BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: .

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 augustus 2014 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 18:51 schreef YannickFR1212 het volgende:
Jongens, doe nou niet alsof het zo'n groot probleem is..

We hebben Mathijsen, Mulder, Boularouz, Vormer, Schaken, en Immers!

We gaan meestrijden om de Titel.

You'll never walk alone <3
Juistem..!!!!!
van geil
 van geil - zondag 17 augustus 2014 - 18:51   quote  deeplink  
quote:

:)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 augustus 2014 - 18:51   quote  deeplink  
Ghehe..
van geil
 van geil - zondag 17 augustus 2014 - 18:52   quote  deeplink  
zo en nu TAART
TheMenace
 TheMenace - zondag 17 augustus 2014 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 18:51 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Juistem..!!!!!
kik zo hoor ik het graag!
YannickFR1212
 YannickFR1212 - zondag 17 augustus 2014 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 18:52 schreef van geil het volgende:
zo en nu TAART
Taart eten op de coolsingel neem ik aan?
van geil
 van geil - zondag 17 augustus 2014 - 18:53   quote  deeplink  
Zandkasteel%20taart_1bc19c1e-ecad-4b62-b490-49bee50c07de.JPG
Nicotti
 Nicotti - zondag 17 augustus 2014 - 18:53   quote  deeplink  
quote:

Eens, prima selectie, voor de eredivisie.
Waarschijnlijk nog 1 of 2 aankopen en klaar.
Kampioen!
Nibke
 Nibke - zondag 17 augustus 2014 - 18:54   quote  deeplink  
VAN GEEL, JE WAS TE LAAAAT!!!!!
koekie
 koekie - zondag 17 augustus 2014 - 18:55   quote  deeplink  
Jongens en meisjes. ..maak je nou niet zo druk allemaal om die Ziyeh. Hij durft de concurrentie niet aan met Lexie...wahaha dan is het een flapdrol 1e klasse en hebben we hem echt niet nodig bij Feyenoord. TheManice en Stylzz verwoorden het goed. Wanneer ben je zeker van een basisplaats. Ja als je Messi of Ronaldo heet. Gal spugen nu en morgen een grote slot erop. NEXT!
Peckerwood
 Peckerwood - zondag 17 augustus 2014 - 18:55   quote  deeplink  
Van de overgebleven spelers bij Feyenoord met een gegarandeerde basisplaats bij Feyenoord sinds vorig jaar :Immers, Vilhena, Clasie, Boetius.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 augustus 2014 door Peckerwood --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 17 augustus 2014 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 18:42 schreef van geil het volgende:
Feyenoord is helemaal terug.
bij af.
sportief.
Niet mee eens. We hebben de ruimte om ons te versterken. Het duurt lang. Te lang. Maar voorlopig hebben we maar 2 verliespunten. Das slechter dan Ajax en PSV maar beter dan Vitesse, AZ en FC Twente.. En we hebben nog alle kans de poulefase van de EL te bereiken.

Dus mochten bijvoorbeeld Toonstra en Dost komen. Dan eindigen we ook dit seizoen zeker wel bij de eerste 5 en als het een beetje vlot gaat lopen zit er wel meer in ook.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 17 augustus 2014 - 18:56   quote  deeplink  
Propper halen! En Ayoub
TheMenace
 TheMenace - zondag 17 augustus 2014 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 18:53 schreef YannickFR1212 het volgende:

[..]

Taart eten op de coolsingel neem ik aan?
ja of pizza eten op het lijkt van madretsma hahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 augustus 2014 door TheMenace --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 augustus 2014 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 18:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Niet mee eens. We hebben de ruimte om ons te versterken. Het duurt lang. Te lang. Maar voorlopig hebben we maar 2 verliespunten. Das slechter dan Ajax en PSV maar beter dan Vitesse, AZ en FC Twente.. En we hebben nog alle kans de poulefase van de EL te bereiken.

Dus mochten bijvoorbeeld Toonstra en Dost komen. Dan eindigen we ook dit seizoen zeker wel bij de eerste 5 en als het een beetje vlot gaat lopen zit er wel meer in ook.
Helder, maar moet het nog maar allemaal zien gebeuren..
van geil
 van geil - zondag 17 augustus 2014 - 18:58   quote  deeplink  
quote:

[..]

Die mogen alle twee weg blijven
koekie
 koekie - zondag 17 augustus 2014 - 18:59   quote  deeplink  
quote:

[..]

WIJZE WOORDEN !! Dost en Toornstra erbij en klaar!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 augustus 2014 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 18:57 schreef TheMenace het volgende:

[..]

ja of pizza eten op het lijkt van madretsma hahaha
Ghehe..
van geil
 van geil - zondag 17 augustus 2014 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 18:59 schreef koekie het volgende:

[..]

hahahahahahahaha
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 17 augustus 2014 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 18:58 schreef van geil het volgende:

[..]

Die mogen alle twee weg blijven
Die 2 waren bij wijze van spreken. Niet mijn eerste keuzes, maar wel mogelijke versterkingen.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 17 augustus 2014 - 19:02   quote  deeplink  
Ik Toornstra doe ma Ayoub en Propper!
dr love
 dr love - zondag 17 augustus 2014 - 19:02   quote  deeplink  
Las net dat r.koeman verloren heeft van Liverpool geweldig hoop nog 5 wedstrijden verliezen pleuren ze hem er ook uit die arrogante koe heb ik al eerder aangegeven kan er niks van van alleen opschieten met ja knikkers lafaard. dat is het verschil met harde topclubs je mag veel spelers halen die jij denkt nodig te hebben maar als je teveel faalt met de geïnvesteerd spelers pleuren ze je gewoon eruit en terecht, maar soms ook zo dom van die topclubs om eerst te kijken wat hij heeft bereikt bij diverse clubs nou bij feyenoord is het simpel Nederlandse competitie staat al jaren op een laag pitje elke talent kan makkelijk doorbreken. En Lucky dat pelle aan z.n doelpunten kon werken, en grote aanwinst janmaat en bmi en de vrij als verrassing. En diverse spelers die onterecht zijn gepasseerd.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 17 augustus 2014 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 19:02 schreef dr love het volgende:
Las net dat r.koeman verloren heeft van Liverpool geweldig hoop nog 5 wedstrijden verliezen pleuren ze hem er ook uit die arrogante koe heb ik al eerder aangegeven kan er niks van van alleen opschieten met ja knikkers lafaard. dat is het verschil met harde topclubs je mag veel spelers halen die jij denkt nodig te hebben maar als je teveel faalt met de geïnvesteerd spelers pleuren ze je gewoon eruit en terecht, maar soms ook zo dom van die topclubs om eerst te kijken wat hij heeft bereikt bij diverse clubs nou bij feyenoord is het simpel Nederlandse competitie staat al jaren op een laag pitje elke talent kan makkelijk doorbreken. En Lucky dat pelle aan z.n doelpunten kon werken, en grote aanwinst janmaat en bmi en de vrij als verrassing. En diverse spelers die onterecht zijn gepasseerd.
Komt hij aan, in het Ziyech topic.. Kansloze.

Heb je de wedstrijd bovendien gezien? Zo slecht ging het niet. En met een leeggekocht elftal als Southampton verliezen van Liverpool is geen schande.
koekie
 koekie - zondag 17 augustus 2014 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 19:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Die 2 waren bij wijze van spreken. Niet mijn eerste keuzes, maar wel mogelijke versterkingen.
Nou Dost is wel mijn 1e keus. Beter dan Gudetti die maar 60minuten heeft gepeeld en 4 kilo te zwaar is. En heb je Toornstra vandaag zien spelen? Dat was best goed.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 17 augustus 2014 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 18:59 schreef koekie het volgende:

[..]

En de keeper en de hele verdediging op Kongolo na.
En Toornstra iedereen wil hem waarom?
Die wordt echt niet btr geen rest waarde.
Haal dan Ayoub en Propper en een spits
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 17 augustus 2014 - 19:08   quote  deeplink  
RT @DaanRieken Opvallend detail: #Feyenoord sprak weliswaar met #Heerenveen en Ziyech, maar bracht nooit daadwerkelijk een bod uit
Tjabba
 Tjabba - zondag 17 augustus 2014 - 19:08   quote  deeplink  
Dood
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 17 augustus 2014 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 19:06 schreef koekie het volgende:

[..]

Nou Dost is wel mijn 1e keus. Beter dan Gudetti die maar 60minuten heeft gepeeld en 4 kilo te zwaar is. En heb je Toornstra vandaag zien spelen? Dat was best goed.
Toornstra heb ik niet zien spelen, ben pas net terug van vakantie. ;)

En ik ben met je eens dat Guidetti ook een enorme gok is.
koekie
 koekie - zondag 17 augustus 2014 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Waar slaat dit nou weer op! Totaal misplaatst en bij een verkeerde topic.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 17 augustus 2014 - 19:09   quote  deeplink  
Dost kun je vergeten verdient 4 miljoen, en Newcastle wil hem.
Bereid je ma voor. Lkkr 10 de plekke weer.
Vangeld kan er niks van hahahh
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 17 augustus 2014 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 19:08 schreef Bosifyable het volgende:
RT @DaanRieken Opvallend detail: #Feyenoord sprak weliswaar met #Heerenveen en Ziyech, maar bracht nooit daadwerkelijk een bod uit
Als dit klopt, dan kletste die zaakwaarnemer volledig uit zijn nek...
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 17 augustus 2014 - 19:10   quote  deeplink  
Guidetti zal zelf wel nie willen wat logisch is. Die kan het nooit meer waarmaken.
Zapata kennen we ook na fluite
koekie
 koekie - zondag 17 augustus 2014 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 19:07 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

En de keeper en de hele verdediging op Kongolo na.
En Toornstra iedereen wil hem waarom?
Die wordt echt niet btr geen rest waarde.
Haal dan Ayoub en Propper en een spits
Tja Mulder is idd een verhaal apart haha.😩 Propper wilde volgends mij zelf niet..
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 17 augustus 2014 - 19:15   quote  deeplink  
Hahahaha idd! Oké ja heb ik nog nie meegekregen, zou jmmr zijn.
sevillana
 sevillana - zondag 17 augustus 2014 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
tijd voor je pammetje
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 augustus 2014 - 19:29   quote  deeplink  
Wat ik me wel afvraag, hoe financieren ze dit?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 17 augustus 2014 - 19:31   quote  deeplink  
tja, moest direct denken aan Cissétje. Die werd ook met externe financieerders binnengehaald. En dat ging ook tussen Feyenoord en FC Twente. En notabene Van Geel was er bij betrokken. Toen 'wonnen' wij.

Ziyech = Cissé 2. ;)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 augustus 2014 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 19:31 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
tja, moest direct denken aan Cissétje. Die werd ook met externe financieerders binnengehaald. En dat ging ook tussen Feyenoord en FC Twente. En notabene Van Geel was er bij betrokken. Toen 'wonnen' wij.

Ziyech = Cissé 2. ;)
Dat is hem gegund dan d:-)
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 augustus 2014 - 19:33   quote  deeplink  
Nou ja ik denk dat t dus een Doyennetje wordt. Dat betekent dat hij in principe eigendom wordt van die groep voor een deel.
Nou veel plezier dr mee.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 17 augustus 2014 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 19:33 schreef Stylzz het volgende:
Nou ja ik denk dat t dus een Doyennetje wordt. Dat betekent dat hij in principe eigendom wordt van die groep voor een deel.
Nou veel plezier dr mee.
Zoiets zal het wel zijn ja. FC Twente zal bij een eventuele verkoop lang niet alles zelf mogen houden..
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 17 augustus 2014 - 19:35   quote  deeplink  
Nu moet Feyenoord maar voor Davy Pröpper gaan ...
Wim2
 Wim2 - zondag 17 augustus 2014 - 19:36   quote  deeplink  
Logische keuze van Hakim.

Wanneer je een speler als Immers voor je hebt in de rangorde dan is die club niet serieus te nemen.
dr love
 dr love - zondag 17 augustus 2014 - 19:37   quote  deeplink  
Sorry maar ik ben er beetje klaar mee met die rutten, en natuurlijk was ik voor z.n komst ook eerst huiverig maar na die oefen duels en besiktas ado den Haag is het echt baggervoetbal ziet er niet uit.wordt es echt tijd dat g.v.bronckhorst of fraser de hoofdchoach wordt.ik denk dat giovanni alles inzicht heeft om een toptrainer te worden en feyenoord is voor hem een prachtig club omdat te bewijzen en dat geldt ook voor fraser. Externe trainers zijn heel erg formeel of te zakelijk, gemakkelijk, te veel eisen als het niet lukt dan vragen om een versterking of geen inzicht op de kwaliteiten van de spelers noem maar op.
sevillana
 sevillana - zondag 17 augustus 2014 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 19:33 schreef Stylzz het volgende:
Nou veel plezier dr mee.
en hij zit gelijk ook al iets dichter bij z'n volgende club, .. zal wel bundesliga worden
sevillana
 sevillana - zondag 17 augustus 2014 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 19:37 schreef dr love het volgende:
Sorry maar ik ben er beetje klaar mee met die rutten, en natuurlijk was ik voor z.n komst ook eerst huiverig maar na die oefen duels en besiktas ado den Haag is het echt baggervoetbal ziet er niet uit.wordt es echt tijd dat g.v.bronckhorst of fraser de hoofdchoach wordt.ik denk dat giovanni alles inzicht heeft om een toptrainer te worden en feyenoord is voor hem een prachtig club omdat te bewijzen en dat geldt ook voor fraser. Externe trainers zijn heel erg formeel of te zakelijk, gemakkelijk, te veel eisen als het niet lukt dan vragen om een versterking of geen inzicht op de kwaliteiten van de spelers noem maar op.
nog steeds je tabletje niet gekregen?
koekie
 koekie - zondag 17 augustus 2014 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 19:29 schreef Stylzz het volgende:
Wat ik me wel afvraag, hoe financieren ze dit?
Ik had ze een lening gegeven. .Maar ik bel morgen Munsterman ff om te zeggen dat het een grapje was.. 😂😂😂😂 LOL. Gewoon Jens halen.
MMM
 MMM - zondag 17 augustus 2014 - 20:03   quote  deeplink  
Niet eens een bod gedaan gaat het gerucht, van Geel schaam je idioot als dit zo is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 augustus 2014 door MMM --
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 17 augustus 2014 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 20:03 schreef MMM het volgende:
Niet eens een bod gedaan gaat het gerucht, van Geel schaam je idioot als dit zo is.
Geruchten gaan ook dat Twente en Feyenoord beide al akkoord waren met Heerenveen. Al die geruchten....
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 augustus 2014 - 20:05   quote  deeplink  
Gaan ook geruchten dat Anne Frank helemaal geen jood was.
Maar ja, wel dood he.
MMM
 MMM - zondag 17 augustus 2014 - 20:05   quote  deeplink  
Twente wel, Feyenoord niet. Alleen FR-Fans meldde dat Feyenoord akkoord was

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: .

0.0132980