|
|
VVout
|
|
|
Ik zie nog steeds spelers minder presteren als Kazim maar zijn houding roept vraagtekens op. Het coachen van mensen op dit gebied is ook gevraagd en ik heb dan ook daar meer het idee dat ze spelers in een vakuum laten zitten. Daarbuiten komt hij uit een cultuur waar je harder voor je zelf moet opkomen en niet uit de Nederlandse watjes cultuur. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Hij is het gewoon helemaal kwijt op het moment, dus ik hoop dat Gio zondag met Achahbar als spits begint. Maar ik verwacht toch gewoon Kazim ... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een groot deel van het legioen moet ook eens naar een heropvoedings-cursus, al heb ik het idee dat er ook te veel gloriestumperTs rond rennen op het moment. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Held ? Tuurlijk...op geitenwollen sokken zeker |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
hij heeft n feestje met Theo vanavond |
|
|
|
|
roddie
|
|
|
Volgens mij is een held of heldin, kan ook een vrouw zijn iemand die op uitzonderlijke wijze iets heeft gepresteerd onder zeer moeilijke omstandigheden of gevaar voor eigen leven. Daar schaar ik Kazim eerlijk gezegd niet onder. |
|
|
|
|
alexis gonzalez
|
|
|
quote: Vandaar dat hij zovaak op de grond ligt en uitgleid |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 - 00:29 schreef roddie het volgende:Volgens mij is een held of heldin, kan ook een vrouw zijn iemand die op uitzonderlijke wijze iets heeft gepresteerd onder zeer moeilijke omstandigheden of gevaar voor eigen leven. Daar schaar ik Kazim eerlijk gezegd niet onder. Dan moet jij Lijdensweg dus als een held zien..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat komt door al die bananen op het veld.. |
|
|
|
|
alexis gonzalez
|
|
|
quote: Ja van de schillen want die banenen eet die op denk want ondertussen staat die nooit op de juiste plek op de juiste tijd |
|
|
|
|
roddie
|
|
|
Lijdensweg is zondermeer een held, ik eigenlijk ook wel in dit topic. Dit wordt een moeilijke avond voor me. |
|
|
|
|
alexis gonzalez
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 - 00:56 schreef roddie het volgende:Lijdensweg is zondermeer een held, ik eigenlijk ook wel in dit topic. Dit wordt een moeilijke avond voor me. -1
Hou niet van eigendunk
En een held OP dit topic, het is wat om jezelf een held te noemen. |
|
|
|
|
roddie
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 - 00:57 schreef alexis gonzalez het volgende:[..] -1 Hou niet van eigendunk En een held OP dit topic, het is wat om jezelf een held te noemen. Je moet soms ook jezelf niet te serieus nemen en een beetje kunnen relativeren. Natuurlijk ben ik geen held. Dat bedoel ik hier ook juist mee te zeggen, maar jullie hebben weinig humor moet ik zeggen. |
|
|
|
|
roddie
|
|
|
Net als die persconferenties van Rutten, die neemt zichzelf ook zo serieus. Die doet net alsof hij de wereldproblemathiek op moet lossen als hij moet kiezen tussen twee spelers. alsof er geen belangrijkere dingen in het leven zijn. Wat een verademing als je dan Jan Everse hoort, van Dordrecht. Die snapt tenminste in het leven waar het echt om draait. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ghèhè, pas maar op anders komt er iemand voorbij om ons op ons minderwaardigheidscomplex te wijzen. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
En jodenhaat hahahahahahaaa |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
En jodenhaat hahahahahahaaa |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kazim weet je dat Een van de Heerenveen speler jou niets vindt.............dus even bewijzen datbwe er morgen staat. Ps Gio ik weet dat je deze topic leest? Vertel het hem en zorg dat zijn agressie op goede wijze terugkomt |
|
|
|
|
roddie
|
|
|
Ik denk dat alle Heerenveen spelers hem niets vinden. Ik zou niet wakker liggen van Kazim als ik Heerenveenspeler was....too easy |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 - 01:33 schreef roddie het volgende:Net als die persconferenties van Rutten, die neemt zichzelf ook zo serieus. Die doet net alsof hij de wereldproblemathiek op moet lossen als hij moet kiezen tussen twee spelers. alsof er geen belangrijkere dingen in het leven zijn. Wat een verademing als je dan Jan Everse hoort, van Dordrecht. Die snapt tenminste in het leven waar het echt om draait. en ook dat is n probleem op het veld. al die strakke koppies. geen spelvreugde geen plezier. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 - 16:53 schreef roddie het volgende:Ik denk dat alle Heerenveen spelers hem niets vinden. Ik zou niet wakker liggen van Kazim als ik Heerenveenspeler was....too easy Ja maar een agressieve Kazim kan veel, als hij er 1 intrapt gaan ze hem toch verdedigen. En ik hoor je denken als ja als? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
1 goal op 300 minuten las ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 mei 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
roddie
|
|
|
Ik hoop het voor hem, maar ik denk het niet, en al zou het zo zijn, het lijkt me sterk dat Heerenveen niet gaat scoren. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: 1 goal elke 197 minuten in de eredivisie. |
|
|
|
|
roddie
|
|
|
quote: aiaiaiaiai,dat is niet veel, dat is dramatisch,dan loopt ie ongeveer gelijk met Plet van go ahead eagles die scoort ook nooit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: 2015 Anass 1 op 121 Manu 1 op 170
Te Vrede 1 op 164 Kazim 1 op 291 |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
roddie
|
|
|
Hij is ook zo voorspelbaar in zijn acties. Je weet al een half uur vantevoren wat hij gaat doen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
roddie
|
|
|
De enige waar je op moet hopen is Vermeer. Die moet dan echt alles pakken. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zul je zien dat hij een wereldpot speelt morgen. |
|
|
|
|
roddie
|
|
|
quote: Dat zou zomaar kunnen, ik zie die Uth van Heerenveen er zomaar 3 inschieten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dan hebben we toch iets bereikt. maar ik zie hem al weer buitenspel staan tegen de doelpaal of op de achterlijn. nog voor dat de voorzet komt |
|
|
|
|
roddie
|
|
|
Waar die Kazim staat maakt mij niet zoveel uit. Als hij maar niet in de doelmond gaat staan, hij is ook goed in ballen blokkeren, die er anders. Achter de achterlijn is het beste. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En nog is er geen overtuigend ander alternatief. Kan Colin nog met gemak held blijven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Vervelend Forumlid. Hand op steken als van Geil gespankt moet worden! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik steek twee handen op.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zo, dat schiet op!
|
|
|
|
|
roddie
|
|
|
Ja, laten we er maar om lachen. Dan moet ie morgen maar een keer een wereldpot spelen,dat mag toch wel weer een keer, of niet? Nog niet eens voor hemzelf, maar ik zou het Giovanni zo graag gunnen. Een keer een normale persconferentie na afloop zonder gebrabbel en gestress. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 - 18:22 schreef roddie het volgende:Ja, laten we er maar om lachen. Dan moet ie morgen maar een keer een wereldpot spelen,dat mag toch wel weer een keer, of niet? Nog niet eens voor hemzelf, maar ik zou het Giovanni zo graag gunnen. Een keer een normale persconferentie na afloop zonder gebrabbel en gestress. Steek eerst ff je handen op. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Ik heb de wedstrijd voor de televisie zitten kijken. Maar man, man. Wat zit die vent er de laatste tijd bij. Op die bank...
Constant dat shirt over zijn neus heen alsof er flink werd geruft. En bij de 1-0 zat hij er ook als een dweil bij.
Ongeïnteresseerde blik. En pas nadat hij die bal mocht inkoppen ging hij ineens kijken alsof hij er voor wilde gaan.
Nu lekker een zomer lang niet meer over hem kunnen zeiken. (en dat terwijl ik deze man zoveel liever zag dan Te Vrede...) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En zag je Vilhena zijn kop dat moment..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kazim over doorverkoop: ''Ik zie je volgend seizoen''
Jordy Clasie maakte met zijn groen-witte aanvoerdersband misschien wel zijn laatste rondje in De Kuip. Na afloop kreeg hij ook diverse knuffels van teamgenoten, die ook rekening lijken te houden met het vertrek van de sterkhouder.
"Natuurlijk zijn we allemaal bang dat hij weggaat, hij is een speler met wereldklasse", zei Colin Kazim-Richards na de 2-2 tegen sc Heerenveen tegenover Metro. "Maar wie ben ik om tegen hem te zeggen dat hij moet blijven of niet?" Over zijn eigen toekomst: ''We moeten nog wat dingen bespreken, maar het is de bedoeling dat ik gewoon bij Feyenoord blijf. Ik zie je volgend seizoen.''
Ondanks het mislopen van Europees voetbal denkt Kazim niet dat Feyenoord terug bij af is. ''Nee, we hebben dankzij de ervaringen van dit seizoen iets waar we op kunnen voortborduren. We hebben het over Giovanni van Bronckhorst hè? Die weet echt wel wat hij doet. De trainer heeft meer grote wedstrijden gespeeld dan al zijn spelers bij elkaar.'' |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Was positief, voegde wat toe maar de laatste maanden een waardeloze pussy. Hopen op een bod |
|
|
|