|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 19:07 schreef legrande het volgende:[..] Er is er maar 1 die dom loopt te zeuren en dat ben jij weer Barabas. Vergeet niet dat hij de eerste 4 5 wedstrijden niet gespeeld heeft(te vrede). en totaal gaan aanvoer krijgt vanaf de vleugels en dan toch 8 Al zet je hier Ibrahimovits in de spits zonder aanvoer ben je nergens. Geen rechtsbuiten en een linksbuiten die de cornervlag nog niet kan passeren. Blijkbaar zie jij in Kazim een geweldige speler. Dat is hij niet. Heeft de afgelopen jaren nergens iets gepresteerd en laat wekelijks zien geen spits te zijn. Bovendien zeurt hij teveel en laat hij regelmatig zijn kop hangen.
Dus ik zeur niet; ik concludeer hardop en jij bent het er niet mee eens. Dus in mijn ogen ben JIJ een hele grote Franse zeurkous. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Kazim is net als immers je kan niet met hem maar ook niet zonder op het moment. Tony viel goed in of niet styllz |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Even denken wie waren in het begin ook kut...............Cruz..........Pelle..........wacht nog even met oordelen |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 19:36 schreef piet de paler het volgende:Even denken wie waren in het begin ook kut...............Cruz..........Pelle..........wacht nog even met oordelen Sorry, maar dat zie ik niet meer gebeuren. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Larsson obiku v leon keur
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 februari 2015 door Milo -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Fred was niet goed genoeg, Bastos een beperkte voetballe, v Hooijdonk een oude lul en zakkenvuller, Johan C een oude lul moet ik nog doorgaan geef hem tot einde van het seizoen en oordeel dan, er kan toch geen spits aangetrokken worden, waarom hem dan afvallen |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 19:07 schreef legrande het volgende:[..] Er is er maar 1 die dom loopt te zeuren en dat ben jij weer Barabas. Vergeet niet dat hij de eerste 4 5 wedstrijden niet gespeeld heeft(te vrede). en totaal gaan aanvoer krijgt vanaf de vleugels en dan toch 8 Al zet je hier Ibrahimovits in de spits zonder aanvoer ben je nergens. Geen rechtsbuiten en een linksbuiten die de cornervlag nog niet kan passeren. Kan je hier in wel volgen. Hij doet het in zijn eentje voorin. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 19:56 schreef piet de paler het volgende:Fred was niet goed genoeg, Bastos een beperkte voetballe, v Hooijdonk een oude lul en zakkenvuller, Johan C een oude lul moet ik nog doorgaan geef hem tot einde van het seizoen en oordeel dan, er kan toch geen spits aangetrokken worden, waarom hem dan afvallen Hij doet z,n stinkende best dat is duidelijk,maar Richard komt gewoon te kort. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
staat net als vele anderen niet op de juiste positie. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
zoals we nu spelen op de plek van Immers. en kan als rechtsbuiten |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik denk dat hij iedereen in de weg loopt op 10, rechtsbuiten zou misschien kunnen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: misschien is t je niet opgevallen, maar daar staat hij eigenlijk al. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Af en toe duikt ie daar op ja. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
eigenlijk bijna constant vind ik. Immers is totaal overbodig |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Ik wil hem wel is aan de rechterkant zien spelen. Dan kun je een goede beslissing nemen of je hem wilt houden. Persoonlijk zou ik hem nog een jaartje in de kuip houden. Dit soort veurvreters kunnen bepaalde spelers nog wel wat van leren. Het is alleen de vraag of hij zich kan gedragen als wisselspelers. |
|
|
|
|
FANdré
|
|
|
Het doelpunt van El-A, had Karim moeten maken.........need I say more? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind ik niet, goed dat eindelijk eens een middenvelder door schoof |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
PFFFFFFFFFFF, absoluut geen contract aanbieden |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tuurlijk geef hem maar de schuld hij heeft geen bal gehad ( 1 a 2 ) geloof ik |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Je hebt gelijk Piet, speelde goed. Net als Karsdorp, haha |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bedankt maar van die ballen op Kazim heb ik wel gelijk |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als je je ook niet vrij loopt blijkbaar. En je dwingt het af, ballen krijgen van ploeggenoten.
Denk jij dat Pellè geen bal had gekregen vanavond, als hij hier nog speelde? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voor de voorhoede was t vandaag een kansloze missie.
In dit tempo |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hij was weer geweldig vandaag....
De spits die we hebben moeten knalt er bij een slechte pot minstens één in. Deze gast is geen spits. Hij en Lex(it) zijn niet van het niveau dat we nodig hebben.
Wat een prutser. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 - 21:42 schreef MMM het volgende:Als je je ook niet vrij loopt blijkbaar. En je dwingt het af, ballen krijgen van ploeggenoten. Denk jij dat Pellè geen bal had gekregen vanavond, als hij hier nog speelde? Nee, maar wedden dat hij er wel minstens één in had geschoten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zijn we het nog ergens over eens.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: moet je n's raden wie hem gehaald heeft. n club met n begroting van 48 miljoen met zulke spelers in de basis. dat is kolderiek.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 februari 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zet maar een advertentie in de landelijke dagbladen van de wereld:
Gezocht: Profvoetballers die internationaal meekunnen, maar geen bezwaar hebben tegen spelen in een hele zwakke competitie. Oh ja, je bonus is 8 wedstrijden op kunstgras. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat een slap ik-heb-gelijk gelul. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 - 22:47 schreef Barabas het volgende:Zet maar een advertentie in de landelijke dagbladen van de wereld: Gezocht: Profvoetballers die internationaal meekunnen, maar geen bezwaar hebben tegen spelen in een hele zwakke competitie. Oh ja, je bonus is 8 wedstrijden op kunstgras. Dat gaat steeds moeilijker worden!!! De KNVB zou die kunstgrasvelden in er eredivisie moeten verbieden zoals ze dat in Engeland ook doen!!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Omdat hij ook zelden in een positie loopt waardoor hij aangespeeld kan worden. Wel eens een wedstrijd op hem gelet? Hij heeft echt niets wat hem tot spits maakt. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Misschien kan Fred hem omscholen. De positie van trainer lijkt vacant. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tevreden liep in de weg, ik denk ook dat je moet proberen hoe gek het ook klinkt de spits positie op te lossen door Jens of Immers die wel in positie lopen. Gek ja maar we moeten wat |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 15 februari 2015 - 11:06 schreef piet de paler het volgende:Tevreden liep in de weg, ik denk ook dat je moet proberen hoe gek het ook klinkt de spits positie op te lossen door Jens of Immers die wel in positie lopen. Gek ja maar we moeten wat Ik zie inderdaad liever Immers op 9 en Kazim op 10. Nog liever zie ik ze op de tribune. En zelfs dat zal ik met weinig enthousiasme begroeten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kazim op rechts, heeft hij daar geen zin in.........dag Kazim |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 15 februari 2015 - 07:26 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat gaat steeds moeilijker worden!!! De KNVB zou die kunstgrasvelden in er eredivisie moeten verbieden zoals ze dat in Engeland ook doen!!! Het veld is tegenwoordig vaak het sluitstuk van de begroting. Die spelers en managers willen allemaal zoveel poen... Lijkt een vicieuze cirkel waarin we terecht zijn gekomen. Hoe dat te doorbreken.... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het enige wat ik kan bedenken wat verzacht is dat kutveld , en je ziet er is een blessure opgelopen bij ons, eigenlijk is het competitie vervalsing maar geen excuus |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Dat laatste is een oplossing. Gewoon niet met Immers en hem in één team spelen. Te Vrede komt zwaar tekort, maar zonder spits spelen levert duidelijk niets op.
Einde seizoen moet Lexit of Kazim weg. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Prutser.Maar ja, hij voetbalt zo lekker mee he... en had hij nu in de rust een scène bij de kleedkamer van Heracles geschopt ? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja en de Wolf was een held toen hij dat deed pffffffffffff |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Het waarom heeft er ook nog wat mee te maken he. Kazim is altijd verongelijkt. Maakt zich drukker om de tegenstander dan om wat hij zelf doet. Ik wil een spits, geen wannabee gangster . |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Daaraan vooraf had El Ahmadi gezeik met een speler van Heracles, daarom was Kazim er achter aan gelopen. Praat het niet goed, maar het is niet dat hij per se zijn ei kwijt moest. Gewoon voor je teamgenoten op komen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Het spel van De Wolf leed niet onder zijn extra curriculaire activiteiten. Kazim moet zich eerst maar eens op zijn core business richten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kan Kazim niet (meer) op enige zelfkritiek betrappen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 15 februari 2015 - 12:52 schreef tomson het volgende:[..] Het waarom heeft er ook nog wat mee te maken he. Kazim is altijd verongelijkt. Maakt zich drukker om de tegenstander dan om wat hij zelf doet. Ik wil een spits, geen wannabee gangster . Precies. Wat een ontzettende grote sukkel is die gast. |
|
|
|