|
|
VVout
|
|
|
Exacte ernst noch onduidelijk maar men spreekt over een klassieke hamstring blessure, ziet er niet best uit dan (weekje of 6 of zo?) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 22:43 schreef VVout het volgende:Exacte ernst noch onduidelijk maar men spreekt over een klassieke hamstring blessure, ziet er niet best uit dan (weekje of 6 of zo?) dan zou n goede reden zijn om 4-3-3 te gaan spelen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
We gaan het beleven morgen, lastige wedstrijd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
als Rutten blijft dan denk ik geen EL |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Morgen weer een potje voetbal kijken, hopelijk eens een keer een normale scheids en een heel hoop banana's. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoop dat de blessure meevalt. Kritiek op zijn aantal goals heb ik ook, maar ik vind hem voetballend gewoon belangrijk voor Feyenoord. Transfervrij oppikken, wie weet. Al moet er dan wel absoluut een scorende spits bij!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoelang is hij er nou precies uit? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Tot de zomerstop hoop ik ... en dan laten gaan! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee. Kazim knokt en kan ook nog eens voetballen. En zweept een team op. Goeie sub en anders misschien ook op het middenveld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
zoek ik verkeerd , of is er helemaal geen nieuws over de blessure ? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Volgens mij is er ook niet zoveel over naar buiten gekomen, alleen dat het een tijdje zal duren. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
ze zijn z,n hamstring nog aan het zoeken. |
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
quote: Ze kunnen hem beter gelijk een Tor string geven |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FANdré
|
|
|
dit is meestal een ruptuur waarbij je moet rekening op minstens 4 a 5 weken. De manier waarop hij zijn been vastpakte is niet hoopgevend. Wel voor Te Vrede? Misschien dan toch maar Manu in de spits? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volgens FR fans nog zeker 3 weken |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Balen, die gaan we absoluut missen. Hopelijk geen Shitta in de basis zondag. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoe staan jullie in het eventuele vastleggen van Kazim, voor of tegen? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote: VOOR. Transfer vrij, geld is er amper, dus doen. We hebben niks te willen als er geen eurootjes zijn. Soms moet je tevreden zijn, en ik bedoel niet TeVrede. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ligt er aan wie er trainer gaat worden , en hoe je gaat voetballen. als je dwingend wil spelen met 4-3-3 heb je er niets aan. is eigenlijk meer geschikt voor afbraak/ontregelvoetbal zoals Fred dat ziet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ligt eraan. Hij kan best een rol hebben in dit elftal, maar Kuyt en nu ook Guidetti lijken nu nadrukkelijk in beeld bij Feyenoord. Waar ga je in dat geval Kazim dan neerzetten? Of laat je die concurreren met de andere 2?
Maar goed, ik sta wel redelijk positief tegenover een langer verblijf van Kazim. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Vastleggen aan de ketting? Goed idee ... |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote: Juist, geld is er niet, dus transfer vrij, DOEN. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Hij mag van mij nog een jaartje of twee blijven. Het is alleen de vraag. Hoe verteert Kazim de bank eventueel. Cult figuur in wording? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Uiteindelijk vind ik hem tóch waardevol. Ontregelaar én balvast, alsmede aanjager. Oog voor medespelers. En kan een team op sleeptouw nemen, wakker schudden. En geen transferkosten. En inzetbaar op het middenveld? Houden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 04 maart 2015 - 17:45 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:Hij mag van mij nog een jaartje of twee blijven. Het is alleen de vraag. Hoe verteert Kazim de bank eventueel. Cult figuur in wording? Had eerder altijd wel het gevoel bij hem dat als Fred hem op de bank gaat plaatsen hij wel eens moeilijk zou kunnen gaan doen.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dat blijft. Als Dirk komt dan is ie ook geen Top Dog meer. Misschien maar goed ook dan... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo fucking triest dat ie er nu uit ligt.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dat zeker. Speelde sterk en het zag er goed uit... Totdat...
Baggerzooi! We hadden die Romeinen echt wel uitgeschakeld! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ik denk dat ik daar in mee ga |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Terwijl we een elftal aan spelers hebben die minder zijn?
Please elaborate.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voor dit jaar, bruikbaar. Volgend jaar moet je selectie zo zijn dat je m niet nodig hebt. Maar als dat niet mogelijk is, dan een jaar mee overbruggen... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 04 maart 2015 - 20:53 schreef Stylzz het volgende:Voor dit jaar, bruikbaar. Volgend jaar moet je selectie zo zijn dat je m niet nodig hebt. Maar als dat niet mogelijk is, dan een jaar mee overbruggen... zo denk ik er ook over. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Als we het handig spelen levert hij een transfersom op....
.... of is dat een vorm van wishful thinking. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Tuurlijk is hij nu waardevol maar het is wel gebrek aan beter. Als je met Feyenoord een xtra stap wilt maken past hij niet in het plaatje vind ik. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik ben nooit overtuigd geweest van zijn kwaliteiten als spits, simpelweg omdat hij dat niet is, maar hij is wél een zeer nuttige speler. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ach ja... we gaan erachter komen... ooit.
Ben wel benieuwd naar de motivatie van MvG als hij zijn oordeel bekend maakt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die heeft z,n praatje dan wel klaar. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Spaarzaam zijn de momenten dat MvG zich in de kaarten laat kijken. Aan de ene kant een goede zaak, maar aan de andere kant een voedingsbodem voor speculaties, leugens en bedrog. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maar hoe zou Kazim aankijken tegen de komst van en Guidetti en Kuyt. Zijn toch spelers voor zijn posities.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik weet niet of hij zichzelf een spits vindt....
Misschien lijkt het hem wel geweldig om samen met Kuijt te mogen spelen? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 04 maart 2015 - 21:17 schreef Barabas het volgende:Spaarzaam zijn de momenten dat MvG zich in de kaarten laat kijken. Aan de ene kant een goede zaak, maar aan de andere kant een voedingsbodem voor speculaties, leugens en bedrog. Volgens mij kun je enkel op deze manier als TD bij Feyenoord overleven. Ook als 24/7 de media in je nek loopt te hijgen. |
|
|
|