|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als Hakim humor heeft rolt hij nu lachend door de kamer heen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
de kamer van Rutte uiteraard |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Doet hij zowiezo wel met 2 aanbiedingen haha |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Ik hoop dat hij hem verstaat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
quote: Die woont in Twente , dat zal wel niet 😜 |
|
|
|
|
feyenoorder1962
|
|
|
Als mensen lex Immers een concurrent voor Ziyech noemen, dan moeten ze stoppen praten over voetbal. Immers DIRECT naar de BANK. |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
Hakim Ziyech heeft vandaag een gesprek met Feyenoord-trainer Fred Rutten. Dat meldt verslaggever Paul Schabbink vandaag op RTV Oost. Zondag of maandag zou de middenvelder dan zijn keuze maken tussen FC Twente en Feyenoord. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 20:14 schreef feyenoorder1962 het volgende:Als mensen lex Immers een concurrent voor Ziyech noemen, dan moeten ze stoppen praten over voetbal. Immers DIRECT naar de BANK. Der zijn er die Clasie en Ziyech vergelijken zelfs.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Bruins?? Haha , die kan op amateuristisch niveau niet eens mee ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eigenlijk ben ik wel klaar met Hakim. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
nu al. nou streep erdoor dan maar |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: van Geel zeggen ze. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hoezo, ti's de media die alles aandikt. Hij bekijkt gewoon zijn opties, praat met de partijen en neemt vervolgens zijn beslissing.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 20:33 schreef RenatoBos het volgende:[..] Hoezo, ti's de media die alles aandikt. Hij bekijkt gewoon zijn opties, praat met de partijen en neemt vervolgens zijn beslissing.. ja dat gezeik, klaar mee. kan er niets van. Doe maar naar Twente. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nou laat maar naar Rotterdam komen, maar begrijp je ongenoegen wel.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Hahahah
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 augustus 2014 door Beempjerotterdam -- |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Horen we morgen vast wel, en lijkt me wel eigenlijk ,hij kom niet voor niks praten? Als hij liever de basisplaats van Twente had zij hij gelijk nee tegen Feyenoord. |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
Als er niemand meer bijkomt krijgen we denk echt een kloteseizoen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ti's nog twee weken transferperikellen.. |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
als ik er zo eens over nadenk en ziyech heeft een gesprek gehad met schreuder, en vandaag met Rutten. Ik heb toch wel het gevoel dat rutten toch wel wat beter is met dit soort jongens als schreuder. Mede daardoor denk ik dat we toch wel wat meer kans maken dan twente (hoop,hoop,hoop)
wat denken jullie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Daar heb je zeker een punt.. Ligt er maar helemaal aan hoe Hakim zijn carriere wilt in zien.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Denk dat ie bij Feyenoord, ondanks Schreuder zijn belofte dat ie in de basis speelt, zich meer in de kijkers kan spelen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dan heeft die de verkeerde keuze gemaakt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Tja, moeilijk. zo'n jongen denkt aan van alles he. Maher werd bv ook verkeerd gebracht bij pisvee. weg carriere voorlopig. anderzijds n mooie traditieclub etc. Ga d'r maar aan staan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Drie weken geleden had je m 100procent gehad. nu is t hopen. |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
ik denk dat er morgen wel bekent gemaakt gaat worden waar hij heen gaat, stel hij gaat naar twente. toornstra is we goed, maar veel te duur en lang niet zo goed. Zijn er nog andere opties die interessant zijn |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat ligt er helemaal aan wie er de eerste keeper wordt en / of blijft ... Hoe anderen daar ook over denken. Ik blijft bij mijn mening dat de uitstraling van Erwin Mulder een negatief invloed op een elftal heeft !!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 22:34 schreef michaelvld het volgende:ik denk dat er morgen wel bekent gemaakt gaat worden waar hij heen gaat, stel hij gaat naar twente. toornstra is we goed, maar veel te duur en lang niet zo goed. Zijn er nog andere opties die interessant zijn VILLALBA!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 22:32 schreef van geil het volgende:Tja, moeilijk. zo'n jongen denkt aan van alles he. Maher werd bv ook verkeerd gebracht bij pisvee. weg carriere voorlopig. anderzijds n mooie traditieclub etc. Ga d'r maar aan staan. . |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
quote: weer een vleugelspeler erbij?? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 22:35 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat ligt er helemaal aan wie er de eerste keeper wordt en / of blijft ... Hoe anderen daar ook over denken. Ik blijft bij mijn mening dat de uitstraling van Erwin Mulder een negatief invloed op een elftal heeft !!! verkeerde topic |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Onder andere, kan ook uit de voeten als spits en aanvallende middenvelder.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ben benieuwd wanneer we het te horen krijgen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Morgen of maandag denk ik |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Twente en Heerenveen zijn er al uit... Heeft van Geel dan de hele tijd ergens anders coke zitten snuiven? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 02:54 schreef FR-Henk het volgende:Twente en Heerenveen zijn er al uit... Heeft van Geel dan de hele tijd ergens anders coke zitten snuiven? Feyenoord en Twente zijn er ook al uit.
Speler moet beslissen, ik hoop dat Fred m gisteren gezegd heeft dat hij gewoon basisspeler is.
Dan lijkt het mij klip en klaar. Concurreren met Immers pff. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 02:54 schreef FR-Henk het volgende:Twente en Heerenveen zijn er al uit... Heeft van Geel dan de hele tijd ergens anders coke zitten snuiven? In de directie kamer bij Feyenoord @!@! Geld is er genoeg ... |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
....mocht het toch Twente worden, dan ben ik benieuwd hoe een cat. 3 club na Mokotjo van anderhalf mijloen een speler van. 4 miljoen of meer kan kopen. Zal wel een vage constructie met financiers zijn ofzo, maar niemand geeft dit soort bedragen cadeau ( vrienden van Twente?) ik hoop dat de knjb ook wakker is, gelijke monniken gelijke kappen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 09:15 schreef Peckerwood het volgende:....mocht het toch Twente worden, dan ben ik benieuwd hoe een cat. 3 club na Mokotjo van anderhalf mijloen een speler van. 4 miljoen of meer kan kopen. Zal wel een vage constructie met financiers zijn ofzo, maar niemand geeft dit soort bedragen cadeau ( vrienden van Twente?) ik hoop dat de knjb ook wakker is, gelijke monniken gelijke kappen. Doyen groep. Twente neemt allemaal leningen op de toekomst.
Klinkt bekend. |
|
|
|