|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 - 23:54 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Juist daar ben ik benieuwd naar Els.....800.000 per jaar...is 66.000 per maand....god kolere ik ga uit mijn dak. Nee even serieus.....met belasting en alles eraf houd zo'n jongen er toch een 30.000 aan over....zou het 25.000 zijn per maand...of reken ik nu helemaal verkeerd ?? Van de 800.000 gaat de helft in een pensioenfonds zodat ze na hun carrière ook lekker door kunnen en blijft er 400.000 over. Ik heb deze in een nettoloon berekenaar gedaan met auto van de zaak 50.000 en toen bleef er 193.000 netto over.
Das z'n 16083 per maand netto met een leuke pensioenuitkering in het vooruitzicht.
Als alles goed gaat een leuk vooruitzicht maar dat zal ie niet vanaf het begin van zijn loopbaan hebben gepakt maar goed je kan er lekker van leven als je je weet te gedragen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik zou pony's gaan houden..😉 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ja, lekker. En dan van die verwende kut pubers over de vloer krijgen als pony verzorgster, ken je echt niet hebben dat zweer ik je. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2015 - 08:01 schreef VVout het volgende:Ja, lekker. En dan van die verwende kut pubers over de vloer krijgen als pony verzorgster, ken je echt niet hebben dat zweer ik je. Euhm zo bedoelde ik het niet..😉 |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Samen met lexie verpatsen als duo penotti. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: OK, maar jij weetje dan ook niet te gedragen. Das weer wat anders, ah. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Klopt helemaal collega..😁 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Sorry hoor, maar vind het geen porum van die Barbie schoenen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kazim leidt leerzaam groepsgesprek tijdens uitwisseling
Ruim twintig jongeren uit vier landen zijn deze week te gast bij Feyenoord, in het kader van een uitwisseling van het European Football for Development Network (EFDN). De jongeren zijn verbonden aan maatschappelijke projecten van respectievelijk Feyenoord, Manchester United, KAA Gent en Hapoel Tel Aviv en volgen deze week een programma met als thema Breaking Barriers through Football. Maandag stond onder meer een groepsgesprek op het programma met Colin Kazim-Richards in de Fred Blankemeijerzaal.
Dat de deelnemers uitgerekend met Kazim-Richards in gesprek gingen, was geen toeval. De spits werd geboren in Londen, heeft de Turkse nationaliteit, voetbalde onder meer in Frankrijk, Griekenland en in Nederland en heeft een Braziliaanse vrouw. Als geen ander kon hij de jongeren daarom vertellen over het overbruggen van culturele verschillen en het aanpassen in een vreemde leefomgeving.
Kazim-Richards sprak in dat kader onder meer over zijn overgang van Sheffield United naar Fenerbahçe in 2007. Ik was nog maar net twintig jaar en sprak geen Turks. Het was dus een groot avontuur voor mij. De belangrijkste les die hij er leerde is dat uiteindelijk alles uit jezelf moet komen. Hard werken verslaat talent. Als je iets wilt bereiken zal je daar zelf hard voor moeten werken. Toen ik jong was, wist ik dat nog niet. Ik ben iets van acht of negen keer van school getrapt. Dat kwam ook omdat ik maar één doel had en dat was voetballer worden. Toen ik dat eenmaal in mijn hoofd had, was er niemand die tegen mij hoefde te zeggen dat het onmogelijk was, want daar luisterde ik niet naar.
De spits ging verder onder meer uitgebreid in op zijn jeugd en op zijn overstap vorig jaar naar Feyenoord. De club kwam op het juiste moment. Door de politieke spelletjes die er bij mijn laatste club in Turkije werden gespeeld, was ik de liefde voor het voetbal kwijtgeraakt. Feyenoord heeft mij die liefde voor het spel teruggegeven.
De deelnemers aan de uitwisseling hingen in totaal ruim een uur aan de lippen van Kazim-Richards, die na afloop uitgebreid de tijd nam om met iedereen op de foto te gaan. Ik heb veel respect voor deze speler, die uit dezelfde buurt komt als ik, vertelde de 18-jarige Thriston Brady, coach voor verschillende projecten van de Manchester United Foundation. Ik was erg benieuwd naar de reis die hij heeft afgelegd om uiteindelijk hier bij Feyenoord terecht te komen.
Voor Brady en de andere kandidaten wacht komende week nog een druk programma, waarin een van de belangrijkste themas is om te leren van elkaars culturen. Om die reden zullen de deelnemers bijvoorbeeld elke avond voor elkaar koken. Verder volgen ze onder meer nog een clinic van Ben Wijnstekers, een rondleiding door het stadion en diverse workshops. De uitwisseling ging afgelopen zaterdag van start en duurt tot en met aanstaande vrijdag. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Ouwehoeren kan hij wel... |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kazim: ''Kuyt en ik voelen elkaar direct goed aan''
Colin Kazim-Richards is niet van plan om Feyenoord te verlaten. Sterker nog, de aanvaller van de Rotterdammers gaat binnenkort op Nederlandse les. De voetbalwoorden kent hij inmiddels wel, maar hij wil de taal beter gaan beheersen. ''Ik wil de taal graag onder de knie krijgen, want ik houd van Holland.''
Coach Giovanni van Bronckhorst gebruikte Kazim tegen Southampton als vleugelspeler, de positie waar de Turk het meest heeft gespeeld in zijn loopbaan. ''Links of rechts; het maakt mij niet uit'', zegt hij tegenover Metro. Kazim moet nu dus de voorzetten gaan geven in plaats van binnenkoppen, want Dirk Kuyt lijkt de spits te gaan worden. Al zal het duo veel van positie wisselen. ''Dat doen we automatisch, want we voelen elkaar al goed aan. Dirk speelt als centrumspits hetzelfde spel als ik altijd speel. Ik weet dus precies wat hij van een linksbuiten verwacht en dat doe ik dan ook. Als ik bij een voorzet vanaf rechts naar de eerste paal kruip, duikt Dirk aan de linkerkant op. Op die manier zorgden we tegen Southampton voor een paar gevaarlijke momenten."
Kazim voelt sowieso een klik met publiekslieveling Kuyt. ''Ik heb al met heel veel grote spelers gespeeld. Dan probeer ik altijd een spons te zijn en zoveel mogelijk dingen in me op te nemen. Dat doe ik nu ook bij Dirk, ook al ben ik al 28 jaar. Het zou dom van me zijn als ik niet van hem probeer te leren. Dat bevalt me zo aan hem; hij komt niet binnen alsof hij de grote ster is. Nee, hij probeert gelijk iedereen te helpen zijn spel te verbeteren." |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Man, ik sla me voor me harses van het lachen! Of hij speelt geweldig toneel of he's bound to stay. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind m wel sympathiek. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Het zal hem allemaal een worst zijn hoe mensen over hem denken.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat mag ik wel. Kan ik me in vinden. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Hij heeft idd iets: mix van schijt aan de hele wereld maar tegelijkertijd wel een enorme gedrevenheid. Zie 'm er gewoon 20 maken komend seizoen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 - 13:35 schreef JanM het volgende:Hij heeft idd iets: mix van schijt aan de hele wereld maar tegelijkertijd wel een enorme gedrevenheid. Zie 'm er gewoon 20 maken komend seizoen. Geen grijze muis. Streetwise. Geen voetballende hoogvlieger, wel een klerelijer die de boel op scherp zet. Dissonant, niets nep. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Allemaal leuk en aardig dit gelul, maar we hebben goals nodig. En dat ontbreekt nu juist bij hem. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 - 14:19 schreef nr 10 het volgende:Allemaal leuk en aardig dit gelul, maar we hebben goals nodig. En dat ontbreekt nu juist bij hem. Tis pas gelul als je 'm in de spits zet. En dat moet je niet doen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 - 14:19 schreef nr 10 het volgende:Allemaal leuk en aardig dit gelul, maar we hebben goals nodig. En dat ontbreekt nu juist bij hem. Je vindt 20 komend seizoen niet genoeg? |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Lol. Hij maakt er twintig als ie nog drie jaar blijft of zo. En dan tel ik de goals bij de beloften mee. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 - 13:35 schreef JanM het volgende:Hij heeft idd iets: mix van schijt aan de hele wereld maar tegelijkertijd wel een enorme gedrevenheid. Zie 'm er gewoon 20 maken komend seizoen. 20 wat? 20 overtredingen? 20 fopduiken? 20 armgebaren? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: 20 doelpunten, 20 overtredingen, 20 fopduiken, 20 armgebaren |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Slaat steeds meer onzin uit |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, dat is Kuyt. Die vermoeit je oren met dat obligate gezever. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kazim ook. Voelt Kuyt heel goed aan, dat zagen we tegen Southampton zegt ie. Haha |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 - 13:18 schreef RenatoBos het volgende:Kazim: ''Kuyt en ik voelen elkaar direct goed aan''[ afbeelding ] Colin Kazim-Richards is niet van plan om Feyenoord te verlaten. Sterker nog, de aanvaller van de Rotterdammers gaat binnenkort op Nederlandse les. De voetbalwoorden kent hij inmiddels wel, maar hij wil de taal beter gaan beheersen. ''Ik wil de taal graag onder de knie krijgen, want ik houd van Holland.''Coach Giovanni van Bronckhorst gebruikte Kazim tegen Southampton als vleugelspeler, de positie waar de Turk het meest heeft gespeeld in zijn loopbaan. ''Links of rechts; het maakt mij niet uit'', zegt hij tegenover Metro. Kazim moet nu dus de voorzetten gaan geven in plaats van binnenkoppen, want Dirk Kuyt lijkt de spits te gaan worden. Al zal het duo veel van positie wisselen. ''Dat doen we automatisch, want we voelen elkaar al goed aan. Dirk speelt als centrumspits hetzelfde spel als ik altijd speel. Ik weet dus precies wat hij van een linksbuiten verwacht en dat doe ik dan ook. Als ik bij een voorzet vanaf rechts naar de eerste paal kruip, duikt Dirk aan de linkerkant op. Op die manier zorgden we tegen Southampton voor een paar gevaarlijke momenten." Kazim voelt sowieso een klik met publiekslieveling Kuyt. ''Ik heb al met heel veel grote spelers gespeeld. Dan probeer ik altijd een spons te zijn en zoveel mogelijk dingen in me op te nemen. Dat doe ik nu ook bij Dirk, ook al ben ik al 28 jaar. Het zou dom van me zijn als ik niet van hem probeer te leren. Dat bevalt me zo aan hem; hij komt niet binnen alsof hij de grote ster is. Nee, hij probeert gelijk iedereen te helpen zijn spel te verbeteren." Schutting woorden denk ik , om te beginnen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En nog 19 van die lezingen natuurlijk! |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Grote vriend, lees dit... Hou de eer aan jezelf en vetrek. Ik wil een leuk voetbalseizoen en dat kan niet als met jou erbij. Doe me een lol en gun me dit! Supporter zijn van deze club is al zwaar genoeg! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 05 augustus 2015 - 11:47 schreef G-child het volgende:Grote vriend, lees dit... Hou de eer aan jezelf en vetrek. Ik wil een leuk voetbalseizoen en dat kan niet als met jou erbij. Doe me een lol en gun me dit! Supporter zijn van deze club is al zwaar genoeg! BOEHOEHOEEEEEE..
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Ik verlang terug naar Clyde Best, Kunta Kinte. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Laat Chris Brown in een Feyenoord shirt optreden en haalt Elia binnen. Echte Feyenoord ambassadeur. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Heb ik gemist dat Kazim Elia zou hebben binnengehaald. Waar komt dat vandaan? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Klopt wel hoor van Elia zelf, Stylzz is snel!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lees VI-site. De beste scouts bij Feyenoord zijn niet de scouts zelf. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Geliefd en verguisd in Rotterdam, ik vind het een held! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Hij krijgt het wel voor elkaar :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik denk dat hij los komt dit seizoen! |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Dat zou niet onprettig zijn. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Zo heeft hij toch zijn waarde voor de club. Als speler is het niet veel, maar zo toch nuttig. Heeft die Van Hooijdonk achteraf toch goed gezien. ;) |
|
|
|