|
|
netsurfer
|
|
|
Hoop wel dat hij voor zondag verkocht is. :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Trainde vandaag niet mee bij Twente.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En anders maar hopen dat Nelom weer fit is..d:-) |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Toch, die had Ziyech vorige ontmoeting helemaal in z'n zak zitten.. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Dat is geen garantie voor nieuw succes.
Maar goed, ben niet bang voor hem, maar moet toegeven dat hij wekelijks met kop en schouders boven de rest daar uitsteekt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ziyech er niet bij? Scheelt weer 4 goals. 14-0. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Jammer. Had Nelom zich weer in de picture kunnen spelen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hadden we die daarna meteen kunnen verkopen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Precies barrels. Als hij kiest voor die neushoorns (waar hij ook moet concurreren! ) weet je genoeg. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kan hij niet gewoon oppleuren uit Nederland. Lekker bij AS Roma op de bank zitten of zo. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Liever wel. En dat wij nooit meer Roma loten... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kans zat gehad tegen ze. Door die klote turpin benadeeld .. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ziyech is erg teleurgesteld in Feyenoord. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Achterlijke affaire. Ik poep op die club en ik hoop dat Turpin door een treintje zwaar geschapen kerels genomen wordt. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hijzelf misschien ook wel... Bedacht ik me net. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 17:52 schreef Barabas het volgende:[..] Achterlijke affaire. Ik poep op die club en ik hoop dat Turpin door een treintje zwaar geschapen kerels genomen wordt. Geen tijd en liever niet. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het is weer tijd voor een muzikaal intermezzo... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Is het al pasen voor Ziyech ? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat een geweldige speler eej. Dit zou echt een meerwaarde zijn. Onderscheid zich in grote wedstrijden. SLAPPE HAP IS HET. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als er vandaag scouts op de tribune zaten voor hem slijten ze hem nooit meer.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2016 - 16:45 schreef ar het volgende:Wat een geweldige speler eej. Dit zou echt een meerwaarde zijn. Onderscheid zich in grote wedstrijden. SLAPPE HAP IS HET. Eens en het is een irritant kutjong. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ook dat nog ja. En misschien wel een neus binnenkort. Holadiejeee.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik hoorde dat Twente rond was met Roma vandaag. Of dat waar is weet ik niet.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ze hebben hem binnen voor 11 miljoen die sneuneuzen.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die krijgt een warm welkom in de kuip |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Top aankoop. Jammer dat onze td en coach Immers beter vonden op 10 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Immers is ook beter. Want geen smerige neus. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Joh, is toch geen topic waard? Hij kiest verkeerd. Jammer voor hem. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Topc was er al toen wij hem twee-drie jaar geleden al wilde halen Henk. Titel is enkel aangepast.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eens voor deze ene keer..!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Dread
|
|
|
Hoop dat Ajax hem koopt voor de hooff prijs en dat ie de week erna op 12 plaatsen zun beentjes breekt .... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
11 miljoen En laat het zijn nek maar zijn
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 augustus 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
fey12
|
|
|
goeie speler maar tegen de top staat ie er niet. El ahmadi had hem helemaal in zn zak. scoort beetje hetzelfde als kuyt en klaassen. gewoon goeie speler maar geen wereldwonder. ik wil hem weleens in de echte top zien, kijken of hij zich redt. v. Hanegem maakt er ook een mesias van, behoorlijk overdreven. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zelfs Nelom had hem vorig seizoen in zijn zak.. Hij kiest niet voor niks voor die neuzen, swansea en Arsenal wilde wel de gevraagde prijs betalen aan Twente maar dat durfde hij zelf niet aan omdat dat niveau te hoog en te hard voor hem is.. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Eerlijk is eerlijk, hij is een geweldige voetballer. Van beleid is daar in A'dam niet echt sprake, paniekaankoop. Ze doen maar wat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vooralsnog vind ik het een middelmatige voetballer. Tegen topclubs heeft ie het nog nooit waar kunnen maken. De reden dat iedereen denkt dat ie zo geweldig is is omdat bij Twente het hele elftal om hem draait, ja dan val je wel op..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 augustus 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij kan natuurlijk wel voetballen, goed ook, maar het is inderdaad wel de vraag of hij t gaat redden. Het is ook zo dat als het écht zo'n groot talent was, ging hij nu niet naar Ajax. |
|
|
|