|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mooi die hetze om m rood aan te smeren. De neuzenlobby draait op volle toeren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zal toch niet alsnog een schorsing krijgen? |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote: Tja, als de rest nu ook eens wat meer scoorde, stonden we er beter voor, een spits alleen scoort geen 60 goals. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
En, 2-0 achter is niet aan een spits. |
|
|
|
|
Bol.Ron
|
|
|
Colin lacht zich kapot, iedereen klaagt over hem, praat over hem en ondertussen is hij bijna bij alle doelpunten betrokken. We weten nu wel dat hij eigenlijk te veel kansen mist, maar hij heeft de ballen om gewoon de penalty te nemen en gewoon te blijven "vechten" voor de ploeg. Hij is de schrik voor elke verdediger. Hoop dat ze hem behouden voor de club. Kuyt/Kazim. Verheug me er nu al op....... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat kan je zien zoals je wil, in de draai uit balans gebracht en daardoor in het moment met de binnenkant van de hand op het gezicht geland. Een klap geef je normaal gezien met gebalde vuist, dus voor mij een duidelijk verschil. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Precies, ik zie t ook wel in m zitten. maar niet als afmaker. Meer de man om de spits heen. K3 --> Kuyt, Kalou, Kazim. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 23 februari 2015 - 10:37 schreef VVout het volgende:[..] Dat kan je zien zoals je wil, in de draai uit balans gebracht en daardoor in het moment met de binnenkant van de hand op het gezicht geland. Een klap geef je normaal gezien met gebalde vuist, dus voor mij een duidelijk verschil. t was een duw. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hij kan er om geschorst worden. Duwt gericht op hoofd. Kazim blijven? De enige speler waarbij ik het niet weet. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote:Op maandag 23 februari 2015 - 10:37 schreef Stylzz het volgende:Precies, ik zie t ook wel in m zitten. maar niet als afmaker. Meer de man om de spits heen. K3 --> Kuyt, Kalou, Kazim. JUIST |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 23 februari 2015 - 10:44 schreef FR-Henk het volgende:Hij kan er om geschorst worden. Duwt gericht op hoofd. Kazim blijven? De enige speler waarbij ik het niet weet. Noem het maar gericht, hij stond eerst met zijn rug naar de tegenstander. De bal kwam er aan en wou zich met de bal meedraaien en werd daarbij uit balans gebracht. De reactie hierop is dat je je staand wil houden en reflexmatig aan iets afzet zonder bewust te plannen wat dat is. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Mikos Gouka @MikosGouka · 8m8 minutes ago Pijnacker-Nootdorp, Zuid-Holland Kazim hoeft niet te vrezen voor schorsing. Aanklager heeft beelden van incident met Fischer net bekeken: niet zwaar genoeg voor onderzoek. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 23 februari 2015 - 15:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Mikos Gouka @MikosGouka · 8m8 minutes ago Pijnacker-Nootdorp, Zuid-Holland Kazim hoeft niet te vrezen voor schorsing. Aanklager heeft beelden van incident met Fischer net bekeken: niet zwaar genoeg voor onderzoek. Mooi zo, duidelijk. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Heeft ie weer eens mazzel die mafkees !!! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Nou... vond het wel meevallen. Gebeurt iedere wedstrijd wel een paar keer... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Is gewoon niet zwaar genoeg, wees blij man. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote: Hoezo mazzel. Een voorbeeld van een opgeblazen mediabericht. Dat is wat hier aan de hand is.
Ben blij dat er nog instanties zijn die zoeken naar waarheidsgehalte. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Toch willen ze hem blijkbaar behouden. Ik hoop niet als spits en zeker niet als eerste spits, er moet echt een doelpuntenmaker bijkomen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 februari 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 - 08:40 schreef MMM het volgende:Toch willen ze hem blijkbaar behouden. Ik hoop niet als spits en zeker niet als eerste spits, er moet echt een doelpuntenmaker bijkomen. Kazim is best waardevol voor Feyenoord, zeker op een positie achter of naast een goeie scorende spits. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 - 10:47 schreef VVout het volgende:[..] Kazim is best waardevol voor Feyenoord, zeker op een positie achter of naast een goeie scorende spits. Zo zie ik het ook. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Met Kuyt in de spits, daar kan qua kracht geen centraal duo in Nederland tegen op. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: SORRY ik vind El Ahmadi een stuk beter |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: op elke plaats is hij gewoon de beste behalve onder de lat misschien |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Nou, El Ahmadi maar in de spits dan.
Komediant. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De krant Il Messaggero denkt dat als één Feyenoorder Roma de nekslag kan toedienen, het Colin Kazim-Richards is. "Het vizier op Kazim", valt te lezen in de krant. "Op papier lijkt het een haalbare missie, maar de realiteit is anders. Feyenoord is in eigen huis in Europees verband bijna onverslaanbaar." |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Manu! Maakt de 2-1 in de 94 ste minuut, met z'n hand, terwijl hij buitenspel staat en de keeper een oog uitsteekt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 februari 2015 door hotjumper -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik weet het niet met Richards Hij heeft goede momenten maar,is niet iemand die Feyenoord naar een hoger niveau tilt. Afwachten dan maar |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op maandag 23 februari 2015 - 10:37 schreef Stylzz het volgende:Precies, ik zie t ook wel in m zitten. maar niet als afmaker. Meer de man om de spits heen. K3 --> Kuyt, Kalou, Kazim. Helemaal mee eens, maar ik zie in Kuyt ook geen afmaker, liever een type zoals Dost (ik weet het onhaalbaar nu) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hitler was een afmaker ben ik geen fan van |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Maarja, je zit wel binnen 10 uur in Italië dankzij hem. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
"Kazim stimuleert generatie flierefluiters"
De Engelse Turk speelt een belangrijke rol bij het motiveren van de jonkies die net komen kijken. Vooral in aanloop naar een kraker als die van donderdagavond in de Kuip praat hij met 'groentjes' als Rick Karsdorp, Sven van Beek en Terence Kongolo.
"Het is onderdeel van mijn werk", reageert Kazim-Richards koeltjes. "Ik ben het verplicht tegenover de technische staf en mijn collega's. De return tegen AS Roma is voor de jonge spelers een uniek moment in hun loopbaan. Vorige week hebben ze er al even aan mogen ruiken en nu moeten we het afmaken. Bij dit soort duels komt veel stress kijken, ik probeer dat voor een deel weg te nemen. Al gaan we niet het veld op met de gedachte dat we het klusje wel even gaan klaren. We zullen er hard voor moeten knokken."
Zijn trainer Fred Rutten zat tijdens de persconferentie voortdurend te glimlachen als Kazim aan het woord was. Hij geniet met volle teugen van dergelijke spelers. "Intern zijn we erg over hem te spreken. Hij heeft een ongelooflijke overlevingsdrang. Die jonge jongens zijn van een andere generaties. Zeg maar de flierefluiters, zonder dat ik dat negatief bedoel. Zij hebben nog niet altijd in de gaten wat er voor nodig is om het te redden in de voetbalwereld. Kazim en Khalid Boulahrouz kunnen de jongeren op dat gebied wegwijs maken." Bron:Metronieuws |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Was zwaar geëmotioneerd na die blessure, op de bank. Wat wilde hij graag. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gaan we ook gewoon missen de komende tijd. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik als een boer met kiespijn !!!
Nu kunnen ze die Hermann bij de selectie halen !!! In ieder geval geen te Vrede erin !!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg