|
|
sportverteller
|
|
|
Ik ben ook niet bepaald onder de indruk van de kwaliteiten van Kazim. Maar misschien zit het geheim juist in het feit dat zijn stijl volkomen afwijkt van de rest van het middenveld en de aanval. Die spelers hebben loopvermogen en lopen kriskras door elkaar. Daar waar Kazim een kleiner speelgebied heeft en het meer van zijn fysieke kracht moet hebben. Het kan zomaar zijn dat hij weliswaar een klein, maar onmisbaar puzzelstukje is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 december 2014 - 12:39 schreef lijdensweg het volgende:[..] Hij wordt niet overschat! Het is geen goalgetter maar een uitstekend aanspeelpunt. Dat is de enige reden dat Kazim speelt en te Vrede niet ... vindt jij. ik niet. ook dat wordt overschat, heeft hij n keer of 4 /5 goed gedaan, daarnaast ook dat onvoldoende. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 december 2014 - 12:49 schreef van geil het volgende:[..] vindt jij. ik niet. ook dat wordt overschat, heeft hij n keer of 4 /5 goed gedaan, daarnaast ook dat onvoldoende. Ik denk dat iedereen toch wel ziet dat hij groeiende is, hij heeft zijn beperkingen maar ook zeker zijn kwaliteiten, het is jammer dat hij er nog zo weinig in legt maar hij lijkt in alle opzichten wel beter te worden. |
|
|
|
|
g vieth
|
|
|
Juist daarom past hij niet het middenveld loopt kriskras door elkaar! Dan past zo'n speler als Mark uth beter hij loopt ook veel! en maakt ook doelpunten, en denk dan dat het middenveld ook veel vaker in een positie komt van kansen! (Doelpunten) En Uth is nog jong z'n contrakt loopt af in 2015 dus heel duur zal hij niet wezen |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 december 2014 - 12:55 schreef g vieth het volgende:Juist daarom past hij niet het middenveld loopt kriskras door elkaar! Dan past zo'n speler als Mark uth beter hij loopt ook veel! en maakt ook doelpunten, en denk dan dat het middenveld ook veel vaker in een positie komt van kansen! (Doelpunten) En Uth is nog jong z'n contrakt loopt af in 2015 dus heel duur zal hij niet wezen Het is duidelijk dat het team ook rendeert bij het feit dat er een vast aanspeelpunt is.
Maar nogmaals, zou ik Mario Been zeggen, onder de indruk ben ik niet van hem, maar het lijkt er toch verdacht sterk op dat ook hij een rol van betekenis speelt. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Morgen scoort hij tegen AZ |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zelden een speler gezien waar zo een vraagteken aan hangt: past ie nou juist wel of juist niet? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Maar we hebben nog slechtere spitsen gehad, Connoly, en noem maar op.deze gaat heus welmscoren ik heb nog een beetje vertrouwen dat het goed gaat komen, met deze speler |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Vandaag was het onvermogen van onze vriend Kazim weer eens goed zichtbaar. Na het transferraam moet er echt een ander staan. Ik schat ook in dat Kazim dat niet trekt dus ik stel voor hem een enkele reis Turkije te geven. |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2014 - 19:23 schreef Barabas het volgende:Vandaag was het onvermogen van onze vriend Kazim weer eens goed zichtbaar. Na het transferraam moet er echt een ander staan. Ik schat ook in dat Kazim dat niet trekt dus ik stel voor hem een enkele reis Turkije te geven. amen. |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2014 - 12:05 schreef piet de paler het volgende:[..] Maar we hebben nog slechtere spitsen gehad, Connoly, en noem maar op.deze gaat heus welmscoren ik heb nog een beetje vertrouwen dat het goed gaat komen, met deze speler Conolly vond ik nog beter, vooral de goal tegen Ajax in de aRENa... kan zelf alleen soren Larsen, Johny van de Beukering, Bombarda en smolov herinneren die minder waren. Kazim is totaal geen spits... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Er is een GOED(koop) alternatief nodig. Dat zijn Te Vrede en Kazim niet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik heb heel de wedstrijd gezien, ik vind Kazim een goede speler maakt een doelpunt, gaf goede ballen maar er zijn mensen dieptes tegen dezehardwerkende mindere spots hebben, die beseffen niet dat Tevreden statisch is, er komt geen zeer goede spitsheb daar vrede mee en ereageer niet alles op deze jongen af. De rest heeft ook moeite om te scoren |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens mij was t probleem vooral verdedigend vandaag. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
2 keer vooral die rare ballen van ik dacht Vilhena |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die zat op de bank. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2014 - 20:43 schreef piet de paler het volgende:Ik heb heel de wedstrijd gezien, ik vind Kazim een goede speler maakt een doelpunt, gaf goede ballen maar er zijn mensen dieptes tegen dezehardwerkende mindere spots hebben, die beseffen niet dat Tevreden statisch is, er komt geen zeer goede spitsheb daar vrede mee en ereageer niet alles op deze jongen af. De rest heeft ook moeite om te scoren Immers en Kazim moeten dan samen maar uitmaken wie van hun achter Te Vrede komt te staan, maar allebei in de basis is gewoon niet goed. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik beoordeel hem als spits. en dat was vandaag behoudens de goal bijzonder slecht. daarbij vertoonde hij meerdere malen totaal wangedrag , Feyenoord onwaardig. en weer dom geel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Goal was prima. Af en toe weer domme overtredingen, storend.
@van Geil; Heeft geen geel gepakt vandaag? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2014 - 22:30 schreef MMM het volgende:Goal was prima. Af en toe weer domme overtredingen, storend. @van Geil; Heeft geen geel gepakt vandaag? Jawel |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Werkt hard. Maar kwaliteit te kort. Weg er mee. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hmmm oke, zag het niet staan op teletekst. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 december 2014 - 12:40 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat zijn dan waardeloze scheidsrechters! Als men al een vooroordeel heeft voordat de match begint ... Had niks met de arbitrage te maken, liep zelf te provoceren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
"Je krijgt in voetbal niet altijd wat je verdient"
Feyenoord spits Kazim kwam na afloop balend voor de camera van Fox Sports. Hij dacht in de 89ste minuut een punt binnengehaald te hebben met zijn doelpunt. 'Bij doelpunt dat ik dat we een punt hadden. Dan scoren zij alsnog en is het direct afgelopen. Ongelooflijk.'
'Soms maak je fouten in voetbal. Vandaag maakten we als team gezamenlijk een fout. En we hebben dat moeten bekopen met een nederlaag. Met drie doelpunten in uitduel hadden we minimaal een punt moeten hebben, misschien meer.'
'Het enige winstpunt is dat de jonge spelers hiervan leren, meer ervaring opdoen. De jonge talenten zullen dit heel lang herinneren. Je krijgt in voetbal niet altijd wat je verdient. Onze eigen fouten komen ons duur te staan. We moeten ons herpakken en zondag laten zien dat we er staan. Ervaren spelers als Boulah, Karim, Mathijsen en ik zullen zorgen dat de jonge spelers hier doorheen komen. Maar dit is nu heel pijnlijk.'
KAZIM-RICHARDS: TALENTEN DRAGEN DEZE WEDSTRIJD NOG LANG MEE
http://foxsports.nl/video/250446-kazim-richards-talenten-dragen-deze-wedstrijd-nog-lang-mee.html Bron:FoxSports |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Doet de topic titel eer aan. Wat een held. Fenomeen!
Ahum. Maar blij dat hij begint te scoren! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kazim-Richards scoorde nooit meer dan 6 goals in 1 seizoen, dit is zijn 7e |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Maar wel blij mee. Ik ben niet overtuigd, maar zijn ontwikkeling is hoopvol. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gaat wel beter spelen de laatste tijd.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik vind niet dat hij nou zoveel beter speelt. Hij maakt wel iedere wedstrijd een goal. De laatste tijd dan. Zou er niet teveel aan ophangen.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Match winner goed doelpunt geen kansen meer gehad ,. Dus effectief genoeg voor dit Feyenoord er komt niemand in de winterstop dus gewoon zo doorgaan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Redelijk. Vond hem terugvallen in de wedstrijd, mist mogelijkheden om het spel te versnellen en gaat af en toe te makkelijk naar de grond.
Maar goed, krijgt een ruime voldoende omdat hij matchwinner is. Dit zijn wel momenten bij uitstek dat je er als spits moet staan. Hij deed dat. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Zoveel perfecte voorzetten kwamen er vandaag ook niet he! Maakt toch een goal, praat wat minder, staat wat beter op z'n poten. Wordt misschien toch nog iets. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Te weinig doelgericht rendement, wél een aanspeelpunt die anderen vrij kan zetten. Meer gaat ie niet worden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2014 - 16:46 schreef FR-Henk het volgende:Te weinig doelgericht rendement, wél een aanspeelpunt die anderen vrij kan zetten. Meer gaat ie niet worden. Hij maakt ook wel wat stappen in het doen en laten van een echte spits, maar goed, dat zal bij hem altijd wat gebrekkig blijven als ie daar nu pas echt voor het eerst speelt.
Maar goed, hij knokt zich langzamerhand naar een krappe voldoende voor zijn tijd bij Feyenoord. En dat is eigenlijk al heel wat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
7 goals in elf duels is en blijft een mooi gemiddelde.. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Lijkt toch zijn draai te gaan vinden. Ik hoop dat ie dit zo volhoudt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
KÂZIM-RICHARDS: TROTS OP DE PLOEG
Colin Kazim-Richards wist dat er zondag op bezoek bij NAC Breda maar één ding op het spel stond voor Feyenoord. Vier dagen na de 4-3 nederlaag tegen PSV telde voor de ploeg in de laatste competitiewedstrijd van het jaar alleen de overwinning. Die kwam er ook in Breda, zij het met hangen en wurgen. We hebben snel geleerd na de wedstrijd tegen PSV, glimlachte de matchwinner over het feit dat Feyenoord dit keer wel in de slotfase op de been bleef.
Dat Feyenoord een lastige middag zou krijgen in Breda, had de spits al voorzien. NAC is aan het vechten om in de Eredivisie te blijven, terwijl ze alles konden geven in deze laatste wedstrijd voor de winterstop. Ik ben trots op de ploeg dat wij hier de drie punten hebben gepakt, zeker met de wedstrijd van afgelopen woensdag in ons achterhoofd.
De goal van Kazim-Richards was zijn vierde in vier competitieduels op rij en zijn zevende van het seizoen. Of ik in een flow zit?, vroeg de spits zich hardop af. Als dat al zo is, hoop ik dat die flow na de winterstop ook weer terugkeert.
Ook Jordy Clasie stelde na afloop dat Feyenoord niet de beste wedstrijd van de afgelopen weken had gespeeld. We wisten dat NAC ons onder druk zou zetten en er een vechtwedstrijd van wilde maken, vertelde de aanvoerder. Wij gingen daar bij fases slordig mee om, al hebben we ook veel strijd geleverd. Uiteindelijk maken wij er één en krijg we geen doelpunt tegen, dat was vandaag het belangrijkste. Bron: Officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kazim ontwikkelt zich: ''Ik heb de kritiek nooit begrepen''
Colin Kazim-Richards is blij dat de winterstop nu officieel ingaat voor Feyenoord. De Turks-Engelse speler vindt het eigenlijk wel een goed idee voor de Premier League. De familieman was zondagmiddag matchwinner aan de kant van Feyenoord, dat met 0-1 de drie punten meenam uit Breda.
''Ik ben tevreden, maar ik ben zoals altijd meer blij met de drie punten. Woensdag scoorde ik ook en wonnen we niet'', vertelde Kazim-Richards na afloop aan Fox Sports. ''Ik heb nu volgens mij zeven doelpunten in dertien wedstrijden, al is dat nog niet genoeg voor sommige mensen. Maar dat is voetbal.'' Hij maakte vanmiddag zijn vierde treffer op rij en lijkt in een flow te zitten. ''Als dat al zo is, hoop ik dat die flow na de winterstop ook weer terugkeert.''
De veel bekritiseerde spits voetbalt steeds beter. ''Ik heb de kritiek nooit begrepen. Kreeg het alleen te horen als ik geïnterviewd werd. Ik heb een mooi leven: ik heb twee kinderen, heb het elke dag naar mijn zin bij Feyenoord en op het veld. Iedereen wordt bekritiseerd", aldus de 28-jarige aanvaller. "Pierre van Hooijdonk en Thierry Henry kregen ook veel kritiek en Arsène Wenger wordt dagelijks bekritiseerd. Colin Kazim-Richards krijgt ook kritiek. Over Graziano Pellè hadden ze ook veel te zeggen, maar hij scoorde uiteindelijk 25 goals per seizoen of meer.''
KAZIM-RICHARDS: IK HEB DE KRITIEK NOOIT BEGREPEN
http://foxsports.nl/video/251470-kazim-richards-ik-heb-de-kritiek-nooit-begrepen.html Bron:FoxSports
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 december 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Okee, zet ons dan dit voorjaar maar voor lul. En anders ben je zelf de lul. |
|
|
|