|
|
MauricioAros
|
|
|
We danken die drie slashes aan Babovic? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
haha, jep. Of aan zijn vader natuurlijk.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kazim weer eens trefzeker: ''De kers op de taart''
Colin Kazim-Richards wist zaterdagavond eindelijk weer eens te scoren. De spits van Feyenoord veroverde de bal na geklungel van Luigi Bruins en schoot daarna vernietigend binnen. Kazim was na afloop content met de zege. ''Ja, 't ging. Het ging goed. Ik ben heel tevreden.''
''Het was een derby en het is altijd fijn om derbys te winnen. Dat is altijd belangrijk'', aldus de aanvaller tegenover de NOS. Met zijn doelpunt opende Kazim de score. ''Ik sta op die plek om te proberen te scoren, maar ik moet ook invloed hebben op de wedstrijd. Dat heb ik meestal wel.''
''En dat ik vandaag scoorde, ook nog de eerste goal, was de kers op de taart'', ging hij verder. ''Maar ik ben vooral blij met de zege. We pakken de drie punten en we winnen de derby. In het verleden zeiden de mensen dat we hier alleen met moeite weten te winnen.''
Kazim-Richards: belangrijk om derby te winnen http://nos.nl/video/2007627-kazim-richards-belangrijk-om-derby-te-winnen.html Bron:NOS |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mag wel eens iets beter de contole over zich zelf houden, veel te onbesuisd met dat geruzie! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ja kan ie een paar wedsrijdjes op de tribune. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Eigenlijk vind ik na vanavond dat hij niet bij Feyenoord past,ook al maakt hij er nog 15.Agressief,grote bek altijd en weer die klote schaar van hem..wordt ik ziek van. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vond m gisteren toch belangrijk. Beste optie op dit moment |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Eens. Tweede helft de wedstrijd maar half gekeken, maar eerste helft was ie bij elke goal belangrijk. En had ie eigenlijk ook een assist moeten hebben wanneer El Ahmadi die grote kans bij na de 0-1 had afgemaakt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hij staat daar niet op zijn plek, hij wil te graag en dat frustreerde hem weer eens. Kazim kan ik best waarderen maar hij moet gewoon eens gaan genieten van de goede dingen en het chacherijn van zich af zetten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach ik mag dat wel. Negentig minuten lang. Alleen niet tegen scheids of grens. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Met een beetje sarcasme is het listig en ok maar ik bespeur bij hem verbetenheid en frustratie das gewoon anders. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bespeur frustratie..(?) druipt er soms gewoon van af. Maar het is momenteel wel het beste wat we hebben denk ik ook.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kazim niet bezig met kritiek: ''Ik spreek geen Nederlands''
De Nederlandse analisten zijn nogal kritisch op de prestaties van Colin Kazim-Richards. De spits van Feyenoord wist gisteravond weer het net te vinden, maar zijn doelpuntenmoyenne laat te wensen over. Daarnaast zou de tip van Pierre van Hooijdonk te veel bezig zijn met randzaken in het veld.
De speler in kwestie krijgt er niet veel van mee. Nee, ik spreek geen Nederlands. Dus ik zie geen kranten. Ik kijk geen Nederlandse TV. Ik ga gewoon door met mijn leven. Ik hoor het alleen als ik een interview doe, zoals nu'', vertelt de Turks-Engelse huurling voor de camera van de NOS.
Kazim-Richards lijkt het ook helemaal niet eens te zijn met de vele negatieve commentaren op zijn spel. ''Thuis leef ik in mijn eigen wereldje. Het raakt me dus niet zo. Ik weet wat ik bijdraag en het team en de trainer weten het ook. Anders stond ik niet in de basis'', zegt hij. ''Ik slaap heel goed.'' Bron:NOS |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 07 december 2014 - 10:15 schreef RenatoBos het volgende:Bespeur frustratie..(?) druipt er soms gewoon van af. Maar het is momenteel wel het beste wat we hebben denk ik ook.. Zou het ook worden, staat gewoon niet op zijn plek. Switch hem met Toornstra wie weet? Kunnen Toornstra en Lex daar weer onderling wisselen, weet ik veel maar het zou kunnen toch? |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Beertje colargol! Maar hij word wel steeds zekerder in zijn spel..........., |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 07 december 2014 - 10:36 schreef VVout het volgende:[..] Zou het ook worden, staat gewoon niet op zijn plek. Switch hem met Toornstra wie weet? Kunnen Toornstra en Lex daar weer onderling wisselen, weet ik veel maar het zou kunnen toch? Zou kunnen ja, maar ik denk toch ook dat het het aard van het beestje is zoals hij reageert en dat dat niet is omdat ie niet op zijn positie staat. Hij weet dat ie voor de spitspositie is gehaald.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het zou een goede 2e spits zijn die het vuurtje kan doen aanwakkeren, bij een achterstand. Prijs kwaliteit verhouding is nier verkeerd geen miskoop of huur denk ik |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote: Wees eens tevreden man, we winnen iedere week, met Kazim, het zal me een worst wezen wie er scoort, zolang we blijven winnen! Zeuren is ook een levens doel zeker?? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Prima goal.
Wel een vervelende speler af en toe. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 07 december 2014 - 11:58 schreef Appie53 het volgende:[..] Wees eens tevreden man, we winnen iedere week, met Kazim, het zal me een worst wezen wie er scoort, zolang we blijven winnen! Zeuren is ook een levens doel zeker?? Wel fijn om te gisteren te zien dat er meer spelers kunnen scoren en dat we niet alleen afhankelijk waren van een Pelle.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Messie , ballotelly, Suarez ook, hoewel Kazim niet in dit rijtje thuishoortq |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Die zelfingenomen galbak van Madrid.... wat een droplul.
Maar dat is nog wel ergens op gebaseerd. Kazim is een 'tosser' |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Komt ie uit losser of is het een loser? Beide zijn niet waar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 07 december 2014 - 12:37 schreef Barabas het volgende:[..] Die zelfingenomen galbak van Madrid.... wat een droplul. Maar dat is nog wel ergens op gebaseerd. Kazim is een 'tosser' Irritante spelers, je moet ze gewoon in je elftal hebben. Zonder hem hebben we 11 lieverdjes. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Past niet echt in het rijtje van Balotelli en die bijtert ja.
quote:Op zondag 07 december 2014 - 12:37 schreef Barabas het volgende:[..] Die zelfingenomen galbak van Madrid.... wat een droplul. Maar dat is nog wel ergens op gebaseerd. Kazim is een 'tosser' Madrid ???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 december 2014 door VVout -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kazim: 'Iedereen blijft maar praten over Pellè en Guidetti, blablabla'
Colin Kazim-Richards wordt bijna dagelijks herinnerd aan de prestaties van zijn voorgangers John Guidetti en Graziano Pellè. De van Bursaspor gehuurde spits hecht echter weinig waarde aan de prestatie van de oud-spelers van Feyenoord.
Zaterdag wist Kazim zelf eindelijk weer eens te scoren voor Feyenoord. "Wellicht staat de coach onder druk, omdat ik een tijdje niet scoorde. Misschien klopt het niet wat ik zeg, maar het zou kunnen. Daarom liep ik even naar hem toe, ik ben hem dankbaar dat hij me gewoon opstelt. Iedereen blijft maar praten over Graziano Pellè en John Guidetti, blablabla", aldus de Turkse international in gesprek met Metro.
"Zij hebben het geweldig gedaan, maar Feyenoord heeft al een tijdje geen prijs gewonnen. Voor mij is het belangrijker dat Feyenoord kampioen wordt, dan dat ik doelpunten maak", besloot Kazim, die eerder al aangaf niets mee te krijgen van alle kritiek die hij krijgt omdat hij geen woord Nederlands spreekt. Bron:Metro |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tendentieuze titel Tekst is prima. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Zit wel wat in.. Liever een Kazim en kampioen dan een topscorer en weer 2de plaats.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Daarom mag ie zelf wel eens wat meer gaan scoren. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Uhhh..Never change a winning team dan maar.
Is die Sekou Cissé niet wat voor ons? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Sorry hoor, maar hij mag de schoenen nog niet poetsen van die twee spitsen die geen prijzen hebben gewonnen. Wat een vervelende man. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 07 december 2014 - 18:22 schreef Barabas het volgende:Sorry hoor, maar hij mag de schoenen nog niet poetsen van die twee spitsen die geen prijzen hebben gewonnen. Wat een vervelende man. Tekenend dat jij dát er uithaalt. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Zolang hij bij bijna elk doelpunt betrokken is, assists geeft of wat dan ook dan boeit het me vrij weinig als ie tegen het einde van het seizoen nog op 4 doelpunten staat. Meer dan zat andere spelers kunnen scoren. En als hij degene is die ze in stelling brengt blijft hij een toegevoegde waarde. Neemt niet weg dat het wel lekker zou zijn als ie dr meer kansen zelf benut.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 07 december 2014 - 18:25 schreef Sensi het volgende:[..] Zolang hij bij bijna elk doelpunt betrokken is, assists geeft of wat dan ook dan boeit het me vrij weinig als ie tegen het einde van het seizoen nog op 4 doelpunten staat. Meer dan zat andere spelers kunnen scoren. En als hij degene is die ze in stelling brengt blijft hij een toegevoegde waarde. Neemt niet weg dat het wel lekker zou zijn als ie dr meer kansen zelf benut.. Dat bedoel ik dus. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Elders al neergezet: Sterke van Kazim is dat je altijd weer de bal naar hem kwijt kan. Hij heeft somtijds goede voortzettingen. In die zin heb je een extra aanspeelpunt en variatie. Maar het houdt niet over. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Reageer hier ook maar ff op. Heb je tenminste het laatste woord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: jemineetje, wat ben jij verbaal sterk, ik voel me echt in een hoek gezet hoor. |
|
|
|