BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jens Toornstra///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
VVout
 VVout - dinsdag 23 februari 2021 - 18:21   quote  deeplink  
Al 4 maanden salaris voor geschoten, staat moet nog steeds corona steun uitbetalen. Geef mijn personeel inclusief mijzelf op dit moment ook 80%. Is het normaal in barre tijden, mag je nog blij mee zijn.
VVout
 VVout - dinsdag 23 februari 2021 - 18:22   quote  deeplink  
Met hun loon btw, kan je met 50% ook nog naar de kapper.
CobusIII
 CobusIII - zondag 07 maart 2021 - 13:51   quote  deeplink  
Nu wordt toornstra weer opgehemeld....Als het tempo laag ligt, kan hij het bijbenen en heeft hij kwaliteiten zoals een goed schot , een goede instelling en een goaltje. Zodra het tempo en het niveau omhoog gaat haakt hij af. Prima gast, prima voor een brede selectie, maar meer ook niet.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 07 maart 2021 - 13:56   quote  deeplink  
Is ook zo. Maar voor een coach een gemakkelijke ideale speler. Een goede waterdrager in een goed draaiend team.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 07 maart 2021 - 15:01   quote  deeplink  
tja, voorlopig is hij met afstand onze beste middenvelder. Dat zegt wat over hem, maar zeker ook wat over Feyenoord.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 07 maart 2021 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 maart 2021 - 13:51 schreef CobusIII het volgende:
Nu wordt toornstra weer opgehemeld....Als het tempo laag ligt, kan hij het bijbenen en heeft hij kwaliteiten zoals een goed schot , een goede instelling en een goaltje. Zodra het tempo en het niveau omhoog gaat haakt hij af. Prima gast, prima voor een brede selectie, maar meer ook niet.
Nogal wiedes. Overigens laat hij wel wat meer zien, maar zijn instelling is wel broodnodig om een jeugdiger team aan de hand te nemen. En dus ook voor volgend seizoen nog van waarde.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 07 maart 2021 - 17:16   quote  deeplink  
Hij is in topwedstrijden altijd de beste op het veld ,als de rest ook mee doet.
Doet de rest niet mee dan houd het op.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 maart 2021 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 maart 2021 - 17:16 schreef Leon FR1908 het volgende:
Hij is in topwedstrijden altijd de beste op het veld ,als de rest ook mee doet.
Doet de rest niet mee dan houd het op.
Precies..
de bluffer
 de bluffer - zondag 07 maart 2021 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 maart 2021 - 17:49 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Precies..
Gewoon bij Feyenoord zijn voetbal loopbaan afmaken
har
 har - zondag 07 maart 2021 - 20:03   quote  deeplink  
met recht een held!
van geil
 van geil - zondag 07 maart 2021 - 20:11   quote  deeplink  
Echte prof , met ook nog eens het hart op de juiste plaats.
piet de paler
 piet de paler - maandag 08 maart 2021 - 13:22   quote  deeplink  
Om er bij te hebben altijd bruikbaar
VVout
 VVout - maandag 08 maart 2021 - 15:16   quote  deeplink  
Iemand met een groot hart en inzet voor Feyenoord, moet je gewoon belonen die instelling zolang het ook maar een beetje rendeert. Ook een voorbeeld voor de jeugd hoe het hoort.
R()b
 R()b - dinsdag 09 maart 2021 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 maart 2021 - 13:51 schreef CobusIII het volgende:
Als je goed speelt wordt je altijd opgehemeld, maar ook niet onterecht toch?
Toornstra een prima speler voor Feyenoord.
Je hebt toch doelpunten in huis, en ik zou geen betere kunnen noemen die voor ons ook nog eens betaalbaar is.
Goed voor 10 a 15 goals (goals+assists) in een seizoen, en in een topseizoen ligt dat nog hoger.
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 09 maart 2021 - 11:54   quote  deeplink  
jens valt nu op omdat de rest zo slecht speelt en hij is goed in vorm, maar ik blijf erbij dat als feijenoord het weer op de rit krijgt jens goed is voor de breedte...we hebben ook naar talloze wedstrijden zitten kijken dat hij ook heel matig presteerde...
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 09 maart 2021 - 12:00   quote  deeplink  
We kunnen ook zeggen dat Toornstra kut is, en de anderen nog kutter.
Dat zeg je dan vanuit het perspectief dat Feyenoord baadt in het geld.
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 09 maart 2021 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2021 - 12:00 schreef FR-Henk het volgende:
We kunnen ook zeggen dat Toornstra kut is, en de anderen nog kutter.
Dat zeg je dan vanuit het perspectief dat Feyenoord baadt in het geld.
geld is altijd een probleem, vooral als je het uitgeeft aan Bozenik, pratto, Diemers en in iets mindere mate Linssen....
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 09 maart 2021 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2021 - 12:05 schreef CobusIII het volgende:

[..]

geld is altijd een probleem, vooral als je het uitgeeft aan Bozenik, pratto, Diemers en in iets mindere mate Linssen....
Precies, dat is de staat waarin we verkeren. En op dat niveau onderscheidt Toornstra zich.
Realiteit.
R()b
 R()b - dinsdag 09 maart 2021 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2021 - 11:54 schreef CobusIII het volgende:
jens valt nu op omdat de rest zo slecht speelt en hij is goed in vorm, maar ik blijf erbij dat als feijenoord het weer op de rit krijgt jens goed is voor de breedte...we hebben ook naar talloze wedstrijden zitten kijken dat hij ook heel matig presteerde...
Dat zeker, komt ook aan de leeftijd nu.
Misschien heb je ook wel gelijk, af en toe basis of als invaller.
Maar je kan er natuurlijk niet omheen dat deze jongen doelpunten oplevert.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 10 maart 2021 - 21:37   quote  deeplink  
In het huidige Feyenoord onmiskenbaar basis.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 11 maart 2021 - 09:20   quote  deeplink  
Iedere trainer zou Jens gewoon opstellen.

Zeurt nooit, werkt hard, scoort regelmatig... Kan ook een goede waterdrager zijn met betere spelers om hem heen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 april 2021 - 16:54   quote  deeplink  
UP..!!!
VVout
 VVout - zaterdag 10 april 2021 - 23:53   quote  deeplink  
The only way ...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 11 april 2021 - 16:20   quote  deeplink  
Feyenoord heeft zondagmiddag drie punten meegenomen uit Utrecht. Een goede wedstrijd was het niet, maar een doelpunt van Steven Berghuis bepaalde de wedstrijd in het voordeel van de Rotterdammers. "Het was niet goed van onze kant, maar we hebben wel als team gestreden", vatte Jens Toornstra na afloop samen.

In gesprek met ESPN werd Toornstra gevraagd naar de 5-3-2-formatie waar Feyenoord in begon, maar welke al snel werd teruggedraaid. "Misschien was het plan goed, maar de uitvoering minder. Het liep niet, we waren te slordig en Utrecht wachtte op onze fouten. We maakten die te makkelijk. Ze maakten niet de goal, maar werden zo wel gevaarlijk. Na een kwartier hebben we besloten om het om te gooien en 4-3-3 te spelen. In de tweede helft kwam Luis erbij en konden we meer vanuit onze eigen kracht spelen."

Door de zege is het gat met nummer vier Vitesse verkleind tot twee punten. "Feit is dat we het liefst geen play-offs spelen en gewoon Europees halen. Natuurlijk ben je met de teams om je heen bezig, maar je moet natuurlijk met je eigen wedstrijd beginnen, die moet je winnen. Vandaag hebben we de eerste stap gezet en hopelijk kunnen we die lijn doortrekken. Aanhaken en hopelijk nog verder omhoog kijken." Of plek drie of zelfs twee nog mogelijk is? "Het zou kunnen. Het is niet heel reëel op dit moment, maar je moet blijven dromen."
piet de paler
 piet de paler - zondag 11 april 2021 - 16:24   quote  deeplink  
Ik begrijp de kritiek van Berghuis.
Maar denken jullie dat minder van uit de verdediging spelen kan ?
van geil
 van geil - zondag 02 mei 2021 - 20:34   quote  deeplink  
De frustratie droop eraf bij die overtreding.
Zegt veel hoor, lieve jongen .
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 juli 2021 - 17:00   quote  deeplink  
Jens Toornstra staat voor zijn achtste seizoen bij Feyenoord. De 32-jarige middenvelder kwam over van FC Utrecht en zijn transfer naar de Rotterdammers is een groot succes gebleken. Toornstra vertelt in gesprek met ESPN waarom hij ervoor heeft gekozen om weer een seizoen in De Kuip te spelen.

''Niemand anders wil mij hebben'', begint Toornstra lachend. ''Iedereen weet natuurlijk al dat ik voor Feyenoord was, maar Feyenoord is echt mijn club geworden. Ik zit hier heel goed op mijn plek. Ik heb een aantal jaar geleden het succes mogen proeven en daar ben ik nog steeds naar op zoek en dat wil ik herbeleven. Ik hoop dat we dat nogmaals kunnen bereiken.''

Toornstra krijgt ook de vraag wat zijn mening is over de mogelijke overstap van Steven Berghuis naar Ajaks. ''Als je puur naar de feiten gaat kijken, als je de sentimenten opzij zet: je ziet dat Ajaks elke jaar Champions League speelt, altijd in de top. Als Feyenoorder is dat niet leuk om te zeggen, maar er zit momenteel wel een verschil in mogelijkheden. In die zin kan ik het wel begrijpen. Alleen er zijn ook sentimenten die meespelen. Voor mij zou het een makkelijke keuze zijn. Ik zou het niet doen, maar ik zit niet in zijn positie en in een andere fase van mijn carrière, dus voor mij is het makkelijk praten.''
ar
 ar - donderdag 08 juli 2021 - 17:52   quote  deeplink  
Held.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 juli 2021 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 juli 2021 - 17:52 schreef ar het volgende:
Held.
Dat dus!!!!!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 08 juli 2021 - 18:12   quote  deeplink  
Sluit ik me bij aan.
VVout
 VVout - donderdag 08 juli 2021 - 20:52   quote  deeplink  
Absoluut!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 09 juli 2021 - 08:17   quote  deeplink  
Jens is nu dus al 8 jaar bij Feyenoord.
Dan ben je wat mij betreft wel een clubman.
Heeft afgelopen seizoen zich een sterkhouder getoond.
Nee, geen topspeler. Wél een stabiele factor.
En een prettige gozer.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 juli 2021 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juli 2021 - 08:17 schreef FR-Henk het volgende:
Jens is nu dus al 8 jaar bij Feyenoord.
Dan ben je wat mij betreft wel een clubman.
Heeft afgelopen seizoen zich een sterkhouder getoond.
Nee, geen topspeler. Wél een stabiele factor.
En een prettige gozer.
Precies broedert, fijn persoon om er bij te hebben, je kan hem zowat overal neerzetten, klaagt nooit, prima aanvulling..
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 09 juli 2021 - 09:20   quote  deeplink  
Idd, en voor een coach een gemakkelijke ideale speler. Een goede waterdrager, harde werker, zeurt nooit en een fijne gozert.
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 juli 2021 - 07:40   quote  deeplink  
Eens hoor.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 juli 2021 - 16:51   quote  deeplink  
Jens Toornstra begon in de oefenwedstrijd tegen PAOK in de basis. De middenvelder is niet tevreden over zijn eigen spel en geeft in gesprek met ESPN aan dat het snel beter moet.

''Ik denk dat we de eerste helft qua veldspel oké hebben gespeeld'', begint Toornstra. ''Het was niet heel goed, maar we hebben wel een aantal goede kansen gecreëerd. Alleen ook een aantal fouten gemaakt en die moeten er uit. Ik verlies een keer op de zestien de bal. Daar komt de penalty uiteindelijk uit voort. Die ballen moeten er wel echt uit. Verder denk ik dat we oké hebben gespeeld.''

''We kunnen hier wel mee verder, maar het moet wel beter. We scoren lastig. Niet heel veel'', ziet ook de middenvelder. Tegen FC Drita moet het wel gebeuren. ''Donderdag hebben we er in principe aan één genoeg. Ik denk dat we tegen FC Drita wel hebben laten zien dat we veel beter waren. Alleen de drie á vier kansen, die eigenlijk te weinig waren, maar daar moet je er één van maken. Als we dat donderdag doen, dan zorgen we ervoor dat we naar de volgende ronde gaan.''
van geil
 van geil - donderdag 29 juli 2021 - 16:41   quote  deeplink  
Even scoren met een afstandsschot Jens .
10 euro op ingezet zojuist bij Toto .
MightyAce
 MightyAce - donderdag 29 juli 2021 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2021 - 16:41 schreef van geil het volgende:
Dwars door de geparkeerde bus heen :)
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 29 juli 2021 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2021 - 16:41 schreef van geil het volgende:
Wat levert dat op qua quote?
van geil
 van geil - donderdag 29 juli 2021 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2021 - 18:10 schreef Cruzcontrol het volgende:

[..]

Wat levert dat op qua quote?
1 op 8.
Met 10 euro dus 80
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 29 juli 2021 - 20:43   quote  deeplink  
Mijn 1000 euro wel besteed dus!
van geil
 van geil - donderdag 29 juli 2021 - 20:47   quote  deeplink  
dat wordt zweten
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 08 augustus 2021 - 19:38   quote  deeplink  
Jens Toornstra was uitermate tevreden over hoe Feyenoord de voorbereiding heeft afgesloten. Door een late goal wonnen de Rotterdammers met 2-1 van Atlético Madrid. Na afloop kon de reserve-aanvoerder verschillende positieve punten opnoemen.

"Ik denk dat we een redelijke wedstrijd op de mat hebben gelegd", begon Toornstra zijn gesprek met ESPN met een understatement. "De goal was een goede counter, het is mooi dat we het zo kunnen afsluiten. Dit is goed voor het vertrouwen. Hiermee kunnen we verder naar donderdag."

In de eerste helft speelde Feyenoord verrassend goed tegen de landskampioen van Spanje. "We moesten tijdens de eerste helft wat wisselen in hoe we stonden, ik denk dat we dat goed hebben opgepakt. We hadden het een fase even moeilijk, maar daarna stonden we beter en zag je dat we echt als team acteren. Ook tijdens het opstootje. Ik denk dat dat goed is om te zien."

Op de vraag wat trainer Arne Slot van zijn ploeg vraagt: "Hij wil dat we fysiek dusdanig sterk zijn dat we negentig minuten lang kunnen pressen. In die zin vraagt hij veel van ons. Maar met de visie die hij heeft, de manier van spelen die hij wil zien, is het heel leuk als het goed gaat. Dan wil je graag dat extra werk erin steken."
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 augustus 2021 - 09:52   quote  deeplink  
Ik denk dat Jens zijn plaatsje nu kwijt raakt en definitief de twaalfde man gaat worden.
Moet niet raar opkijken als Bijlow de nieuwe aanvoerder wordt.
Nibke 7
 Nibke 7 - maandag 09 augustus 2021 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2021 - 09:52 schreef Stylzz het volgende:
Ik denk dat Jens zijn plaatsje nu kwijt raakt en definitief de twaalfde man gaat worden.
Er kan nog zoveel gebeuren tot einde transferperiode dat het nu allemaal nog giswerk is.
Als je de verhalen mag geloven haalt Feyenoord in ieder geval wel weer een fijne teamspeler in huis. En Bijlow als nieuwe aanvoerder zou niet verkeerd zijn...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 09 augustus 2021 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2021 - 09:52 schreef Stylzz het volgende:
Bijlow of Senesi denk ik ja.
van geil
 van geil - woensdag 11 augustus 2021 - 10:44   quote  deeplink  
Supporters zetten tv van Toornstra op marktplaats. Humor .
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 19 augustus 2021 - 23:30   quote  deeplink  
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 20 augustus 2021 - 07:42   quote  deeplink  
Fantastisch gespeeld!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 20 augustus 2021 - 08:11   quote  deeplink  
De enige basisspeler uit het kampioensjaar.
Echte Feyenoorder.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5993
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jens Toornstra///HELD topic

0.0329029