef de bluffer het volgende:Op deze leeftijd nog steeds goed voor een basis plaats had gelezen dat hij te oud was. Schitterend doelpunt afgelopen zondag Komt teveel te kort om verder door te groeien als club, maar goed met zijn contract zet je hem niet op de bank. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Veel sympathie voor deze man, niet om het voetbal(ook wel), maar meer om hoe hij in de samenleving staat. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 10 mei 2020 - 20:55 schreef van geil het volgende:Veel sympathie voor deze man, niet om het voetbal(ook wel), maar meer om hoe hij in de samenleving staat. Is zo, fijn mens, normaal gebleven in het opgefokte wereldje... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:''Veel spelers waren op het eerste beste vliegtuig gesprongen''
Journalist Mikos Gouka is onder de indruk van Jens Toornstra. De middenvelder van Feyenoord sprak met de nabestaande van de 17-jarige Jim, die op tragische wijze was gestorven. Voor Toornstra een klein gebaar, maar het maakte diepe indruk op familie en vrienden.
De Feyenoord-watcher wijt zijn volledige column aan de mens Toornstra, die meer is dan alleen een voetballer en komt met enkele voorbeelden: ''Toen corona dagelijks vele slachtoffers eiste, knaagde het weer. Hij belde met zaakwaarnemer Rob Jansen en zei dat hij het initiatief wilde nemen om salaris in te leveren. Er werd hem geadviseerd om het collectief te regelen, maar zijn persoonlijke standpunt was meer dan helder.''
Geld heeft nooit een grote invloed gehad. ''Toen Toornstra in mei 2017 met Feyenoord de titel won, stond Lazio wapperend met een mooi contract op de stoep. Veel spelers waren op het eerste de beste vliegtuig gesprongen, maar de middenvelder zei nee tegen de Italiaanse club. Geen risico, Feyenoord was toch ook mooi?'' In de ogen van Toornstra is er meer dan voetbal en heeft hij fatsoensnormen hoog in het vaandel staan Mooi mens.
Heeft al eens eerder aangegeven, ver voor Corona, dat mensen in de zorg meer zouden moeten verdienen en dat voetballers veel te veel krijgen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Helemaal met jou eens MMM Overigens hebben we in deze selectie helemaal niks te klagen met sociaal ingestelde spelers .. Ik vind dat echt mooi ... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Voor mij altijd een basis plaats |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Mooi mens, ideale speler om in een selectie te hebben als trainer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mooi man, geen woorden maar daden! |
|
|
|
|
pat
|
|
|
en voor deze berichtgeving was toornstra niet goed genoeg....
jens je was in mijn mening een goeie en dan is na dit bericht alleen maar bevestigd. ekte feyenoorder die altijd van waarde is |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jens is een goede gast. Een Feyenoorder, maar gaat elk jaar minder t niveau zijn wat je na moet streven |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juli 2020 - 12:05 schreef pat het volgende:en voor deze berichtgeving was toornstra niet goed genoeg.... jens je was in mijn mening een goeie en dan is na dit bericht alleen maar bevestigd. ekte feyenoorder die altijd van waarde is Voetbaltechnisch deels ook waar, maar de meeste hebben hem altijd op waarde ingeschat. Het houdt helaas wel een keer op. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juli 2020 - 08:44 schreef MMM het volgende:[..] Mooi mens. Heeft al eens eerder aangegeven, ver voor Corona, dat mensen in de zorg meer zouden moeten verdienen en dat voetballers veel te veel krijgen. Mooi mens is weer want anders als slappe trut d:-) |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juli 2020 - 12:08 schreef VVout het volgende:[..] Voetbaltechnisch deels ook waar, maar de meeste hebben hem altijd op waarde ingeschat. Het houdt helaas wel een keer op. wedstr. Gl Ass. In totaal : 407 97 74 Feyenoord Feyenoord 221 ADO Den Haag ADO Den Haag 118 FC Utrecht FC Utrecht 58
en dan heb ik het nog neteens over de talloze malen dat jens de wedstrijd door zijn goal won voor ons. ik heb het idee dat de leeftijd en zijn rustige zoetsappige overkomen meer worden gezien dan wat hij allemaal doet. arnold van der leide is buiten de ring een knuffelbeer maar in de ring ... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik vind Jens een prima gozer. Normaal gedrag en altijd hard werken. Bovendien fraaie statistieken, zie bericht van Pat.
En over zijn niveau, als anderen beter zijn moeten ze hem er maar uitspelen. Is tot nu toe niemand gelukt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat zegt meer over de anderen dan over Jens. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juli 2020 - 13:50 schreef netsurfer het volgende:Ik vind Jens een prima gozer. Normaal gedrag en altijd hard werken. Bovendien fraaie statistieken, zie bericht van Pat. En over zijn niveau, als anderen beter zijn moeten ze hem er maar uitspelen. Is tot nu toe niemand gelukt. mercie, eens |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juli 2020 - 13:13 schreef pat het volgende:[..] wedstr. Gl Ass. In totaal : 407 97 74 Feyenoord Feyenoord 221 ADO Den Haag ADO Den Haag 118 FC Utrecht FC Utrecht 58 en dan heb ik het nog neteens over de talloze malen dat jens de wedstrijd door zijn goal won voor ons. ik heb het idee dat de leeftijd en zijn rustige zoetsappige overkomen meer worden gezien dan wat hij allemaal doet. arnold van der leide is buiten de ring een knuffelbeer maar in de ring ... Mooie cijfers, een jaartje of 2 en dan gaat het alleen wel gedaan zijn jammer genoeg. Is één van de zeer nuttige en ook bepalende spelers geweest en heb het idee dat hij het ook zeker nog een jaartje kan zijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord speelde vandaag een stroperige oefenwedstrijd tegen FC Twente. Ook Jens Toornstra was niet echt te spreken over de wedstrijd, maar stipt aan waar het op dit moment vooral om draait: speelminuten in de benen krijgen. "De meeste jongens een helft en dat is vooral voor het conditionele belangrijk."
"Voetballend zijn er nog wel enkele verbeterpunten", aldus Toornstra glimlachend voor de camera van Fox Sports. Maar waarom kwam Feyenoord dan zo slecht voor de dag? "Da's een goede vraag, het was lastig. Ik denk dat Twente goed kort zat, fel was en en dat wij te weinig brachten aan de bal om echt gevaarlijk te worden. Het moet beter, zeker."
De middenvelder verwacht ook dat het beter zal gaan in de nabije toekomst. "Ten opzichte van vorig jaar denk ik dat we sterker zijn geworden. Nu zijn we vooral conditioneel bezig en we moeten naar elkaar toe groeien. Als we dezelfde spirit kunnen vinden die we vorig jaar hebben gehaald, dan kan het een mooi seizoen worden."
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2020 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou Jens ,welkom terug in t elftal. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Overig ergens gelezen dat Jens vandaag een wissel heeft geweigerd. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Succes vandaag Topper . Laat t maar zien |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toornstra speelt omdat Diemers geblesseerd is en Texeira nog niet helemaal daar is.
Dus dan weet je waar ie staat |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nooit meer zeggen dat we het sneu vinden als hij er naast staat.
Over the Hill, weg ermee. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jens Toornstra pakte zondagmiddag in de derby tegen Sparta een gele kaart na een overtreding op Harroui. In de media werd achteraf over rood gesproken. Na afloop kreeg de Feyenoorder zelf de beelden te zien.
"Rood, ja?", is Toornstra's eerste reactie als bij FOX Sports met zijn overtreding geconfronteerd wordt. "Ik vang hem op en haal de counter eruit. Het was niet bewust om hem pijn te doen. Ik zie de beelden nu voor het eerst. Voor mijn gevoel ving ik hem meer op dan hier te zien is. Het was geen doorgebroken speler. Geel is prima dan, toch? Het lijkt hier harder dan ik op het moment zelf dacht."
Over de wedstrijd zelf is Toornstra logischerwijs kritisch. "In de eerste helft hadden we meer overwicht dan in de tweede. We creëerden meer kansen, misschien moest je wel met 2-0 rusten. In de tweede helft brengen we ze onnodig in de wedstrijd door veel slordige passes. Zij krijgen heel veel ruimte en hadden in de laatste seconden zelfs 2-1 kunnen maken. We hebben dit aan onszelf te danken."
"Het was lastig", gaat de middenvelder verder. "Zij speelden met vijf achterop, dat is sowieso iets anders spelen. We speelden heel slordig, ik denk omdat we iets te snel vooruit wilden iedere keer. De ruimtes waren nog niet groot genoeg om die te bespelen. Ik denk dat we nog iets vaker van kant moesten wisselen voor we vooruit gingen." |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Doorselecteren. Al 3 jaar terug. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Slecht , maar Toornstra is een speler die diep moet gaan , en niet voor de verdediging moet spelen. Advocaatje. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vandaag nog minder. niet zijn plek sowieso. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Lijkt wat van zijn energie kwijtgeraakt te zijn. Beginnen de jaren te tellen?
Toornstra is bruikbaar, bovendien een noodverband op meerdere posities, maar hij is m.i. nooit meer dan de ideale 13de man. Die zijn minuten maakt, maar niet vast basisspelert is.
Maar het begint wel minder te worden dus, helemaal zichtbaar als hij niet op zijn eigen positie speelt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 26 oktober 2020 - 13:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Lijkt wat van zijn energie kwijtgeraakt te zijn. Beginnen de jaren te tellen? Toornstra is bruikbaar, bovendien een noodverband op meerdere posities, maar hij is m.i. nooit meer dan de ideale 13de man. Die zijn minuten maakt, maar niet vast basisspelert is. Maar het begint wel minder te worden dus, helemaal zichtbaar als hij niet op zijn eigen positie speelt. Mee eens |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Toornstra en spelen in een compacte bezetting. Dat vraagt teveel van hem. Hij moet ruimte voor zijn neus hebben. Finesse en Toornstra is geen equivalent. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 26 oktober 2020 - 13:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Lijkt wat van zijn energie kwijtgeraakt te zijn. Beginnen de jaren te tellen? Toornstra is bruikbaar, bovendien een noodverband op meerdere posities, maar hij is m.i. nooit meer dan de ideale 13de man. Die zijn minuten maakt, maar niet vast basisspelert is. Maar het begint wel minder te worden dus, helemaal zichtbaar als hij niet op zijn eigen positie speelt. Eens. |
|
|
|