|
|
van geil
|
|
|
ik kan t alleen waarderen als hij binnen twee maanden doorverkocht is. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik zie hem het liefst voor 5 miljoen vertrekken... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als hij de matigste in je selectie is mag je blij zijn. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Welkom! met kuyt, manu en guidetti nice! |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Stomme beslissing om hem vast te leggen. Matige, beperkte voetballer. Schijnt nu opeens een goede middenvelder te zijn? Waarop is dat gebaseerd? Teken van gebrek aan visie dit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 april 2015 door G-child -- |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 april 2015 - 22:48 schreef G-child het volgende:Stomme beslissing om hem vast te leggen. Matige, beperkte voetballer. Schijnt nu opeens een goede middenvelder te zijn? Waarop is dat gebaseed Kan volgend seizoen zomaar top zijn, blijft voetbal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 april 2015 - 22:48 schreef G-child het volgende:Stomme beslissing om hem vast te leggen. Matige, beperkte voetballer. Schijnt nu opeens een goede middenvelder te zijn? Waarop is dat gebaseerd? Teken van gebrek aan visie dit. ik ga er vooralsnog vanuit dat t n door verkoop gaat worden. zo niet, dan ben ik het met je eens. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote: Hij is niet goed genoeg voor een topclub, daarom speelt hij bij ons, WIJ ZIJN MAAR MATIG! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gefeliciteerd Colin, dat jer er volgend seizoen 20 in mag poeieren....... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 april 2015 - 22:48 schreef G-child het volgende:Stomme beslissing om hem vast te leggen. Matige, beperkte voetballer. Schijnt nu opeens een goede middenvelder te zijn? Waarop is dat gebaseerd? Teken van gebrek aan visie dit. Een goede reserve, inzetbaar op meerdere plekken. Althans...Als Martin er ook zo over denkt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Sluit ik mij bij aan! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
+3 maar het is en blijft een houthakker |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 april 2015 - 23:12 schreef Appie53 het volgende:[..] Hij is niet goed genoeg voor een topclub, daarom speelt hij bij ons, WIJ ZIJN MAAR MATIG! Haha, dat is een goeie ! Het lijkt er wel steeds meer op ja ... Kazim, Nelom, Immers , Manu en ga zo maar door |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: TRIESTE ZAAK , DE AFTAKELING IS INGEZET !!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
DE VOORUITGANG IS INGEZET, L HEEFT GEEN SEIZOENSKAART MEER..😃 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oh echt? En zijn gezin? Die toch wel? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vast wel want die zijn dan een dag van hem af.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Helaas heeft hij wel gelijk, nu Immers nog houden en de show is compleet! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Pffff buikpijn.... Niet van het lachen... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Shoarma bij de buurman gehaald Bas..(?) |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Zo lang van Geel bepaalt welke spelers gecontracteerd worden kun je een kampioenschap vergeten. Wijst toch op een bepaalde vorm van dementie als je tijdens de persconferentie met droge ogen Kazim de eigenschappen van een "wereldvoetballer" toedicht. Helaas zie ik vanuit de jeugd nog geen spelers boven komen drijven die aanvallend iets kunnen gaan betekenen. Varkenoord leidt alleen goede verdedigers op. Aanvallers zullen van buitenaf moeten komen. Dat zegt niets over de trainers op Varkenoord, maar wel over het totale onbenul van ons scoutingsapparaat. Wel eens aan Haller van Utrecht gedacht, meneer van Geel? Ze willen hem graag doorverkopen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Daan, je zit ernaast wat MvG betreft. Je doet net alsof we al uit de problemen zijn en "money in the bank" hebben. Is echt niet het geval. En wat hij zegt over Kazim moet je in de context bekijken: Van Geel weet als geen ander dat wereldvoetballers voor ons niet te halen en betalen zijn. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Hij scoort tegen vitesse dan heeft hij er 12 in liggen met kuyt erbij maakt hij er tussen de 15-20 goals hij is voor het eerst centrumspits voorheen stond hij aan de buitenkant. Eerste 5 wedstrijden gemist verrekking aan de hamstring gehad valt allemaal wel mee
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 april 2015 door Milo -- |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Mocht het nieuws waar zijn van een eventueel bod van ongeveer 6 miljoen dan trek ik gelijk mijn eerdere opmerkingen terug over de onzin van het contracteren van hem. Ookal brengt hij 3 miljoen op dan bied ik nu al aan hem te brengen naar Italie. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Als dit rond is verwacht ik dat iedereen voortaan zijn muil houdt over Van Geel!
Slim gespeeld: Kazim van zijn contract in Turkije verlost en Feyenoord verdient een prachtig bedrag aan een speler die het dit seizoen heel behoorlijk heeft gedaan voor een niet-spits. We gaan zijn fanatisme missen, maar kunnen nu hopelijk een èchte spits contracteren! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
gelukkig maar. iedereen blij |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 mei 2015 - 14:00 schreef JanM het volgende:Als dit rond is verwacht ik dat iedereen voortaan zijn muil houdt over Van Geel! Euhhhh NEE ? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Raar carballa spelers die zo slecht spelen, volgens velen hier, word toch aardig aangetrokken. Ik noem alleen maar Lex en Kâzim bijvoorbeeld.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vooralsnog zijn het slechts geruchten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Carballa pelers..😳
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 mei 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Alle ? niet Carballa ? nu snap ik t niet meer |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Waar rook is is vuur, maar heb hier met wat gasten in Turkije gelult en de media hier hebben vaak een clubvoorkeur en lullen elkaar gek. Dus best een goede kans dat het niet waar is.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Carballa is vuurwerk, nee dus.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Guidetti komt niet, kramer kan het niet, tenzij je een echter topper kan halen zou ik Kazim gewoon houden. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 mei 2015 - 19:47 schreef hotjumper het volgende:Guidetti komt niet, kramer kan het niet, tenzij je een echter topper kan halen zou ik Kazim gewoon houden. Ik zou Kazim NOOIT houden, vooral niet als het waar is dat een ploeg er 6 miljoen euro voor over heeft! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
En je vraagt je niet af waarom een ploeg er 6 miljoen voor over heeft? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee want iedereen is gek behalve hij toch? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
6 miljoen is voor de meeste clubs n tros bananen, oh wacht, dat mag niet n zakje pinda's dan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overdreven. 6 Miljoen is voor heel veel clubs tegenwoordig juist heel veel geld. Vooral in Italië. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Al willen ze er 30 miljoen euro voor geven, het blijft een waardeloze voetballer ... Daarom is ELKE euro die je voor hem kan vangen mee genomen, zeker als er in een dronken bui wordt geboden, anders kan ik het niet verklaren dat men zo'n speler wil hebben !!! |
|
|
|