|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De liedjes tegen Besiktas waren ook niet de beste reclame ^^" |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Nee dan ga je bij fc dachau voetballen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik gun m een Maher-carrière! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Waar is jouw geniale eeuwige jeuk met te korte armpjes gebleven? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: die is niet voor iedereen weg gelegd he.
topic kan naar het twente forum verplaatst worden wat mij betreft |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Sluit ik me bij aan, gooi er maar een Vertaalprogrammatje over heen anders gaan die moffen klagen dat ze het niet kunnen lezen.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ziyech koos natuurlijk voor Twente omdat hij daar de garantie had dat hij op de '10' positie zou spelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat is wel een vederlicht middenveld zeg. Voetballend prima, maar als t op duelkracht aankomt.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij staat zooooooo stoer op de foto, echter durft geen concurrentie aan te gaan, chicken , stoere jongen |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Het zegt natuurlijk ook wat over de machtsstructuur binnen Twente als de directie en/of de investeerders zeggen wie er in de basis staat en op welke plek. Een serieuze trainer zou dit nooit accepteren. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Waarom is dit topic er nog? Bijna net zo beschamend als het applaus wat hij kreeg in de kuip. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En net zo beschamend dat je hem steeds weer omhoog haald..d:-)) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: Haald? Grinnik ..... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
VVD wil meeuwen laten afknallen..... Blijf toch maar VVD stemmen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
VVD wilt ook drugsgebruik aan banden leggen, weet zeker dat jij dus niet op die partij gaat stemmen..
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Logisch, Partij van de Dieren ging ze suf lullen. Was niet efficiënt. |
|
|
|
|
Maupstar
|
|
|
Lekker geen Europees voetbal voor die kut Duitsers!!! Sorry moest het toch ff kwijt..
Maar ja hij mag wel op nr 10 spelen wuhahahahaha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:53 schreef Maupstar het volgende:Lekker geen Europees voetbal voor die kut Duitsers!!! Sorry moest het toch ff kwijt.. Maar ja hij mag wel op nr 10 spelen wuhahahahaha Is inderdaad wel geinig. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Kan zich lekker in the picture spelen voor zijn volgende stap # tilburgalmelodordt |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
Haha lekker voor die Zyknek. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote: Zou me niks verbazen als Twente ook voor dit seizoen inkomsten uit Europees voetbal heeft ingeboekt. Die fout hebben ze al eerder gemaakt. De investeerders zullen in ieder geval "not amused" zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Clyde Best
|
|
|
Ze zijn weer in categorie 1 ingedeeld.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Weet CAT1 voor die zwijnen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Scheenbeschermertjes, tok, en gebitsbeschermertje in huilie huilie man |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Is geen geld meer voor. Club gaat omvallen op deze manier. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Toen hij in de Kuip was lagen de kaarten nog niet zoals nu he |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:53 schreef Maupstar het volgende:Lekker geen Europees voetbal voor die kut Duitsers!!! Sorry moest het toch ff kwijt.. Maar ja hij mag wel op nr 10 spelen wuhahahahaha Heeft ie zelf voor gekozen, hoef je dus geen medelijden mee te hebben ... |
|
|
|
|
lecock
|
|
|
Dus een heel groot slot erop en onze energie voor iets positiefs gebruiken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
KNVB steunt Feyenoord en wil 'FC Twente-trucs' gaan bestrijden
De KNVB kan zich de onvrede bij de clubleiding van Feyenoord over de gang van zaken rond de transfer van Hakim Ziyech goed voorstellen. Door een boekhoudkundige truc kaapten de Tukkers de middenvelder voor de neus van Feyenoord weg.
Feyenoord was afgelopen zomer lang in onderhandeling met sc Heerenveen over de komst van Ziyech en bereikte ook een akkoord over de transfersom. Berichten over de belangstelling van FC Twente werden in Rotterdam niet erg serieus genomen, omdat Twente onder curatele staat en geen grote bedragen kan uitgeven. Toch trokken de Tukkers uiteindelijk aan het langste eind.
FC Twente mocht inderdaad niet de 3,4 miljoen euro uitgeven aan Ziyech, maar deed dat toch door simpelweg geen toestemming te vragen aan de KNVB. De club uit Enschede stemde in met de bijbehorende boete van 45.000 euro, een schijntje in vergelijking met het bedrag dat Twente denkt te gaan verdienen met een toekomstige verkoop van Ziyech. Feyenoord beklaagde zich onlangs over deze 'truc' en de KNVB gaat nu onderzoeken of dergelijke deals in de toekomst tegengegaan kunnen worden, meldt Voetbal International. Bron:VI |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Moeten we niet blij zijn dat hij bij Twente zit en niet bij ons ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
We hebben Bilal ook al opgehaald daar. Ik vind t wel welletjes ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja weet het eigenlijk ook niet.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik baalde ook erg van de transfer van Hakim,maar achteraf ben ik erg blij met Jens.Een echte Feyenoord spelert! |
|
|
|