|
|
van geil
|
|
|
quote: Nee, woont in Argentinie |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zielige zyech, huilie huilie ik wil basisplaats anders durf ik niet.................hup Lex |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 20:33 schreef piet de paler het volgende:Zielige zyech, huilie huilie ik wil basisplaats anders durf ik niet.................hup Lex haha precies! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Echt waar joh? Waarvoor dan? Omdat ze een speler niet binnen kunnen halen? Een speler die al aan heeft gegeven liever voor Twente of 020 te willen spelen?
Doe ff leuk mensen; die gast wilde helemaal niet voor ons spelen. Was altijd al een reserveneus als je het mij vraagt. En dan de hele club en directie er onderdoor trekken? Stelletje sufferds, zijn ze in Twente, Lampenstad en 020 alleen maar blij mee. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 20:33 schreef piet de paler het volgende:Zielige zyech, huilie huilie ik wil basisplaats anders durf ik niet.................hup Lex Dat heeft ie nooit gezegd toch. Hij wil alleen zijn kans op nummer 10 positie en die kreeg ie bij Feyenoord niet! Dan kan ik hem geen ongelijk geven ... dat is dan dom gedaan van Fred Rutten. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Pröpper is niet haalbaar want te duur. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 20:51 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat heeft ie nooit gezegd toch. Hij wil alleen zijn kans op nummer 10 positie en die kreeg ie bij Feyenoord niet! Dan kan ik hem geen ongelijk geven ... dat is dan dom gedaan van Fred Rutten. Hoe weet je dat? Hij krijgt geen garantie op een bepaalde plek maar dan moet je toch juist knokken? Ben het eens met Piet, knokken en anders niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 20:51 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat heeft ie nooit gezegd toch. Hij wil alleen zijn kans op nummer 10 positie en die kreeg ie bij Feyenoord niet! Dan kan ik hem geen ongelijk geven ... dat is dan dom gedaan van Fred Rutten. Eens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 20:51 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat heeft ie nooit gezegd toch. Hij wil alleen zijn kans op nummer 10 positie en die kreeg ie bij Feyenoord niet! Dan kan ik hem geen ongelijk geven ... dat is dan dom gedaan van Fred Rutten. Hij kreeg wel de kans, maar niet de garantie, en zo hoort dat bij en TOPclub. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zonde dat Ziyech Feyenoord niet zit zitten.Aan de andere kant als je bang bent voor concurrentie ongeacht welke positie in het veld, ben je een topclub niet waard. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Waarom zou zijn zaakwaarnemer liegen? wat voor zin heeft dat? die heeft t toch echt over linkshalf en buitenspeler. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Jammer, maar zegt alles over Ziyech en niets over Feyenoord! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Precies. n jongen met zelfvertrouwen die zich niet laat piepelen. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: Onzin, lafaard die niet kan knokken. Precies wat we niet nodig hebben. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 21:07 schreef van geil het volgende:[..] Waarom zou zijn zaakwaarnemer liegen? wat voor zin heeft dat? die heeft t toch echt over linkshalf en buitenspeler. ja dat daar in eerste instantie de speeltijd ligt. Nou prima, dan speel je toch ook? Niet op je 'favoriete' plek, maar dat kan je dan afdwingen.
Ik vind t hoe meer ik erover na denk, hoe meer ruggegraatloos en angsthazen gedrag van die Ziyech. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Dat weet je niet. Giswerk. Mag maar niet juist. Da's mijn mening.
De mensen hier lopen elkaar al weken de kop gek te maken over die suffe excuusneus die nu naar Twente gaat. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Slot op dit topic? Ieder verder woord hier is verspilling....
Is ook maar een mening. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 21:16 schreef Stylzz het volgende:[..] ja dat daar in eerste instantie de speeltijd ligt. Nou prima, dan speel je toch ook? Niet op je 'favoriete' plek, maar dat kan je dan afdwingen. Ik vind t hoe meer ik erover na denk, hoe meer ruggegraatloos en angsthazen gedrag van die Ziyech. prima, dat is een mening. overbodig eigenlijk om te zeggen, maar ik deel m niet. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Oké.... nog 2.5 uur tieren en schelden en dan een slot op de topic. Die gozer is het niet waard. Let op ..over 1 jaar zijn we blij dat hij niet is gekomen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Is Boudewijn al terug dan? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zijn kansen waren als linksbuiten of linkshalf als ik het goed begrepen had ... Niet voor de 10 positie, die was voorbehouden voor Immers . Dan ben je als trainer verkeerd bezig !! Zeg dan geen positie en geef hem kans op alle posities die hij dan op de trainingen moet afdwingen !!! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Mijn laatste woord mbt Ziyech: Reserveneus! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 20:51 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat heeft ie nooit gezegd toch. Hij wil alleen zijn kans op nummer 10 positie en die kreeg ie bij Feyenoord niet! Dan kan ik hem geen ongelijk geven ... dat is dan dom gedaan van Fred Rutten. gewoon een homo die niet wil vechten voor zijn plaats en alles voor niks wilt krijgen tjah en dat krijg je bijna feyenoord niet en terecht!ga maar naar pisvlek of bijlmer of reservemoffen zeker bij de bijlmer krijg je alles cadeau!nu opgedondert want wij hebben sexy lexieeeeeeeeeee!!!! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dat vind ik best zielig. dat van die reserveneus.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 augustus 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ook dat is waar,op naar de volgende versterking whehehe |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 21:24 schreef TheMenace het volgende:[..] gewoon een homo die niet wil vechten voor zijn plaats en alles voor niks wilt krijgen tjah en dat krijg je bijna feyenoord niet en terecht!ga maar naar pisvlek of bijlmer of reservemoffen zeker bij de bijlmer krijg je alles cadeau!nu opgedondert want wij hebben sexy lexieeeeeeeeeee!!!! Helaas wel ja, Lexie !! Armoe troef ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Op naar de volgende 'veteraan' .... |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ja meld je effe aan wil je...haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 augustus 2014 door TheMenace -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ze kunnen mij niet betalen zoals eerder vermeld ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 18:47 schreef Stylzz het volgende:Sorry hoor maar sinds wanneer krijgen spelers een gegarandeerde basisplaats. Jammer joh. Veel plezier bij de Doyen groep. Vind ik ook. Belachelijke eis. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: dus je bent voor de verkeerde club gore kapitalist!abfuhren die handel.P: |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 20:51 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat heeft ie nooit gezegd toch. Hij wil alleen zijn kans op nummer 10 positie en die kreeg ie bij Feyenoord niet! Dan kan ik hem geen ongelijk geven ... dat is dan dom gedaan van Fred Rutten. Onzin. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 21:07 schreef van geil het volgende:[..] Waarom zou zijn zaakwaarnemer liegen? wat voor zin heeft dat? die heeft t toch echt over linkshalf en buitenspeler. Dus een zaakwaarnemer spreekt en dat is waarheid? Feyenoord zelf al gehoord? Dom. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Feyenoord zal je ook niet horen ... te beschermd. Willen niet te veel naar buiten brengen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Henk zegt t. mij boeit t niet :) |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Gaat om die twee regels erboven, he. (van mijn post). En is mijn mening op jouw reactie. Vind ik idd d.m.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 augustus 2014 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 21:16 schreef Stylzz het volgende:[..] ja dat daar in eerste instantie de speeltijd ligt. Nou prima, dan speel je toch ook? Niet op je 'favoriete' plek, maar dat kan je dan afdwingen. Ik vind t hoe meer ik erover na denk, hoe meer ruggegraatloos en angsthazen gedrag van die Ziyech. . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 21:44 schreef FR-Henk het volgende:[..] Gaat om die twee regels erboven, he. (van mijn post). En is mijn mening op jouw reactie. Vind ik idd d.m. no problem |
|
|
|