|
|
MauricioAros
|
|
|
quote: Denk dat er een kans is dat El volgend jaar de aanvoerder is |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Krijgt wel rugnummer 9.. Geen andere spits meer Martin?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 juni 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Wordt ook verkocht! |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Word gewoon een bank zitten en af en toe invallen dan is hij snel weg naar arabie |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vorig jaar hielden ze 9 vrij omdat ze hoopte dat er nog een spits zou komen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Denk dat ze er op rekenen dat hij verkocht wordt (gevoelsmatig ook een vooropgezet plan / deal met Kazim) en er dan een andere spits wordt gehaald die nummer 9 krijgt! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kazim over speculaties: ''Ik ben moe van al die bullshit''
Colin Kazim-Richards is naar eigen zeggen helemaal klaar met alle verhalen over zijn toekomst, die wel eens buiten De Kuip zou kunnen liggen. ''Ik ben moe van al die bullshit'', zegt de 28-jarige aanvaller met een diepe zucht tegenover het ANP. ''Natuurlijk heb ik verwachtingen voor het komende jaar, maar die houd ik voor mezelf.''
Met Dirk Kuyt krijgt Kazim-Richards niet alleen een stevige concurrent voor de spitspositie, maar ook een publiekslieveling waar hij tegenop zal moeten boksen. Geruchten over een vertrek van de bonkige Turk worden steeds sterker. ''Ach, ik ben daar klaar mee, ik ga er niets over zeggen'', bromt Kazim-Richards.
''Mijn verwachtingen? Die zijn voor mij. Ik wil het op het veld laten zien, mits ik daar de kans voor krijg natuurlijk. Hier bij Feyenoord op het veld? Daar ga ik niet op in.'' Kazim heeft wel respect voor de nieuwe hoofdtrainer. ''Als speler vond ik hem al geweldig. Ik was fan van Arsenal in de goede tijden, toen ze met Van Bronckhorst nog op Highbury speelden en kampioen van Engeland werden.'' Bron:ANP |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Tijd om te gaan,ruimte maken voor een goede spits. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Schijnt moeite te hebben met zijn nieuwe rol in de selctie.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Diva gedrag. Was ik al bang voor, zei het vorig seizoen al toen Kuyt getekend had.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 juli 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Daar waren we al voor gewaarschuwd toen hij bij ons kwam meen ik.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Nou, solliciteren dan maar. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Er is nog een plekje vrij bij Sahara FC |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als je mij vraagt wie moet er weg Te Vrede Anass of Kazim ? Kazim! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kazim en te Vrede. Gewoon Dirk en Anass als spits gebruiken dan. Die MAts Hermann voor nood gebruiken als t moet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als hier een lampje brand is de inhoud ook al bekend, zit dan ook te wachten op de bevestigende lit up!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juli 2015 door VVout -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Kazim en Te Vrede. Die Te Vrede heeft ook een arrogante houding/kop. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waar blijft de interesse voor hem? Midden Oosten laat ook niks meer horen? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
8 ton hebben ze geboden.... Was niet genoeg volgens MvG....
Kan me daar nog wel in vinden ook. Maar blijven is ook geen optie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kan best wel eens bruikbaar zijn aankomend seizoen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Moet gewoon eens ruzie maken met Vilhena |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Iemand anders in zijn plaats vast ook. Ik ben op geen enkele manier overtuigd geraakt van zijn niveau en/of kunde. Vond het vaak meer op worstelen lijken dan voetbal. En dan dat irritante gedrag op het veld.
Dus neem maar mee naar Griekenland! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik vind hem ergens wel bij ons passen en dan zie ik liever te vrede en Manu vertrekken.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juli 2015 - 21:22 schreef RenatoBos het volgende:Ik vind hem ergens wel bij ons passen en dan zie ik liever te vrede en Manu vertrekken.. Mee eens, maar moet dat irritante wel beter managen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juli 2015 - 21:22 schreef RenatoBos het volgende:Ik vind hem ergens wel bij ons passen en dan zie ik liever te vrede en Manu vertrekken.. Gaat vervelend worden als hij niet speelt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Aight, op deze manier gaat het tegen hem werken en heeft de tegenstander zijn voordeel ervan, moet juist andersom zijn.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat zou zomaar goed kunnen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar misschien verbaast hij iedereen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ghehe dat doet ie nou al..😉 |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
hij is niks en zal het ook niet worden |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Precies . is 29 . En er is niets wat er op wijst dat hij iets heeft wat ons beter kan maken. Geef dan Anass n jaar n echte kans. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Met Gustafson en ander mannetje erbij. Kan bijten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Met Gustafson eeen ander mannetje erbij. Kan bijten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We pakken het gemiddelde. Maakt een. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kan er helemaal niets van. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bizar dat dit er nog in staat. Hopen op een transfer |
|
|
|
|
T.Plotseling
|
|
|
slim dat martin hem een contract heeft laten tekenen . allemaal waardeloze spelers zoals immers waarmee op gern hoger niveau komt alleen maar lagrr niveau |
|
|
|
|
T.Plotseling
|
|
|
tja goedkoop....duurkoop martin |
|
|
|