|
|
Stylzz
|
|
|
Toch apart. Al veroordeeld voor er bewijslast is. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Verpatsen AUB ! Ik moet er niet aan denken dat die gozer volgend seizoen nog steeds in ons shirt rondloopt. Speelt niet alleen waardeloos als aanvaller, hij heeft ook nogal wat probleempjes met oa fatsoenlijke omgangsnormen in het veld (ze moeten geen doetjes zijn maar deze man denkt volgens mij dat hij een MMA vechter is oid) en hij kan daarnaast dus buiten het veld zijn agressie ook niet beheersen. Goedkoop is vaak geen goede koop.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 mei 2015 door tomson -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zoals hij die tunnel in stoof, dat was overduidelijk niet om Labyad te complimenteren met die strak afgemaakte 1-4... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
is net zo verstandig als dat hij er uit ziet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nog geen reactie zijner kant gehoord.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Zou jij je mond open trekken als je net een giga-slechte wedstrijd had gespeeld plus dat je een schorsing aan de broek krijgt omdat je je hebt laten gaan? Dan kun je je beter koest houden in de hoop dat de knjb je mild straft.... |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Er zijn ook al wat oude opa supporters bij het trainingsveld min of meer bedreigd door Kazim, vooral net na de winter, omdat ze kritiek hadden op hem. Heeft een probleem. You need anger management man! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Komen de indianen verhalen. Heerlijk.. Leve Feyenoord 1 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 - 14:44 schreef Peckerwood het volgende:Er zijn ook al wat oude opa supporters bij het trainingsveld min of meer bedreigd door Kazim, vooral net na de winter, omdat ze kritiek hadden op hem. Heeft een probleem. You need anger management man! als dit waar is dan kun je je toch afvragen ......................................... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heb gehoord dat hij ook koppen van levende kippen afbijt |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Geen indianen verhalen stylzz, zelf bijgeweest. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 - 15:03 schreef Peckerwood het volgende:Geen indianen verhalen stylzz, zelf bijgeweest. Rennend op ze af, de huid vol schelden en een vingertje in hun buik prikken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Prima hoor. Mij maakt t niet uit. Als we beter hebben moet t spelen En tot nu toe was dat niet zo. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 - 14:37 schreef Arie.Klooster het volgende:Zou jij je mond open trekken als je net een giga-slechte wedstrijd had gespeeld plus dat je een schorsing aan de broek krijgt omdat je je hebt laten gaan? Dan kun je je beter koest houden in de hoop dat de knjb je mild straft.... koest houden helemaal niet.labyad moet niet zo stoer doen.met zijn pussy.dit wordt alleen maar erger zo.en zeggen dat je niet bang bent en dat niemand bang is voor hem dat is juist het tegenovergestelde want labyad scheet bagger dat zielig mannetje. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 - 16:27 schreef Terminator1908 het volgende:[..] koest houden helemaal niet.labyad moet niet zo stoer doen.met zijn pussy.dit wordt alleen maar erger zo.en zeggen dat je niet bang bent en dat niemand bang is voor hem dat is juist het tegenovergestelde want labyad scheet bagger dat zielig mannetje. Zou echt top zijn als Sporting Kazim overneemt, komt hij die labrat weer tegen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Hahahaha lang car/scooter-pool ritje :D |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De voorste met de helm op uiteraard |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 - 16:27 schreef Terminator1908 het volgende:[..] koest houden helemaal niet.labyad moet niet zo stoer doen.met zijn pussy.dit wordt alleen maar erger zo.en zeggen dat je niet bang bent en dat niemand bang is voor hem dat is juist het tegenovergestelde want labyad scheet bagger dat zielig mannetje. Wat een lompe opmerking zeg! De enige domme hier Kazim, wat een eikel zeg !!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Aasgieren kruipen uit hun hol om Kazim nog eens met de grond gelijk te maken. Voorspelbaar.
Wat was het fris vandaag trouwens. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 - 14:44 schreef Peckerwood het volgende:Er zijn ook al wat oude opa supporters bij het trainingsveld min of meer bedreigd door Kazim, vooral net na de winter, omdat ze kritiek hadden op hem. Heeft een probleem. You need anger management man! Heb ik nog nooit last van gehad! ;-) |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Goed voorbeeld wat de club afgeeft, geen reden zien om maatregelen te nemen. Weer een voorbeeld dat de leiding ruggengraat mist. Is Kazim een heilige ofzo? Ik zie een randdebiel met een vrijbrief voor raar gedrag, goed voorbeeld voor de jongste supporters onder ons. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Iedere Feyenoorder is heilig, fout of niet. Moet nog een hoop leren over de mentaliteit op zuid. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Misschien is dit wel de mentaliteit op zuid, als je er gewoon mee wegkomt. Tolereren is accepteren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oordelen zonder feit kennis is ook normaal op zuid. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Laten we eerst de straf afwachten voordat we oordelen. En duidelijk dat Feyenoord hem geen straf oplegt. Stel de KNVB legt hem geen straf op, wat dan?
Zondag hard nodig. Stel Achahbar raakt geblesseerd, wat dan? Shitta erin? Haha |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Kazim heb je mijn inziens totaal niet nodig... Niet basis, niet op de bank. Om een clown te zien ga ik wel naar het circus. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Laatste weken net als heel Feyenoord hopeloos, maar niet direct een beter alternatief. Achahbar kan, Shitta niet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 13 mei 2015 - 09:36 schreef G-child het volgende:Misschien is dit wel de mentaliteit op zuid, als je er gewoon mee wegkomt. Tolereren is accepteren. Mijn punt is dat het in eerste instantie de buitenwereld geen drol aangaat en er intern echt wel op gepaste manier gehandeld en veroordeeld wordt. Als die Labrat iets gezegd zou hebben wat hem terecht opwond verdient hij niet beter ook al is de actie natuurlijk niet doordacht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hilarisch dat we een speler van Feyenoord op basis van wat een fietstassen speler zegt meteen veroordelen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Laat die Labrat dan ook gelijk zelf eens zeggen wat hij op zijn kerfstok heeft de schijnheil. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We zijn allemaal diep aan t zinken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gelukkig drijft mijn boot nog :) |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op woensdag 13 mei 2015 - 11:08 schreef Stylzz het volgende:Hilarisch dat we een speler van Feyenoord op basis van wat een fietstassen speler zegt meteen veroordelen Hoevaak moet Kazim dit gedrag dan nog laten zien? Gaat bij AZ de kleedkamer in, bij meerdere opstootjes betrokken binnen en buiten het veld. Na 2 min zondag al vrije trap tegen wegens praten. En het is nou niet dat hij enig recht van spreken/ageren heeft gezien zijn prestaties. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 13 mei 2015 - 11:45 schreef G-child het volgende:[..] Hoevaak moet Kazim dit gedrag dan nog laten zien? Gaat bij AZ de kleedkamer in, bij meerdere opstootjes betrokken binnen en buiten het veld. Na 2 min zondag al vrije trap tegen wegens praten. En het is nou niet dat hij enig recht van spreken/ageren heeft gezien zijn prestaties. Wat hebben we maandag dan gezien? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
n totaal gefrustreerde b acteur die vanaf seconde 1 alleen maar heeft lopen zeuren en klagen. 90 minuten geen bal geraakt heeft, en ook niet die intentie leek te hebben. om vervolgens na de wedstrijd zijn shirt uit te trekken en als n holbewoner de tunnel invloog, wat er daarna gebeurde zal me n biet zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat heb ik niet gezien. Zo zie je maar, heel subjectief |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
niet subjectief. verschil in fixaties . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens mij betreft dit een mening en geen feit, dus subjectief. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik wil er geen heet hangijzer van maken, maar feiten zijn ook meningen voor 90 procent. t is maar net waar je je aandacht op richt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 mei 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: fixaties zijn altijd subjectief. Koop een boek. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Had vandaag wel nieuws verwacht rondom het vooronderzoek, misschien morgen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er zijn geen beelden. Alleen maar woorden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Verklaringen van ooggetuigen, niet alleen spelers, maar ook verslaggevers. Dat kan wel een zaak worden, hoor. Tenzij Labyad alleen maar, zoals hij zei, een verklaring wil afgeven als er beeldmateriaal van is. |
|
|
|