|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ik snap vaak niet wat Jens z'n taken zijn |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 19 december 2021 - 16:33 schreef Stylzz het volgende:[..] Ali. Ruk Linssen. Lood om oud ijzer Nelson. heeft het weinige wat hij heeft laten zien, was op links. rechts was ruk Bannis. geen commentaar Balde. Wie? Sini. Speelt op links Ze kunnen er allemaal spelen, net als Jens blijkbaar, maar de trainer kiest ervoor om niet met een buitenspeler te spelen, maar een extra middenvelder. Dat is een keuze, maar ik vind t armoede. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik vind het ook problematisch voor ons middenveld, want daar zitten er ook regelmatig 1 of 2 doorheen, maar je eerste reserve staat op rechtsbuiten en wat er verder nog loopt op het middenveld is ook niet direct toe aan meer. Terwijl we wel een hoop aanvallers op de bank hebben zitten van redelijk niveau. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 19 december 2021 - 16:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ik vind het ook problematisch voor ons middenveld, want daar zitten er ook regelmatig 1 of 2 doorheen, maar je eerste reserve staat op rechtsbuiten en wat er verder nog loopt op het middenveld is ook niet direct toe aan meer. Terwijl we wel een hoop aanvallers op de bank hebben zitten van redelijk niveau. T komt vanzelf dat een Slot ook vind dat t niet meer kan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gelukkig kon Jens nog lachen met de rat |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Afweging Slot: het middenveld breder blok om tegenstander eerder af te jaren en opkomende rechtsback versus een rechtsbuiten die niet uit de verf komt.
Snap die keuze voor nu wel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Denk het ook. Maar het verbaast me enigszins dat hij hem daar vast neerzet. Dat je dat af en toe doet bij wijze van tactische variant ok. Zelfs vandaag kan ik er tot de 0-1 wel inkomen. Maar verder met je eens, dat het armoedig is. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zo zie je maar dat dat gevoel alleen bij de supporters leeft |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Waarschijnlijk. Best armoedig |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het is wel n ideale speler voor n trainer. Je kunt m in principe overal neerzetten,Jens klaagt nooit. Of dat goed is,is een tweede. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ga heen Stylzz, hij is een van de sterkhouders. Heeft wel eens een beter seizoen gedraaid, dat klopt, maar ik vind hem over het gemiddelde gezien nog altijd beter dan bijna alle anderen in onze selectie. Sorry, maar dit ben ik absoluut niet met je eens. Jens|held! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jens wordt volgend jaar april 33. Echt. Stop ermee. Vorig jaar was ook al matig. Dit jaar weer. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Vorig jaar ook? Dat boek nog wel meer. Viel niet mee te spelen zonder spits voor je. Ik vind hem nog niet zo slecht hoor. Natuurlijk komt er een keer een eind aan, maar hij kan nog wel even. Dinie muggenbeten uit e huidige selectie mogen zijn beters nog niet eens strikken. En dan wil je hem aan de kant doen? Worden we niet beter van. Maar dat is mijn mening. Wie ben ik? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Toornstra is nog altijd een speler die veel stofzuigt en plots op een plek verschijnt waar je die speler nodig hebt. Leest wedstrijden en situaties vrij goed, al is hij in het betere niveau van dit seizoen in zijn passing en aanwezigheid wat minder dan voorgaande seizoenen. Bovendien past ie in de visie van Slot. Dus zou je zomaar kunnen zeggen dat Slot ook door wil in Rotterdam. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jens is al jaren niet goed genoeg meer als je echt de weg omhoog wilt inzetten. Speelt af en toe weleens een sterke pot ja maar over het algemeen is het onvoldoende. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dan zijn we het oneens. Toornstra kan in een nieuw seizoen ervaren, waardevolle backup zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ligt eraan, oudere spelers leveren vaak in. Misschien hij ook wel.
En zie ook niet meer dan een backup in hem en dan alleen als bovenstaande van toepassing is. En eigenlijk had ik hem niet meer verlengd. Maar dat is ook afhankelijk van de ontwikkeling van oa Hartjes en Milambo. Als die nog niet klaar zijn voor meer, dan is het logischer. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heeft veel gedaan voor Feyenoord en nooit voor het cashen gekozen. Vind dat hij het verdient op gepaste wijze als trouwe speler bij ons af te bouwen en je zal er zeker nog wat aan hebben. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 20 december 2021 - 20:48 schreef VVout het volgende:Heeft veel gedaan voor Feyenoord en nooit voor het cashen gekozen. Vind dat hij het verdient op gepaste wijze als trouwe speler bij ons af te bouwen en je zal er zeker nog wat aan hebben. Speelt ook mee inderdaad, al moet uiteindelijk kwaliteit leidend zijn. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
En Jens tekent gewoon voor een jaartje bij met een optie voor nog een jaar. Daarna kan hij zich mooi met de jeugd bezig houden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Het kan spelers weinig schelen wat de supporters vinden |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Persoonlijk heb ik er totaal geen problemen mee als hij dat vindt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T toont alleen dat alle voetballers vooral brood voetballers zijn |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Grotendeels ja, maar deze evt loyaliteit naar Berghuis staat daar m.i. los van. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
We werken toch allemaal,voor,ons brood.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik vind het vooral heel dom. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: En waarom vind je dat ? Dat het een rat eerste klas is staat buiten kijf. De rattencompetitie zou hij glansrijk winnen. Maar het is natuurlijk ook gewoon een goede spelert. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Een parodie op een rechtsbuiten.
Lachwekkend, schandalig. Triest, dieptriest.
Twee rechtsbuitens op de bank en dan zet je deze trage, 0 voetballende man weer op rechts. Echt lachwekkend. Zielig gewoon. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En Jens is Wijndal alleen maar kwijt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mag gewoon na de eerste helft blijven staan.
Dan geef ik het op. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die vrije trap.
Dan ben je echt af. Donder op |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Met pensioen...geen optie meer |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mag toch hopen dat hij nog aangesproken is op die idiote vrije trap. Dat is dan je aanvoerder.
Belachelijke actie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
har
|
|
|
Veel meer voetballer dan hardloper Til Beide handig in de selectie maar Jens verdient het om vaker te spelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar dan wel op deze plek |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
In ruimte komt Jens aardig uit de voeten. In dichtgetimmerde defensies moet ik het nog zien. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Daar heeft elke speler in de ED problemen mee. Toornstra is daarin geen uitzondering. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als er nu een competitie is zonder dichtgetimmerde defensies dan is het wel de eredivisie. Het is maar wat je jezelf wijsmaakt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tsja, niet iedereen ziet dat zo. Het is hoe je het ziet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Iedereen speelt de laatste tijd 532 tegen ons. Soms zelfs 541. En daar hadden we totaal geen antwoord op |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Precies, maar ga er niet op in. Blinde fixatie om het gelijk op elke wijze binnen te halen. Tis een gebrek. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat heeft geen ene kloten met goed verdedigen te maken , de kwaliteit daarvan. Het feit dat we daar geen antwoord op hebben zei meer over onze onkunde. En zoals Kraay aangaf, het spelen zonder voorhoede.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 maart 2022 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Daarom heb je dan ook niks aan Jens. Precies t punt. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 - 20:08 schreef Stylzz het volgende:Iedereen speelt de laatste tijd 532 tegen ons. Soms zelfs 541. En daar hadden we totaal geen antwoord op Nee we hebben de spelers er niet voor. Het is maar hoe je het bekijkt maar dit gaat over jens en wat mij betreft is er niks nada noppes aan te merken op jens. Weer gescoord en hij draagt feyenoord uit als een echte feyenoorder |
|
|
|