|
|
G-child
|
|
|
quote:Op maandag 27 april 2015 - 07:57 schreef Stylzz het volgende:Ik denk dat als je te Vrede het hele jaar laat staan hij er ook zo veel kan maken als Kramer, sterker nog, dat zal Kazim ook lukken in een jaar dat alles past. Maar Kramer raakt volgend jaar bijvoorbeeld weer helemaal niets. Kan ik die glazen bol eens van je lenen? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kramer is een luie voetballer. Niet geschikt in een druk strafschopgebied. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind het drie keer niets. Koop dan niets. |
|
|
|
|
donskie kanonskie
|
|
|
helaas,hij is heel duidelijk aanwezig maar voetballend op de positie waar hij nu loopt is het niets bijzonders |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Op,rechts zetten, wil hij dat niet dan alsnog niet aannemen, Anas spits en op links Boetius of manu |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kramer zou lachwekkend zijn omdat we al n Kramer hebben.(Te Vrede) die wordt niet gepruimd , ook al door dat rare systeem . dus complete onzin. Anass verdient n echte kans in het centrum met n 4-3-3 systeem.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 april 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ze zijn alle drie niet goed genoeg |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
alexis gonzalez
|
|
|
quote: Wie wel dan? Suggesties? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Beschikbaar en betaalbaar is er niemand.
Dan zou ik t doen met wat je hebt Anders is t geldverspilling |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 27 april 2015 - 22:36 schreef Stylzz het volgende:Beschikbaar en betaalbaar is er niemand. Dan zou ik t doen met wat je hebt Anders is t geldverspilling Ik ga er een draaien. Wordt helemaal depressief van je post! 😩 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bilal Anass Kuyt ziet er niet slecht uit. mits er n voetballend scorend middenveld staat. denk ik aan bv Gudelj Zyech Toornstra. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Karsdorp Sleegers Toonstra Kazim
Dat is ons middenveld voor komend seizoen als je het mij vraagt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 27 april 2015 - 22:46 schreef van geil het volgende:Bilal Anass Kuyt ziet er niet slecht uit. mits er n voetballend scorend middenveld staat. denk ik aan bv Gudelj Zyech Toornstra. tel ik 80 goals. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Ik tel niks. Wordt weer een desillusie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zyech, El Ahmadi, Toornstra en Bilal, Kuyt en van Wolfswinkel. Moet na verkoop spelers haalbaar zijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, FC Twente lijkt de komende jaren niet boven het niveua van Heerenveen uit te komen en daar had ie het wel gezien. Blijf Ziyech goede speler vinden. Als ie gehaald kan worden, dan zie ik het wel zitten. |
|
|
|
|
twitch
|
|
|
Kazim was tegen groningen nergens te bekennen maar hij had ook echt 0% aanvoer Ga gvd op voorzetten trainen zodat die ballen een keer aankomen. Corners net zo, of ze zijn voor de keeper of simpel weggewerkt of over alles en iedereen heen... En leuke is dat ze het wel kunnen maar opeens lukt niks meer..(Rutten) Kazim wordt aangevallen op zijn goals maar kansen krijgt hij amper Guidetti had ook 8 penalty's en is nu echt een risico en voor wat hij (schijnt) te vragen mag hij wegblijven. Jeugd komt eraan en Kazim kan en wordt echt beter (Makaay) Geen Kramer aub..aka Tevrede2 |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Op je 28ste word je niet meer beter... Das een sprookje. Kazim wint geen aanvallende duels, de kwaliteit om op de juiste plek te komen in de 16 mist hij. En voorzetten blijven ontbreken met linkspoot op rechts en rechtspoot op links... Kan je trainen tot je een ons weegt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hopelijk nog 2 wedstrijden en dan snel een streep onder dit seizoen |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Zeker te hopen dat we de 3de plek houden!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Komt vast goed, ondanks Frut |
|
|
|
|
twitch
|
|
|
Als je inderdaad eerst begint met spelers opstellen waar ze horen te staan Dan komen er misschien voorzetten opmaat |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Daar staat alles mee inderdaad.. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 april 2015 - 07:41 schreef G-child het volgende:Op je 28ste word je niet meer beter... Das een sprookje. Kazim wint geen aanvallende duels, de kwaliteit om op de juiste plek te komen in de 16 mist hij. En voorzetten blijven ontbreken met linkspoot op rechts en rechtspoot op links... Kan je trainen tot je een ons weegt. Van ervaring wordt iedereen beter, zelfs al ben je 28, of 62. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Dat is me te Calimero... We zijn derde en blijven derde. Die plek is dit jaar van ons... Volgend jaar kampioen, met minder geen genoegen.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Goh laat me raden wie er hier 62 is..😉 |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik heb al jarenlang de ervaring van een man van 62... Vraag maar aan m'n vriendin.
Maar doe het nog steeds met de energie van een jonge god! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Over dat laatste zei je vriendin toch echt iets anders..😁 |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
FEYENOORD LICHT OPTIE KAZIM-RICHARDS
Feyenoord heeft de optie in de huurovereenkomst van Colin Kazim-Richards gelicht. De Turkse spits ligt daardoor na dit seizoen nog twee jaar vast bij Feyenoord, tot medio 2017. Hij wordt transfervrij overgenomen van Bursaspor, de club waarvan hij dit seizoen wordt gehuurd door Feyenoord.
We zijn blij dat we ook na dit seizoen over Colin kunnen beschikken, zegt technisch directeur Martin van Geel over het breed gedragen besluit om de optie te lichten. Hij heeft dit seizoen zowel op als buiten het veld zijn waarde voor Feyenoord bewezen. Colin is fysiek sterk, beschikt over een enorme winnaarsmentaliteit en voegt veel ervaring toe aan onze selectie. Bovendien hebben we het vertrouwen dat zijn scorend vermogen komend seizoen alleen maar zal toenemen, nu Colin steeds meer vertrouwd raakt met onze manier van spelen.
Kazim-Richards kwam dit seizoen tot dusver in 25 competitieduels in actie, waarin hij elf doelpunten maakte. Ook speelde hij zeven Europese wedstrijden voor Feyenoord (één doelpunt). De spits keerde vorige maand terug bij de Turkse nationale selectie. Kazim-Richards kwam in het verleden onder meer uit voor Fenerbahçe, Galatasaray, Olympiakos Piraeus en Blackburn Rovers. Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 april 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
twitch
|
|
|
Kazim Kazim Kazim !!!!!! Beer van een vent met een top mentaliteit en belangrijk voor het team ! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hebben ze ook meteen het contract van Nee-lom afgekocht? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Maar wel een goede zaak dit. Jammer dat hij niet de spits kon zijn waar we op hoopten, maar het is wel een prima speler. Bijna de helft van de selectie is minder gebleken en bovendien is het een koopje.
Stel we weten tegen alle verwachtingen in met een goed draaiend elftal kampioen te worden dan kunnen we vast een paar miljoen aan hem verdienen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als Martin onze vriend Kazim maar niet als de eindoplossing in de voorhoede ziet. Kazim is een prima reserve. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Trieste zaak dat men zulke spelers vast gaan leggen ... Niet dat het MIJ wat uit maakt! We hebben niet voor niks geen verlenging genomen !!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 april 2015 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
O o nog een reden om geen seizoenskaart te nemen L.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hoezo? Dat hebben we toch al besloten ! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 april 2015 - 20:57 schreef lijdensweg het volgende:Trieste zaak dat men zulke spelers vast gaan leggen ... Niet dat het MIJ wat uit maakt! We hebben niet voor niks geen verlenging genomen !!! Als het je niets uitmaakt....ZWIJG DAN! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Prima vergeet niet dat ie tot 2017 vastlegd he..! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
edge01
|
|
|
kazim kan een hele goede middenvelder zijn maar als spits is hij echt bagger |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Maar kan prima op de plek van Manu als je Boëtius toch niet mee laat doen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zo veel andere opties voor Kazim waar ik hem graag zou zien idd, mooi dat hij er bij blijft. |
|
|
|