|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 10:56 schreef MMM het volgende:[..] Als je de beste nummer 10 van de Nederlandse velden laat lopen omdat je hem geen basisplaats kan 'garanderen' omdat je Immers al hebt, dan heb je gefaald. Kijk mijn andere post terug met alle punten waarom hij voor Feyenoord zou moeten kiezen. Speelgarantie krijgt hij nergens. HIJ zal zelf moeten inschatten waar hij het meeste kans op speeltijd heeft en zich het beste kan ontwikkelen. Ik denk dat dat bij ons is en hij Immers (snel) uit de basis speelt, maar als hij dat anders inschat ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 10:58 schreef JanM het volgende:[..] Speelgarantie krijgt hij nergens. HIJ zal zelf moeten inschatten waar hij het meeste kans op speeltijd heeft en zich het beste kan ontwikkelen. Ik denk dat dat bij ons is en hij Immers (snel) uit de basis speelt, maar als hij dat anders inschat ... Eens.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Hahaha, droogkloot :') |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 10:58 schreef JanM het volgende:[..] Speelgarantie krijgt hij nergens. HIJ zal zelf moeten inschatten waar hij het meeste kans op speeltijd heeft en zich het beste kan ontwikkelen. Ik denk dat dat bij ons is en hij Immers (snel) uit de basis speelt, maar als hij dat anders inschat ... denk dan meer dan hij t vertrouwen mist. zie mijn eerdere posts. n noodgreep. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 10:58 schreef JanM het volgende:[..] Speelgarantie krijgt hij nergens. HIJ zal zelf moeten inschatten waar hij het meeste kans op speeltijd heeft en zich het beste kan ontwikkelen. Ik denk dat dat bij ons is en hij Immers (snel) uit de basis speelt, maar als hij dat anders inschat ... Immers is reserve-aanvoerder en Rutten heeft bij FC Rijnmond vorige week al aangegeven dat hij belangrijk is, altijd wat goed doet enzovoort..
Bij Twente krijgt hij wel speelgarantie. Zou hij hier ook moeten krijgen want Immers voegt niks toe als nummer 10. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 10:42 schreef RenatoBos het volgende:[..] Waarom zou van Geel Immers hebben willen verkopen, is de meest scorende voetballer in je elftal na Pelle, heeft dit jaar zijn contract verlengd en diverse interesse van Engelse clubs afgehouden. Rutten was al op de hoogte van serieuze belangstelling uit het buitenland voor de meest productieve nummer tien van Nederland en Zilveren Schoenwinnaar van 2014. Zowel voor de leiding van Feyenoord als voor Fred was het cruciaal om Immers aan boord te houden. Ziyech is een talent die ze er bij willen hebben. Zoals alle clubs hem er wel bij zouden willen hebben.. Immers is voor een deel van zijn contractduur gehuurd van ADO en is de rest van de contractduur 'van Feyenoord'. Feyenoord heeft dus vanaf dit seizoen (geloof ik) pas de volledige transferrechten. Het is makkelijker een speler te tranfereren als de volledige rechten bij één partij liggen. Het was dus zeer onwaarschijnlijk dat Immers in deze transferperiode weg zou gaan. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 11:01 schreef MMM het volgende:[..] Immers is reserve-aanvoerder en Rutten heeft bij FC Rijnmond vorige week al aangegeven dat hij belangrijk is, altijd wat goed doet enzovoort.. Bij Twente krijgt hij wel speelgarantie. Zou hij hier ook moeten krijgen want Immers voegt niks toe als nummer 10. Tot het moment dat iemand anders aantoont ècht beter te zijn en ik hoop dat Ziyech die uitdaging aangaat! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Heerenveen en twente is lood om oud ijzer, als ie ook maar enige ambitie heeft kiest hij natuurlijk voor Feyenoord. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 11:02 schreef JanM het volgende:[..] Tot het moment dat iemand anders aantoont ècht beter te zijn en ik hoop dat Ziyech die uitdaging aangaat! Ik ben bang dat hij voor zekerheid kiest en dat zou mij zeer teleurstellen als deze geweldige speler niet komt. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 11:04 schreef MMM het volgende:[..] Ik ben bang dat hij voor zekerheid kiest en dat zou mij zeer teleurstellen als deze geweldige speler niet komt. Geen conclusie trekken, niks is zkr. Wel eens als hij niet komt zou dat mooi kut zijn. Toornstra heeft geen restwaarde. Btr dan voor propper gaan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat een asociale lul is die Kraay toch zeg, pleurt werkelijk overal zijn bek doorheen.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 11:01 schreef MMM het volgende:[..] Immers is reserve-aanvoerder en Rutten heeft bij FC Rijnmond vorige week al aangegeven dat hij belangrijk is, altijd wat goed doet enzovoort.. Bij Twente krijgt hij wel speelgarantie. Zou hij hier ook moeten krijgen want Immers voegt niks toe als nummer 10. Bij Twente is er een vacature op de 10 positie. Bij ons houdt Immers Vilhena van die positie af. Tja. De conclusie die Ziyech trekt, is dus moeilijk te voorspellen. Veel zal afhangen van het gesprek gisteren met Rutten. En verder kan ik me uiteraard niet voorstellen dat je Twente boven Feyenoord kunt prefereren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Idd Els. Het valt niet te voorspellen. Maar ik mag hopen dat hij zelf ook snapt dat Immers lkkr op het bankje kan. |
|
|
|
|
beuk
|
|
|
hopelijk is het een geldwolf aangezien wij meer salaris bieden |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 11:03 schreef Gerard_FR het volgende:Heerenveen en twente is lood om oud ijzer, als ie ook maar enige ambitie heeft kiest hij natuurlijk voor Feyenoord. Twente is echt een ambitieloze club... eigenlijk doen ze maar wat...
Heb ook wel eens last van tunnelvisie, maar hier heeft het jullie allemaal besmet. Realistisch blijven mensen... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 11:09 schreef Els het volgende:[..] Bij Twente is er een vacature op de 10 positie. Bij ons houdt Immers Vilhena van die positie af. Tja. De conclusie die Ziyech trekt, is dus moeilijk te voorspellen. Veel zal afhangen van het gesprek gisteren met Rutten. En verder kan ik me uiteraard niet voorstellen dat je Twente boven Feyenoord kunt prefereren. Zal ik het zeggen, daar ben ik het 100% mee eens |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 11:09 schreef Els het volgende:[..] Bij Twente is er een vacature op de 10 positie. Bij ons houdt Immers Vilhena van die positie af. Tja. De conclusie die Ziyech trekt, is dus moeilijk te voorspellen. Veel zal afhangen van het gesprek gisteren met Rutten. En verder kan ik me uiteraard niet voorstellen dat je Twente boven Feyenoord kunt prefereren. Dat Immers, Vilhena al van die positie afhoud is al lachwekkend.
Laatste regel eens. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 11:12 schreef Beempjerotterdam het volgende:Idd Els. Het valt niet te voorspellen. Maar ik mag hopen dat hij zelf ook snapt dat Immers lkkr op het bankje kan. Ik hoop vooral dat de trainer van Feyenoord bereid is die stap te zetten. Want dat zal het cruciale punt zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Daar is Jan Dirk, eens zien of hij meer info heeft. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ik vind het inmiddels meer treurig dan lachwekkend. Aan de andere kant, als je Immers wilt opstellen als trainer, moet je hem op een positie zetten waar hij het minste kwaad kan. En dat is dan ergens voorin. Met zijn balaanname en inzicht is elke uitval een tegendoelpunt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 augustus 2014 door Els -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dit is een inkoppertje voor L.. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Feyenoord wil wel, nu is het aan hem, wil hij niet? Prima, ga dan lekker naar Twente... Sommige posts hier zijn een beetje Calimero en smekend.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 11:18 schreef Els het volgende:[..] Ik vind het inmiddels meer truerig dan lachwekkend. Aan de andere kant, als je Immers wilt opstellen als trainer, moet je hem op een positie zetten waar hij het minste kwaad kan. En dat is dan ergens voorin. Met zijn balaanname en inzicht is elke uitval een tegendoelpunt. Eens.
Maar moet je dan niet als trainer de keuze maken om hem er naast te zetten. Een nummer 10 die voetballend niets toevoegt zie je nergens. Ziyech zou een genot zijn, steekpasses naar onze razendsnelle buitenspelers, goeie trap, kan goals maken. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ik heb van L begrepen dat een aantal spelers alleen maar achteruit spelen. Mulder is er één van, dus dan kan elke aanname van Mulder alleen maar leiden tot een doelpunt of een corner. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 11:13 schreef Barabas het volgende:[..] Twente is echt een ambitieloze club... eigenlijk doen ze maar wat... Heb ook wel eens last van tunnelvisie, maar hier heeft het jullie allemaal besmet. Realistisch blijven mensen... Dit topic gaat over Ziyech, niet over de ambities van twente. |
|
|
|
|
Bennie
|
|
|
Als Van Geel en Rutten deze speler niet halen hebben ze enorm gefaald. Een creatieve voetballer met scorend vermogen, de beste steekpass van de eredivisie, een goede vrije trap, iemand die ballen opeist, moet je niet laten lopen. Heeft niks te maken met het wel of niet weggaan van Clasie. Als Feyenoord supporter vlak woonachtig naast het Abe Lenstra stadion heb ik hem vaak zien spelen.
Waarom moet dit allemaal op het laatste moment. Spreekt weinig waardering uit. Drie weken geleden was er voldoende geld in kas. Was er geen concurrentie geweest van Twente.
Van Geel heeft het over door selecteren. Dan moet je de beste spelers met de meeste potentie op hun eigen plek laten spelen en daadwerkelijk door selecteren!! Dus Van Beek en Kongolo in het centrum en geen Joris. Ziyech op tien en Immers als spits of anders op de bank. Als er een club komt voor Immers moet je toch gewoon ja zeggen. Ziyech is veel beter en geen Immers zou tevens prima door Tony V. opgevuld kunnen worden.
Ziyech gaat over 2 jaar voor een bedrag boven de 10 miljoen naar de subtop van Europa. Zou toch zonde zijn dat hij die twee jaar voor Twente ipv Feyenoord speelt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 11:22 schreef Bennie het volgende:Als Van Geel en Rutten deze speler niet halen hebben ze enorm gefaald. Een creatieve voetballer met scorend vermogen, de beste steekpass van de eredivisie, een goede vrije trap, iemand die ballen opeist, moet je niet laten lopen. Heeft niks te maken met het wel of niet weggaan van Clasie. Als Feyenoord supporter vlak woonachtig naast het Abe Lenstra stadion heb ik hem vaak zien spelen. Waarom moet dit allemaal op het laatste moment. Spreekt weinig waardering uit. Drie weken geleden was er voldoende geld in kas. Was er geen concurrentie geweest van Twente. Van Geel heeft het over door selecteren. Dan moet je de beste spelers met de meeste potentie op hun eigen plek laten spelen en daadwerkelijk door selecteren!! Dus Van Beek en Kongolo in het centrum en geen Joris. Ziyech op tien en Immers als spits of anders op de bank. Als er een club komt voor Immers moet je toch gewoon ja zeggen. Ziyech is veel beter en geen Immers zou tevens prima door Tony V. opgevuld kunnen worden. Ziyech gaat over 2 jaar voor een bedrag boven de 10 miljoen naar de subtop van Europa. Zou toch zonde zijn dat hij die twee jaar voor Twente ipv Feyenoord speelt. Beste post van 2014 voor mij! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 11:04 schreef MMM het volgende:[..] Ik ben bang dat hij voor zekerheid kiest en dat zou mij zeer teleurstellen als deze geweldige speler niet komt. Zou dan toch meer zeggen over Ziyech dan over Feyenoord !?!?!?!?!?!?!?! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 11:20 schreef MMM het volgende:[..] Eens. Maar moet je dan niet als trainer de keuze maken om hem er naast te zetten. Een nummer 10 die voetballend niets toevoegt zie je nergens. Ziyech zou een genot zijn, steekpasses naar onze razendsnelle buitenspelers, goeie trap, kan goals maken. Eens. En wat mij betreft is Vilhena 2e keus voor die positie. Wat je met Immers moet, weet ik ook niet. Bank vind ik prima, want als stormram lijkt hij wel te gebruiken. Of nu toch maar transfereren richting Engeland. Voor een ongedacht bedrag.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 augustus 2014 door Els -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jan Dirk lijkt niet meer te weten over Ziyech.
Verwacht wel over het algemeen wel iets de komende weken, maar dat is geen nieuws.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zegt ook iets over Feyenoord als je Immers laat staan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 11:25 schreef Els het volgende:[..] Eens. En wat mij betreft is die Vilhena 2e keus voor die positie. Wat je met Immers moet, weet ik ook niet. Ban k vind ik prima, want als sormram lijkt hij wel te gebruiken. Of nu toch maar transfereren richting Engeland. Voor een ongedacht bedrag. Niets aan toe te voegen. Vilhena kan daar spelen. Immers prima als stormram en anders verkopen.
+1 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 11:18 schreef Els het volgende:[..] Aan de andere kant, als je Immers wilt opstellen als trainer, moet je hem op een positie zetten waar hij het minste kwaad kan. En dat is dan ergens voorin. Met zijn balaanname en inzicht is elke uitval een tegendoelpunt. quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 11:25 schreef Els het volgende:[..] En wat mij betreft is die Vilhena 2e keus voor die positie. Wat je met Immers moet, weet ik ook niet. Ban k vind ik prima, want als sormram lijkt hij wel te gebruiken. Of nu toch maar transfereren richting Engeland. Voor een ongedacht bedrag. Eigenlijk is dit de waarheid, meer hoef je er niet over te zeggen. |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 11:15 schreef Els het volgende:[..] Ik hoop vooral dat de trainer van Feyenoord bereid is die stap te zetten. Want dat zal het cruciale punt zijn. Daar zit het euvel, dat was zelfs bij Koeman al zo :S |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 11:20 schreef Els het volgende:[..] Ik heb van L begrepen dat een aantal spelers alleen maar achteruit spelen. Mulder is er één van, dus dan kan elke aanname van Mulder alleen maar leiden tot een doelpunt of een corner. True..d:-) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 11:22 schreef Bennie het volgende:Als Van Geel en Rutten deze speler niet halen hebben ze enorm gefaald. Een creatieve voetballer met scorend vermogen, de beste steekpass van de eredivisie, een goede vrije trap, iemand die ballen opeist, moet je niet laten lopen. Heeft niks te maken met het wel of niet weggaan van Clasie. Als Feyenoord supporter vlak woonachtig naast het Abe Lenstra stadion heb ik hem vaak zien spelen. Waarom moet dit allemaal op het laatste moment. Spreekt weinig waardering uit. Drie weken geleden was er voldoende geld in kas. Was er geen concurrentie geweest van Twente. Van Geel heeft het over door selecteren. Dan moet je de beste spelers met de meeste potentie op hun eigen plek laten spelen en daadwerkelijk door selecteren!! Dus Van Beek en Kongolo in het centrum en geen Joris. Ziyech op tien en Immers als spits of anders op de bank. Als er een club komt voor Immers moet je toch gewoon ja zeggen. Ziyech is veel beter en geen Immers zou tevens prima door Tony V. opgevuld kunnen worden. Ziyech gaat over 2 jaar voor een bedrag boven de 10 miljoen naar de subtop van Europa. Zou toch zonde zijn dat hij die twee jaar voor Twente ipv Feyenoord speelt. +1 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord, de concurrent van FC Twente in de strijd om Ziyech, heeft de minste papieren om de creatieveling over te nemen. Zeker als Jordy Clasie blijft, lijkt de kans op speeltijd in De Kuip minimaal. Naast Clasie zijn Lex Immers en Tonny Vilhena namelijk verzekerd van een basisplaats, waardoor het hogere salaris dat Feyenoord biedt mogelijk geen reden voor Ziyech zal zijn om de overstap naar Rotterdam te maken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 11:38 schreef MMM het volgende:Feyenoord, de concurrent van FC Twente in de strijd om Ziyech, heeft de minste papieren om de creatieveling over te nemen. Zeker als Jordy Clasie blijft, lijkt de kans op speeltijd in De Kuip minimaal. Naast Clasie zijn Lex Immers en Tonny Vilhena namelijk verzekerd van een basisplaats, waardoor het hogere salaris dat Feyenoord biedt mogelijk geen reden voor Ziyech zal zijn om de overstap naar Rotterdam te maken. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 11:22 schreef Bennie het volgende:Als Van Geel en Rutten deze speler niet halen hebben ze enorm gefaald. Een creatieve voetballer met scorend vermogen, de beste steekpass van de eredivisie, een goede vrije trap, iemand die ballen opeist, moet je niet laten lopen. Heeft niks te maken met het wel of niet weggaan van Clasie. Als Feyenoord supporter vlak woonachtig naast het Abe Lenstra stadion heb ik hem vaak zien spelen. Waarom moet dit allemaal op het laatste moment. Spreekt weinig waardering uit. Drie weken geleden was er voldoende geld in kas. Was er geen concurrentie geweest van Twente. Van Geel heeft het over door selecteren. Dan moet je de beste spelers met de meeste potentie op hun eigen plek laten spelen en daadwerkelijk door selecteren!! Dus Van Beek en Kongolo in het centrum en geen Joris. Ziyech op tien en Immers als spits of anders op de bank. Als er een club komt voor Immers moet je toch gewoon ja zeggen. Ziyech is veel beter en geen Immers zou tevens prima door Tony V. opgevuld kunnen worden. Ziyech gaat over 2 jaar voor een bedrag boven de 10 miljoen naar de subtop van Europa. Zou toch zonde zijn dat hij die twee jaar voor Twente ipv Feyenoord speelt. Ben ik helemaal mee eens! Gewoon Immers eruit en Ziyech een basisplaats garanderen ... Zoveel tijd als Immers en Vilhena krijgen , dat is niet normaal meer. Elke normale trainer had deze spelers allang een tijdje op de bank gezet !!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Twente gaat vol voor Ziyech
FC Twente doet er alles aan om Feyenoord de loef af te steken in de strijd om Hakim Ziyech. De tukkers gaan op uiterst creatieve wijze te werk om met SC Heerenveen tot een akkoord te komen, nu zij een voordeel hebben op de Rotterdammers met het sportieve perspectief dat zij de creatieve middenvelder kunnen bieden.
Ziyech zelf zit, zeker na de entourage die hij vrijdag in De Kuip meemaakte, met een groot dilemma. Op korte termijn zal de spelmaker de knoop doorhakken en de keuze maken bij welke topclub hij zijn carrière voortzet. In Enschede kunnen ze hem vanaf zijn binnenkomst een basisplaats garanderen, maar in Rotterdam zal dat anders liggen. Zeker als Jordy Clasie blijft.
Er bestaat geen twijfel dat Ziyech op termijn een basisspeler bij Feyenoord zal worden, maar met de aanwezigheid van de Oranje-international, Jong Oranje-middenvelder Tonny Vilhena en Zilveren Schoen-winnaar Lex Immers, zijn er geen garanties op het moment dat hij voor het eerst De Kuip binnenstapt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 11:38 schreef MMM het volgende:Feyenoord, de concurrent van FC Twente in de strijd om Ziyech, heeft de minste papieren om de creatieveling over te nemen. Zeker als Jordy Clasie blijft, lijkt de kans op speeltijd in De Kuip minimaal. Naast Clasie zijn Lex Immers en Tonny Vilhena namelijk verzekerd van een basisplaats, waardoor het hogere salaris dat Feyenoord biedt mogelijk geen reden voor Ziyech zal zijn om de overstap naar Rotterdam te maken. Maar blijft Clasie wel, Stouten verwacht ook dat ie weggaat. Ziyech speelt sowieso op een andere positie dan Jordy. Met Immers moet hij de concurrentie aan kunnen gaan en lijkt het mij voor hem heerlijk zij aan zij met Vilhena te spelen.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wel een aardig programma, de tafel van Kees. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: werd er nog wat gezegd over Ziyech? |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
doe die prutser van een immers op de bank,als clasie weggaat zet hem dan op die plaats is misschien ook een oplossing en zyech op 10 en anders ie immers verkopen misschien wil koeman zijn zoon wel ophalen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nee dat niet helaas. |
|
|
|