|
|
roddie
|
|
|
Ik denk dat het voor hem ook beter is als hij volgend jaar ergens anders speelt. Volgens mij gaat hij van Gio weinig speelminuten krijgen. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ik hoop het bij gods gratie meer wil ik er niet over kwijt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
verhuren aan Eindhoven of zo |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
We gaan volgend seizoen de echte Kazim zien naar eigen zeggen, helaas komt dit een seizoen te laat en wens hem dan ook sterkte aankomend seizoen toe in een andere competitie.
Ik hoor me al tegen me baas zeggen: Ik ben zo blij dat ik eindelijk weer salaris krijg - je bent zo'n fijne baas en werkplek, echter heb ik toch niet echt mijn best gedaan voor je dit jaar. Volgende jaar zal ik het je laten zien wat ik in mijn mars heb. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
G-child
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Verklootte die ze maar. Hij komt niet eens in de positie |
|
|
|
|
roddie
|
|
|
Deze speler kan nooit Kazim zijn. Ik zie dat hij op deze foto een bal aanneemt en controleert, nee deze moet gefotoshopped zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
kan me geen slechtere spits voor de geest halen |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 - 13:35 schreef roddie het volgende:Deze speler kan nooit Kazim zijn. Ik zie dat hij op deze foto een bal aanneemt en controleert, nee deze moet gefotoshopped zijn. Wie zegt dat ie hem aanneemt ? Het is niet voor niks een foto ... Bij filmpjes mislukt alles ! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Jawel hoor: Mitchell te Vrede en Elvis Manu, die 2 vind ik echt nog rampzaliger ... dan een Kazim! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 - 11:46 schreef lijdensweg het volgende:[..] Jawel hoor: Mitchell te Vrede en Elvis Manu, die 2 vind ik echt nog rampzaliger ... dan een Kazim! Te Vrede is een betere spits, veel beter zelfs (kun je nagaan) die scoorde zelfs in de slechtste fase van Feyenoord . de betere periode van 7/8 wedstrijden werd toegedicht aan Kazim , maar dat was natuurlijk onzin, t hele team speelde toen aardig . Waarbij Kazim mocht meedraaien , en veel kansen miste. toen het team minder werd zakte hij volledig door het ijs, en stond dusdanig dat hij niet eens meer doelkansen kreeg. n drama. Met Te Vrede Anass en n normaal systeem hadden we meer punten gehad, en minder teleurgestelde en tegenvallende spelers .(Bilal Boetius bv ) daar ben ik van overtuigd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Herhaling herhaling herhaling |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Daarom staan de clubs ook in de rij voor Te Vrede! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kazim mag best genieten, mag doorverkocht worden enzo. Moet je wel eerst een betaalbaar, beter alternatief kunnen strikken. En dat gaat niet makkelijk worden. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote: Hmmmm, weet zeker dat ie thuis meer dan 11 keer heeft gescoord! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Morgen zn Ferrari zeker ? Pffff |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 31 mei 2015 - 22:09 schreef FR-Henk het volgende:Kazim mag best genieten, mag doorverkocht worden enzo. Moet je wel eerst een betaalbaar, beter alternatief kunnen strikken. En dat gaat niet makkelijk worden. Jij bent toe aan vakantie, wat n onzin. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: 1 Kuijt is beter dan 10 Kazimmetjes. We hebben m al. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
precies, en Anass is ook veel en veel beter , en zelfs de verguisde Te Vrede is als spits beter. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Kazim past in dat geweldige niveau waarin de huidige selectie verkeert. Laat van Geel eerst maar eens een goed inkopen. En er daarnaast meteen heel veel verkopen.
Over 5 weken vakantie. Komt er nog veel onzin aan. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Jajaja rustig nou hij komt er zo aan wanneer oh ja geen vaste datum eerst vergaderen daarna op vakantie en weer vergaderen hoe de vakantie is geweest.Ja dat wisten jullie nog niet maar dit onzinverhaal heeft wel inhoud en dat zij de vakatie straks opzeker goed afsluiten staat zo vast als een huis.Dan volgd er weer een gelijk of verlies spelletje weer vergaderen ja er is geen geld voor betere spelers wel 7halfmiljo binnen en wat nog volgd is het zelfde verhaal wat ik al jaren en jaren hoord van feyenoord en af en toe kampioen.Ik heb nog een goeie voorzet even een datum prikken voor de volgende vergadering en modderen we lekker aan en ondertussen vul ik wel mijn portemonai van de 30.000 seisoenkaarten om de komende wedstrijd tegen fuck te spelen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:vul ik wel mijn portemonai van de 30.000 seisoenkaarten om de komende wedstrijd tegen fuck te spelen. Beste fer1. Kun je dit misschien wat duidelijker uitleggen ? Dit begrijp ik niet helemaal...
😎 |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ik ben echt aan vakantie toe maar ik werk 6 dagen minimaal 11uur perdag ik doe wat verkeerd of de ABN AMRO doet wat verkeerd maar daar mag ik niet over praten stil houden in ons motto maar nog even dit 1500 miljard geinversteerd in italie en dat de economie een doodval krijgt en dat alle mensen moeten inleveren vraagd de ABN AMRO ook nog eens opslag van 7ton .Oja wie iser klant bij de ABN je sponsort ajax hier mee maar gek he ik kan niet op vakantie . vGeel ik denk aanje hoor als ik op het schijthuis zit . |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ja hallo zeg ik heb hier mijn knar over gestoten kom jij ook nog is zeuren neem een bier dan gaat het vast lukken tommie echt onzin daar toch? |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
O eh tom was ik duidelijk nu het 2e refrijn is nog ingewikkelde oh en nog wat ik ben 63 geworden gisteren en er zitten nog een paar ouwe knarren zo als ik op dit forum.Maar die 11uur perdag is geen leugen dat ik dat nog moet doen in nederland .Dat heeft ook al weer een naampje gekregen financieele slavernij maar die is 200 honderdjasr geleden afgeschaft en nederland was een van de laatste die daar in mee ging... |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Dus maakje borst maar nat voor jouw duurd het nog langer wanneer je mag stoppen met werken? En dan heerlijk naar de club van m.v.Geel ontspannen naar de klote gaan met die wethouder er bij dank u. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Vooral met zo n gozer als Kaziem winje geen oorlog echt niet .wie daar aan twijveld moet masr is bij de amateurs gaan kijken die hebben meer voetbal vermogen dan Kaziem wat een afgang. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ga dit wel eens lezen als ik bezopen ben |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dan heb je kans dat je het 2x moet lezen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 03 juni 2015 - 16:46 schreef Fer 1 het volgende:Dus maakje borst maar nat voor jouw duurd het nog langer wanneer je mag stoppen met werken? En dan heerlijk naar de club van m.v.Geel ontspannen naar de klote gaan met die wethouder er bij dank u. Graag gedaan ! De spijker op zn knar ferrie :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zit net aan mn 1e pils. Zo nog maar een keertje dan ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Was weer inhoudelijk dagje hier? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
net zo inhoudelijk als de Topic naam zeg maar. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 juni 2015 door tomson -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heeft makkelijk lullen met z'n puntneusje, daar past niks door. Hooguit een paar hennepzaadjes mee oppikken. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Weet niet hoe dik zn aders er op liggen 😝 |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ik denk er hard over na niet geloven (hard) laten we V. GEEL in de uitverkoop doen oOf eerst een vaatje bier ? Wat zal het worden ik denk dat het heel moeilijk gaat worden.Ik denk zelfs dat niemand hem wil na deze blamage toch maar een biertje. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Jaaaaaa, Kazim naar het middenoosten! Zou deze transferperiode zoveel kleur geven... Nu hopen dat dit niet 1 van de vele geruchten is!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 juni 2015 door G-child -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
misschien n pretpakket aanbieden. El er bij. aangever en afmaker 10 miljoen. |
|
|
|