|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die knakkers die nummer 1 tm 6 staan in de topscorers lijst met 20 goals al nu... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Pak nummer 8 en 9 er ook bij Kazim heet hij |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Staat in de spits, en als ik hem daarin moet beoordelen is het over het geheel zwaar onvoldoende. Ik zou m veel nuttiger op 10 vinden met Anass of Te Vrede er achter. Immers exit. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zeg ik ook bij vertrek van een middenvelder op die positie neerzetten en omscholen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Omscholing tot verdediger |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
KAZIM-RICHARDS: CILLESSEN SPEELDE 'BABY-GAMES'
Colin Kazim-Richards was zeer ongelukkig in de Klassieker tegen Ajaks. De spits van Feyenoord kreeg in de eerste dé kans om zijn ploeg op voorsprong te nemen, maar hij faalde daarin. In de tweede helft leek Jean-Paul Boëtius een doelpunt binnen te koppen, maar Kazim lag in de weg.
''Natuurlijk zijn we teleurgesteld. Deze wedstrijd hadden we moeten winnen'', vertelde de huurling na afloop aan Fox Sports. ''Dan ben je teleurgesteld als dat niet gebeurt. Zelf had ik een grote kans. Die had ik moeten scoren. Maar Cillessen redde goed.'' Kazim leek een verkeerde keuze te maken. ''Dat is achteraf. Ik maakte toen die keuze en hij ging er niet in.''
De spits had zowel tijdens als na de wedstrijd enkele aanvaringen met Ajaks doelman Cillessen. ''Tijdens de wedstrijd feliciteerde ik hem met zijn goede save. Ik heb voor iedereen respect. Maar iedereen heeft een limiet. Hij praat teveel. En praatte steeds tegen de verkeerde persoon. Hij speelde 'baby-games'. Tijdens de wedstrijd houd ik me daar niet mee bezig. Maar na de wedstrijd is het anders. Kom op. Ik ben 28, heb twee kinderen thuis. Dat soort spelletjes speel ik niet.''
http://foxsports.nl/video/256668-kazim-richards-cillessen-speelde-baby-games.html Bron:FoxSports |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Weg met die joker. Altijd zeuren, vandaag een opgelegde kans missen en een doelpunt verneukt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kazim is een kreng. Dat helpt dit team ook. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dat is wel zo, maar hij had er 1 in moeten knallen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die cilessen is ook wel een irritante lul met die kutkop van m.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 januari 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Best wel een arrogante harsers idd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik zag net dat die kutcillissen van alles naar Kâzim zijn kop smeet na de wedstrijd, die vent is staatsgevaarlijk.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: van Marwijk vanavond: Kazim is een winnaar. Da's een pré voor een team. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is geen krant. Is milieuvervuiling. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik vond het commentaar van Willem Vissers in Studio Voetbal tegen de televaag ook wel mooi. Wat laten die lui maar weer eens zien van een goedkoop niveau te zijn. Hoezo een bord voor de kop. Wij, fans, mogen partijdig zijn, maar een krant hoort toch enigszins objectief te zijn? (geldt ook voor de AD, maar die hebben het voordeel aan de goede kant te staan!) |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Dan moet Feyenoord zelf eens een keer in actie komen tegen de Telegraaf. Geen roddelpers meer bij de persconferentie ook geen interviews en nieuws meer gunnen. Nog ff komt de Story en Privé ook langs!! Gewoon op boycot die zooi. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Wij kunnen ze beter in Rotterdam boycotten. Gewoon niet meer kopen dat kutkrantje, met zijn allen. Ik neem aan dat de meesten hem toch al niet lezen, maar er zal vast een groot deel zijn die het wel lezen.... Als die groep nou eens gaat boycotten.... |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Stel: Kazim blijft met nieuwe spits, wie moet er dan uit? Kazim met Kuyt zou dat werken? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Kuijt in de basis, Kazim op de tribune werkt zeker.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Trieste neuzenkrant. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Kazim niet in de basis betekent veel gezeik ben ik bang. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Een neus is altijd triest, zullen we ook nog eens hebben over Cillissen die met zijn theatrale voorstellingen in Nijhuizen zijn hol kroop. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Heeft de Televaag ook een clubhuis? Zal Cilessen ooit op gooiafstand in de Kuip spelen?........allemaal zinnige vragen die waarschijnlijk volgende week weer vergeten zijn.......... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 25 januari 2015 - 16:37 schreef van geil het volgende:Staat in de spits, en als ik hem daarin moet beoordelen is het over het geheel zwaar onvoldoende. Ik zou m veel nuttiger op 10 vinden Immers exit. zit wel iets in.. het hoeft niet direct een wereldspits te zijn, zolang het maar een spits is die doelgericht bezig is en de nodige goals weet te maken |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Hij heeft gister wel de "gouden Slory" gewonnen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Kazim scoort te weinig, echter voetbalt goed mee, de rest doet er ook te weinig mee. Je kan niet verwachten dat hij 60 goals scoort, 15-20 ok, m.a.w. de rest laat het ook afweten, vind ik. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 - 12:23 schreef Appie53 het volgende:Kazim scoort te weinig, echter voetbalt goed mee, de rest doet er ook te weinig mee. Je kan niet verwachten dat hij 60 goals scoort, 15-20 ok, m.a.w. de rest laat het ook afweten, vind ik. looplijnen zijn wel voor verbetering vatbaar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Klopt, staat vaak waar je de vleugel of de avm verwacht. Maar wordt wel beter. Alleen Feyenoord1 is geen trainingsteam. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hij is beter (geworden) dan ik had verwacht. Jammer dat ie spits moet zijn. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Was nooit een spits, is geen spits en zal nooit een spits worden. Ruziemaker eerste klas. Als ie ooit op de bank terecht komt wordt het donderen in de tent. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk niet dat hij gaat muiten op de bank, volgens mij snapt hij t wanneer iemand op die plek beter is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 - 19:47 schreef daan limbos het volgende:Was nooit een spits, is geen spits en zal nooit een spits worden. Ruziemaker eerste klas. Als ie ooit op de bank terecht komt wordt het donderen in de tent. Z'n maniertjes kunnen minder ja. Tis wel een strijder, een winnaar, het team trekt zich daaraan op. En de groep ziet hem zitten. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Net als zijn gemekker en gebrek aan scorend vermogen. Het ene wat minder, het andere meer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Pfff net voor tijd dat balletje vasthouden en dan onbenullig de bal verliezen wat nog een aanval van ADO inluidde : Een aanfluiting om te zien. ik werd er niet goed van.. Ik zal wel weer mensen tegen het zere been schoppen want Kazim doet zo lekker mee, is zo sterk aan de bal, en gaat voorop in de strijd ? Owkeee 😈 Ja hij was niet de enige, maar het is bij Kazim toch geen incident meer lijkt me.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 februari 2015 door tomson -- |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op maandag 02 februari 2015 - 00:35 schreef tomson het volgende:Pfff net voor tijd dat balletje vasthouden en dan onbenullig de bal verliezen wat nog een aanval van ADO inluidde : Een aanfluiting om te zien. ik werd er niet goed van.. Ik zal wel weer mensen tegen het zere been schoppen want Kazim doet zo lekker mee, is zo sterk aan de bal, en gaat voorop in de strijd ? Owkeee 😈 Ja hij was niet de enige, maar het is bij Kazim toch geen incident meer lijkt me. hij speelt prima!alleen nu nog scoren! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kwestie van mening he. Dat mag. Maar ik ga nie teveel zeggen want ik heb geleerd dat je met Terminators een beetje uit moet kijken ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zo hoor ik ook op de tribune en op de forums dat er een hoop Immers liever nog gisteren dan vandaag zien vertrekken. Snap ik niks van van want als reserve kan Lex nog van enorme waarde zijn. Voor Kazim geldt een beetje hetzelfde:Ze hebben niet al te veel voetbal gogme, het zijn geen strategen, maar houthakkers. Niks tegen die gasten hoor, ze hebben het goeie shirt aan dus als het er op aankomt sta ik altijd achter ze. Daar ben ik Feyenoorder voor. Deze gasten zijn gewoon handig om achter de hand te hebben als er geknokt moet worden en de botte bijl nodig is. Maar om een keertje de trekker over te halen en kampioen te worden heb je toch echt een beter slag spelers nodig. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Ik mag hem wel. Heeft in ieder geval wel karakter. Alleen is het absoluut geen spits. Ik zou hem wel is op rechtsbuiten willen zien. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op maandag 02 februari 2015 - 00:53 schreef tomson het volgende:Zo hoor ik ook op de tribune en op de forums dat er een hoop Immers liever nog gisteren dan vandaag zien vertrekken. Snap ik niks van van want als reserve kan Lex nog van enorme waarde zijn. Voor Kazim geldt een beetje hetzelfde:Ze hebben niet al te veel voetbal gogme, het zijn geen strategen, maar houthakkers. Niks tegen die gasten hoor, ze hebben het goeie shirt aan dus als het er op aankomt sta ik altijd achter ze. Daar ben ik Feyenoorder voor. Deze gasten zijn gewoon handig om achter de hand te hebben als er geknokt moet worden en de botte bijl nodig is. Maar om een keertje de trekker over te halen en kampioen te worden heb je toch echt een beter slag spelers nodig. Wederom eens |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Das effe schrikken 😨 |
|
|
|