|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 10:10 schreef MMM het volgende:[..] Waarom zou Ziyech anders niet voor Feyenoord kiezen? Groter stadion, grotere begroting, meer publiek, afgelopen jaren hoger geëindigd dan Twente, meer salaris. Dan kiest hij puur voor zekerheid van een basisplaats, iets anders kan ik niet bedenken.. Als hij die basisplaats heeft bij Twente en hij gaat presteren, komen die grotere stadions, meer salaris etc. vanzelf wel als hij weer weggaat. Geboren in Dronten :P Ruzie met Bilal?
ik weet t niet! |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Heb vroeger als klein kind altijd wel genoten op de camping in Dronten. :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
lach je kapot, komt ie morgen met ik dien mijn contract uit. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Ik snap er nou niks meer van eerst wordt er vermeld dat clasie is verkocht dus een lulletje onjuiste nieuws en nu ziyech gaat naar twente dan waarom moet ie dan zonodig met rutten praatje maken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 12:44 schreef dr love het volgende:Ik snap er nou niks meer van eerst wordt er vermeld dat clasie is verkocht dus een lulletje onjuiste nieuws en nu ziyech gaat naar twente dan waarom moet ie dan zonodig met rutten praatje maken. jij kunt gewoon niet zo goed begrijpend lezen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 augustus 2014 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Verwacht je dan weer niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
dr love
|
|
|
En van geel laat die toornstra maar zitten goeie knul en veel beter dan immers en clasie bij elkaar maar wat Utrecht vraagt daar moet je niet op reageren stelletjes zakkenvullers bij Utrecht. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 12:44 schreef dr love het volgende:Ik snap er nou niks meer van eerst wordt er vermeld dat clasie is verkocht dus een lulletje onjuiste nieuws en nu ziyech gaat naar twente dan waarom moet ie dan zonodig met rutten praatje maken. Jij niet begrijpen dan? |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Ik begrijp best wel dat m.v.geel het beste wil voor feyenoord maar vele suporters weten niet wat er echt bij komt kijken, bijvoorbeeld die spits van nnapoli staat te kwijlen als 3e wissel de coach bepaald dan of hij blijft of weg mag om z,n eigen functie niet op het spel te zetten stel dat ie inderdaad goed doed bij feyenoord. Topclubs z,n meedogenloos in de voetbalwereld. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Fijn dat jij het even uitlegt. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 13:08 schreef dr love het volgende:Ik begrijp best wel dat m.v.geel het beste wil voor feyenoord maar vele suporters weten niet wat er echt bij komt kijken, bijvoorbeeld die spits van nnapoli staat te kwijlen als 3e wissel de coach bepaald dan of hij blijft of weg mag om z,n eigen functie niet op het spel te zetten stel dat ie inderdaad goed doed bij feyenoord. Topclubs z,n meedogenloos in de voetbalwereld. snapte er niks van, maar nu wel. :) |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Ook vindt ik het wel verstandig om zeer kritisch te bekijken naar de situatie van bas dost en guidetti hebben geen topfitte eèn zeer lage score op spits niveau. En de clubs vragen nog een transfer kosten en de spelers zullen echt niet hun topsalaris opgeven tenzij ze geen keus mèr hebben. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als ze geen water bij de wijn willen doen wat hun salaris aangaat, sluit de deur voor hun.. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Feyenoord moet maar even voorlopig stoppen met grote aanwinst te kopen/huren en met deze selectie verder te gaan en gewoon werken aan goeie opbouw van deze selectie en spelers die het niet kunnen opbrengen verkopen of verhuren. Eerst es een paar jaartjes financiële gezond worden en blijven dat is de belangrijkste doelstelling voor feyenoord want sportief kant komen we toch te kort voor de Allerhoogste competitie de Champions league. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 13:44 schreef dr love het volgende:Feyenoord moet maar even voorlopig stoppen met grote aanwinst te kopen/huren en met deze selectie verder te gaan en gewoon werken aan goeie opbouw van deze selectie en spelers die het niet kunnen opbrengen verkopen of verhuren. Eerst es een paar jaartjes financiële gezond worden en blijven dat is de belangrijkste doelstelling voor feyenoord want sportief kant komen we toch te kort voor de Allerhoogste competitie de Champions league. Jij kan je feestje vieren de tuinkabouter gaat weg.. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Nou water willen ze niet misschien champagne naast de wijn. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Afwachten maar, het is graag of niet huh! |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Nou ik las dat het allemaal fabeltje verhaal was over clasie der is niks van waar dat hij is verkocht voor 9 miljoen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 13:50 schreef dr love het volgende:Nou ik las dat het allemaal fabeltje verhaal was over clasie der is niks van waar dat hij is verkocht voor 9 miljoen. Je bent gewoon bang dat het niet doorgaat.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Juist, dat ie er überhaupt nog over moet denken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En niet zo'n zuur gezicht he.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Feyenoord mooie club mooi stadion goed publiek prima spelers Pelle weg BMI weg De Vrij weg Janmaat weg Clasie weg mmm??? volgens meneer Rutten komt het goed. tja, ik weet nie. plekkie van Clasie overnemen . WTF |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Jij bent echt oud.... ;-)) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Goed nummer de fles: mocht ik door de drank bezwijken mocht ik naar de donder gaan laat dan op mijn grafsteen prijken hij kon niet meer op zijn benen staan, de tekst lijkt wel op mijn verleden ha ha ha |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
van Geel wacht tot ziyech 33 jaar oud is. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
1 voordeel we hebben dan we 182 miljoen op de bank staan hahaha. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kom op Hakim die Duitsers staan nu 10de en wij 5de.. |
|
|
|
|
beuk
|
|
|
Hij is er nog steeds niet sjongejonge |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Het is een kwestie van geduld Rustig wachten op de dag Dat Hakim zijn zakken vult En al scorend voor Feyenoord lacht.. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Wel al bijna 8 pagina's vol geluld over een speler die nog niet van Feyenoord is. Is dit een record? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Bijna, over Dirk Kuyt is nog meer gewauweld |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kan je nagaan hoe belangrijk wij hem vinden.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: misschien via Excelsior? die staan 4de |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Gij helder licht..d:-) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Welkom Hakim bij de mooiste club van Nederland: Feyenoord ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Joh over twee weken brand je hem weer helemaal af, jouw kennende.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Komende 2 seizoenen zeker niet , daarna misschien. Maar ik zie Hakim liever spelen dan een Lex Immers ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 16:58 schreef lijdensweg het volgende:[..] Komende 2 seizoenen zeker niet , daarna misschien. Maar ik zie Hakim liever spelen dan een Lex Immers ... We kunnen overwegen Hakim op doel te posteren.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die kut Jan Jood van Gangelen blijft maar herhalen dat Ziyech naar Twente gaat.. |
|
|
|
|
beuk
|
|
|
Telegraaf meldt nu ook dat Ziyech voor 4 seizoenen naar Twente gaat |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
@FKRotterdam: #Feyenoord grijpt naast Hakim Ziyech. De middenvelder tekent voor 4 jaar in Enschede. (Telegraaf) |
|
|
|
|
beuk
|
|
|
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/fctwente/22975231/__Ziyech_vier_jaar_naar_Twente__.html Ziyech vier jaar naar Twente
door Robin Jongmans en Mike Verweij Hakim Ziyech (21) vervolgt zijn loopbaan bij FC Twente. De aanvaller komt over van SC Heerenveen en tekent een contract voor vier jaar bij de club uit Enschede. "Het sportieve aspect heeft de doorslag gegeven", zegt Ziyechs zaakwaarnemer Mustapha Nakhli. "Bij FC Twente bleek de kans wat groter om op ziijn favoriete positie, de nummer 10-plek, te spelen. In Rotterdam zou hij vaker als linkshalf of buitenspeler worden gebruikt. Nakhli benadrukt dat het een moeilijke keuze was. "Hakim heeft een uitstekend gesprek gehad met Feyenoord-trainer Fred Rutten en de onderhandelingen met technisch directeur Martin van Gaal verliepen perfect. Het contract dat Feyenoord aanbood, was geweldug, zelfs beter dan dat van FC Twente. Maar hij heeft niet voor het geld, maar de sportieve uitdaging gekozen." |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
RT @FKRotterdam Zaakwaarnemer Ziyech: 'het contract wat #Feyenoord aanbood was geweldig, beter dan Twente, maar sportieve aspect geeft doorslag.'(Telegraaf)
Om welke reden kan je zo'n begaafde speler geen sportieve uitdaging bieden? |
|
|
|