BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Colin Kâzım-Richards topic..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 april 2015 - 19:53   quote  deeplink  
Hij snapt wel waar het om gaat.
ar
 ar - dinsdag 21 april 2015 - 19:54   quote  deeplink  
exact
Barabas
 Barabas - dinsdag 21 april 2015 - 19:57   quote  deeplink  
Precies! Ik ben onder de indruk.
Vincent1970
 Vincent1970 - dinsdag 21 april 2015 - 22:27   quote  deeplink  
Zit ook goed in z'n talen. Alleskunnert.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 april 2015 - 01:56   quote  deeplink  
Kazim-Richards blijft bij Feyenoord

33vc58w.jpg

Colin Kazim-Richards zal ook volgend seizoen in de spits spelen bij Feyenoord. De Turkse international gaat volgende week met de leiding van Feyenoord om de tafel om de voorwaarden van zijn langere verblijf te bespreken. Hij heeft zelf al de ambitie uitgesproken om langer in Rotterdam te blijven, zo meldt De Telegraaf zojuist.

Het vastleggen van de in Londen opgegroeide aanvaller, die zich ook meer als Engelsman profileert dan als Turk, staat los van de eventuele komst van John Guidetti. Als Kazim-Richard transfervrij wordt overgenomen van Bursaspor en voor een of meerdere seizoenen wordt vastgelegd, is er ook nog ruimte financieel en technisch gezien om Guidetti te contracteren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 april 2015 door RenatoBos --
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 22 april 2015 - 06:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 01:56 schreef RenatoBos het volgende:
Kazim-Richards blijft bij Feyenoord

[ afbeelding ]

Colin Kazim-Richards zal ook volgend seizoen in de spits spelen bij Feyenoord. De Turkse international gaat volgende week met de leiding van Feyenoord om de tafel om de voorwaarden van zijn langere verblijf te bespreken. Hij heeft zelf al de ambitie uitgesproken om langer in Rotterdam te blijven, zo meldt De Telegraaf zojuist.

Het vastleggen van de in Londen opgegroeide aanvaller, die zich ook meer als Engelsman profileert dan als Turk, staat los van de eventuele komst van John Guidetti. Als Kazim-Richard transfervrij wordt overgenomen van Bursaspor en voor een of meerdere seizoenen wordt vastgelegd, is er ook nog ruimte financieel en technisch gezien om Guidetti te contracteren.
Is dat zo? Dan definitief geen seizoenkaarten voor deze familie ...
Jammer dat Feyenoord dan niet serieus te werk ga !
VVout
 VVout - woensdag 22 april 2015 - 06:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 06:20 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Als je iemand transfervrij over kan nemen en dan gewoon weer veder kan verkopen laat je die kans liggen?
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 22 april 2015 - 07:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 06:34 schreef VVout het volgende:

[..]

Als je iemand transfervrij over kan nemen en dan gewoon weer veder kan verkopen laat je die kans liggen?
Ik geloof niet dat Feyenoord iemand vast legt om door te verkopen! Maar buiten dat, de selectie is naar mijn mening veel te middelmatig.
Wij gaan pas weer seizoenkaarten aanschaffen als er weer eens wat te genieten valt in de kuip!
En dat hoef geen kampioenschap te zijn , gewoon leuke wedstrijden met een aanvaard niveau betreft het voetbal. Niet zoals in dit huidige seizoen, waar het vaak zeer deed aan onze ogen om naar Feyenoord te kijken ...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 april 2015 - 07:26   quote  deeplink  
Oh. Interessant.
G-child
 G-child - woensdag 22 april 2015 - 07:52   quote  deeplink  
Mocht het nieuws inderdaad zo zijn dan ben ik blij voor de persoon Kazim, die naast het voetbal een prima gozer blijkt te zijn. Helaas zie ik onze club echter weinig opschieten met het behoudt van hem en mis ik de ambitie vanuit het technisch management om sportief een team neer te zetten dat de hoge ambities/doelstellingen überhaupt kan behalen.
Als ik lees dat de contract besprekingen zijn gestopt met Boetius, Vilhena zo vertrekt dan kan ik enkel concluderen dat er stevig wanbeleid wordt gevoerd bij de club. Had die tonnen salaris graag geinvesteert zien worden in jeugd of spelers met toegevoegde waarde. Het blijven hangen in middenmaat gebeurde afgelopen jaren vanuit financiële noodzaak, nu zit het financieel beter en wordt dezelfde tunnelvisie voortgezet. Het scoutingsapparaat kun je net zo goed opdoeken omdat er telkens uit dezelfde hoed wordt getoverd....
G-child
 G-child - woensdag 22 april 2015 - 07:52   quote  deeplink  
Mocht het nieuws inderdaad zo zijn dan ben ik blij voor de persoon Kazim, die naast het voetbal een prima gozer blijkt te zijn. Helaas zie ik onze club echter weinig opschieten met het behoudt van hem en mis ik de ambitie vanuit het technisch management om sportief een team neer te zetten dat de hoge ambities/doelstellingen überhaupt kan behalen.
Als ik lees dat de contract besprekingen zijn gestopt met Boetius, Vilhena zo vertrekt dan kan ik enkel concluderen dat er stevig wanbeleid wordt gevoerd bij de club. Had die tonnen salaris graag geinvesteert zien worden in jeugd of spelers met toegevoegde waarde. Het blijven hangen in middelmaat gebeurde afgelopen jaren vanuit financiële noodzaak, nu zit het financieel beter en wordt dezelfde tunnelvisie voortgezet. Het scoutingsapparaat kun je net zo goed opdoeken omdat er telkens uit dezelfde hoed wordt getoverd....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 april 2015 door G-child --
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 22 april 2015 - 07:52   quote  deeplink  
Als het je niet bevalt, zou je er natuurlijk voor kunnen kiezen om je seizoenkaart niet te verlengen. Slechts een tip hoor.
G-child
 G-child - woensdag 22 april 2015 - 07:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 07:52 schreef Bosifyable het volgende:
Als het je niet bevalt, zou je er natuurlijk voor kunnen kiezen om je seizoenkaart niet te verlengen. Slechts een tip hoor.
Een goede tip, maar het selectie beleid bevalt me al jaren niet... geen reden om mijn club de rug toe te keren.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 april 2015 - 07:58   quote  deeplink  
Feyenoord wil best verlengen.
Boëtius en Vilhena blijkbaar niet
Moet je dan ten koste van alles aan hun voorwaarden voldoen?

Er zijn altijd twee partijen.
G-child
 G-child - woensdag 22 april 2015 - 08:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 07:58 schreef Stylzz het volgende:
Feyenoord wil best verlengen.
Boëtius en Vilhena blijkbaar niet
Moet je dan ten koste van alles aan hun voorwaarden voldoen?

Er zijn altijd twee partijen.
Inderdaad er zijn altijd twee partijen, zou voor in iedergeval Boetius een stuk verder gaan, ondanks dat ik zeer kritisch ben over hem dit seizoen. Waarom investeer je jaren in spelers uit je jeugd om ze vervolgens door Rutten kapot te laten maken en praktisch gratis weg te doen?
G-child
 G-child - woensdag 22 april 2015 - 08:04   quote  deeplink  
Spelers als Immers, El Ahmadi en Kazim zorgen ervoor dat je jeugd stil is komen te staan.
Karsdorp bv. rechtsback, was de beste speler vorig jaar in de landelijke A-jeugd en Rutten zei na 2 wedstrijden al dat hij niet goed genoeg was op 10? Wie of wat is dan goed genoeg uit onze jeugd?
G-child
 G-child - woensdag 22 april 2015 - 08:05   quote  deeplink  
En mocht je jeugd echt niet goed genoeg zijn, moet je het dan van Kazim e.d. hebben?
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 22 april 2015 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 07:56 schreef G-child het volgende:

[..]

Een goede tip, maar het selectie beleid bevalt me al jaren niet... geen reden om mijn club de rug toe te keren.
We postten tegelijk ons bericht, ik haakte cynisch in op het bericht van Stylzz waar hij reageerde op lijdensweg. Mijn bericht was niet in reactie op de jouwe :)

Maar verder wel met je eens hoor.
G-child
 G-child - woensdag 22 april 2015 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 08:37 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

We postten tegelijk ons bericht, ik haakte cynisch in op het bericht van Stylzz waar hij reageerde op lijdensweg. Mijn bericht was niet in reactie op de jouwe :)

Maar verder wel met je eens hoor.
Haha duidelijk. En sorry draaf misschien een beetje door maar dit (wan)beleid gaat me aan het hart. Zie zo graag sportieve visie en voorspoed i.p.v. stilstand bij onze club.
MMM
 MMM - woensdag 22 april 2015 - 10:02   quote  deeplink  
Lijkt er toch op dat hij een contract krijgt, kan me er wel in vinden.
JanM
 JanM - woensdag 22 april 2015 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 06:20 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Alleen daarom al een compliment voor Van Geel! En wederom het bewijs dat je een typische GLORYHUNTER en dus een NEPsupporter bent!
JanM
 JanM - woensdag 22 april 2015 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 10:02 schreef MMM het volgende:
+1908!
VVout
 VVout - woensdag 22 april 2015 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 10:02 schreef MMM het volgende:
Logisch toch, je laat geen geld op straat leggen, in de toekomst kan je kijken wat je doet. Je hebt hem of nodig, omdat de betere opties afketsen of je kan hem verkopen voor dus zowat 100% winst. Dat is toch te mooi om waar te zijn en dan nog zijn er mensen die dit niet willen begrijpen.
Barabas
 Barabas - woensdag 22 april 2015 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 10:20 schreef VVout het volgende:

[..]

Logisch toch, je laat geen geld op straat leggen, in de toekomst kan je kijken wat je doet. Je hebt hem of nodig, omdat de betere opties afketsen of je kan hem verkopen voor dus zowat 100% winst. Dat is toch te mooi om waar te zijn en dan nog zijn er mensen die dit niet willen begrijpen.
Precies VVout! Gewoon handig en verstandig.
V town madness
 V town madness - woensdag 22 april 2015 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 10:11 schreef JanM het volgende:

[..]

Alleen daarom al een compliment voor Van Geel! En wederom het bewijs dat je een typische GLORYHUNTER en dus een NEPsupporter bent!
Mee eens. Complimenten voor van Geel.
daan limbos
 daan limbos - woensdag 22 april 2015 - 11:05   quote  deeplink  
Denk toch dat de motieven van van Geel iets anders zijn dan JanM zich voorstelt. Als Kazim blijft komt er verder geen aanvallende versterking, daar ben ik heilig van overtuigd. Als je Boetius laat gaan en je legt Kazim vast ben je naar mijn mening niet bezig een elftal met kampioensaspitaties op te bouwen. Typisch van Geel.
MMM
 MMM - woensdag 22 april 2015 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 10:20 schreef VVout het volgende:

[..]

Eens.
G-child
 G-child - woensdag 22 april 2015 - 11:42   quote  deeplink  
En aan welke restwaarde zitten jullie dan te denken? Hij is zo 29 en nergens op welke positie dan ook geslaagd? In mijn berekening kost hij je enkel geld, helemaal met een twee jarige verbintenis. Zie hetzelfde senario die Daan schetst zich zo voordoen.
JanM
 JanM - woensdag 22 april 2015 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 11:05 schreef daan limbos het volgende:
Denk toch dat de motieven van van Geel iets anders zijn dan JanM zich voorstelt. Als Kazim blijft komt er verder geen aanvallende versterking, daar ben ik heilig van overtuigd. Als je Boetius laat gaan en je legt Kazim vast ben je naar mijn mening niet bezig een elftal met kampioensaspitaties op te bouwen. Typisch van Geel.
Daar mag jij natuurlijk heilig van overtuigd zijn. Lijkt mij heel erg voorbarig ...
VVout
 VVout - woensdag 22 april 2015 - 16:15   quote  deeplink  
Is jammer als Boetius gaat maar je laat je door niemand de pindakaas van je brood eten en tot dan heb je alvast een optie. Het is niet genoeg dus in dat geval zullen er andere aangedragen moeten worden. Ik hoop dat van Geel dit allemaal gaat redden maar tot dan hou ik mijn zaag nog ff in de kast.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 april 2015 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 11:05 schreef daan limbos het volgende:
Heeft van Geel je Playboy afgepakt of zo?
twitch
 twitch - vrijdag 24 april 2015 - 20:50   quote  deeplink  
Kazim laat de rest beter spelen , ja hij mag er meer inknallen
Maar de rest krijgt dankzij hem genoeg kansen die ze te vaak verknallen.
Kazim=HELD
van geil
 van geil - vrijdag 24 april 2015 - 20:54   quote  deeplink  
is absoluut geen spits.
haalt de snelheid en verassing er uit. en voegt 0,00 toe.
R()b
 R()b - vrijdag 24 april 2015 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 - 20:50 schreef twitch het volgende:
Kazim laat de rest beter spelen , ja hij mag er meer inknallen
Als je de ballen ook krijgt van die luitjes op de zijkanten en het middenveld.
Dan legt hij er makkelijk 20 a 25 in ja.
Gewoon contracteren huppakee niet moeilijk doen.
twitch
 twitch - vrijdag 24 april 2015 - 21:02   quote  deeplink  
Idd betere aanvoer is het halve werk al qua ZIJN eigen goals
Maar andere spelers die dankzij hem een kans krijgen de bal nu eens in de goal knallen dan winnen we wat makelijker gok ik
Het is een beer en elke verdediger in Nederland is bang van hem
Geef hem vertrouwen en het betaalt zich terug , ben ik van overtuigd
R()b
 R()b - vrijdag 24 april 2015 - 21:10   quote  deeplink  
In de spelerstunnel staan ze hem wekelijks te bekijken, zelfs die gasten van Roma deden dat.
Kazim is in Europa wel redelijk bekend, ook al heeft hij niet overal gespeeld vreemd genoeg.
Imposante kerel die aanvoer nodig heeft.
van geil
 van geil - zondag 26 april 2015 - 16:24   quote  deeplink  
kan niks, niets nada
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 26 april 2015 - 17:24   quote  deeplink  
Kan wel iets, maar dat liet ie vandaag niet zien. Had net zo goed niet mee kunnen doen. Geen bal geraakt geloof ik.
van geil
 van geil - zondag 26 april 2015 - 20:55   quote  deeplink  
al zo'n keer of 20
dat beter door voetballen is ook n waanbeeld.
Te Vrede en Anass hadden er veel meer gemaakt
en dan hadden we gewoon 4-3-3 gevoetbald ten gunste van bv Bidal en Boetius.
totale kapitaalvernietiging
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 april 2015 - 21:03   quote  deeplink  
T was allemaal ruk geweest.
Ik kan me niet voorstellen dat een trainer, hoe beroerd ook, doelbewust de slechtste opties opstelt.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 26 april 2015 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 20:55 schreef van geil het volgende:
al zo'n keer of 20
dat beter door voetballen is ook n waanbeeld.
Te Vrede en Anass hadden er veel meer gemaakt
en dan hadden we gewoon 4-3-3 gevoetbald ten gunste van bv Bidal en Boetius.
totale kapitaalvernietiging
Dat is toch de filosofie van Feyenoord maar ze hebben allemaal Rutten zijn gang laten gaan met zijn one man show. Waar hebben we in hemels naar zitten kijken dit seizoen. En waarom heeft deze man deze status aan verdiend? Who the fuck is Rutten? 1x de beker gewonnen en bij alle clubs vertrokken met pek en veren.
van geil
 van geil - zondag 26 april 2015 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 21:08 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Dat is toch de filosofie van Feyenoord maar ze hebben allemaal Rutten zijn gang laten gaan met zijn one man show. Waar hebben we in hemels naar zitten kijken dit seizoen. En waarom heeft deze man deze status aan verdiend? Who the fuck is Rutten? 1x de beker gewonnen en bij alle clubs vertrokken met pek en veren.
sterker nog , ze wilden verlengen
godzijdank dat Rutten zelf bedankt
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 26 april 2015 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 21:11 schreef van geil het volgende:

[..]

sterker nog , ze wilden verlengen
godzijdank dat Rutten zelf bedankt
Ongelooflijk idd
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 26 april 2015 - 21:20   quote  deeplink  
Wat een drol was het toch weer vandaag! Werkelijk niks goed gedaan. Tenminste in de samenvatting dan.
van geil
 van geil - zondag 26 april 2015 - 21:22   quote  deeplink  
behoudens twee kansen verprutst
en 6 potentiele voorzetten dichtgelopen
G-child
 G-child - maandag 27 april 2015 - 07:29   quote  deeplink  
Dramatische voetballer, Feyenoord onwaardig.
In de gehele samenvatting komt zijn naam geen 1x voor.
Guidetti of kramer halen en hem fijn terug naar Turkije sturen.
Dit alles los van dat het een prachtige kerel is, hij kan gewoon niet zo goed voetballen.

Guidetti 23wed 20goals
Pelle 2 seizoenen 50 goals?
Kazim.... 12 goals?
G-child
 G-child - maandag 27 april 2015 - 07:31   quote  deeplink  
Overigens mijn definitie van een spits is iemand die in de eerste plaats doelpunten maakt.
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 april 2015 - 07:36   quote  deeplink  
Kramer, dan kan je net zo goed te Vrede laten staan.
Guidetti, vind ik meer en meer een risico.

Ik heb wel het idee dat Pellè wat meer aanvoer en kansen kreeg. Dit seizoen is het ZO zwak voorin. Alleen maar rommel in het centrum voetballers in de basis. Trechter voetbal. Ik denk dat Pellè dit seizoen ook compleet verzopen was in deze opstelling.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 27 april 2015 - 07:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 07:36 schreef Stylzz het volgende:
Kramer, dan kan je net zo goed te Vrede laten staan.
Guidetti, vind ik meer en meer een risico.

Ik heb wel het idee dat Pellè wat meer aanvoer en kansen kreeg. Dit seizoen is het ZO zwak voorin. Alleen maar rommel in het centrum voetballers in de basis. Trechter voetbal. Ik denk dat Pellè dit seizoen ook compleet verzopen was in deze opstelling.
Kramer lijkt mij niet zo'n prutser als Tevrede. Maar is Kramer wel goed genoeg voor Feyenoord? Het blijft een gok als hij maar niet te duur is dan.
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 april 2015 - 07:57   quote  deeplink  
Ik denk dat als je te Vrede het hele jaar laat staan hij er ook zo veel kan maken als Kramer, sterker nog, dat zal Kazim ook lukken in een jaar dat alles past. Maar Kramer raakt volgend jaar bijvoorbeeld weer helemaal niets.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Colin Kâzım-Richards topic..

0.0243940