BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: .

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 17 augustus 2014 - 09:22   quote  deeplink  
Als er een legale constructie bedacht wordt om een speler te kopen, wat moet de KNVB dan doen?

Feyenoord had indertijd ook een constructie kunnen verzinnen, maar koos ervoor om met jeugd verder te gaan. Lekker goedkoop en sneller financieel gezond worden. Het feit dat zij nu financiële risico's gaan nemen, is toch hun probleem? Zoals je zelf al stelt, dat geld krijg je niet cadeau, dus zullen ze ooit weer terug moeten betalen.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 17 augustus 2014 - 09:49   quote  deeplink  
Mag lije dat ze helemaal kapot gaan die Moffe!
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 augustus 2014 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 09:49 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Mag lije dat ze helemaal kapot gaan die Moffe!
Die kans is aanwezig, met een Ziyech wordt Twente niet meteen veel sterker dan Vitesse, Ajax, Feyenoord, PSV, AZ of zelfs Zwolle. Dus het risico wat ze nemen is gewoon hoog.
beuk
 beuk - zondag 17 augustus 2014 - 09:59   quote  deeplink  
Volgens de Telegraaf doet Twente er alles aan om Feyenoord af te troeven. Ik snap niet dat Feyenoord dat ventje een basisplaats belooft, en zo niet is het gezonde concurrentie voor hem. En denk ik dat Rutte moet in zien dat je meer aan een creatieve '10' hebt dan een immers, hoe triest dat misschien ook is voor Immers.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 17 augustus 2014 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 09:55 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Die kans is aanwezig, met een Ziyech wordt Twente niet meteen veel sterker dan Vitesse, Ajax, Feyenoord, PSV, AZ of zelfs Zwolle. Dus het risico wat ze nemen is gewoon hoog.
Daar heb je zkr een punt, zo had ik er nog niet over nagedacht haha.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 17 augustus 2014 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 09:59 schreef beuk het volgende:
Volgens de Telegraaf doet Twente er alles aan om Feyenoord af te troeven. Ik snap niet dat Feyenoord dat ventje een basisplaats belooft, en zo niet is het gezonde concurrentie voor hem. En denk ik dat Rutte moet in zien dat je meer aan een creatieve '10' hebt dan een immers, hoe triest dat misschien ook is voor Immers.
Hij snapt zelf ook wel dat hij btr dan Immers is, mag ik hopen.
MMM
 MMM - zondag 17 augustus 2014 - 10:03   quote  deeplink  
Als Ziyech voor Twente kiest hebben van Geel en Rutten KEIHARD gefaald. De beste nummer 10 op de Nederlandse velden op dit moment geen basisplaats kunnen garanderen omdat die Haagse clown op 10 staat, tering wat erg.
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 augustus 2014 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 10:03 schreef MMM het volgende:
Als Ziyech voor Twente kiest hebben van Geel en Rutten KEIHARD gefaald. De beste nummer 10 op de Nederlandse velden op dit moment geen basisplaats kunnen garanderen omdat die Haagse clown op 10 staat, tering wat erg.
ho wacht, dat zijn aannames, stel dat ze hem dat wel garanderen, dan zou dat nooit naar buiten kunnen komen, want dat is een douw naar Immers, dat kan je niet maken, stel dat het niet door zou gaan.

Dus als t niet doorgaat, kan je er eigenlijk geen conclusies aan verbinden anders dan dat Ziyech zelf gekozen heeft.
beuk
 beuk - zondag 17 augustus 2014 - 10:08   quote  deeplink  
Ziyech>Immers
MMM
 MMM - zondag 17 augustus 2014 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 10:05 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ho wacht, dat zijn aannames, stel dat ze hem dat wel garanderen, dan zou dat nooit naar buiten kunnen komen, want dat is een douw naar Immers, dat kan je niet maken, stel dat het niet door zou gaan.

Dus als t niet doorgaat, kan je er eigenlijk geen conclusies aan verbinden anders dan dat Ziyech zelf gekozen heeft.
Waarom zou Ziyech anders niet voor Feyenoord kiezen? Groter stadion, grotere begroting, meer publiek, afgelopen jaren hoger geëindigd dan Twente, meer salaris. Dan kiest hij puur voor zekerheid van een basisplaats, iets anders kan ik niet bedenken..

Als hij die basisplaats heeft bij Twente en hij gaat presteren, komen die grotere stadions, meer salaris etc. vanzelf wel als hij weer weggaat.
JanM
 JanM - zondag 17 augustus 2014 - 10:11   quote  deeplink  
quote:

[..]

In het leven krijg je immers maar 1 garantie!
van geil
 van geil - zondag 17 augustus 2014 - 10:29   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dat is n banaan recht lullen.
Van geel heeft gefaald door Immers niet te verkopen.
reden: hij heeft nooit de intentie gehad om Ziyech te halen maar n spits.
nu dat niet lijkt te lukken is dit het noodverband.lukt dit niet dan word t weer n spits.
gewoon geen beleid.slap gelul over n schaduwlijst die niet klopt.
Want weet je wat pas echt zielig is voor Immers????
Een massale kuip die roept om zijn vervanger.
Zachte heelmeesters maken diepe stinkende wonden.
piet de paler
 piet de paler - zondag 17 augustus 2014 - 10:32   quote  deeplink  
Als je het niet aandurft om het op te nemen voor een basisplaats tegen Lex ben je laf, en niet zeker van je zaak of zie ik dat verkeerd?
Gerard_FR
 Gerard_FR - zondag 17 augustus 2014 - 10:34   quote  deeplink  
Bij Feyenoord krijgt geen enkele speler garantie op een basisplaats,
alleen met een sterke bank hou je een team scherp, vechten voor je plaats in het eerste van Feyenoord,tijdens trainingen,oefenpotjes en op de tribune,altijd.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 augustus 2014 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 10:29 schreef van geil het volgende:

[..]

Dat is n banaan recht lullen.
Van geel heeft gefaald door Immers niet te verkopen.
reden: hij heeft nooit de intentie gehad om Ziyech te halen maar n spits.
nu dat niet lijkt te lukken is dit het noodverband.lukt dit niet dan word t weer n spits.
gewoon geen beleid.slap gelul over n schaduwlijst die niet klopt.
Want weet je wat pas echt zielig is voor Immers????
Een massale kuip die roept om zijn vervanger.
Zachte heelmeesters maken diepe stinkende wonden.
Waarom zou van Geel Immers hebben willen verkopen, is de meest scorende voetballer in je elftal na Pelle, heeft dit jaar zijn contract verlengd en diverse interesse van Engelse clubs afgehouden. Rutten was al op de hoogte van serieuze belangstelling uit het buitenland voor de meest productieve nummer tien van Nederland en Zilveren Schoenwinnaar van 2014. Zowel voor de leiding van Feyenoord als voor Fred was het cruciaal om Immers aan boord te houden. Ziyech is een talent die ze er bij willen hebben. Zoals alle clubs hem er wel bij zouden willen hebben..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 augustus 2014 door RenatoBos --
sportverteller
 sportverteller - zondag 17 augustus 2014 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 10:34 schreef Gerard_FR het volgende:
Bij Feyenoord krijgt geen enkele speler garantie op een basisplaats,
alleen met een sterke bank hou je een team scherp, vechten voor je plaats in het eerste van Feyenoord,tijdens trainingen,oefenpotjes en op de tribune,altijd.
Zo is het.

Ik kan mij niet voorstellen dat een speler een basisplaats wordt gegarandeerd.
van geil
 van geil - zondag 17 augustus 2014 - 10:42   quote  deeplink  
ik denk dat Ziyech er inmiddels ook zo over denkt.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 augustus 2014 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 10:42 schreef van geil het volgende:
ik denk dat Ziyech er inmiddels ook zo over denkt.
Dan komt ie naar ons..
van geil
 van geil - zondag 17 augustus 2014 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 10:42 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Waarom zou van Geel Immers hebben willen verkopen, is de meest scorende voetballer in je elftal na Pelle, heeft dit jaar zijn contract verlengd en diverse interesse Engelse clubs afgehouden. Rutten was al op de hoogte van serieuze belangstelling uit het buitenland voor de meest productieve nummer tien van Nederland en Zilveren Schoenwinnaar van 2014. Zowel voor de leiding van Feyenoord als voor Fred was het cruciaal om Immers aan boord te houden. Ziyech is een talent die ze er bij willen hebben. Zoals alle clubs hem er wel bij zouden willen hebben..
Ik denk dat Ziyech er ook zo over denkt.
van geil
 van geil - zondag 17 augustus 2014 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 10:43 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dan komt ie naar ons..
Juist niet.MEEUW
van geil
 van geil - zondag 17 augustus 2014 - 10:45   quote  deeplink  
maar ik bid dat de extra muntjes en zijn vriend de doorslag geven.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 augustus 2014 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 10:43 schreef van geil het volgende:

[..]

Ik denk dat Ziyech er ook zo over denkt.
Mooi, nu jij nog d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 augustus 2014 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 10:43 schreef van geil het volgende:

[..]

Juist niet.MEEUW
Dat zie jij dat verkeerd..
van geil
 van geil - zondag 17 augustus 2014 - 10:46   quote  deeplink  
ook prima.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 augustus 2014 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 10:46 schreef van geil het volgende:
ook prima.
Ghehe..
JanM
 JanM - zondag 17 augustus 2014 - 10:47   quote  deeplink  
De keuze is aan hem. Ik hoop dat hij voor ons kiest, zo niet ook prima!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 17 augustus 2014 - 10:48   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/395517

FC Twente en Feyenoord zijn verwikkeld in een strijd om de gunsten van Hakim Ziyech. De begaafde middenvelder van sc Heerenveen lijkt volgens De Telegraaf op weg naar Feyenoord, maar daar hebben de Tukkers zich nog niet bij neergelegd.

Alfred Schreuder, trainer van FC Twente, hoopt in augustus een creatieve middenvelder aan zijn selectie toe te voegen. Ziyech voldoet aan het eisenpakket in Enschede, maar lijkt te vallen voor de charmes van Feyenoord. "Of ik met lede ogen aanzie dat Ziyech naar Feyenoord lijkt te gaan? Nee, dat niet", reageert Schreuder in de krant. "Het is bekend dat wij hem graag willen hebben, maar we zijn ook geïnteresseerd in andere spelers." Het AD meldde zaterdag dat Ziyech snel een beslissing neemt over zijn toekomst. 
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 augustus 2014 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 10:46 schreef van geil het volgende:
ook prima.
Zoals jij het stelt, realiseert Ziyech zich toch dat niemand (lees Twente) iemand niet een basisplaats kan garanderen. Dan blijft er toch maar 1 keuze over voor hem als wij de media mogen geloven dat de afweging voor Ziyech of een basisplaats of geld moet zijn..
MMM
 MMM - zondag 17 augustus 2014 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 10:47 schreef JanM het volgende:
Zo niet dan absoluut niet prima, dan is er keihard gefaald
MMM
 MMM - zondag 17 augustus 2014 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 10:48 schreef Beempjerotterdam het volgende:
http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/395517

FC Twente en Feyenoord zijn verwikkeld in een strijd om de gunsten van Hakim Ziyech. De begaafde middenvelder van sc Heerenveen lijkt volgens De Telegraaf op weg naar Feyenoord, maar daar hebben de Tukkers zich nog niet bij neergelegd.

Alfred Schreuder, trainer van FC Twente, hoopt in augustus een creatieve middenvelder aan zijn selectie toe te voegen. Ziyech voldoet aan het eisenpakket in Enschede, maar lijkt te vallen voor de charmes van Feyenoord. "Of ik met lede ogen aanzie dat Ziyech naar Feyenoord lijkt te gaan? Nee, dat niet", reageert Schreuder in de krant. "Het is bekend dat wij hem graag willen hebben, maar we zijn ook geïnteresseerd in andere spelers." Het AD meldde zaterdag dat Ziyech snel een beslissing neemt over zijn toekomst. 
Oud bericht
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 17 augustus 2014 - 10:52   quote  deeplink  
Joey van de Berg zit bij de Tafel van Kees en maakte een halve zin dat Twente een betere kans heeft. Althans, zo hoorde ik het, hij werd onderbroken in zijn zin.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 augustus 2014 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 10:47 schreef JanM het volgende:
Zou wel jammer zijn..
MMM
 MMM - zondag 17 augustus 2014 - 10:53   quote  deeplink  
Bij de tafel van Kees zit Joey van den Berg van Heerenveen. Kees Jansma vroeg of hij wist, waar Ziyech heen ging: 'Als ik het wist zou ik het zeggen'.

2 tellen later geeft hij aan dat hij denkt dat Twente... En toen ging Hans Kraay jr. er doorheen lullen. (Hans had wel gelijk met wat hij zei, dat Mulder die vrije trap had moeten hebben maargoed)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 augustus 2014 door MMM --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 augustus 2014 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 10:52 schreef Bosifyable het volgende:
Joey van de Berg zit bij de Tafel van Kees en maakte een halve zin dat Twente een betere kans heeft. Althans, zo hoorde ik het, hij werd onderbroken in zijn zin.
Okay, gelijk ff de tv aan zetten..
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 17 augustus 2014 - 10:54   quote  deeplink  
Uurtje of 4 feyenoord.

Ik kijk de tafel van Kees, en Joey van berg zij dat hij denkt dat Ziyech Feyenoord kiest.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 augustus 2014 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 10:53 schreef MMM het volgende:
Bij de tafel van Kees zit Joey van den Berg van Heerenveen. Kees Jansma vroeg of hij wist, waar Ziyech heen ging: 'Als ik het wist zou ik het zeggen'.

2 tellen later geeft hij aan dat hij denkt dat Twente... En toen ging Hans Kraay jr. er doorheen lullen. (Hans had wel gelijk met wat hij zei, dat Mulder die vrije trap had moeten hebben maargoed)
Oud bericht d:-)))))
MMM
 MMM - zondag 17 augustus 2014 - 10:54   quote  deeplink  
Jan Dirk Stouten rond 11.15 uur in de Tafel van Kees.
MMM
 MMM - zondag 17 augustus 2014 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 10:54 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Oud bericht d:-)))))
Ghehe ja Bosi was sneller.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 augustus 2014 - 10:54   quote  deeplink  
Kees is populair..d:-)
JanM
 JanM - zondag 17 augustus 2014 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 10:49 schreef MMM het volgende:

[..]

Zo niet dan absoluut niet prima, dan is er keihard gefaald
Onzin. Goeie speler kunnen (bijna) altijd uit meerdere clubs kiezen en maken die keuze op basis van voor hun belangrijke criteria. Wij weten nooit precies welke dat zijn, want die informatie komt zelden naar buiten. Als die jongen dus voor Twente kiest is dat ZIJN keuze!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 augustus 2014 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 10:54 schreef MMM het volgende:

[..]

Ghehe ja Bosi was sneller.
En beempje verklaard weer anders..(?)
MMM
 MMM - zondag 17 augustus 2014 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 10:54 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Uurtje of 4 feyenoord.

Ik kijk de tafel van Kees, en Joey van berg zij dat hij denkt dat Ziyech Feyenoord kiest.
Oh?
MMM
 MMM - zondag 17 augustus 2014 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 10:55 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

En beempje verklaard weer anders..(?)
Ja daar klopt niks van..
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 17 augustus 2014 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 10:53 schreef MMM het volgende:

Ik ben denk oost Indische doof ben
MMM
 MMM - zondag 17 augustus 2014 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 10:54 schreef JanM het volgende:

[..]

Onzin. Goeie speler kunnen (bijna) altijd uit meerdere clubs kiezen en maken die keuze op basis van voor hun belangrijke criteria. Wij weten nooit precies welke dat zijn, want die informatie komt zelden naar buiten. Als die jongen dus voor Twente kiest is dat ZIJN keuze!
Als je de beste nummer 10 van de Nederlandse velden laat lopen omdat je hem geen basisplaats kan 'garanderen' omdat je Immers al hebt, dan heb je gefaald. Kijk mijn andere post terug met alle punten waarom hij voor Feyenoord zou moeten kiezen.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 17 augustus 2014 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 10:55 schreef MMM het volgende:

[..]

Ja daar klopt niks van..
MMM heb gelijk. Ik begreep ma half. Poep in de oren
MMM
 MMM - zondag 17 augustus 2014 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 10:55 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Hahaha
van geil
 van geil - zondag 17 augustus 2014 - 10:57   quote  deeplink  
ik zit net naar de tafel van

oh laat maar
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 augustus 2014 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 10:55 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

d:-)
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 17 augustus 2014 - 10:57   quote  deeplink  
Maar die Joey weet er niks van denk. Hij gokt ook maar. Hij zal het nie Joey vertellen en ons nog niet. Geloof er geen kut van.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: .

0.0090010