|
|
Bosifyable
|
|
|
Heb je al een PB ontvangen? :')
Edit: popcorn voor Tomson.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 december 2014 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Of ben jij vergeten iemand te dreigen hem voor zijn bolletje te slaan 😁 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Piep niet zo man, doe er niets mee. Dat jij je geroepen voelt een PB te sturen prima.
Jij zit met één a twee antwoorden op de kast, moet je zelf weten, maar t is t internet, mij doet t allemaal vrij weinig. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Is duidelijk te merken. Jij maakt een misplaatste opmerking, maar het ligt aan de ander.... Zo doen ze dat in Noord Korea ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 07 december 2014 - 21:05 schreef Barabas het volgende:Is duidelijk te merken. Jij maakt een misplaatste opmerking, maar het ligt aan de ander.... Zo doen ze dat in Noord Korea ook. ik deed een constatering, misplaatst vond ik t ook niet. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Kan ik me nou niet voorstellen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Maar Kazim is wel een goed aanspeelpunt ff tussendoor:) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Ik deed niets anders, maar blijkbaar viel jij daar wel over. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: voor de rest ruk.:) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Daar valt over te discussiëren.... we hebben helaas geen beter aanspeelpunt is wat ik van hem vind. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Prestaties Kazim Richards in perspectief...
Minuten per goal + assist:
Kazim-Richards - 124 L. De Jong - 133 Castaignos - 134 Uth - 141 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 07 december 2014 - 21:13 schreef Stylzz het volgende:Prestaties Kazim Richards in perspectief... Minuten per goal + assist: Kazim-Richards - 124 L. De Jong - 133 Castaignos - 134 Uth - 141 Zet te Vrede er eens bij. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: als de mensen die dit lijstje maakten te Vrede relevant vonden hadden ze dat wel gedaan :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 07 december 2014 - 21:05 schreef Barabas het volgende:Is duidelijk te merken. Jij maakt een misplaatste opmerking, maar het ligt aan de ander.... Zo doen ze dat in Noord Korea ook. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Levert weer een paar mooie filmpjes op, gratis en voor niets. Als daar geen communistische gedachte achter schuilt weet ik het ook niet meer :) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Fury.... Vond er niet veel aan, maar dat terzijde |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 07 december 2014 - 21:18 schreef Stylzz het volgende:[..] als de mensen die dit lijstje maakten te Vrede relevant vonden hadden ze dat wel gedaan :) ;) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het is toch een lastig iets..het team functioneerd prima,Kazim trekt gaten voor de middenvelders..defensies worden ontregeld,maar hij is het gewoon niet.Voor nu de beste optie..absoluut. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Dat doelpunt tegen Excelsior had mijn kleinzoon van 12 ook gemaakt. Wat weer een schitterende actie van "onze" Luigi. Maar ik dacht dat een spits er staat om zo veel mogelijk doelpunten te maken en daar heeft Kazim weinig kaas van gegeten, Misschien ook niet zijn "schuld": heeft voor hij bij ons kwam nog nooit als spits gespeeld; Hij is ook geen spits. Op zijn gedrag is toch wel het nodige aan te merken. Overigens: alle voetbal-analisten zijn het er over eens dat Feyenoord met een echte spits i.p.v. deze Kazim een serieuze kandidaat voor het kampioenschap zou zijn. Alleen Gudde en van Geel vinden hem fantastisch: Zijn zij de enigen in Nederland die verstand van voetbal hebben? |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote:Op maandag 08 december 2014 - 10:54 schreef daan limbos het volgende:Dat doelpunt tegen Excelsior had mijn kleinzoon van 12 ook gemaakt. Wat weer een schitterende actie van "onze" Luigi. Maar ik dacht dat een spits er staat om zo veel mogelijk doelpunten te maken en daar heeft Kazim weinig kaas van gegeten, Misschien ook niet zijn "schuld": heeft voor hij bij ons kwam nog nooit als spits gespeeld; Hij is ook geen spits. Op zijn gedrag is toch wel het nodige aan te merken. Overigens: alle voetbal-analisten zijn het er over eens dat Feyenoord met een echte spits i.p.v. deze Kazim een serieuze kandidaat voor het kampioenschap zou zijn. Alleen Gudde en van Geel vinden hem fantastisch: Zijn zij de enigen in Nederland die verstand van voetbal hebben? Nee, ik ook, hij is moeilijk van de bal te krijgen ten voordele van de rest!!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zoals veel analisten in mijn ogen terecht opmerken. verdedigers vinden t wel prima als hij zo aan de bal komt, ten eerste omdat dat 9 van de 10 keer op t middenveld plaats vind , dus niet gevaarlijk. ten tweede omdat hij nooit de intentie heeft om open te draaien en n actie te maken. dus wordt er geen druk op gezet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
''Die Kazim-Richards is niet alleen slecht, hij is nog gek ook''
Huurling Colin Kazim-Richards kan rekenen op de steun van iedereen binnen Feyenoord. Algemeen directeur Eric Gudde herhaalde dit nog maar eens in De Tafel van Kees, een ochtendprogramma van betaalzender Fox Sports.
''Gudde mag dan zomaar zeggen aan de ontbijttafel van Kees Jansma dat Kazim-Richards uitstekend functioneert en dat ze hartstikke blij met hem zijn'', zei Johan Derksen maandagavond in Voetbal International. ''En dat terwijl ik uit betrouwbare bron weet dat Wim Jansen en Willem van Hanegem, de oer-Feyenoorders die er verstand van hebben, zeggen: hij kan er helemaal niets van.''
Ook tafelgenoot Rene van der Gijp sprak zijn verbazing uit over de woorden van de Feyenoord-directeur: ''Die Kazim-Richards is niet alleen slecht, hij is nog gek ook. Hij loopt me toch een partij te lullen in het veld'', aldus de immer uitgesproken analist uit Dordrecht. Bron:FR12 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zegt de grootste gek, laat die Gijp gewoon ff zijn bek houden en die snor ook. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maar n keer starten met Anass, thuis. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Beetje hetzelfde verhaal (geworden) als met Immers: je weet pas wat je mist als ze NIET meespelen! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Alles wat groot en zwart is vindt vd Gijp goed? Alle wedstrijden in het buitenland zijn top. Mijn vraag in deze hoeveel schulden hebben die ploegen wel niet, volgende vraag waar was Spanje, Engeland op het WK ?...... Niets. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 december 2014 - 18:05 schreef piet de paler het volgende:Alles wat groot en zwart is vindt vd Gijp goed? Alle wedstrijden in het buitenland zijn top. Mijn vraag in deze hoeveel schulden hebben die ploegen wel niet, volgende vraag waar was Spanje, Engeland op het WK ?...... Niets. nee, maar dat is logisch, alle goede buitenlandse spelers spelen in die competities, dan blijft er weinig ruimte over voor je eigen talenten, dus die spoeling is dun. Engeland heeft al decennia geen goede generatie meer, alleen maar incidentele toppers. Spanje heeft voor t eerst sinds tijden een goede generatie gehad, maar ook daar is nu geen aanwas. De enige reden dat die voetbalnaties zo sterk zijn qua clubvoetbal is door de andere landen, die daar dus zelf niets mee opschieten, in clubverband. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
"Kazim is belangrijk voor onze speelwijze"
Feyenoord won het laatste groepsduel in Europa donderdag heel overtuigend. Jens Toornstra, Jean-Paul Boëtius en Elvis Manu scoorden voor de ploeg van trainer Fred Rutten. Spits Colin Kazim-Richards deed dat niet, ondanks enkele goede mogelijkheden. "Maar ook als hij niet scoort, is hij vaak betrokken bij onze goals," aldus Rutten. "Hij is belangrijk voor onze speelwijze."
Terence Kongolo is zondag gewoon inzetbaar voor Feyenoord in de thuiswedstrijd tegen AZ. De verdediger viel donderdagavond in het Europa League-treffen met Standard Luik, door de Rotterdammers met 3-0 gewonnen, uit met maagklachten. Het duel met AZ haalt de tiener gewoon.
Stats: Colin Kazim-Richards is in z'n laatste 7 duels voor Feyenoord betrokken geweest bij zes goals: 1 treffer, 5 assists. (Via FOXSports) Bron:Rijnmond |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nu al evenveel assists als Pellè in het hele vorige seizoen.. ;)
Nu nog de goals.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Pelle schopte ze er zelf allemaal in hahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kâzim maakt meeste overtredingen in de Europa League
Kâzim houdt er van om veel fysieke duels aan te gaan en dat is de reden dat hij domineert in de statistieken van de Europa League.
Liefst 26 overtreding beging Kazim in de 440 minuten die hij speelde schrijft het Algemeen Dagblad. De nummer twee op de lijst werd 22 keer teruggefloten en speelde aanzienlijk meer minuten (538) dan de spits van Feyenoord.
Hij was ook al 20 keer het slachtoffer van een overtreding. Slechts één speler (Yevhen Konoplyanka van Dnipro Dnipropetrovsk) werd vaker onreglementair gestuit.
In de vijf groepswedstrijden die Kâzim speelde voor Feyenoord, wist hij niet eenmaal te scoren. Wel was de sterke spits goed voor liefst vijf assists. Tegen Standard Luik (0-3) bereidde hij nog de treffers van Boëtius en Manu voor. Bron:AD |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hij zoekt de overtreding tegen hem nadrukkelijk op. Is op zich soms nuttig, maar soms schiet je jezelf zwaar in de voet. Zat scheidsrechters die je gelijk onbewust op de zwarte lijst zetten. Gister ook weer totaal onnodig geel gepakt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als je hem mist dan moet het team anders gaan spelen, en moeten we weer zoeken naar een spelsysteem. Ook storend en verdedigend knapt Kazim zaken op. Ik denk gewoon niet wijzigen en geld in je zal houden en Hermann gaan brengen, Tevreden uit lenen aan Excelsior dat verdient die ploeg, Verhoek ook uitlenen het blijven toch ook Rotterdammers Sparta niet die leven nog in het verleden en zijn erg arrogant gebaseerd op poep |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Bijna aandoenlijk om te zien hoe die jongen zijn stinkende best doet. Over zijn werklust niets dan lof, maar........hij is geen spits, nooit geweest en zal het ook nooit worden. Kijk maar naar de knullige manier waarop hij, ook tegen Luik, de mooiste kansen verprutst. Als middenvelder zou hij (misschien) iets kunnen betekenen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 december 2014 - 10:54 schreef daan limbos het volgende:Bijna aandoenlijk om te zien hoe die jongen zijn stinkende best doet. Over zijn werklust niets dan lof, maar........hij is geen spits, nooit geweest en zal het ook nooit worden. Kijk maar naar de knullige manier waarop hij, ook tegen Luik, de mooiste kansen verprutst. Als middenvelder zou hij (misschien) iets kunnen betekenen. Tja maar bij gebrek aan beter lekker laten staan |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 december 2014 - 10:54 schreef daan limbos het volgende:Bijna aandoenlijk om te zien hoe die jongen zijn stinkende best doet. Over zijn werklust niets dan lof, maar........hij is geen spits, nooit geweest en zal het ook nooit worden. Kijk maar naar de knullige manier waarop hij, ook tegen Luik, de mooiste kansen verprutst. Als middenvelder zou hij (misschien) iets kunnen betekenen. Zorgt op zijn manier wel voor veel onrust in de verdediging bij de tegenstander, continu is hij aan het ruziën en eigenlijk is hij elke wedstrijd wel bij een doelpunt betrokken. Jammer dat hij ze zelf niet zo vaak maakt want dit seizoen zullen het er maximaal 10 worden, en dat is gewoon te weinig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 december 2014 - 10:54 schreef daan limbos het volgende:Bijna aandoenlijk om te zien hoe die jongen zijn stinkende best doet. Over zijn werklust niets dan lof, maar........hij is geen spits, nooit geweest en zal het ook nooit worden. Kijk maar naar de knullige manier waarop hij, ook tegen Luik, de mooiste kansen verprutst. Als middenvelder zou hij (misschien) iets kunnen betekenen. zijn rol wordt overschat ja. hij mist echt te veel. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hij wordt niet overschat! Het is geen goalgetter maar een uitstekend aanspeelpunt. Dat is de enige reden dat Kazim speelt en te Vrede niet ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 december 2014 - 18:22 schreef tomson het volgende:Hij zoekt de overtreding tegen hem nadrukkelijk op. Is op zich soms nuttig, maar soms schiet je jezelf zwaar in de voet. Zat scheidsrechters die je gelijk onbewust op de zwarte lijst zetten. Gister ook weer totaal onnodig geel gepakt. Dat zijn dan waardeloze scheidsrechters! Als men al een vooroordeel heeft voordat de match begint ... |
|
|
|