|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En het jaar daarvoor ook al. Het word minder en minder.
Zeker voor het salaris wat hij krijgt vind ik het een dure 12e/13e man. Doorselecteren zou logisch zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nog nooit gezien welk salaris Jens krijgt. Maar na zoveel jaar is het wel mooi geweest. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Maar was gisteren prima.
Past hem ook beter, zo'n wedstrijd. Maar daar heb ik er liever niet teveel van. Voetballend word het dan wat moeilijker bij Jens. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zoals de wind waait waait mn vessie ......:) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bovenstaand zeg ik al seizoenen.
Harde werker maar voetballend minder en minder.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 november 2020 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Iedereen voetbalt wel eens goed Piet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Toch deze speler is vaak verguist maar knokt zich elke keer weer terug in de basis. Dat vind ik mooi en een compliment waard Nu nog meer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 december 2020 door piet de paler -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 november 2020 - 15:34 schreef piet de paler het volgende:Toch deze speler is vaak verguist maar knokt zich elke keer weer terug in de basis. Dat vind ik mooi en een compliment waard Klopt. Het is ook een echte club voetballer, en is gek van Feyenoord.. hoeft ook nergens anders heen zegt hij zelf. Maar ook zijn houdbaarheidsdatum nadert. En dat is niet zeiken, maar gewoon logisch. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij is juist de reden voor goede resultaten in de moeilijkste wedstrijden . Dus eigenlijk is hij niet over de houdbaarheidsdatum heen . In zijn geval heeft Feyenoord vaak teveel matige tegenstanders. Hij is of 1 van de betere in het veld ,of de allerslechtste Rare spelert ,. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 november 2020 - 15:34 schreef piet de paler het volgende:Toch deze speler is vaak verguist maar knokt zich elke keer weer terug in de basis. Dat vind ik mooi en een compliment waard Eens hoor. Het zijn geen wereldspelers, maar voor het stugge collectief dat nu de kwaliteit van Feyenoord vormt, zijn spelers als Jens en Diemers zeer waardevol. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 november 2020 - 19:14 schreef FR-Henk het volgende:[..] Eens hoor. Het zijn geen wereldspelers, maar voor het stugge collectief dat nu de kwaliteit van Feyenoord vormt, zijn spelers als Jens en Diemers zeer waardevol. Diemers zeer waardevol gaat iets ver. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Je hebt gelijk. Hij is de reïncarnatie van Maradona. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Kijk dit is verstandige taal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Was weer de hard werkende en beste speler |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Beuk de ballen uit de boom ! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Neuken en BBQ-en , meer doet tie niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ben ziek geweest en momenteel erg druk.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vogelgriep? Gaat ie weer een beetje? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ghehe...behoorlijke ontsteking in de onderbuik..gaat al wel weer beter maar ze gaan nog wel verder kijken..thanx |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vervelend, Renaat, beter gewoon weten wat het is en weer gezond worden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 30 november 2020 - 18:53 schreef RenatoBos het volgende:Ghehe...behoorlijke ontsteking in de onderbuik..gaat al wel weer beter maar ze gaan nog wel verder kijken..thanx Beterschap!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Thanx all maar gaat al goed hoor morgen weer werken. Hopelijk is het opgelost |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
d:-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 december 2020 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 30 november 2020 - 18:53 schreef RenatoBos het volgende:Ghehe...behoorlijke ontsteking in de onderbuik..gaat al wel weer beter maar ze gaan nog wel verder kijken..thanx Auw das vervelend, beterschap ook. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 30 november 2020 - 18:53 schreef RenatoBos het volgende:Ghehe...behoorlijke ontsteking in de onderbuik..gaat al wel weer beter maar ze gaan nog wel verder kijken..thanx Beterschap! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Oké, sterkte met werken dan ;-) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Jens is er waarschijnlijk bij donderdag |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 30 november 2020 - 18:53 schreef RenatoBos het volgende:Ghehe...behoorlijke ontsteking in de onderbuik..gaat al wel weer beter maar ze gaan nog wel verder kijken..thanx Beterschap kerel! Misschien wat minderen met rood vlees eten :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Knoop me dan maar op..
Thanx all again |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ghèhè, en wat minder boven de smorende houtsnipperts hangen :) |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Vandaag het goede voorbeeld gegeven. Buiten de onwijs belangrijke goals, verdienstelijk gespeeld. Een 6. |
|
|
|
|
Joszef Kiprich
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2020 - 16:59 schreef ar het volgende:Vandaag het goede voorbeeld gegeven. Buiten de onwijs belangrijke goals, verdienstelijk gespeeld. Een 6. Speelt altijd verdienstelijk, altijd weer een slachtoffer als iedereen fit is.. neem aan dat ze hem nu eens laten staan ipv diemers als fer terug is in de basis |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2020 - 16:59 schreef ar het volgende:Vandaag het goede voorbeeld gegeven. Buiten de onwijs belangrijke goals, verdienstelijk gespeeld. Een 6. Een 6 ? Vriend kap ff joh hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik vond t ook n 5,5. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat kan ,we zullen morgen de cijfers uit de dagbladen er weer bij pakken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Werkt vaak hard ook vandaag weer en met 2 mooie doelpunten een dikke voldoende |
|
|
|