BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Colin Kâzım-Richards topic..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - vrijdag 15 mei 2015 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 mei 2015 - 00:38 schreef FR-Henk het volgende:
Nee, ik vraag Geile niks.
Ik help 'm met bewustwording.
jij ?
whahahahahahahahahahaha
van geil
 van geil - vrijdag 15 mei 2015 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 mei 2015 - 08:50 schreef G-child het volgende:

[..]

Nee, het is slim om je jeugd te laten ontwikkelen bij concurrenten.
yep,
maar wel onbegrijpelijk dat daarnaast Kazim staat terwijl ook Kuyt nog komt.
weer totaal gebrek aan n echt idee en visie van hoe te gaan spelen.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 15 mei 2015 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 mei 2015 - 10:39 schreef van geil het volgende:

[..]

jij ?
whahahahahahahahahahaha
O ja, pvv toch?
Dan is het zinloos inderdaad.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 15 mei 2015 - 11:40   quote  deeplink  
Een klein verhaaltje mag je zelf invullen wie of wat:
In een team waren een heleboel spelers die allemaal toppers waren althans dat vonden zij zelf.
Bij ieder interview verklaarde zij hun liefde en trouw aan de ploeg, er waren er zelfs bij die opgevoed waren bij die club.
Het ging prima en de een na de ander zag een grote carrière binnen Europa en weer verhalen over vechten en strijden, en allemaal weer trots op de ploeg enzv... Maar toen ging het niet goed en werd er verloren , niets meer over vechten en strijden op 1 speler na die het verlies niet kon verkroppen en gaf een omhooggevallen Vitesse speler een klap op z'n bek omdat deze zijn publiek stond uit te dagen en zijn club belachelijk maakte.de anderen die kusjes gaven op hun embleem zag je en hoor je niet. Alleen die ene voetballer die beperkt is en niet uit de club komt liet zich gaan zo telleurgesteld de rest liep zonder strijdlust van het veld. Tja wie zou die verguisde speler nu zijn die meer hart heeft voor deze club dan al die pseudo helden......?
Onder de oplossingen wordt een frikandel Xxxxl verloot.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 15 mei 2015 - 11:47   quote  deeplink  
Kazim heeft het altijd gedaan, he.
Kan dat je hem als voetballer niet ziet zitten, wordt lachwekkend als een incident rond hem hijgerig wordt aangegrepen om hem als maniak, misdadiger te gaan betitelen.

Wat Piet hierboven beschrijft is wat Kazim van de grijzere muizen om hem heen, onderscheidt.
daan limbos
 daan limbos - vrijdag 15 mei 2015 - 11:59   quote  deeplink  
De meeste spelers van Feyenoord denken dat ze raspaardjes zijn. Zo niet Kazim, en dat siert hem. Hij is een werkpaard en gedraagt zich als zodanig en die uitbarsting is niet goed te praten, maar zij hem vergeven. Overigens, bij raspaarden wil wat gember in de kont nog wel eens helpen. Zullen we Rutten een hele grote pot sturen om die verwende jongetjes voor de wedstrijd met PEC een flinke dosis in hun hol te stoppen?
G-child
 G-child - vrijdag 15 mei 2015 - 14:00   quote  deeplink  
Henk, Kazim speelt zondag! Meevaller of niet?
Handen dichtknijpen en miss scoort hij weer eens en anders kunnen we genieten van veel ageren tegen de scheids of nog een leuk opstootje! Net zoals bij bal op het dak 7 :-)
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 15 mei 2015 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 mei 2015 - 14:00 schreef G-child het volgende:
Henk, Kazim speelt zondag! Meevaller of niet?
Handen dichtknijpen en miss scoort hij weer eens en anders kunnen we genieten van veel ageren tegen de scheids of nog een leuk opstootje! Net zoals bij bal op het dak 7 :-)
Hee G, Kazim is van belang in het HUIDIGE niveau dat Feyenoord als selectie heeft.
Er is niemand op zijn plek aantoonbaar beter boven komen drijven.
Anass bv. is ook al weer snel onzichtbaar geworden.
Ik zie Kazim als extra mogelijkheid.
G-child
 G-child - vrijdag 15 mei 2015 - 14:36   quote  deeplink  
We gaan het zien, zolang hij ons shirt aanheeft hoop ik dat ie laat zien waarom hij zondag basis staat.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 15 mei 2015 - 16:46   quote  deeplink  
Het zegt weer genoeg over Fred Rutten als ie roept dat ie Kazim nodig heeft!!! TRIEST ....
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 15 mei 2015 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 mei 2015 - 16:46 schreef lijdensweg het volgende:
Het zegt weer genoeg over Fred Rutten als ie roept dat ie Kazim nodig heeft!!! TRIEST ....
Hij heeft hem ook nodig, vertel mij eens wie was aggrecsief bezig en vocht voor wat hij waard was tegen Vitesse dan noem mij dan eens wat namen!
Nu heb je zo een speler toch nu nodig , en ik zeg nu bij het doorselecteren en je krijgt beter spelers heb je hem misschien niet nodig.
Er is geen tijd om hem te vervangen en te blijven zeuren we moeten winnen en hoe boeit mij niets.
Al is het met een penalty die niet terecht is .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 mei 2015 door piet de paler --
G-child
 G-child - vrijdag 15 mei 2015 - 18:17   quote  deeplink  
:-(

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 mei 2015 door G-child --
Els
 Els - vrijdag 15 mei 2015 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 mei 2015 - 17:50 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Hij heeft hem ook nodig, vertel mij eens wie was aggrecsief bezig en vocht voor wat hij waard was tegen Vitesse dan noem mij dan eens wat namen!
Nu heb je zo een speler toch nu nodig , en ik zeg nu bij het doorselecteren en je krijgt beter spelers heb je hem misschien niet nodig.
Er is geen tijd om hem te vervangen en te blijven zeuren we moeten winnen en hoe boeit mij niets.
Hij heeft gevochten voor wat hij waard was: 4-1 verlies in eigen huis.
I rest my case.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 15 mei 2015 - 18:38   quote  deeplink  
Kon hij dst alleen rechtzetten dan ? En volgens mij zette hij nog een doelpunt ( wel afgekeurd maar ja)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 mei 2015 door piet de paler --
van geil
 van geil - vrijdag 15 mei 2015 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 mei 2015 - 17:50 schreef piet de paler het volgende:

[..]

zoals ze net zeiden bij VI
goede voetballers zijn dat ook nog als ze op 80 procent meelopen.
Types als Kazim en Immers vallen dan volledig door de mand.
ze noemden er overigens meer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 mei 2015 door van geil --
van geil
 van geil - vrijdag 15 mei 2015 - 21:49   quote  deeplink  
en iedereen die op n behoorlijk niveau heeft gevoetbald weet dat t onmogelijk is een heel seizoen , 90 minuten elke wedstrijd voor 100procent er in te gaan.
dat sloopt je .
Toornstra is ook een heel goed voorbeeld.
die kan alleen echt mee als hij vol gas geeft, en na n wedstrijd of 10 is de motor leeg.
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 15 mei 2015 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 mei 2015 - 21:49 schreef van geil het volgende:
en iedereen die op n behoorlijk niveau heeft gevoetbald weet dat t onmogelijk is een heel seizoen , 90 minuten elke wedstrijd voor 100procent er in te gaan.
dat sloopt je .
Toornstra is ook een heel goed voorbeeld.
die kan alleen echt mee als hij vol gas geeft, en na n wedstrijd of 10 is de motor leeg.
Ik herken het ja.
van geil
 van geil - vrijdag 15 mei 2015 - 22:45   quote  deeplink  
ik had niet anders verwacht.
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 15 mei 2015 - 22:54   quote  deeplink  
We zouden uren kunnen kletsen met elkander.
R()b
 R()b - vrijdag 15 mei 2015 - 22:54   quote  deeplink  
Meetingggggggggg :oD
legrande
 legrande - vrijdag 15 mei 2015 - 23:15   quote  deeplink  
Kazim komt heel veel tekort svp verkopen voor 6 miljoen
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 mei 2015 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 mei 2015 - 18:38 schreef piet de paler het volgende:
Kon hij dst alleen rechtzetten dan ? En volgens mij zette hij nog een doelpunt ( wel afgekeurd maar ja)
Hij deelde net zo goed mee in de malaise..
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 16 mei 2015 - 04:23   quote  deeplink  
Hij is het kijken niet waard, doe pijn aan mijn ogen!
Amateuristisch niveau, als dat de norm bij Feyenoord volgens vele hier op het forum moet zijn ... is het triest gesteld.
Met spelers als : Kazim, Immers, Wilkshire, Manu en Nelom zal Feyenoord NOOIT verder komen!
tomson
 tomson - zaterdag 16 mei 2015 - 06:10   quote  deeplink  
y-u-no-broken-record_o_1120226.jpg
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 mei 2015 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 04:23 schreef lijdensweg het volgende:
Hij is het kijken niet waard, doe pijn aan mijn ogen!
Amateuristisch niveau, als dat de norm bij Feyenoord volgens vele hier op het forum moet zijn ... is het triest gesteld.
Met spelers als : Kazim, Immers, Wilkshire, Manu en Nelom zal Feyenoord NOOIT verder komen!
Lees eens goed simpele ziel!
Spelers die jij noemt voldoen op het huidige niveau. Totdat van Geel betere spelers gaat halen.
Immers cs. heb je nu, financiën bepalen of je ze moeten behouden.
van geil
 van geil - zaterdag 16 mei 2015 - 14:15   quote  deeplink  
een andere mening hebben betekent vast niet dat je n simpele ziel bent.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 16 mei 2015 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 12:44 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Lees eens goed simpele ziel!
Spelers die jij noemt voldoen op het huidige niveau. Totdat van Geel betere spelers gaat halen.
Immers cs. heb je nu, financiën bepalen of je ze moeten behouden.
Als jij denkt dat financiën bepalen of ze spelers moeten behouden ben je niet goed bij je hoofd!
Dat is de grootste onzin die ik ooit heb gehoord ... En jij vind ze voldoen op het huidige niveau?
Welk niveau hanteer jij dan? Daar ben ik benieuwd naar! Houthakkers voetbal met pompen en verzuipen dan maar ?
van geil
 van geil - zaterdag 16 mei 2015 - 14:37   quote  deeplink  
1-1 dan maar :)
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 mei 2015 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 14:15 schreef van geil het volgende:
Volgens L. wel hoor, dus spreek ik 'm graag als simpele mede-ziel aan.
van geil
 van geil - zaterdag 16 mei 2015 - 14:43   quote  deeplink  
ik had al gecorrigeerd na het antwoord ;)
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 mei 2015 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 14:29 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Als jij denkt dat financiën bepalen of ze spelers moeten behouden ben je niet goed bij je hoofd!
Dat is de grootste onzin die ik ooit heb gehoord ... En jij vind ze voldoen op het huidige niveau?
Welk niveau hanteer jij dan? Daar ben ik benieuwd naar! Houthakkers voetbal met pompen en verzuipen dan maar ?
Het niveau van nu is wat er is. Je beoogt een hoger niveau, betere voetballers, techniek, tactisch inzicht, mentaliteit.
Nou dat is er afgelopen seizoen niet op vooruit gegaan. Vilhena, eigen jeugd, blabla. Die gast presteert al 3 jaar slechts incidenteel.
Je moet het doen met de aanwezige 2e garnituur, incl. trainer.
Neem Immers: als hij idd komend seizoen basis zou zijn dan is er iets niet goed gegaan. Geldt ook voor Manu, Achachbar, Nelom, Verhoek, Te Vrede, Wilkshire, Kazim.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 mei 2015 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 14:15 schreef van geil het volgende:
Maar als je je meni b tot in de treurnis probeert op teleggen aan anderen ben je dat wel, Henk heeft het dus goed..
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 16 mei 2015 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 18:12 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Maar als je je meni b tot in de treurnis probeert op teleggen aan anderen ben je dat wel, Henk heeft het dus goed..
Het zijn toch allemaal voetbalkneuzen !!! Kazim, Immers, Nelom, Manu, Wilkshire, Boulahrouz, Mulder en te Vrede. Daar kom je echt niet verder mee !!!
RenatoB en HenkieB kunnen het gewoon niet hebben dat het voetbalkneuzen zijn ...
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 16 mei 2015 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 14:46 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Het niveau van nu is wat er is. Je beoogt een hoger niveau, betere voetballers, techniek, tactisch inzicht, mentaliteit.
Nou dat is er afgelopen seizoen niet op vooruit gegaan. Vilhena, eigen jeugd, blabla. Die gast presteert al 3 jaar slechts incidenteel.
Je moet het doen met de aanwezige 2e garnituur, incl. trainer.
Neem Immers: als hij idd komend seizoen basis zou zijn dan is er iets niet goed gegaan. Geldt ook voor Manu, Achachbar, Nelom, Verhoek, Te Vrede, Wilkshire, Kazim.
Vilhena heeft NOOIT een periode op zijn favoriete plek mogen spelen zoals ie dat uit bij W2 deed en 2 keer scoorde ... Boëtius idem dito, Achabar idem dito. Lucas Woudenberg krijgt geen eens een fatsoenlijke kans van die slissert. Manu? Zo dom als het achterste van een paard. Nelom? Die mag maar fouten blijven maken en bedroevend slecht blijven spelen ! Kazim? Wordt niet eens disciplinair gestraft ondanks zijn wangedrag . Er is veel FOUT bij Feyenoord, geen visie, geen beleid en zo te zien geen regels ...
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 mei 2015 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 19:07 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het zijn toch allemaal voetbalkneuzen !!! Kazim, Immers, Nelom, Manu, Wilkshire, Boulahrouz, Mulder en te Vrede. Daar kom je echt niet verder mee !!!
RenatoB en HenkieB kunnen het gewoon niet hebben dat het voetbalkneuzen zijn ...
Heb ik dan gezegd dat het topspelers zijn simpele ziel, nee dus. Ben je eeuwige gezaag gewoon zat, je verteld nooit iets nieuws en kan alleen maar herhalen en herhalen en herhalen.
van geil
 van geil - zaterdag 16 mei 2015 - 19:37   quote  deeplink  
daar is wel n leuke Avatar bij te bedenken:)
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 mei 2015 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 19:07 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Je humor kan ik wel waarderen.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 mei 2015 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 19:13 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Vilhena heeft NOOIT een periode op zijn favoriete plek mogen spelen zoals ie dat uit bij W2 deed en 2 keer scoorde ... Boëtius idem dito, Achabar idem dito. Lucas Woudenberg krijgt geen eens een fatsoenlijke kans van die slissert. Manu? Zo dom als het achterste van een paard. Nelom? Die mag maar fouten blijven maken en bedroevend slecht blijven spelen ! Kazim? Wordt niet eens disciplinair gestraft ondanks zijn wangedrag . Er is veel FOUT bij Feyenoord, geen visie, geen beleid en zo te zien geen regels ...
Lees eens beter.
Enige verschil tussen jou en mij is dat ik Vilhena ook een kneus vind. Zelfs op een andere plek zie je dat hij gogme, inzet, inzicht tekort komt.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 mei 2015 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 19:44 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Je humor kan ik wel waarderen.
Dat soms weer wel dan..
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 16 mei 2015 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 19:46 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Lees eens beter.
Enige verschil tussen jou en mij is dat ik Vilhena ook een kneus vind. Zelfs op een andere plek zie je dat hij gogme, inzet, inzicht tekort komt.
Dat kan, iederzijn eigen mening.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 16 mei 2015 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 19:34 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Heb ik dan gezegd dat het topspelers zijn simpele ziel, nee dus. Ben je eeuwige gezaag gewoon zat, je verteld nooit iets nieuws en kan alleen maar herhalen en herhalen en herhalen.
repeat , repeat ...
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 mei 2015 - 21:03   quote  deeplink  
Dan ben je ook nog doof dus..
van geil
 van geil - zaterdag 16 mei 2015 - 21:05   quote  deeplink  
effe wat te knabbelen er bij
gemengde-noten.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 mei 2015 - 21:37   quote  deeplink  
Waar zijn de macadamia's geile..(?)
van geil
 van geil - zaterdag 16 mei 2015 - 21:41   quote  deeplink  
macadamia-nuts.jpg
van geil
 van geil - zaterdag 16 mei 2015 - 21:41   quote  deeplink  
ik kende ze eigenlijk niet, tot jij er over begon.
best lekker. had ze gelijk geprobeerd.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 mei 2015 - 21:47   quote  deeplink  
Aight..
Maar niet teveel he..
MauricioAros
 MauricioAros - zaterdag 16 mei 2015 - 23:59   quote  deeplink  
https://scontent-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/11032006_973344276032459_1134218292172612988_n.png?oh=b29126da96da42cbb346ad50deb20cda&oe=55C1F945

...
R()b
 R()b - zondag 17 mei 2015 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
wtf kazim bekeurd door de wegwerkzaamhedenagenten
tomson
 tomson - zondag 17 mei 2015 - 01:43   quote  deeplink  
8 cola 8 bier voor Kazim... Labyrat aangifte gedaan ?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Colin Kâzım-Richards topic..

0.0328528