|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Hakim is natuurlijk een groot talent en ik had hem ook erg graag bij ons gezien ipv bij twente. Aan de andere kant hadden we dan Toornstra zeer waarschijnlijk niet gehad. En ik vind Toornstra veel meer een Feyenoordspeler dan Ziyech. Ziyech is goed, maar wel minder betrouwbaar dan Toornstra. Bij Jens weet je wat je krijgt, een speler die hard werkt, 90 minuten lang blijft gaan en een uitstekende trap heeft. Ziyech heeft ook een goede trap, maar werkt minder hard. Dat is meer een flegmatieke speler die zich af en toe laat zien, maar als hij zijn dag niet heeft, heb je niks aan hem. Wat dat betreft: voor ons, voor Feyenoord, als je moet kiezen, dan toch liever Jens Toornstra! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Natuurlijk! Het liefst was hij naar 020 gegaan! Maar hij is wel goed, nog niet overtuigend, maar gewoon goed.
Wat mij stoort was het feit dat Twente wel brutaal was terwijl Feyenoord het "eerlijk" wilde spelen. De boete weegt niet op tegen het voordeel dat ze zichzelf verschaft hebben. Niet bepaald fair play.... Of gewoon vals spelen.... Dat het überhaupt kan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De KNVB neemt het als voorbeeld om dit soort praktijken in de toekomst tegen te gaan, belachelijk.. |
|
|
|
|
Joosti 1908
|
|
|
Ach ik woon in Hengelo,...maar als jullie weten hoeveel Feyenoorders hier wonen.laat hem maar lekker Duits leren. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Feyenoorders zitten echt overal. Ik hoorde zelfs dat in ieder postcode in Nederland Feyenoord aanhangers heeft. Wij en helaas 020 hebben dat. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 16 november 2014 - 13:26 schreef RenatoBos het volgende:De KNVB neemt het als voorbeeld om dit soort praktijken in de toekomst tegen te gaan, belachelijk.. Geloof jij het? Hier wordt gewoon niks mee gedaan... Zou ook typisch zijn voor de KNJB.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 november 2014 door Barabas -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee ik geloof het zeker niet.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Was een strakke.. maar Zyech wilde nou eenmaal genaturaliseerd worden tot Duitsert he.. hadden we een gigantisch creatieve speler mee kunnen binnenhalen. Jammer dat het MvG niet gelukt is. En nou is t een lul ! http://www.youtube.com/playlist?list=PL23B62E2C9FED4011
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 september 2015 door tomson -- |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
Wat zou hij moeten kosten als twente in het rechter rijtje eindigt? Kan toch moeilijk meer dan 5 zijn lijkt me |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Laat hem maar lekker daar. Kan ie lekker op 10 spelen,geen plek voor pussy's bij Feyenoord. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die pussy hadden we verdomde goed kunnen gebruiken. |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
nog steeds. Ik weet ook zeker dat wanneer het lukt om hem te contracteren iedereen staat te juichen. En dat Feyenoord de gedoodverfde kampioen is. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hij wilt niet...dat is toch wel duidelijk gebleken of niet. Kans gehad,jammer dan. Met zo,n instelling redt je het alleen bij twente. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Reserveneus als neuzendoder blijft een goede mop. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Van mij hoeft het ook niet, het is graag of nooit meer. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Slotje Ziyech is een prutser |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zeker weten! Beter nog dan die lantaarnpalen zoals El Ahmadi, Immers en Toornstra ... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Breaking News!
Ziyech komt toch naar Feyenoord omdat Martin buiten de lijntjes heeft gekleurd! En Twente hoefde toch geen miljoenendeal. En Hakim gaat binnenkort vertellen dat hij verkeerd geciteerd is en 020 toch niet beter bij hem vindt passen. Bovendien is hij van mening dat het goed is voor zijn ontwikkeling als hij nog twee jaar bij Feyenoord speelt voor hij naar het buitenland vertrekt! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Feyenoord fetteh dan, als we toch buiten de lijntjes kleuren. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 september 2015 - 13:01 schreef Barabas het volgende:Breaking News! Ziyech komt toch naar Feyenoord omdat Martin buiten de lijntjes heeft gekleurd! En Twente hoefde toch geen miljoenendeal. En Hakim gaat binnenkort vertellen dat hij verkeerd geciteerd is en 020 toch niet beter bij hem vindt passen. Bovendien is hij van mening dat het goed is voor zijn ontwikkeling als hij nog twee jaar bij Feyenoord speelt voor hij naar het buitenland vertrekt! och gut, nu ga je ineens sarcastisch doen. Kun je het niet hebben? Tuurlijk is de kans dat hij niet komt supergroot, maar je weet het niet. En dat hij voorkeur voor de snavels heeft, wist ik niet, maar dan hoef je je nog niet als een lul te gedragen... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 september 2015 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
hé, als hij zich idd vóór 020 heeft uitgesproken, hoeft hij ook wat mij betreft natuurlijk niet te komen. Een illusie is iets wat je graag wilt, maar dan wil je hem niet. Dan is hij niet eens illusie-waardig, haha... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee, wilde alleen niet naar ons, maar wel naar Twente. Dan ben je toch klaar? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Dat hij voor Twente koos, wil toch niets zeggen over hoe hij tegenover Feyenoord staat? Misschien vindt hij Feyenoord ook een mooie club en denkt hij zelf ook iets van fuck, verkeerd gekozen.. iek was een beetje dom...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 september 2015 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wel een mooie gedachte Arie. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Dat komt in dit geval doordat maxima gewoon een lekker wijf is, nog steeds! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
maar het kan daarentegen best dat jullie gewoon gelijk hebben hoor. Dat Ziyech gewoon een dikke kloothommel is, die je niet eens in je selectie zou moeten willen. Plus dat wij Schuurman en Gustavson al hebben... Het is alleen wel jammer dat we wel zo'n voetballer nodig hebben, waar onze jonkies er blijkbaar nog niet klaar voor zijn... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Blijft zonde dat hij destijds voor die Duitsers gekozen heeft ... inmiddels een gepasseerd station lijkt mij. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Moet je beter lezen.... is pas 205 keer benoemd. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: In hetzelfde interview werd hem gevraagd waarom hij niet voor Feyenoord had gekozen. In plaats van een normaal antwoord zei hij zich meer een speler voor 020 te vinden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Had gelijk voor Feyenoord kunnen kiezen, nu hoef ik hem niet meer te zien. Laat hem lekker op de bank van een grote Europese club weg rotten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 18 augustus 2014 - 19:38 schreef T.Montana het volgende:[..] Ja want het is een hele belediging voor een 21 jarige spelers die nog helemaal niet veel gepresteerd heeft, en bijna geen ervaring heeft. Die nog maar moet laten zien dat hij zo goed kan worden als iedereen denkt moet concurreren met een andere speler die de laatste drie seizoenen in de basis staat bij Feyenoord. Hahaha |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos