|
|
koekie
|
|
|
Als hij naar Twente gaat dan zou hij de eerste zijn die niet voor het geld kiest...haha en dat bij Feyenoord!! En inderdaad als hij niet tegen gezonde concurrentie kan...lekker wegblijven en snel naar de reserve duitsers gaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 augustus 2014 door koekie -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 18:20 schreef lijdensweg het volgende:[..] Lees jij wel? Hij zegt de minst slechtste van de 3 ... Dus met andere woorden: Ze waren alle drie klote tegen Hoerenveen !!! Juist |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 18:20 schreef lijdensweg het volgende:[..] Lees jij wel? Hij zegt de minst slechtste van de 3 ... Dus met andere woorden: Ze waren alle drie klote tegen Hoerenveen !!! Nee Lijdensweg. .. kan namelijk niet zo goed lezen! Hij was de de slechtste die op het veld stond... dramatischer dan Mulder met zijn enige actie bij de 0-1 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tuurlijk, Feyenoorders zijn per definitie asociaal volk. Mafkees, jij bent asociaal met je Mulder obsessie.. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: He beuk.... zet je rood wite bril eens af. Ik ben zelf een fan van Vilhena maar hij was voetballend echt niet goed gisteren. Wil om te winnen komt niet altijd ten goede van je voetballende kwaliteiten. Hij liep Vormer constant in de weg. Misschien wilde hij te graag. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 18:34 schreef RenatoBos het volgende:[..] Tuurlijk, Feyenoorders zijn per definitie asociaal volk. Mafkees, jij bent asociaal met je Mulder obsessie.. He Renato.. Wat ben jij asociaal... 😂😂wahaha. Eigenlijk is lijdensweg voor Excelsior en heeft binding met Feyenoord. Wij komen van zuid en zijn een stelletje aso's. Wat en Hersenloze uitspraak weer van... lijden is de weg weer kwijt |
|
|
|
|
beuk
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 18:44 schreef koekie het volgende:[..] He beuk.... zet je rood wite bril eens af. Ik ben zelf een fan van Vilhena maar hij was voetballend echt niet goed gisteren. Wil om te winnen komt niet altijd ten goede van je voetballende kwaliteiten. Hij liep Vormer constant in de weg. Misschien wilde hij te graag. Maat, vormer was de zwakste schakel van de avond en dat kwam zeker niet omdat Vilhena hem in de weg liep. Ik weet niet waar jij de wedstrijd gekeken hebt maar Vilhena speelde beter dan anderen gisteravond |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 18:44 schreef koekie het volgende:[..] He beuk.... zet je rood wite bril eens af. Ik ben zelf een fan van Vilhena maar hij was voetballend echt niet goed gisteren. Wil om te winnen komt niet altijd ten goede van je voetballende kwaliteiten. Hij liep Vormer constant in de weg. Misschien wilde hij te graag. Ik vond Vilhena gisteren wel goed spelen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 18:52 schreef koekie het volgende:[..] He Renato.. Wat ben jij asociaal... 😂😂wahaha. Eigenlijk is lijdensweg voor Excelsior en heeft binding met Feyenoord. Wij komen van zuid en zijn een stelletje aso's. Wat en Hersenloze uitspraak weer van... lijden is de weg weer kwijt Een ding weet ik zeker, zoals hij Feyenoord, zijn spelers en zijn fans afvalt is op zeker geen Feyenoorder.. Feyenoorders zijn gezegend van onvoorwaardelijke steun richting hun club. Dat ontbreekt er bij hem aan (en nog een paar overigens..) |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 18:17 schreef koekie het volgende:[..] Vilenha de Beste??. Was jij in het stadion of heb jij via de tv gekeken. Dje gozer liep iedereen in de weg. Ik heb hem op z'n minst 10 verkeerd pases zien geven. Zelfs over 2 meter en bal te hard inspelen. Hij krijgt de mager 5. Vilhena de enige die zn niveau haalde, won de meeste duels en liep zich de kolere. Met Immers in zijn huidige rol als loper en niet als aanspeelpunt zal je middenveld niet veel beter worden, hiernaast mist hij de kwaliteiten om Feyenoord op een hoger niveau te kunnen tillen. Hakim wees slim en binnen 3 weken sta je basis. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gesprek met Rutten zal nu toch wel afgerond zijn, ti's tenslotte al avond. Zit met smart op nieuws te wachten.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij zal er wel over moeten nadenken, waar is de tijd gebleven dat iedereen graag voor feyenoord wilde spelen en dat we nee zeiden tegen nobodys |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 19:01 schreef piet de paler het volgende:Hij zal er wel over moeten nadenken, waar is de tijd gebleven dat iedereen graag voor feyenoord wilde spelen en dat we nee zeiden tegen nobodys Snap ik, maar er komt nu helemaal,niets naar buiten.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 18:57 schreef RenatoBos het volgende:[..] Een ding weet ik zeker, zoals hij Feyenoord, zijn spelers en zijn fans afvalt is op zeker geen Feyenoorder.. Feyenoorders zijn gezegend van onvoorwaardelijke steun richting hun club. Dat ontbreekt er bij hem aan (en nog een paar overigens..) Daar hebben we een verschil van inzicht/mening !! Daar ben ik het dus absoluut niet mee eens. die onvoorwaardelijke steun ... Financieel wel , maar wat spelers betreft absoluut niet !! En wat betreft 'fans' : Do you remember Nancy en de rellen bij het maasgebouw ?? Dat zijn dagen die bij mij hard zijn aangekomen en sindsdien heb ik het wat minder met die zogenaamde 'fans' . En dat jij en je lotgenoten wel kunnen genieten en het onvoorwaardelijk steunen van spelers die helemaal maar dan ook helemaal niks toevoegen aan Feyenoord , dat kan ik en wil ik dus nooit begrijpen !! Het enige wat ik wil , is een financieel gezond Feyenoord zonder de debielen die steeds maar weer de aandacht willen vestigen met hun rellen en/of vernielingen en een goeie pot voetbal met technisch en hard werkende spelers die wel van het niveau zijn die bij Feyenoord hoort ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 18:54 schreef beuk het volgende:[..] Maat, vormer was de zwakste schakel van de avond en dat kwam zeker niet omdat Vilhena hem in de weg liep. Ik weet niet waar jij de wedstrijd gekeken hebt maar Vilhena speelde beter dan anderen gisteravond De zwakste schakel was zeker ook te Vrede , die kon werkelijk geen ene bal bij zich houden of vast houden ... waardoor elke aanval weer strandde !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 18:34 schreef RenatoBos het volgende:[..] Tuurlijk, Feyenoorders zijn per definitie asociaal volk. Mafkees, jij bent asociaal met je Mulder obsessie.. Daar zijn er inmiddels een paar bij gekomen.
Mijn lijstje bestaat nu uit: Erwin Mulder, Ruben Schaken, Lex Immers, Miquel Nelom, Wesley Verhoek, Ruud Vormer en Joris Mathijsen |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 18:57 schreef RenatoBos het volgende:[..] Een ding weet ik zeker, zoals hij Feyenoord, zijn spelers en zijn fans afvalt is op zeker geen Feyenoorder.. Feyenoorders zijn gezegend van onvoorwaardelijke steun richting hun club. Dat ontbreekt er bij hem aan (en nog een paar overigens..) Mooi verwoord! Eigenlijk moet je dan denken."tegen zoveel verstand kun je toch niet praten". Iedereen heeft recht op zijn/ haar mening, maar respecteer dat ook iemand anders, anders denkt dan jij. Maw. Je mag kritisch zijn maar met onderbouwing en met respect. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 19:13 schreef lijdensweg het volgende:[..] Daar hebben we een verschil van inzicht/mening !! Daar ben ik het dus absoluut niet mee eens. die onvoorwaardelijke steun ... Financieel wel , maar wat spelers betreft absoluut niet !! En wat betreft 'fans' : Do you remember Nancy en de rellen bij het maasgebouw ?? Dat zijn dagen die bij mij hard zijn aangekomen en sindsdien heb ik het wat minder met die zogenaamde 'fans' . En dat jij en je lotgenoten wel kunnen genieten en het onvoorwaardelijk steunen van spelers die helemaal maar dan ook helemaal niks toevoegen aan Feyenoord , dat kan ik en wil ik dus nooit begrijpen !! Het enige wat ik wil , is een financieel gezond Feyenoord zonder de debielen die steeds maar weer de aandacht willen vestigen met hun rellen en/of vernielingen en een goeie pot voetbal met technisch en hard werkende spelers die wel van het niveau zijn die bij Feyenoord hoort ... Vreemd dat ik jou nog nooit iemand hebt zien steunen dan.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 19:20 schreef koekie het volgende:[..] Mooi verwoord! Eigenlijk moet je dan denken."tegen zoveel verstand kun je toch niet praten". Iedereen heeft recht op zijn/ haar mening, maar respecteer dat ook iemand anders, anders denkt dan jij. Maw. Je mag kritisch zijn maar met onderbouwing en met respect. Eens.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 19:17 schreef lijdensweg het volgende:[..] Daar zijn er inmiddels een paar bij gekomen. Mijn lijstje bestaat nu uit: Erwin Mulder, Ruben Schaken, Lex Immers, Miquel Nelom, Wesley Verhoek, Ruud Vormer en Joris Mathijsen Dat bedoel ik, vergeet te vrede niet die noemde je net ook de zwakste schakel.. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 18:54 schreef beuk het volgende:[..] Maat, vormer was de zwakste schakel van de avond en dat kwam zeker niet omdat Vilhena hem in de weg liep. Ik weet niet waar jij de wedstrijd gekeken hebt maar Vilhena speelde beter dan anderen gisteravond Gewoon in het stadion. Vilhena werkte harder dan anderen maar voetballend was hij echt niet goed. En misschien is de verwachtingspatroon bij Tony veel hoger dan bij de anderen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 17:02 schreef RenatoBos het volgende:Ziyech moet zelf kiezen tussen FC Twente en Feyenoord, clubs akkoord[ afbeelding ] Hakim Ziyech kan zelf de keuze maken of hij bij FC Twente of Feyenoord aan de slag gaat meldt RTV oost.Twente is er al uit met Heerenveen en de speler zelf. Vandaag praat hij met trainer Fred Rutten van Feyenoord. Ziyech sprak al met trainer Alfred Schreuder en het bestuur van Twente. Bij Feyenoord is de transfer afhankelijk van het mogelijke vertrek van Jordy Clasie.Feyenoord is met de Porto in onderhandeling, maar er is nog een groot verschil tussen vraag en aanbod. Bij FC Twente heeft Ziyech wellicht meer kans op een basisplaats aangezien hij daar de vertrokken Dusan Tadic en Quincy Promes op moet volgen. Bij Feyenoord heeft Ziyech concurrentie van Lex Immers die gisteren de aanvoerdersband droeg. Bron:FRFanatic Boëtius stond ook met zijn eigen shirt voor de camera gisteravond na de wedstrijd. Die moest gauw nog naar binnen om een Feyenoord polo aan te trekken, dat werd uitgebreid besproken op radio Rijnmond . Dat was dat shirtje dat ze vergeten waren mee te jatten van de week :p |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 19:15 schreef lijdensweg het volgende:[..] De zwakste schakel was zeker ook te Vrede , die kon werkelijk geen ene bal bij zich houden of vast houden ... waardoor elke aanval weer strandde !!! Te Vrede speelde een goede wedstrijd en heeft wederom laten zien dat hij de potentie heeft om een goede spits te worden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het was wel heel mooi toen hij gewisseld werd. Dat kan een voetballer nooit koud laten.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Geen idealen, geen trots alleen geld geld geld |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Clasie moet eerst weg voor komst Ziyech. hahahahahahahahahaahahaahahahaahahahahahaahahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Snappen wij het nu niet meer..d:-))) |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat zegt de media, maar ik denk niet dat het zo is.
Overigen mocht Ziyech voor Twente kiezen, voel ik me als Feyenoorder wel te kijk gezet. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Lul toch nie man! Er is geld zat ? |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 19:45 schreef Stylzz het volgende:[..] Dat zegt de media, maar ik denk niet dat het zo is. Overigen mocht Ziyech voor Twente kiezen, voel ik me als Feyenoorder wel te kijk gezet. Dat dan weer wel. Hopen dat Rutten hem ken overhalen. |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
nou die komt niet naar ons hoor vergeet het maar |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Waarom komt daarover niks naar buiten.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Twente's middenveld zou dan zijn Ziyech, Ebicillio en Mokotjo. Weinig body. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: beste middenveld van NL. veruit. allemaal puur voetbal. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Hakim Ziyech buigt zich op zeer korte termijn over zijn volgende carrièrestap. Feyenoord en FC Twente zijn concreet geïnteresseerd in de middenvelder van sc Heerenveen en hebben elk goede hoop.
Twente heeft volgens RTV Oost reeds overeenstemming bereikt met Heerenveen en de stijlvolle speler zelf. Tevens heeft Ziyech al een gesprek gevoerd met Alfred Schreuder, de trainer van de Tukkers. Na het vertrek van Dusan Tadic en Quincy Promes heeft de club uit Enschede een mooie vacature voor hem in petto.
Feyenoord kan zijn beslissing echter nog in eigen voordeel kantelen. In de tijdelijke aanvoerder Lex Immers is weliswaar al een goede concurrent in huis, maar de Rotterdammers hebben financieel iets meer te bieden. Bovendien gaf het publiek hem vrijdagavond een luid applaus bij zijn wissel tijdens Feyenoord - Heerenveen (1-1). Zaterdag praat de begeerde Ziyech met trainer Fred Rutten. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
RTV oost is die betrouwbaar ? Twente(oosten) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hebben we niet eerder een speler binnengehaald met veel hosanna. Bruins, en nog meerdere |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: voetballend correct. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Mokotjo wel erg overschat op het moment hoor, eerst maar eens laten zien in een topwedstrijd, Ebecilio heeft me positief verrast, had er niks van verwacht.
Ziyech moet natuurlijk gewoon naar ons :D |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Ja waarom niet? Plaatselijke krant, dus geen Soccernews ofzo. En als hij met Rutten praat bekend dat Feyenoord ook rond is met Ziyech. De beste man wil gewoon weten wat hij te wachten staat, dingen overwegen. Mag toch? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ik heb Ziyech in 2 wedstrijden meer zien doen dan Bruins in 5 jaar. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 19:54 schreef Beempjerotterdam het volgende:Ja waarom niet? Plaatselijke krant, dus geen Soccernews ofzo. En als hij met Rutten praat bekend dat Feyenoord ook rond is met Ziyech. De beste man wil gewoon weten wat hij te wachten staat, dingen overwegen. Mag toch? Hij heeft groot gelijk, ik plaats het alleen voor de volledigheid, geen conclusies aan verbinden. Volgens de geruchten heeft Feyenoord hem financieel meer te bieden dan FC Twente, dus dan komen de clubs en de spelers er financieel ook wel uit.
Kwestie van waar hij in geloofd, Twente is kaal geplukt dus daar is hij zeker van elke week basis. Bij Feyenoord zien wij hem ook allemaal graag in de basis maar misschien heeft Rutten er wel een ander idee bij. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Als ik Ziyech was ging ik iig. voor Feyenoord, bij ons sta je gewoon meer in de picture, normaal gesproken heb je meer kans op prijzen e.d. in alle opzichten gewoon een grotere club. Als het waar is dat wij meer kunnen betalen is het wat mij betreft een verloren zaak voor Twente. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 19:54 schreef Beempjerotterdam het volgende:Ja waarom niet? Plaatselijke krant, dus geen Soccernews ofzo. En als hij met Rutten praat bekend dat Feyenoord ook rond is met Ziyech. De beste man wil gewoon weten wat hij te wachten staat, dingen overwegen. Mag toch? Logisch ook als je keuze hebt uit meerdere opties, het gaat tenslotte wel om zijn carriere en niet om die van Feyenoord of Twente in zijn geval.. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 19:57 schreef moa het volgende:[..] Hij heeft groot gelijk, ik plaats het alleen voor de volledigheid, geen conclusies aan verbinden. Volgens de geruchten heeft Feyenoord hem financieel meer te bieden dan FC Twente, dus dan komen de clubs en de spelers er financieel ook wel uit. Kwestie van waar hij in geloofd, Twente is kaal geplukt dus daar is hij zeker van elke week basis. Bij Feyenoord zien wij hem ook allemaal graag in de basis maar misschien heeft Rutten er wel een ander idee bij. Idd! het is gewoon afwachten,maar het zal wel goed komen lijkt mij |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 19:59 schreef RenatoBos het volgende:[..] Logisch ook als je keuze hebt uit meerdere opties, het gaat tenslotte wel om zijn carriere en niet om die van Feyenoord of Twente in zijn geval.. Idd! Hopen dat Rutte hem binnenlult haha |
|
|
|