|
|
Bosifyable
|
|
|
Bah. Wat ontzettend slecht zeg. Een echte spelverdeler, die je dan linkshalf of zelfs op de vleugel wil gebruiken. |
|
|
|
|
beuk
|
|
|
Omdat koning Immers op de 10 moet blijven spelen. TOP GEDAAN RUTTE EN VAN GEEL |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
|
|
|
beuk
|
|
|
Konden we eindelijk een speler kopen die direct een positieve bijdrage kan leveren aan dit elftal, maar nee hoor |
|
|
|
|
cat
|
|
|
we pissen overal naast .....duurd allemaal te lang,gaat goedhoor van geel,klojo |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Triest hoor dit, dat we die jongen niet hebben kunnen overtuigen.. |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
ben nu effe helemaal klaar met van geel. wat kan die man verschrikkelijk slecht onderhandelen zeg. spelers voor een prikkie weg. en op bilal na alleen troep binnengehaalt.
Een goede speler moet je nou eenmaal voor betalen maar van geel wilde de prijs weer eens drukken door veel te lang te wachten. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Wanbeleid, wie ga je nu halen dan van Geel? Lekker iemand van 30 huren? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
WANBELEID, de beste nummer 10 willen gebruiken als linkshalf of als buitenspeler, wat een idioten |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Mooi klote weer. Is nu officieel ? |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
Wat een indioten bij feyenoord immers verkiezen boven ziyech, immers als aanvoerder doet me denken aan tijdperk lucius van geel die man is een ramp |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Maar wij hebben immers Immers... |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
volgens de teleraaf wel
zal me niks verbazen als van geel straks aankomt met demy de zeeuw als vervanger van clasie.
nou dan word ik echt gek hoor |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 17:59 schreef michaelvld het volgende:volgens de teleraaf wel zal me niks verbazen als van geel straks aankomt met demy de zeeuw als vervanger van clasie. nou dan word ik echt gek hoor En hier nog 1! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 17:46 schreef Bosifyable het volgende:Bah. Wat ontzettend slecht zeg. Een echte spelverdeler, die je dan linkshalf of zelfs op de vleugel wil gebruiken. Te triest voor woorden, alles om die tering Immers er maar in te houden. Dit doet me denken aan Mario Been met zijn holmaatje Bruins
Gadverdamme |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Donder maar op vanGeel. Zonder geld Top. Met geld helemaal niks |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 17:59 schreef michaelvld het volgende:volgens de teleraaf wel zal me niks verbazen als van geel straks aankomt met demy de zeeuw als vervanger van clasie. nou dan word ik echt gek hoor Hou op zeg pfffffff.. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
pfff lekker boeiend ben niet onder de indruk van die ziyech en heb gescoord tegen ons dus van mij hoeft hij toch al niet te komen en ik vind het niks dan heb je meer aan immers. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 17:55 schreef michaelvld het volgende:ben nu effe helemaal klaar met van geel. wat kan die man verschrikkelijk slecht onderhandelen zeg. spelers voor een prikkie weg. en op bilal na alleen troep binnengehaalt. Een goede speler moet je nou eenmaal voor betalen maar van geel wilde de prijs weer eens drukken door veel te lang te wachten. Volgens mij heeft Van Geel hem en Heerenveen wel kunnen overtuigen. Tis uiteindelijk Rutten die hem een bepaalde rol en positie in het vooruitzicht stelt... en daar ging het mis. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: hahahahahahahaha
ach mis komt el ahmadi wel |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Helaas geen Ziyech. Vind ik wel een gemiste kans ... |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Dit jaar is niet het jaar van van Geel. Waar hij voorbije jaren goed gehandeld heeft, lijkt het dit jaar wel of hij het verleerd is.
Waarom zo lang wachten met een spits van Geel? Guidetti had bijv. allang rond kunnen zijn. En nu hier ook weer, veel te laat gehandeld. Slechte zet ook van Rutten om hem niet te kunnen overtuigen. Als je zo'n jongen met zulke kwaliteiten kan halen dan laat je hem ook gewoon gegarandeerd op 10 spelen en laat je Immers bijv een plaats zakken.
Ook de verdediging is zorgelijk wat mij betreft. Waarom worden er spelers als Wilkshire en Boulahrouz gehaald die zowat op het einde van hun latijn zijn, gehaald. Dat zijn toch geen waardige opvolgers van de Vrij, BMI en Janmaat?!
Als er niet heel gauw een nieuwe spits en (indien Clasie vertrekt) een nieuwe middenvelder wordt aangetrokken zie ik het maar al te somber in.
Rutten heeft me daarnaast negatief verrast. Dat Hahn nog geen kans heeft gekregen verbaast me, watn veel slechter dan Mulder kan je het op dit moment niet doen. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote: Ook al 30 jaar inmiddels, weet nou niet (ondanks dat ik een leuke speler vindt) of je daar zo blij van moet worden. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 18:06 schreef Omekees het volgende:[..] Ook al 30 jaar inmiddels, weet nou niet (ondanks dat ik een leuke speler vindt) of je daar zo blij van moet worden. ja als je drie jaar lang in deze knudde competitie de beste selectie had voor nederlandse begrippen en je wordt niet eens 1 keer kampioen moeten we daar wel blij van worden.nu kunnen we tenminste een streep zetten op die minkukkel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 augustus 2014 door TheMenace -- |
|
|
|
|
Jelle knaak
|
|
|
Er zijn enkele wolfen binnen Feyenoord die de club naar de bliksem helpen, er zijn mensen die moeten opstaan en het stokje over moeten nemen. Dit is diep diep triest , er moet iemand opstaan.
Van geel moet zijn verantwoording nemen voor dit wanbeleid. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: En niet zo'n klein beetje ook. Tijd voor een spandoekje volgendeweek |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Aan de andere kant: laat hem lekker naar Twente gaan als hij niet wil vechten voor zijn plek... Waar is hij bang voor? Opdonderen en slotje op dit topic. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 18:05 schreef TheMenace het volgende:pfff lekker boeiend ben niet onder de indruk van die ziyech en heb gescoord tegen ons dus van mij hoeft hij toch al niet te komen en ik vind het niks dan heb je meer aan immers. Haha slechte verliezer of geen verstand van voetbal? Met Immers blijf je middelmaat.... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zyech laffe hond, bang om druk te weerstaan bij een club met een mooier stadion, grotere achterban, geen schulden . Veel succes en knvb mochten wij ook rare constructies bouwen om een speler aan te kopen? Ben erg teleurgesteld v Geel de bal ligt nu bij joi |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 18:12 schreef FR-Elmo het volgende:Aan de andere kant: laat hem lekker naar Twente gaan als hij niet wil vechten voor zijn plek... Waar is hij bang voor? Opdonderen en slotje op dit topic. Precies. Als je niet de concurrentie met Immers aandurft, dan heb je ook weinig te zoeken bij Feyenoord. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 18:14 schreef piet de paler het volgende:Zyech laffe hond, bang om druk te weerstaan bij een club met een mooier stadion, grotere achterban, geen schulden . Veel succes en knvb mochten wij ook rare constructies bouwen om een speler aan te kopen? Ben erg teleurgesteld v Geel de bal ligt nu bij joi +1 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: laat ik hier maar niet opreageren.lijkt me het verstandigst...maar effe wat anders als iemand denkt zomaar een positie te kunnen opeisen als je het verhaal mag geloven ben je bij feyenoord aan het verkeerde eind.kun je nagaan hoe triest twente is dat ze hem meteen een basisplaats op zijn favorieten positie geven.bij feyenoord doen ze dat niet en ze hebben gelijk.en ben totaal niet onder de indruk van die ziyech.is niet beter als immers
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 augustus 2014 door TheMenace -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Komt v Geel dadelijk met El ahmadi let op weer een oude man |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Laf om hem kwalitatief minder in te schatten dan Immers. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote: Next, zie het qua andere opties wel somber in hoor. Dit was gewoon echt een buitenkans. Een speler van zulke kwaliteit voor 4 mil zo op te pikken. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote: Doelstelling Feyenoord dit jaar: Gemiddelde leeftijd naar 30 brengen? Zoiets? Dacht dat we met Mathijssen en Schaken wel genoeg 30+ in 't team hadden. Helaas had ik dat even mis. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Gooit een slot op het forum van die kutmof |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
Verkeerde keuze van Ziyech, 'k heb spijt van mijn applaus vrijdagavond jongstleden. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: voor welke club ben jij ook alweer? |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 18:18 schreef Omekees het volgende:[..] Doelstelling Feyenoord dit jaar: Gemiddelde leeftijd naar 30 brengen? Zoiets? Dacht dat we met Mathijssen en Schaken wel genoeg 30+ in 't team hadden. Helaas had ik dat even mis. haha ze zien er nog jong uit! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Twent ik wens jullie dezelfde financiƫle problemen toe die wij hebben gehad |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 18:18 schreef Omekees het volgende:[..] Doelstelling Feyenoord dit jaar: Gemiddelde leeftijd naar 30 brengen? Zoiets? Dacht dat we met Mathijssen en Schaken wel genoeg 30+ in 't team hadden. Helaas had ik dat even mis. Schei uit man. 5 dertigplussers op een selectie van 28 man.. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
michaelvld