|
|
van geil
|
|
|
Weet ik niet, las het van Renato en Barabas. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, ik heb t ook ergens voorbij zien komen. CLub uit de zandbak ofzo. Lijkt me sterk, die bieden meestal wel voldoende. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
wie wil nu deze (ver)prutser |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
er zaten vorig jaar een paar rotte appels in die gio weer aan het opstellen is leren we het nooit ! |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
2 jaar heb ik deze nickname niet gebruikt en we zitten nog steeds met een prutser op 10 |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
er was 800.000 geboden op hem maar onze martin vond het te weinig en dus van tafel geveegd |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
en een prutser op 9 ijkt of de tijd heeft stil gestaan |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, nog steeds een gerucht. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
hoeft niet weg maar wel op de bank |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Werkelijk onbegrijpelijk dat ie niet is verkocht voor € 800.000,= aan het midden oosten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik geloof niet zo dat iemand dat geboden heeft. Een club uit de zandbak komt niet met wisselgeld. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ongeschikt. Bedankt en wegwezen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 - 21:11 schreef Stylzz het volgende:Ik geloof niet zo dat iemand dat geboden heeft. Een club uit de zandbak komt niet met wisselgeld. Heb ik toch ergens gelezen of gehoord !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Helemaal mee eens !!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik heb t ook gelezen, alleen zonder echte bron. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
dat hij al 40 clubs had gehad zei ook al wat |
|
|
|
|
ar
|
|
|
T'is gewoon geen spits voor ons,plus hij kan er niks van. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
was alleen gerucht. wees eerlijk welke club wil nu zon miskleun hebben idem voor lex
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 juli 2015 door echte nummer10 -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
er was daadwerkelijk 8 ton geboden , ook rijnmond kwam ermee |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
kazim is een drama maar wat er achter zit nog meer , achabar en tevrede bakken er nog minder van |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dan is van Geel mesjogge . En mag ik hopen dat er n beter alternatief opduikt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dan had je toch weer wat ruimte gehad..misschien speelt er nog wat achter de schermen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gustafson en Kuijt en dan Kazim...Dat gaat elkaar niet leuk vinden, met Kazim als Tokkie. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
quote: terugbellen en zeggen dat je alsnog akkoord gaat martin
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 juli 2015 door echte nummer10 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zeg gewoon n spraakverwarring , ik verstond Karim. ps die is voor 810.000 in de aanbieding. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee, er is daadwerkelijk door iemand geopperd dat er een club gekomen was uit de zandbak die 8ton bood. En alle media namen t over.
Zoek t maar op. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Letterlijk:
Volgens Rotterdamse bronnen zinspeelt Feyenoord op het vertrek van aanvaller Kazim Richards. De Rotterdammers staan naar verluidt niet onwelwillend tegenover een vertrek van de Engelse Turk, die al enkele aanbiedingen heeft gehad van clubs uit het Midden-Oosten. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Misschien kan hij dan in de helikopter en gelijk doorvliegen? Dat zou nog eens goed nieuws zijn. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Hij heeft progressie geboekt deze zomer. Hij krijgt vandaag ineens wel de bal in de voeten van Clasie ^_^ |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Wie maakt mij een gelukkig mens en dropped deze oen ergens in één van die veel betalende voetbalzandbakken. Ik breng hem als het moet achter op de fiets naar Schiphol. of kan de één of andere sheik hem wellicht met zijn privé-jet ophalen van Zestienhoven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Zelfs op de vleugel zwaar onvoldoende... Liep constant uit positie en nul gebracht. Hoop doet leven, bij mij aangaande hem zeker niet. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
95% van de wedstrijd onzichtbaar, weer veel theater en met afstand de slechtste speler op het veld. Wat een drama die kerel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vond hem niet onder doen tov anderen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vond m in de combinatie wel aardig. Speelt tenminste ballen strak in. Was paar keer onderdeel van goede aanval.
Maar... Moet gewoon uit de basis |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Waarom kwam boet er dan niet in, Sleegers trainde deze week al apart.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Samenwerking verbetert zienderogen als Kazim gewoon lekker ergens anders gaat werken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kazim lacht: ''Clasie kent alleen het woord good''
Jordy Clasie moet zijn Engels nog wat gaan bijschaven, want voormalig ploeggenoot Colin Kazim-Richards krijgt de slappe lach als hij wordt gevraagd naar de taalkunsten van de middenvelder. "He's my boy, dus laten we het daar maar niet over hebben. Volgens mij kende Jordy maar één woord en dat was 'good'."
"Toen ik dat (interview met Southampton TV, red.) zag, heb ik hem gelijk gefacetimed en hem 'afgemaakt' om zijn Engels'', lacht Kazim tegenover Metro. ''Ik zei alleen maar 'it's good, it's good, it's good, Clasie', haha. Ach, het zullen de zenuwen wel zijn geweest. En geloof me, hij spreekt nog steeds beter Engels dan de meeste spelers van Southampton."
Kazim gaat de aanvoerder missen. ''Hij is altijd eerlijk en als hij je mag gaat hij voor je door het vuur. Na ons voetballeven zou ik ook nog vrienden met hem willen zijn. En dat zeg ik niet tegen jou als journalist om goed over te komen, want ik geef geen fuck om de media.'' De aanvaller denkt dat Clasie kan slagen in de Premier League. ''For sure, man. Southampton past perfect bij hem.''
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Hoe triest kun je zijn. Spreekt na een jaar Feyenoord nog geen woord Nederlands. Echt heel gauw opzouten. Wat een eikel |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 - 13:34 schreef Els het volgende:Hoe triest kun je zijn. Spreekt na een jaar Feyenoord nog geen woord Nederlands. Echt heel gauw opzouten. Wat een eikel Haha, gelijk heb je wat een domkop. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kazim speelde weer als een pussy met z'n wijven schoenen |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Zie hem nog de kopbal van Boetius tegen Ajax tegenhouden. Eén van zijn vele dieptepunten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kazim waarschuwt: ''Deze aanval zeker gevaarlijk''
Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst lijkt nog druk zoekende. En niet alleen naar verdedigers, maar ook naar de juiste afstemming van zijn voorhoede. Hoofdrolspelers zijn Dirk Kuyt en Colin Kazim-Richards.
Tegen Southampton (0-3 nederlaag) speelde Kuyt in de eerste helft in de punt en Kazim vanaf links. Dit kan zomaar veranderen. Gio kan de voorhoede door elkaar husselen, Kuyt op rechts zetten, Kazim in de punt en Bilal Basacikoglu op links. In de tweede helft tegen The Saints stond Kazim op rechts en Basacikoglu op links. Het Algemeen Dagblad wilde graag van één van de hoofdpersonen horen wat hij denkt over de huidige opzet. "Logisch dat Gio nu het een en ander probeert. Daar zijn dit soort wedstrijden in de voorbereiding ook voor", reageert Kazim op de wisselingen. "In Turkije heb ik vooral als buitenspeler gespeeld, zowel vanaf links als rechts. Ik speel dan in dienst van de spits, zoals ik het zelf graag zou hebben als ik in de punt van de aanval sta. Dus veel naar binnen trekken en kaatsen."
Een combinatie met Kuyt ziet Kazim wel zitten. "Zoals we tegen Southampton speelden kan zeker gevaarlijk zijn, omdat Dirk en ik vrijwel automatisch steeds van positie wisselen. Dat is niet alleen goed voor ons, maar voor heel het team. Onze samenwerking moet duidelijk nog beter, maar we hebben de tijd", besluit de aanvaller van Feyenoord. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zo snel mogelijk verkopen die hap. |
|
|
|