|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 04 maart 2015 - 21:31 schreef Barabas het volgende:Ik weet niet of hij zichzelf een spits vindt.... Misschien lijkt het hem wel geweldig om samen met Kuijt te mogen spelen? Zo word hij nu gebruikt, maar Guidetti zal het ook geweldig vinden om met Dirk te spelen dunkt me.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoop dat ie snel weer fit is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
vertrekt volgens de berichten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mits Kuyt en Guidetti komen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zoals het geschreven staat zou het maar een hele vreemde manier zijn om met Kazim om te gaan, maar hoogstwaarschijnlijk is het dus niet zoals hier wordt verwoord. Moet je maar even in Colin zijn schoenen gaan staan.
Er zat zeker weer iemand verlegen om een beetje content? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat Kazim dit wel begrijpt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 - 13:55 schreef Barabas het volgende:Zoals het geschreven staat zou het maar een hele vreemde manier zijn om met Kazim om te gaan, maar hoogstwaarschijnlijk is het dus niet zoals hier wordt verwoord. Moet je maar even in Colin zijn schoenen gaan staan. Er zat zeker weer iemand verlegen om een beetje content? Hoezo op een vreemde manier? Hij is een jaar gehuurd,geen garantie op een vervolg. Als de mogelijkheid er is om betere spelers te halen, Moet je die drol slikken.Dat is dan jammer voor hem. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van mij mag ie ook blijven overigens.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
hij zit toch bij de selectie van Turkije ? heeft hij zich toch in de kijker gespeeld. verder voegt hij weinig toe aan kwaliteit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mits je er iets voor kunt halen. Anders zou ik m houden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kazim op het middenveld. En stand-in voorin in nood. |
|
|
|
|
Bol.Ron
|
|
|
Zou het niet slim vinden om hem te laten lopen al zouden Guidetti en Kuyt komen. Volgens mij kan Kazim op meerdere posities worden gebruikt in de voorhoede, hij straalt kracht en strijd uit en krijgen we een sterkere bank. Transfervrij toch? Kan je je voorstellen dat Kazim, Kuyt en Guidetti het veld op komen lopen, Daar wordt je als verdediger niet vrolijk van.......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 maart 2015 door Bol.Ron -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: De vraag is hoeveel, als dit bovengemiddeld is kan je er natuurlijk niet aan beginnen. |
|
|
|
|
Bol.Ron
|
|
|
quote: Neem aan dat er ook nog wel salaris verdwijnt, bv Tevrede, Boula, Mathijssen die vervangen worden door jeugdige minder dure spelers.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 maart 2015 door Bol.Ron -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Nu maar hopen dat Kuyt en Guidetti komen! Zijn we van die afschuwelijke voetballer genaamd Kazim verlost !!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 - 16:21 schreef lijdensweg het volgende:Nu maar hopen dat Kuyt en Guidetti komen! Zijn we van die afschuwelijke voetballer genaamd Kazim verlost !!! Jij bent zeker weer zo'n hooligan die geen verstand van voetbal heeft he? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kazim is geen slechte voetballer,maar wel een mindere spits..ik zie voor hem wel een positie op links of rechts en als reserve spits. Zelfs bij de komst van Kuijt bruikbaar. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 - 14:28 schreef ar het volgende:[..] Hoezo op een vreemde manier? Hij is een jaar gehuurd,geen garantie op een vervolg. Als de mogelijkheid er is om betere spelers te halen, Moet je die drol slikken.Dat is dan jammer voor hem. De manier waarop het volgens deze journalist is gegaan zou zeer bot en lomp zijn. Ik weet 100% zeker dat dit niet zo is gegaan, alleen al omdat we fatsoenlijke mensen in dienst hebben bij Feyenoord.
Deze journalist zat gewoon om tekst verlegen... de sukkel. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Van mij ook. We hebben een elftal aan spelers lopen die minder zijn.... |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 - 16:21 schreef lijdensweg het volgende:Nu maar hopen dat Kuyt en Guidetti komen! Zijn we van die afschuwelijke voetballer genaamd Kazim verlost !!! Niet met je eens!! OK geen echte spits, maar wel enorm balvast, kunnen we prima gebruiken, lopen er wel mindere rond in deze groep. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Naast het aantrekken van Kuyt en Guidetti, die aan het eind van dit seizoen transfervij zijn, zou ik Kazim er gewoon bijhouden. Ook hij kan transfervrij worden overgenomen en is ook een speler die op 10 uit de voeten kan. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Hangt van het salarisbudget af. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Precies, die is 12 miljoen. Ik weet niet wat er vrij komt na het vertrek van deze of gene. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kuyt schijnt maar 6 ton te krijgen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Mathijssen drukt nu nog zwaar op de begroting. Die is straks weg. Moet lukken! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Ah joh... hij heeft er toch al 160.... of zoiets.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar je kan t allemaal maar 1x uitgeven. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Is waar... Ben benieuwd hoeveel MvG komend seizoen mag uitgeven aan transfers en salarissen.
Of staan daar die eerdergenoemde 12 miljoen voor...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 maart 2015 door Barabas -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 15:34 schreef Barabas het volgende:Is waar... Ben benieuwd hoeveel MvG komend seizoen mag uitgeven aan transfers en salarissen. Of staan daar die eerdergenoemde 12 miljoen voor... ik heb t vandaag nog gelezen Volgens mij 12.
ik zoek t even op. ___________________________ 14 dus:
Feyenoord schoot maandag het plan van BAM af, waardoor er de komende jaren nog geen (ver)nieuw(d) stadion in Rotterdam-Zuid verrijst. Dat heeft ook gevolgen voor technisch directeur Martin van Geel, die echter niet klaagt over zijn spelersbudget.
''Het potje gaat wel omhoog, maar slechts stapsgewijs'', vertelde de td in De Tafel van Kees op Fox Sports. ''Toen ik bij de club binnenkwam beschikten we over een salarisbudget van tien miljoen euro, maar met die tien miljoen werden wij wel tweede.''
En de komende jaren wil Van Geel ook gewoon bovenin meedraaien. ''De uitdaging blijft ongelooflijk groot. We gaan nu naar veertien miljoen euro, het stijgt elk jaar met één miljoen euro. De grote stap richting Ajax en PSV kan gemaakt worden met een nieuw stadion.''
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 maart 2015 door Stylzz -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ruimte genoeg dus. zeker als Clasie en Verhoek ook weg gaan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De echte goeien komen niet voor 1 miljoen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
14 dus. Mooi bedrag. Mathijsen weg, Schaken weg, twee grootverdieners. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Haha, en daarmee is de stelling over Mathijsen dus bewezen. Niet echt goed. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wel van waarde geweest. Maar te weinig |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
2 jaar de kar getrokken onder Koeman. Dit seizoen is zijn laatste als profvoetballer, trainer maakte andere keuzes. Al met al krijgt hij van mij een dikke voldoende.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 maart 2015 door Barabas -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mathijsen heeft enige waarde getoond. Niet geheel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 16:02 schreef Barabas het volgende:2 jaar de kar getrokken onder Koeman. Dit seizoen is zijn laatste als profvoetballer, trainer maakte andere keuzes. Al met al krijgt hij van mij een dikke voldoende. Eens. 2 seizoenen lang een zeer constante kracht geweest achterin. Of die het miljoenensalaris per jaar waard is, weet ik niet, maar dat hij Feyenoord sterker maakte staat voor mij vast. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Twee seizoenen één van de betere en zeker een dragende speler. Vind ik behoorlijk. Wordt alleen erg snel vergeten door de kritische massa. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Als Lex gaat en Clasie ook dan mag Kazim wat mij betreft blijven. We hebben weinig ervaren spelers. Boulahrouz gaat ook, toch?
|
|
|
|
Els
|
|
|
Heeft twee jaar lang BMI in de weg gestaan en daarmee indirect Nelom. Had als stand-in gebruikt kunnen worden, niet als basisspeler. Maar daarvoor was het salaris veel te hoog. Miste toen hij naar ons kwam al de benodigde snelheid, waardoor je ook dichter op je eigen doel moest spelen. Dat was mogelijk in het eerste jaar, met de snelheid van Guidetti, maar in het tweede jaar met Pelle bleek hoe fnuikend dat gebrek aan snelheid was. Maar goed, dit is het topic om Kazim af te branden, niet Mathijsen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dan moet de wonderdokter wonderen verrichten.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
kan er ook niks van. voetbal moet er in komen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kazim mis je toch in alle opzichten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Veel en veel beter dan Shitta. Voetballend en blijkbaar ook in het maken van goals. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Met Kazim heb je er nog wat verrassing in. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
het ligt niet aan de spits. de problemen liggen op 10 en rechts. er zit geen voetbal in. terwijl het wel in de selectie zit met Boetius Bilal en Anass. en de veldbezetting is om te huilen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 maart 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ligt niet aan de spits? Te Vrede 100% kansen niet zien missen?
Arrogante zak is het, bah. |
|
|
|