BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Colin Kâzım-Richards topic..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 juli 2015 - 09:47   quote  deeplink  
Als je hem kan verkopen zeker doen, persoonlijk zie ik dan liever Te Vrede en/of Manu vertrekken..
van geil
 van geil - zaterdag 25 juli 2015 - 09:48   quote  deeplink  
Lachwekkend om te lezen. zal m even plakken.
van geil
 van geil - zaterdag 25 juli 2015 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 09:39 schreef RenatoBos het volgende:
Kazim waarschuwt: ''Deze aanval zeker gevaarlijk''

2dii0jk.jpg

Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst lijkt nog druk zoekende. En niet alleen naar verdedigers, maar ook naar de juiste afstemming van zijn voorhoede. Hoofdrolspelers zijn Dirk Kuyt en Colin Kazim-Richards.
"In Turkije heb ik vooral als buitenspeler gespeeld, zowel vanaf links als rechts. Ik speel dan in dienst van de spits, zoals ik het zelf graag zou hebben als ik in de punt van de aanval sta. Dus veel naar binnen trekken en kaatsen."

Hilarisch
MMM
 MMM - zaterdag 25 juli 2015 - 17:05   quote  deeplink  
Achterlijk lullen kan hij wel. Nu eens presteren.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 juli 2015 - 17:24   quote  deeplink  
Ik heb de contouren er wel van gezien.
Ik geloof erin.
kenny
 kenny - zaterdag 25 juli 2015 - 17:32   quote  deeplink  
wat een gelul van die gozer , gaat nooit niks worden , begrijp ook niet dat v Geel die 800.000 niet heeft gepakt , dan waren we er gelukkig vanaf geweest maar heelas ziet onze martin het anders
VVout
 VVout - zaterdag 25 juli 2015 - 17:53   quote  deeplink  
Wat een hetze tegen Kazim laten zich veel meeslepen door de media, zo slecht is hij niet.
Rdamoost
 Rdamoost - zaterdag 25 juli 2015 - 17:57   quote  deeplink  
Het ligt eraan wat voor ambitie je hebt, als de ambitie het kampioenschap is ga je dat niet met hem redden
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 juli 2015 - 17:58   quote  deeplink  
Maar met 1 man word je geen kampioen, dat doe je met het elftal. Begreep dat ie vorig jaar goed in het elftal lag..
VVout
 VVout - zaterdag 25 juli 2015 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 17:57 schreef Rdamoost het volgende:
Het ligt eraan wat voor ambitie je hebt, als de ambitie het kampioenschap is ga je dat niet met hem redden
Zonder spelers ga je het ook niet redden, alternatieven als Kramer & Co. word je ook niet echt wijzer van dus waarom een speler voor slechts 8 ton de deur uit doen.

Das echt Krabbendom gelul.
Rdamoost
 Rdamoost - zaterdag 25 juli 2015 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 18:00 schreef VVout het volgende:

[..]

Zonder spelers ga je het ook niet redden, alternatieven als Kramer & Co. word je ook niet echt wijzer van dus waarom een speler voor slechts 8 ton de deur uit doen.

Voor in de breedte en in de kleedkamer is het prima, maar verwacht er idd geen wonderen van.
Ben benieuwd waarom er trouwens al zolang radiostilte is mbt nieuwe geruchten.....
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 juli 2015 - 18:18   quote  deeplink  
Let maar op. De aanval gaat goed komen.
Verdediging is belangrijker
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 25 juli 2015 - 18:22   quote  deeplink  
Opzouten met deze droplul! Kazim kan er werkelijk geen ene hout van ...
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 25 juli 2015 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 18:00 schreef VVout het volgende:

[..]

Omdat het 799.999,00 euro meer oplevert dat die houthakker waard is !!!
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 25 juli 2015 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 17:58 schreef RenatoBos het volgende:
Maar met 1 man word je geen kampioen, dat doe je met het elftal. Begreep dat ie vorig jaar goed in het elftal lag..
Belangrijker is dat je goed ligt dus?
Wat een visie RenatoBos ... dat is nog erger dan dat Krabbedam gelul!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juli 2015 door lijdensweg --
SCF Leiden
 SCF Leiden - zaterdag 25 juli 2015 - 18:25   quote  deeplink  
Kazim kan echt NIKS!!!
VVout
 VVout - zaterdag 25 juli 2015 - 18:27   quote  deeplink  
Echt een totaal neutrale visie bespeur ik hier omtrent de kwaliteiten van deze speler.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 juli 2015 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 18:24 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Belangrijker is dat je goed ligt dus?
Wat een visie RenatoBos ... dat is nog erger dan dat Krabbedam gelul!
Nee dat zeg ik niet, ik bedoel er mee aan te geven dat de sfeer in je elftal ook goed moet zijn om mee te doen voor het kampioenschap, er moet een klik zijn in het elftal. Met 11 individualisten ga je het op zeker niet redden..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 25 juli 2015 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 17:24 schreef Stylzz het volgende:
Ik heb de contouren er wel van gezien.
Ik geloof erin.
Die contouren zagen we vorig seizoen ook. Sevilla o.a.
Gozer wordt wel heel erg de grond ingeboord.
Al zou hij niet meer dan reserve behoren te zijn.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 25 juli 2015 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 18:27 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nee dat zeg ik niet, ik bedoel er mee aan te geven dat de sfeer in je elftal ook goed moet zijn om mee te doen voor het kampioenschap, er moet een klik zijn in het elftal. Met 11 individualisten ga je het op zeker niet redden..
Toktoktok ...
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 25 juli 2015 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 18:27 schreef VVout het volgende:
Echt een totaal neutrale visie bespeur ik hier omtrent de kwaliteiten van deze speler.
Ja, dat ie helemaal niks kan ...
daan limbos
 daan limbos - zaterdag 25 juli 2015 - 19:09   quote  deeplink  
Ja, de sfeer in de kleedkamer is heel belangrijk. Ben dan ook bang dat hij terwille daarvan in de basis blijft staan, omdat te vrezen valt dat deze speler in de rol van reserve wel eens een enorme stoorzender zou kunnen worden. Dat bleek wel uit beelden die hem op de reservebank lieten zien; met een gezicht als een oorwurm.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 juli 2015 - 19:10   quote  deeplink  
Zou jij lachen?
kenny
 kenny - zaterdag 25 juli 2015 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 17:53 schreef VVout het volgende:
Wat een hetze tegen Kazim laten zich veel meeslepen door de media, zo slecht is hij niet.
als ik weet niet hoeveel oud feyenoorders zeggen dat ie er niks van kan , we hebben hem zelf 1 seizoen zien modderen , dan kan je toch niet zeggen dat ie niet slecht is ? hij is zelfs verrot slecht , praatjes heeft hij genoeg alleen de uitvoering nog (liefst ergens anders)
maar moet zeggen dat Manu ook zo dom voetbalt dat slaat ook echt nergens op , ook tevrede mag liefst vlug vertrekken
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 juli 2015 - 19:22   quote  deeplink  
Toch mooie goals gemaakt...

Zal wel toevallig zijn
kenny
 kenny - zaterdag 25 juli 2015 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 19:22 schreef Stylzz het volgende:

Zal wel toevallig zijn
en hoeveel verprutst ??
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 juli 2015 - 19:33   quote  deeplink  
Vind ik nogal meevallen.
Maar hij liep meestal uit positie.
Dat vind ik zijn grootste makke.
Loopt niet als een spits.
daan limbos
 daan limbos - zaterdag 25 juli 2015 - 20:06   quote  deeplink  
Juist Stylzz. Kazim loopt niet als een spits, loopt nooit in positie, verprutst de meeste van de kansen die hij krijgt, geen gevoel voor de bal, geen neusje voor de goal. Laat ik nou denken dat we een spits moeten hebben die wel over die eigenschappen bezit, al is het maar 50% van het "Torinstinct" van Messi of Ronaldo.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 juli 2015 - 20:08   quote  deeplink  
Veel kansen verprutste die niet.
Meer omdat hij er nog niet liep.
Els
 Els - zaterdag 25 juli 2015 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 17:53 schreef VVout het volgende:
Ik zit elke thuiswedstrijd in het stadion, dat is erger dan welke krant dan ook.
Els
 Els - zaterdag 25 juli 2015 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 18:27 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Het elftal van '74 had niet zoveel met elkaar....
Els
 Els - zaterdag 25 juli 2015 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 19:10 schreef Stylzz het volgende:
Zou jij lachen?
Als 'ie verstandig is niet, daar worden we namelijk ook boos van ;)
Alles bij elkaar is het natuurlijk een speler die tekort komt en heel erg makkelijk over de irritatiegrens van velen gaat. Ook tegenstanders en scheidsrechters. En dus moet je ook vrezen dat het een kaartenpakker kan worden.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 25 juli 2015 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 19:09 schreef daan limbos het volgende:
Ja, de sfeer in de kleedkamer is heel belangrijk. Ben dan ook bang dat hij terwille daarvan in de basis blijft staan, omdat te vrezen valt dat deze speler in de rol van reserve wel eens een enorme stoorzender zou kunnen worden. Dat bleek wel uit beelden die hem op de reservebank lieten zien; met een gezicht als een oorwurm.
Dit is echte onzin.
Jij degenereert Gio, Jp, Wouters, van Geel tot regelrechte angsthazen.
De hele staf is ook zoooo dom om 1 speler voor te trekken, erop hopend dat de rest mak blijft.
Els
 Els - zaterdag 25 juli 2015 - 20:22   quote  deeplink  
quote:

Zal wel toevallig zijn
Te Vrede ook, Achahbar ook. Maar hij maakt er te weinig voor een spits van een club met kampioensambities. Kindvall, Houtman, Kiprich, Kuijt, Guidetti, Pelle, ze maakten er 20. En dat is minimaal nodig voor een club als Feyenoord.
Els
 Els - zaterdag 25 juli 2015 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 20:21 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dit is echte onzin.
Jij degenereert Gio, Jp, Wouters, van Geel tot regelrechte angsthazen.
De hele staf is ook zoooo dom om 1 speler voor te trekken, erop hopend dat de rest mak blijft.
Maar het diva gedrag van Kazim was zichtbaar.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 juli 2015 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 20:24 schreef Els het volgende:

[..]

Onmiskenbaar zelfs
Barabas
 Barabas - zaterdag 25 juli 2015 - 20:27   quote  deeplink  
Leuke discussie, maar zonder hem zijn wij beter af!

Beetje te groot ego, nuilmuil en zeker geen geweldige speler.
VVout
 VVout - zaterdag 25 juli 2015 - 20:27   quote  deeplink  
Els ik weet het, jij zou liever Guidetti voor 3 miljoen per jaar terug zien.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 25 juli 2015 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 20:14 schreef Els het volgende:

[..]

Ik zit elke thuiswedstrijd in het stadion, dat is erger dan welke krant dan ook.
Daar zijn wij helaas mee gestopt , mede dankzij Kazim o.a.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 25 juli 2015 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 20:24 schreef Els het volgende:

[..]

Wellicht.
De bewering dat hij uit vrees voor zijn ongenoegen speeltijd krijgt zegt merr over het gestelde vertrouwen in de trainersstaf.
Els
 Els - zaterdag 25 juli 2015 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 20:27 schreef VVout het volgende:
Els ik weet het, jij zou liever Guidetti voor 3 miljoen per jaar terug zien.
Ja, maar dat staat los van deze discussie. Daarnaast is dat een gepasseerd station. Ik vind Kazim niet voldoen als speler en zeker niet als spits van Feyenoord. En dat is niet relatief, maar absoluut.
VVout
 VVout - zaterdag 25 juli 2015 - 21:13   quote  deeplink  
Kazim is geen wereldspeler maar vind dat er wel een hetze tegen hem loopt, net zo als ik het met Immers niet ziet zitten. Het zijn alleen wel allebei spelers die misschien een beetje meer respect verdienen.
Els
 Els - zaterdag 25 juli 2015 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 21:13 schreef VVout het volgende:
Kazim is geen wereldspeler maar vind dat er wel een hetze tegen hem loopt, net zo als ik het met Immers niet ziet zitten. Het zijn alleen wel allebei spelers die misschien een beetje meer respect verdienen.
Het heeft wat mij betreft weinig met gebrek aan respect te maken. Ik zal nooit een eigen speler uitschelden of uitfluiten, beiden krijgen ook een bescheiden applausje, maar ik vind ze gewoon niet goed genoeg. Ze hebben alletwee een prachtige baan en een prima inkomen. Waarschijnlijk zijn ze voor hun 40ste financieel onafhankelijk. Dan kunnen ze het vast wel handelen dat ik ze tekort vind komen voor Feyenoord.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 25 juli 2015 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 21:31 schreef Els het volgende:

[..]

Het heeft wat mij betreft weinig met gebrek aan respect te maken. Ik zal nooit een eigen speler uitschelden of uitfluiten, beiden krijgen ook een bescheiden applausje, maar ik vind ze gewoon niet goed genoeg. Ze hebben alletwee een prachtige baan en een prima inkomen. Waarschijnlijk zijn ze voor hun 40ste financieel onafhankelijk. Dan kunnen ze het vast wel handelen dat ik ze tekort vind komen voor Feyenoord.
Wat zou zo'n Immers netto per maand binnen harken ik heb geen flauw idee....niet alleen Immers maar al die jongens onder de top bij diverse clubs.
Zou zo'n Immers na Feijenoord nooit meer hoeven te werken...het lijkt me geen over de balk type
Els
 Els - zaterdag 25 juli 2015 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 21:38 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wat zou zo'n Immers netto per maand binnen harken ik heb geen flauw idee....niet alleen Immers maar al die jongens onder de top bij diverse clubs.
Zou zo'n Immers na Feijenoord nooit meer hoeven te werken...het lijkt me geen over de balk type
Goed salaris van enkele tonnen. De helft gaat in het voetballerpensioenfonds. Daarna gaat de helft naar de belasting. Hoe het nu zit met de fiscale grens aan pensioenopbouw zit, weet ik niet, maar ze hebben natuurlijk wel een mooi bedrag om van te leven en een mooi bedrag om te sparen voor later.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 juli 2015 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 18:47 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Toktoktok ...
Wat bedoel je hiermee..(?)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 juli 2015 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 19:09 schreef daan limbos het volgende:
Alleen maar mooi toch, zou jij reserve willen zijn dan bij zo'n mooie club Daan..(?)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 juli 2015 - 23:29   quote  deeplink  
quote:

Zal wel toevallig zijn
Ik bedoel, die tegen Go Ahead staat nog op mijn netvlies..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 juli 2015 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 20:15 schreef Els het volgende:

[..]

Het elftal van '74 had niet zoveel met elkaar....
Das een hele andere tijd, tijden veranderen..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 25 juli 2015 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 22:09 schreef Els het volgende:

[..]

Goed salaris van enkele tonnen. De helft gaat in het voetballerpensioenfonds. Daarna gaat de helft naar de belasting. Hoe het nu zit met de fiscale grens aan pensioenopbouw zit, weet ik niet, maar ze hebben natuurlijk wel een mooi bedrag om van te leven en een mooi bedrag om te sparen voor later.
Juist daar ben ik benieuwd naar Els.....800.000 per jaar...is 66.000 per maand....god kolere ik ga uit mijn dak.
Nee even serieus.....met belasting en alles eraf houd zo'n jongen er toch een 30.000 aan over....zou het 25.000 zijn per maand...of reken ik nu helemaal verkeerd ??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Colin Kâzım-Richards topic..

0.0307009