|
|
Stylzz
|
|
|
Niet verlengen. Met Kuyt is Kazim overbodig |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Goede voetballer maar heeft geen idee richting de goal. Mooie gozert en een echte winnaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 april 2015 door JoopieKlepzeikerT -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
als spits doet hij alles fout. als je hem als n 10 beoordeeld was t vandaag redelijk. maar ja . |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Was een grappige voorhoede dit. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik ook. Meerdere posities inzetbaar. En zweept de boel op en meer. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Ik twijfel nog. Kazim is wel cultheld waardig. Hoe goed verdraagt hij de bank? En wil hij op een andere positie spelen? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Wat mij betreft mag hij blijven, mooi figuur, je merkt dat zijn fanatisme aanstekelijk werkt, de rest gaat opstootjes ook niet meer uit de weg. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Ik hoop dat ze niet met hem doorgaan. Matige speler op een bepalende positie. Met guidetti en Kuyt is hij al helemaal overbodig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar die hebben we nog niet. Kazim wel. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 06 april 2015 - 00:26 schreef G-child het volgende:Ik hoop dat ze niet met hem doorgaan. Matige speler op een bepalende positie. Met guidetti en Kuyt is hij al helemaal overbodig. Eerst maar eens zien dat er getekend gaat worden door die twee, of een van de twee ...
Maar ik ben het wel met je eens dat we niet verder met Kazim moeten gaan ! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nee das best wel erg met de passie dat hij voetbal beleefd, tegenstanders worden er bijna bang van. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als rechter spits met Kuijt en eventueel Guidetti zie ijk het wel zitten |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nee joh , is ook niks ! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik stel voor om de wedstrijden eens goed te bekijken, en dan zie je dat hij een vast aanspeelpunt is, en best wel belangrijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, bij gebrek aan beter is dat prima. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een assist bij doelpunt 2 met Manu en over de gehele wedstrijd voorin een stabiel aanspeelpunt, die ruimte vrij maakte voor andere spelers. Zou daar niet zo gauw iemand anders voor weten.
Bij gebrek aan beter, prima. Zou Guidetti dit dan beter doen? Kuyt kan zo'n speler ook goed gebruiken, al is het maar als bliksem afleider. De rest is op zekers niet zo bepalend voorin, zonder Kazim zakt het niveau gewoon in. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op maandag 06 april 2015 - 13:52 schreef VVout het volgende:Een assist bij doelpunt 2 met Manu en over de gehele wedstrijd voorin een stabiel aanspeelpunt, die ruimte vrij maakte voor andere spelers. Zou daar niet zo gauw iemand anders voor weten. Bij gebrek aan beter, prima. Zou Guidetti dit dan beter doen? Kuyt kan zo'n speler ook goed gebruiken, al is het maar als bliksem afleider. De rest is op zekers niet zo bepalend voorin, zonder Kazim zakt het niveau gewoon in. Dus met Kazim had Feyenoord met 5-1 van Pisvee gewonnen? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat heeft dat met zijn aanspeelbaarheid, inzet en assist te doen laatste wedstrijd tegen AZ?
Daarbuiten 10 keer gescoord in de Eredivisie en 5 assists en ook goed gespeeld in de Europa Leage, 1 keer gescoord en 3 assists. Hij is een ramp voor iedereen om tegen te moeten spelen en heeft desondanks maar een paar keer geel gehaald.
Ik vraag me dan af of het niet verstandiger is de echt slechte spelers voor beter in te ruilen en Kazim nog eens een jaartje er bij te houden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
VVout goed gesproken ben het volledig met je eens, waarom maken de mensen zich wel,druk om Toni Vilhena, en Bilal terweel deze jongen niets hebben laten zien. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eens hoor, Kazim is sterk en kan een bal vasthouden én heeft overzicht. Er zijn andere posities waar dat goed bruikbaar is. En het is een voorloper in strijd. Ben er wel uit: voor dat geld, want geen geld, houden. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op maandag 06 april 2015 - 14:32 schreef VVout het volgende:Wat heeft dat met zijn aanspeelbaarheid, inzet en assist te doen laatste wedstrijd tegen AZ? Daarbuiten 10 keer gescoord in de Eredivisie en 5 assists en ook goed gespeeld in de Europa Leage, 1 keer gescoord en 3 assists. Hij is een ramp voor iedereen om tegen te moeten spelen en heeft desondanks maar een paar keer geel gehaald. Ik vraag me dan af of het niet verstandiger is de echt slechte spelers voor beter in te ruilen en Kazim nog eens een jaartje er bij te houden. Dat het niveau inzakt zoals jij zegt heb ik niet gezien tegen Pisvee. Ben wel een liefhebber van zijn mentaliteit en vechtlust. Elke tegenstander poep in de broek bij de naam Kazim. Maar het is absoluut geen spits. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik had misschien ook daarom juist Annas en Kazim andersom neer gezet bij AZ, maar ja? |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op maandag 06 april 2015 - 16:46 schreef VVout het volgende:Ik had misschien ook daarom juist Annas en Kazim andersom neer gezet bij AZ, maar ja? Eens. Of op de plek van Immers.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 april 2015 door JoopieKlepzeikerT -- |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Past zo'n beperkte speler bij het ambitie niveau dat onze club nasteeft? In mijn ogen zeer zeker niet.
Het is allemaal prachtig dat hij een goed postuur heeft en met enige regelmaat een bal weet vast te houden maar daar houdt het toch wel mee op? Tegen een beetje verdediger verliest hij bijna al zijn duels, zie bv. zijn invalbeurd tegen pisvee. Hiernaast kan hij 1 op 1 zijn man niet voorbij komen, scoort hij gezien zijn kansen ondermaats en mist hij werkelijk waar alle intellegentie wat betreft de voetbal tacktische aspecten van het spel. Hij is zo 29 met een minimale restwaarde.
Er wordt hier veel gesproken over "vechtlust" en "opstootjes", m.i. lijdt dit alleen maar af van het voetbal. Tuurlijk hoef je niet over je heen te laten lopen maar zoals van Beek al liet zien zijn ook onze jeugdspelers niet zo snel bang te maken.
Ik hoop dan ook echt dat na dit zogenaamde overgangsjaar de lijn naar boven wordt ingezet en de technische staf stopt met uit het bekende vaatje te tappen; lees aankoop Wilkhere, Boula, Mathijssen en Kazim. Zo lekker Immers laten gaan. Guidetti en Kuyt erbij. Sleegers voor de breedte en de jeugd hun kans laten pakken.
Kazim zie ik het liefst in de ring.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 06 april 2015 - 16:46 schreef VVout het volgende:Ik had misschien ook daarom juist Annas en Kazim andersom neer gezet bij AZ, maar ja? Had ik logischer gevonden. Of idd Kazim op plek Immers. Wil 'm daar wel eens zien. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op maandag 06 april 2015 - 13:52 schreef VVout het volgende:Een assist bij doelpunt 2 met Manu en over de gehele wedstrijd voorin een stabiel aanspeelpunt, die ruimte vrij maakte voor andere spelers. Zou daar niet zo gauw iemand anders voor weten. Bij gebrek aan beter, prima. Zou Guidetti dit dan beter doen? Kuyt kan zo'n speler ook goed gebruiken, al is het maar als bliksem afleider. De rest is op zekers niet zo bepalend voorin, zonder Kazim zakt het niveau gewoon in. Guidetti heeft al bewezen het beter te doen. Kuyt kan zo'n speler niet gebruiken aangezien hij zelf al een stabiel aanspeelpunt is. Met Kazim zakt m.i. het niveau alleen maar. Immers rendeert ook een stuk minder momenteel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Immers rendeert een stuk minder doordat Immers een clown vermomd als profvoetballer is. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 06 april 2015 - 20:24 schreef Stylzz het volgende:Immers rendeert een stuk minder doordat Immers een clown vermomd als profvoetballer is. De reden dat de bank voor hem taboe is
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 06 april 2015 - 20:07 schreef G-child het volgende:[..] Guidetti heeft al bewezen het beter te doen. Kuyt kan zo'n speler niet gebruiken aangezien hij zelf al een stabiel aanspeelpunt is. Met Kazim zakt m.i. het niveau alleen maar. Immers rendeert ook een stuk minder momenteel. Guidetti heeft vroeger wat bewezen, maar zal het gewoon opnieuw moeten doen. Ik zie ook geen nadeel in meerdere aanspeelpunten, kan het verkeerd zien? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op maandag 06 april 2015 - 20:24 schreef Stylzz het volgende:Immers rendeert een stuk minder doordat Immers een clown vermomd als profvoetballer is. hahahah |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op maandag 06 april 2015 - 20:45 schreef VVout het volgende:[..] Guidetti heeft vroeger wat bewezen, maar zal het gewoon opnieuw moeten doen. Ik zie ook geen nadeel in meerdere aanspeelpunten, kan het verkeerd zien? Mee eens dat Guidetti het opnieuw moet gaan bewijzen, zie alleen veel meer potentie bij hem. En was toch wel beetje gek op zijn drive...
Meerdere aanspeelpunten zijn leuk maar dan kun je net zo goed middenvelders er neerzetten, net als met Toornstra lange tijd is geprobeerd. Lastige is dat je scorend vermogen en diepgang inleverd en dat is volgens mij juist de reden waarom we met drie aanvallers spelen, iemand moet toch de goals maken. Ook ik kan het verkeerd zien Wout. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Anders zou AZ hem willen halen.
Hoop het niet, van mij mag ie blijven. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat een actie van hem hahah.. Het slaat nergens op maar tekent wel zijn karakter om deze jongen een hart onder de riem te steken. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Vreemde vogel die Kazim. Ik had hem mijn kleedkamer uitgetimmerd. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Liefde voor de sport. Een echte top gozert |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden over een forumlid hier. Jij ook?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 april 2015 door JoopieKlepzeikerT -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: AZ kan hem geen eens gratis ophalen, onzin bericht dus. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
RdamStyle
|
|
|
Kazim had gewoon gelijk hoor. Ik vind het top van hem dat hij dat gedaan heeft en wie bij AZ zou Kazim de kleedkamer uit moeten timmeren? Hij sloopt ze allemaal als het moet. Kijk hoe Esteban reageerde bij die botsing met Luckassen vlak nadat hij die eigen goal had gemaakt. Dat kan echt niet en dat fluiten van het thuis publiek was zeker waar. Ik zag bij een comment dat het niet gebeurd was, maar op de televisie was het duidelijk te horen. Kijk dat die gloryhunters het doen tot daar aan toe, maar zijn teamgenoten hadden hem wel moeten steunen en niet af moeten vallen. Zegt genoeg over die spelers en de mentaliteit daar. Klasse Coca Cola kid ;) De reden dat er geen reactie van ook maar iemand was bij AZ zegt genoeg over je statement. Spijker op zijn kop gewoon!!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Moet Feyenoord hem vast leggen en dan in een deal met Gudelj betrekken !!! Kazim naar AZ en Gudelj naar Feyenoord ... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat Iedreen ook zegt, Kazim heeft de mentaliteit van een Feyenoorder en het vuur wat ik graag zie. Ik ben er uit houden en dat scoren komt vanzelf als je hem overdoet naar AZ krijg je de omgekeerde deal als met Pelle naar Feyenoord. Het gaat goed komen met Kazim , als je in het Turkse elftal staat kun je hem altijd nog verkopen aan een Turkese ploeg. Hij is transfer vrij dus je hebt nooit een miskoop |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Steekt z'n nek uit voor een jonge collega met toevallig ander shirt. Het zijn de grijze muizen die dat afkeuren. En dat staat los van hoe hij zelf presteert. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij presteert ook naar behoren geen topspits maar toch belangrijk maar iemand die dit niet ziet raad ik aan een wedstrijd eens te bekijken en gefocust op wat hij doet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|