|
|
RenatoBos
|
|
|
Tuurlijk kan ie wel voetballen. Blijf het apart vinden dat ie destijds voor Twente koos omdat ie de concurrentie niet aandurfde bij ons. En nu voor die snavels kiest waarschijnlijk om diezelfde reden terwijl hij topclubs voor het uitkiezen had en denk ook dik meer had kunnen verdienen daar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 - 09:03 schreef fey12 het volgende:goeie speler maar tegen de top staat ie er niet. El ahmadi had hem helemaal in zn zak. scoort beetje hetzelfde als kuyt en klaassen. gewoon goeie speler maar geen wereldwonder. ik wil hem weleens in de echte top zien, kijken of hij zich redt. v. Hanegem maakt er ook een mesias van, behoorlijk overdreven. Hij mag nog niet eens de veters van Kuyt strikken als je kijkt wat Kuyt heeft gepresteerd en wat Ziyech vooralsnog gedaan heeft.
Goede speler wel voor de eredivisie, maar ik zou er geen 11 miljoen voor neerleggen. Voor dat geld kan je beter twee andere spelers aantrekken, zodat je team in de breedte ook beter wordt. Enfin, laat ze het lekker uitzoeken daar met hem. We zien het wel. Het probleem in de verdediging gaan ze met hem in elk geval niet oplossen. Los daarvan gooien ze nu feitelijk gezien extra miljoenen weg doordat sinkgraven en bazoer of gudelj ook niet meer zullen gaan spelen.
Maar laten we ons verder vooral op onszelf concentreren. Volgende week tegen ADO, moet weer gewonnen worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Juist das veel belangrijker.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Het boeit mij echt geen reet. 11 miljoen voor een 'redelijke' linkspoot? Te bezopen voor woorden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik denk dat 11M een koopje is voor Ziyech, maar of hij slaagt bij een zwalkend ajaks, wie zal het zeggen? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Moet je opletten wat er daar gebeurt. Klaassen is hun 10. Die gaan ze echt niet offeren, dus zal Ziyech waarschijnlijk vanaf links of rechts gaan spelen.
Als dat gebeurt kan dat verhaal van wanneer hij toen niet naar Feyenoord wilde echt de ijskast in. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Blunder van Feyenoord ..Deze speler maakt alles er omheen beter..11 miljoen is n koopje.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 augustus 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Denk 2 miljoen salaris per jaar |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat betaald ajaks echt niet.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ziyech wordt al jarenlang bovenmenselijke kwaliteiten toegeschreven terwijl hij geen enkele europese topwedstrijd gespeeld laat staan gewonnen heeft, lachwekkend. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die salarissen liggen daar ook rond de miljoen meen ik. Dus waarom zullen ze hem het dubbele gaan betalen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 - 15:02 schreef RenatoBos het volgende:[..] Die salarissen liggen daar ook rond de miljoen meen ik. Dus waarom zullen ze hem het dubbele gaan betalen.. Er gaan stemmen op daar om het salarisplafond te verhogen. Ziyech zat nu al bijna op dat bedrag. Dus daar zal niets vanaf gegaan zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Logisch ook d:-)) Je werknemers gaan minder presteren en je gaar ze meer salaris geven.. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Verachtelijk neusje is een pleonasme. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Zo, maar één keertje? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Morgen weer alles normaal, back home.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Let op zyech gaatvoor ptoblemen zorgen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maar hoer niet Piet.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
In die 020-mores kan ie het moeilijk krijgen. En verder gelul: het is natuurlijk een heel goede speler. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Leuk voor het rechterrijtje inderdaad |
|
|
|