BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: .

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 17 augustus 2014 - 22:05   quote  deeplink  
Gewoon helemaal kut!
MMM
 MMM - zondag 17 augustus 2014 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 20:50 schreef Barabas het volgende:

[..]

Echt waar joh? Waarvoor dan? Omdat ze een speler niet binnen kunnen halen? Een speler die al aan heeft gegeven liever voor Twente of 020 te willen spelen?

Doe ff leuk mensen; die gast wilde helemaal niet voor ons spelen. Was altijd al een reserveneus als je het mij vraagt. En dan de hele club en directie er onderdoor trekken? Stelletje sufferds, zijn ze in Twente, Lampenstad en 020 alleen maar blij mee.
Haha, laat eens zien waar hij heeft aangegeven liever voor 020 te spelen? Feyenoord houd liever vast aan Immers op 10, om te janken zo bedroevend. Geef mij Ziyech maar, geweldige technische speler.

BursIMKIQAA7qIC.jpg:large

Huis van Ziyech, Feyenoord logo linksboven op FIFA.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 augustus 2014 door MMM --
van geil
 van geil - zondag 17 augustus 2014 - 23:07   quote  deeplink  
gemiste kans.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 18 augustus 2014 - 00:09   quote  deeplink  
Vergeet niet dat Ziyech ook geen directe sterkhouder zou zijn geweest. Is een grillige speler. En houdt niet van verdedigen. Wel talentvol natuurlijk. Was een voetballend gezien prima aanwinst geweest. Maar goed, wellicht hebben we al een Ziyech in huis.

Hup Ziyech

Hup Karsdorp.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 augustus 2014 door T-FeYeN00rD --
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 18 augustus 2014 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 23:07 schreef van geil het volgende:
gemiste kans.
En niet zo'n kleintje ook.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 18 augustus 2014 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 00:26 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

En niet zo'n kleintje ook.
Moet nog blijken. We kunnen aan Maher zien dat een dergelijke overstap nog heel lastig kan zijn.
de bluffer
 de bluffer - maandag 18 augustus 2014 - 01:01   quote  deeplink  
Kijk ook maar naar Mokhtar, de Tukkers willen nu al weer een buitenspeler gaan huren
volgens de TS komen Holscher-Corona en Mokhtar nog te kort
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 18 augustus 2014 - 06:16   quote  deeplink  
Slotje! Over naar relevant nieuws ....
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 18 augustus 2014 - 07:02   quote  deeplink  
RT @FKRotterdam Martin van Geel reageert op de transfer van Ziyech naar FC Twente: 'het is misschien maar beter ook dat je het niet doet.' (Telegraaf)

RT @FKRotterdam Van Geel: 'als je het dan niet aandurft om de concurrentiestrijd aan te gaan. We wensen hem succes bij Twente.' #Feyenoord (Telegraaf)

En zo is het.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 18 augustus 2014 - 07:13   quote  deeplink  
Verkeerde topic.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 augustus 2014 door Bosifyable --
JanM
 JanM - maandag 18 augustus 2014 - 07:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 07:02 schreef Bosifyable het volgende:
RT @FKRotterdam Martin van Geel reageert op de transfer van Ziyech naar FC Twente: 'het is misschien maar beter ook dat je het niet doet.' (Telegraaf)

RT @FKRotterdam Van Geel: 'als je het dan niet aandurft om de concurrentiestrijd aan te gaan. We wensen hem succes bij Twente.' #Feyenoord (Telegraaf)

En zo is het.
+1908!
ViezeFurr
 ViezeFurr - maandag 18 augustus 2014 - 08:21   quote  deeplink  
Ik vind het een gemiste kans. Deze jongen gaat over 2 jaar naar een grote club, en Twente strijkt 20 miljoen op. Maar nee, Lex werkt zo hard... Zolang we op deze manier werken worden we nooit kampioen jongens.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 augustus 2014 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 08:21 schreef ViezeFurr het volgende:
Ik vind het een gemiste kans. Deze jongen gaat over 2 jaar naar een grote club, en Twente strijkt 20 miljoen op. Maar nee, Lex werkt zo hard... Zolang we op deze manier werken worden we nooit kampioen jongens.
Twente strijkt zeker weten veeeel minder op.
Doyen groep. Die wordt er veel beter van.
ViezeFurr
 ViezeFurr - maandag 18 augustus 2014 - 08:37   quote  deeplink  
Buiten het geld om hebben ze een echte nummer 10 staan. Zonder goede spits is Immers niks. Met Ziyech weet je in ieder geval dat je een goede nr. 10 hebt.
van geil
 van geil - maandag 18 augustus 2014 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 00:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Moet nog blijken. We kunnen aan Maher zien dat een dergelijke overstap nog heel lastig kan zijn.
Zijn voorbeeld.
moest ook op n andere plek beginnen.dat werkt niet
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 18 augustus 2014 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 14:18 schreef van geil het volgende:

[..]

Zijn voorbeeld.
moest ook op n andere plek beginnen.dat werkt niet
Zo kan je het ook zien. Maar uiteindelijk heeft Maher het ook (nog) niet afgedwongen. Die heeft ook genoeg kansen al gehad op een vooruitgeschoven positie op het middenveld.
T.Montana
 T.Montana - maandag 18 augustus 2014 - 19:04   quote  deeplink  
Feyenoord heeft gewoon gedaan wat ze moesten doen. Klaar. Valt niks te verwijten. Wat moet je nog meer doen. Als een speler die helemaal nog niks heeft bereikt gaat eisen dat hij een basisplaats krijgt of een vaste positie bij een topclub dan hoeft hij niet te komen van mij. Ik had hem als Feyenoord zijnde ook geen garantie gegeven op nummer 10, die jongen moet eerst nog maar eens bewijzen dat hij zo goed is als iedereen denkt. Met alleen talent kom je er niet.

Toen Suljemani bij Heerenveen speelde was er ook een gerucht dat wij hem wilden hebben. En toen zei bijna iedereen hetzelfde over hem wat ze nu over Ziyech zeggen. Een gemiste kans, ja dat hebben we gezien. Voor Ziyech is het graag of niet. En als je als 21 jarige speler niet wilt knokken voor een basisplaats of een vaste positie dan moet je hem niet eens willen. Wat gebeurt er als blijkt dat na een tijd Ziyech beter tot zijn recht komt centraal op het middenveld. Mag Schreuder hem er dan niet neerzetten. En zeg niet dat het niet kan, er zijn heel veel spelers die begonnen op een positie en uiteindelijk het meerendeel van hun carriere op een andere positie goed spelen.

Feyenoord heeft alles geprobeerd, Ziyech wil niet oke dan. Maar hier word net gedaan alsof Ziyech de verlosser is. Een speler die nog alles moet bewijzen. Ik word daar een beetje moe van. En mag ik ook zeggen dat ik me afgelopen vrijdag in het stadion misschien wel voor het eerst een klein beetje geschaamd hebt toen heel het stadion een staande ovatie gaf aan een speler van de tegenstander die ook nog eens hun enige goal had gemaakt. Sorry hoor, maar dat kwam op mij over als zielig, een stadion van 45.000 man dat smekend voor een speler van de tegenstander klapt hopend dat hij naar ons komt. Terwijl sommige spelers van Feyenoord, en wat je van ze vind maakt geen reet uit of je ze slecht vind of als ze het niveau van Feyenoord niet aankunnen, dat applaus niet krijgen. Wat je ook van sommige spelers vind, je steunt de spelers van je club. Maar als we als supporters nu al elke speler die wij graag willen hebben en misschien naar ons komt een staande ovatie moeten geven dan maken we onszelf belachelijk, sorry dat ik het zeg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 augustus 2014 door T.Montana --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 19:19   quote  deeplink  
Eerder contacten moeten leggen en niet op het laatste moment waardoor het bij Ziyech mogelijk is overgekomen als niet geïnteresseerd..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 19:22   quote  deeplink  
En hij geeft aan afgelopen dinsdag al te weten dat ie voor Twente ging kiezen:

Ik heb afgelopen dinsdag een gesprek gehad met de trainer en het voelde gelijk goed", vertelde Ziyech in gesprek met FC Twente TV. Ik heb natuurlijk wel soms getwijfeld, sinds ik hoorde dat Feyenoord interesse had. Maar sinds het gesprek met Schreuder wist ik al dat ik deze kant op ging."
T.Montana
 T.Montana - maandag 18 augustus 2014 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 19:19 schreef RenatoBos het volgende:
Eerder contacten moeten leggen en niet op het laatste moment waardoor het bij Ziyech mogelijk is overgekomen als niet geïnteresseerd..
Was dat de reden dat hij niet kwam dan? Ja het kan best hoor, maar ik heb het hem nergens horen zeggen, hij heeft duidelijk aangegeven dat de redenen waarover ik het hierboven al heb de reden was dat hij naar Twente is gegaan. En sorry hoor maar als Feyenoord jou een aanbieding doet met een contract dat vele malen beter is dan dat van Twente dan komt dat voor mij echt niet over als ongeïnteresseerd. Ja je kan altijd zeggen dat ze iets verkeerd hebben gedaan, maar dan ga je naar mijn mening zoeken om maar te kunnen zeggen dat ze iets verkeerd hebben gedaan, want zoals hij het verwoord had hij ook voor Twente gekozen als Feyenoord vorige week met hetzelfde verhaal was aangekomen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 augustus 2014 door T.Montana --
van geil
 van geil - maandag 18 augustus 2014 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 19:19 schreef RenatoBos het volgende:
Twente was al n tijd bezig.
dus hij heeft nog gelijk ook, was helemaal niet de bedoeling.
maar n zoethoudertje omdat de spits niet lukte.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 18 augustus 2014 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 19:04 schreef T.Montana het volgende:

...

Terwijl sommige spelers van Feyenoord, en wat je van ze vind maakt geen reet uit of je ze slecht vind of als ze het niveau van Feyenoord niet aankunnen, dat applaus niet krijgen. Wat je ook van sommige spelers vind, je steunt de spelers van je club.

...
Hier heb je een goed punt. Ik noem bijvoorbeeld een Schaken. Niet de man die je elke week toe zal zingen, maar wel al jaren een nuttige kracht, en in het eerste seizoen van Koeman bijna onmisbaar. Maar door zijn Amsterdamse achtergrond altijd mikpunt van spot geweest. Die heeft zichzelf vaak op Twitter en Facebook moeten verdedigen omdat hij weer eens in Amsterdam op stap was geweest. De shit load aan kanker-opmerkingen die hij over zich heen krijgt dan, onvoorstelbaar.

Dan juich ik liever elke wedstrijd voor hem, dan een jongetje van 21 van de tegenpartij.
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 augustus 2014 - 19:30   quote  deeplink  
Tsja, als Feyenoord komt, ga je of je gaat niet. Twijfelen mag geen optie zijn.
Zeker niet als je 'concurrent' Immers is.
van geil
 van geil - maandag 18 augustus 2014 - 19:30   quote  deeplink  
Juichen!!!!!!!!!!!!!1
voor Verhoek..!!!!!
JanM
 JanM - maandag 18 augustus 2014 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 19:27 schreef van geil het volgende:

[..]

Twente was al n tijd bezig.
dus hij heeft nog gelijk ook, was helemaal niet de bedoeling.
maar n zoethoudertje omdat de spits niet lukte.
En dan maar hopen dat hij die betere aanbieding niet zou accepteren? Kom op geile, nu moet je echt met vakantie!
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 augustus 2014 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 19:30 schreef van geil het volgende:
Juichen!!!!!!!!!!!!!1
voor Verhoek..!!!!!
nee daar speelt Bilal, Shouf shouf Kazimi, of Rubinho Schaken, wel opletten!
van geil
 van geil - maandag 18 augustus 2014 - 19:33   quote  deeplink  
oh ja.:)
gelukkig
van geil
 van geil - maandag 18 augustus 2014 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 19:31 schreef JanM het volgende:

[..]

En dan maar hopen dat hij die betere aanbieding niet zou accepteren? Kom op geile, nu moet je echt met vakantie!
volgens mij snap je niet wat er staat Jan
of zal ik er oorspronkelijk bijzetten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 augustus 2014 door van geil --
T.Montana
 T.Montana - maandag 18 augustus 2014 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 19:28 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Hier heb je een goed punt. Ik noem bijvoorbeeld een Schaken. Niet de man die je elke week toe zal zingen, maar wel al jaren een nuttige kracht, en in het eerste seizoen van Koeman bijna onmisbaar. Maar door zijn Amsterdamse achtergrond altijd mikpunt van spot geweest. Die heeft zichzelf vaak op Twitter en Facebook moeten verdedigen omdat hij weer eens in Amsterdam op stap was geweest. De shit load aan kanker-opmerkingen die hij over zich heen krijgt dan, onvoorstelbaar.

Dan juich ik liever elke wedstrijd voor hem, dan een jongetje van 21 van de tegenpartij.
Ik vind dat iedere speler van Feyenoord bij een wissel het applaus verdient dat Ziyech krijgt, en geen speler van de tegenstander. Kijk een speler kan een keer slecht spelen, dan geef ik hem nog applaus. Dat sommige spelers gewoon het niveau van Feyenoord niet aankunnen Van Geil zoals Verhoek, is niet hun schuld als ze worden gehaald en opgesteld. Ik geef spelers van Feyenoord alleen geen applaus wanneer ik het idee heb dat ze tijdens een wedstrijd gewoon hun best niet doen, maar als een speler een slechte dag heeft of het niveau niet aankan maar toch alles geeft tijdens een wedstrijd dan verdient hij applaus.

Alexi
 Alexi - maandag 18 augustus 2014 - 19:34   quote  deeplink  
Ehm,Mathijsen,Mulder,Immers,Schaken.......,Boularouz?
Ik vond Boularouz trouwens erg goed afgelopen vrijdag!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 augustus 2014 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 07:02 schreef Bosifyable het volgende:

En zo is het.
Ik begrijp meer de belediging voor Ziyech dat hij moet concureren Immers...
Wat een lachertje...
Ben blij dat ik vrijdag niet zo moedeloos geklapt heb....
Nicotti
 Nicotti - maandag 18 augustus 2014 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 19:34 schreef Alexi het volgende:
Ehm,Mathijsen,Mulder,Immers,Schaken.......,Boularouz?
Ik vond Boularouz trouwens erg goed afgelopen vrijdag!
Ja vond je? Ik vond hem maar langzaam, toen ie een nieuw drankje ging halen?
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 augustus 2014 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 19:35 schreef Nicotti het volgende:

[..]

Ja vond je? Ik vond hem maar langzaam, toen ie een nieuw drankje ging halen?
t duurde bijna een kwartier voordat hij mijn jas gevonden had, heeft mooi geen fooi gekregen.
van geil
 van geil - maandag 18 augustus 2014 - 19:37   quote  deeplink  
nou de tweets van van Geel zijn van niveau....pfffffffffffff
T.Montana
 T.Montana - maandag 18 augustus 2014 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 19:35 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Wat een lachertje...
Ja want het is een hele belediging voor een 21 jarige spelers die nog helemaal niet veel gepresteerd heeft, en bijna geen ervaring heeft. Die nog maar moet laten zien dat hij zo goed kan worden als iedereen denkt moet concurreren met een andere speler die de laatste drie seizoenen in de basis staat bij Feyenoord.

Voetbalgek
 Voetbalgek - maandag 18 augustus 2014 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 19:04 schreef T.Montana het volgende:
Feyenoord heeft gewoon gedaan wat ze moesten doen. Klaar. Valt niks te verwijten. Wat moet je nog meer doen. Als een speler die helemaal nog niks heeft bereikt gaat eisen dat hij een basisplaats krijgt of een vaste positie bij een topclub dan hoeft hij niet te komen van mij. Ik had hem als Feyenoord zijnde ook geen garantie gegeven op nummer 10, die jongen moet eerst nog maar eens bewijzen dat hij zo goed is als iedereen denkt. Met alleen talent kom je er niet.

Toen Suljemani bij Heerenveen speelde was er ook een gerucht dat wij hem wilden hebben. En toen zei bijna iedereen hetzelfde over hem wat ze nu over Ziyech zeggen. Een gemiste kans, ja dat hebben we gezien. Voor Ziyech is het graag of niet. En als je als 21 jarige speler niet wilt knokken voor een basisplaats of een vaste positie dan moet je hem niet eens willen. Wat gebeurt er als blijkt dat na een tijd Ziyech beter tot zijn recht komt centraal op het middenveld. Mag Schreuder hem er dan niet neerzetten. En zeg niet dat het niet kan, er zijn heel veel spelers die begonnen op een positie en uiteindelijk het meerendeel van hun carriere op een andere positie goed spelen.

Feyenoord heeft alles geprobeerd, Ziyech wil niet oke dan. Maar hier word net gedaan alsof Ziyech de verlosser is. Een speler die nog alles moet bewijzen. Ik word daar een beetje moe van. En mag ik ook zeggen dat ik me afgelopen vrijdag in het stadion misschien wel voor het eerst een klein beetje geschaamd hebt toen heel het stadion een staande ovatie gaf aan een speler van de tegenstander die ook nog eens hun enige goal had gemaakt. Sorry hoor, maar dat kwam op mij over als zielig, een stadion van 45.000 man dat smekend voor een speler van de tegenstander klapt hopend dat hij naar ons komt. Terwijl sommige spelers van Feyenoord, en wat je van ze vind maakt geen reet uit of je ze slecht vind of als ze het niveau van Feyenoord niet aankunnen, dat applaus niet krijgen. Wat je ook van sommige spelers vind, je steunt de spelers van je club. Maar als we als supporters nu al elke speler die wij graag willen hebben en misschien naar ons komt een staande ovatie moeten geven dan maken we onszelf belachelijk, sorry dat ik het zeg.
ja begrijp wat je zegt maar als je tegen een 10 gaat zeggen we willen je op linkshalf of de vleugels ben je ook niet helemaal lekker en maak je het voor die speler wel makkelijk om nee te zeggen...
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 augustus 2014 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 19:38 schreef T.Montana het volgende:

[..]

Ja want het is een hele belediging voor een 21 jarige spelers die nog helemaal niet veel gepresteerd heeft, en bijna geen ervaring heeft. Die nog maar moet laten zien dat hij zo goed kan worden als iedereen denkt moet concurreren met een andere speler die de laatste drie seizoenen een basisplaats heeft bij Feyenoord.
als je overtuigd bent van je kunnen sta je ze op je favoriete plek.
van geil
 van geil - maandag 18 augustus 2014 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 19:35 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Wat een lachertje...
Eens.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 19:25 schreef T.Montana het volgende:

[..]

Was dat de reden dat hij niet kwam dan? Ja het kan best hoor, maar ik heb het hem nergens horen zeggen, hij heeft duidelijk aangegeven dat de redenen waarover ik het hierboven al heb de reden was dat hij naar Twente is gegaan. En sorry hoor maar als Feyenoord jou een aanbieding doet met een contract dat vele malen beter is dan dat van Twente dan komt dat voor mij echt niet over als ongeïnteresseerd. Ja je kan altijd zeggen dat ze iets verkeerd hebben gedaan, maar dan ga je naar mijn mening zoeken om maar te kunnen zeggen dat ze iets verkeerd hebben gedaan, want zoals hij het verwoord had hij ook voor Twente gekozen als Feyenoord vorige week met hetzelfde verhaal was aangekomen.
Hij voelde zich het prettigst bij Alfred Schreuder zegt tie zelf. Wat de waarheid is weet ik ook niet, daarom zeg ik dat dat mogelijk de reden zou kunnen zijn..
Voetbalgek
 Voetbalgek - maandag 18 augustus 2014 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 19:30 schreef Stylzz het volgende:
Tsja, als Feyenoord komt, ga je of je gaat niet. Twijfelen mag geen optie zijn.
Zeker niet als je 'concurrent' Immers is.
nee zijn concurente waren in dit geval vilhena bilal en boetius... want ze vertelden hem dat hij voor links midden of de vleugels in aanmerking zou komen... sja ik zou als 10 dan ook zoiets hebben van nou... nee...
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 augustus 2014 - 19:40   quote  deeplink  
Misschien maar gewoon laten rusten, veel aandacht voor een speler die niet van ons is.
piet de paler
 piet de paler - maandag 18 augustus 2014 - 19:41   quote  deeplink  
Gewoon LAF heel LAF dus HEEL LAF
van geil
 van geil - maandag 18 augustus 2014 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 19:40 schreef Voetbalgek het volgende:

[..]

nee zijn concurente waren in dit geval vilhena bilal en boetius... want ze vertelden hem dat hij voor links midden of de vleugels in aanmerking zou komen... sja ik zou als 10 dan ook zoiets hebben van nou... nee...
..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 19:40 schreef Stylzz het volgende:
Misschien maar gewoon laten rusten, veel aandacht voor een speler die niet van ons is.
Eens slotje..
piet de paler
 piet de paler - maandag 18 augustus 2014 - 19:47   quote  deeplink  
Slotje SLOT
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 18 augustus 2014 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 19:41 schreef piet de paler het volgende:
Gewoon LAF heel LAF dus HEEL LAF
Yup
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 18 augustus 2014 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 19:40 schreef Stylzz het volgende:
Yup
piet de paler
 piet de paler - maandag 18 augustus 2014 - 19:53   quote  deeplink  
Yup yup slotje slot en vergeten die hoe heet hij ook alweer......die Marokkaanse Pool
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 18 augustus 2014 - 21:37   quote  deeplink  
Zlotzje ...
hotjumper
 hotjumper - maandag 18 augustus 2014 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 19:40 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hij voelde zich het prettigst bij Alfred Schreuder zegt tie zelf. Wat de waarheid is weet ik ook niet, daarom zeg ik dat dat mogelijk de reden zou kunnen zijn..
Die nam waarschijnlijk de ballen mee bij het pijpen...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5962
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: .

0.0121669