|
|
Stylzz
|
|
|
Bij een club als Feyenoord hoort concurrentie. Als ziyech die niet aandurft met Immers mag ie wegblijven. Perspectief ok, geen garantie.
Dát ook |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Maar als je zag hoe makkelijk heerenveen voetbalde (voor de rode kaart)en positioneel gewoon sterk.Het zal ook wel onwennig zijn voor de nieuwe jongens,maar de rest moet toch beter weten?drama... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 12:30 schreef Stylzz het volgende:Bij een club als Feyenoord hoort concurrentie. Als ziyech die niet aandurft met Immers mag ie wegblijven. Perspectief ok, geen garantie. Dát ook 100% eens,als hij voor duitsland kiest is het een watje. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 12:35 schreef ar het volgende:[..] Maar als je zag hoe makkelijk heerenveen voetbalde (voor de rode kaart)en positioneel gewoon sterk.Het zal ook wel onwennig zijn voor de nieuwe jongens,maar de rest moet toch beter weten?drama... Je as liet het afweten. Daar stonden de meest ervaren spelers! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mulder, Mathijsen, Vormer, Immers, Vilhena, Te Vrede.
Zó zwak. Al was Vilhena de beste middenvelder weer, maar dat zegt weer weinig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
is al twee seizoenen. Pelle verbloemde dat. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dat bedoel ik,wat is dat toch..komt het door Rutten? Andere visie? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Te Vrede is slachtoffer. geef m 5 voorzetten , liggen er gewoon twee in t mandje. T middenveld is verschrikkelijk, totaal geen positiespel aanvallend en verdedigend. maar dat is al jaren zoals gezegd. nu zonder Pelle valt t nog veel zwaarder. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Tonny had ook veel dramapartijen hoor. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Waarom denk je dat Ziyech moet komen, Toornstra ook en Vlasie weg mag? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Van Geel is zwaar aan te rekenen dat er niet door geselecteerd is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Doorgeselecteerd, zonder geld? Kan je pas nu doen! En nu moet t ook echt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: had 3 weken geleden al gekund . en zeker als ze Immers hadden laten gaan. Dan was Ziyech er al lang geweest. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, maar denk dat Immers nu pas aan Rutten laat zien dat er niet meer in zit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Clasie had ook al weg kunnen zijn.etc etc. geen geld is passe en niet altijd n must. Zie Mulder!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat dacht ik ook. tot ik hem gisteren zag met de aanvoerdersband. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Maar de baas van Rutten ziet het al tijden. en is hoofdverantwoordelijk voor de selectie. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Klopt..maar 20min voor tijd met 10 man,in de kuip..kom op. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ja, dat was wel ongedacht. Hoewel ik ook geen andere aanvoerder nu zie. Mathijsen valt af, Mulder zal ik niet over beginnen, Vilhena, Boëtius en Kongolo hebben genoeg aan zichzelf. Vormer komt tekort. Tja.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ziyech moet zelf kiezen tussen FC Twente en Feyenoord, clubs akkoord
Hakim Ziyech kan zelf de keuze maken of hij bij FC Twente of Feyenoord aan de slag gaat meldt RTV oost.
Twente is er al uit met Heerenveen en de speler zelf. Vandaag praat hij met trainer Fred Rutten van Feyenoord.
Ziyech sprak al met trainer Alfred Schreuder en het bestuur van Twente. Bij Feyenoord is de transfer afhankelijk van het mogelijke vertrek van Jordy Clasie.Feyenoord is met de Porto in onderhandeling, maar er is nog een groot verschil tussen vraag en aanbod.
Bij FC Twente heeft Ziyech wellicht meer kans op een basisplaats aangezien hij daar de vertrokken Dusan Tadic en Quincy Promes op moet volgen. Bij Feyenoord heeft Ziyech concurrentie van Lex Immers die gisteren de aanvoerdersband droeg. Bron:FRFanatic |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Is er al uit met Twente, vandaag gesprek met Rutten. Ben bang dat hij niet komt.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Tja dan is onze oude vriend weer welkom |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
YannickFR1212
|
|
|
Ziyech kunnen we dus vergeten. Door een te afwachtende houding. Hij had allang een gesprek moeten hebben gehad.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ben effe de naam kwijt........volgens mij een maroc |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ti's aan Fred om hem te overtuigen en hopelijk doet Bilal er ook nog een schepje bovenop.. |
|
|
|
|
Darts70
|
|
|
Kom op Martin nu handelen anders gaat ziyech naar fc duitsland |
|
|
|
|
Darts70
|
|
|
Hahn Lopes cabral van beek kongolo drenthe Vilhena Ziyech toornstra Bilal dost boetius |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Twente en Heerenveen akkoord over Ziyech,speler zelf nog niet.Feyenoord ook nog altijd een optie,Rutten spreekt Ziyech vandaag. Bron:RtvOost
Zelfde bron maar hier staat speler zelf nog niet akkoord.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hakim even een vraag, hoeveel jonge internationals heeft FC Munsterman dit jaar en verleden jaar afgeleverd ? Juist 0 |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Dan komt Ziyech nog een keer op bezoek, met twente. Krijgt ie weer een publiekswissel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zet die Toornstra maar uit je hoofd, die is gewoon te duur vooralsnog.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zet alles uit mijn hoofd als jonge spelers die nog niet echt getest zijn gaan kiezen voor een sub sub topper, dan is onze naam wel heel ver gezakt. Dan zeg ik blaag Hakim succes en tot ziens. En bij een ploeg die niet financieel kan groeien en het faillissement. Boven hethoofd kan hangen. Ik denk afwachten en kiest hij voor fc munsterman doorgaan met zoeken ,,,,,ik hoop nog steeds masr leg me er nu al bij neer als hij niet komt....... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ben ik ook bang voor.. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote: Kom op Twente fan, kiezen! |
|
|
|
|
the artist
|
|
|
tja waar kies je voor he, eigen ontwikkeling bij twente? die hebben 1 international afgelevert op het wk Omgaan met druk van een topclub? als je naar de top wilt is enschede niet het grote podium, alle toppers daar zijn allemaal niet geslaagd in het buitenland Omgaan met de immense druk van de twente aanhang of het legioen? tja waar kun je het meest leren he |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wij zijn nog steeds het grote Feyenoord........ |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hij komt naar ons potverdikkie! |
|
|
|
|
beuk
|
|
|
Lekker naast de pot pissen, dat ventje hadden we allang moeten hebben. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk dat we moeten stoppen met speculeren, en gewoon afwachten op een jongetje die gaat beslissen?... |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 12:39 schreef Stylzz het volgende:Mulder, Mathijsen, Vormer, Immers, Vilhena, Te Vrede. Zó zwak. Al was Vilhena de beste middenvelder weer, maar dat zegt weer weinig. Vilenha de Beste??. Was jij in het stadion of heb jij via de tv gekeken. Dje gozer liep iedereen in de weg. Ik heb hem op z'n minst 10 verkeerd pases zien geven. Zelfs over 2 meter en bal te hard inspelen. Hij krijgt de mager 5. |
|
|
|
|
beuk
|
|
|
vilhena was echt wel de betere van het veld chef, Was overal aanwezig. Toonde aan dat ie wilde winnen |
|
|
|
|
beuk
|
|
|
FR-FANS is trouwens de enige site waarop ik lees dat Feyenoord ook akkoord is met Heerenveen |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 18:17 schreef koekie het volgende:[..] Vilenha de Beste??. Was jij in het stadion of heb jij via de tv gekeken. Dje gozer liep iedereen in de weg. Ik heb hem op z'n minst 10 verkeerd pases zien geven. Zelfs over 2 meter en bal te hard inspelen. Hij krijgt de mager 5. Lees jij wel? Hij zegt de minst slechtste van de 3 ... Dus met andere woorden: Ze waren alle drie klote tegen Hoerenveen !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Neem jij die serieus dan? Opgericht en gerund door asociaal volk ... |
|
|
|